Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki Zx10


IceCube
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 740
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Radu daca te intereseaza am montat eu pe gsxr si este dementiala treaba ,mult simtitor in bine

e complicata modificarea? ca am inteles ca ar fi cea mai ieftina varianta. plus ca trebuie sa am grija la codul tubului, trebuie sa fie 2C0-26240-00-00, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu am citit pentru kawa de ce cod de tub de r6 ai nevoie ,pt gsxr am pus mansonul cu acel cod scris de tine ,am modificat "casa acceleratiei" putin ,acum cateva zile am uns cablurile si am vazut ca sunt ok fara urme de uzura ,nu am depus efort prea mare pt modificare 1h maxim daca ai tot ce-ti trebuie,cineva mai priceput poate face treaba asta pentru gsxr si mai rpd,citeste forumurile din afara,cu siguranta o sa te descurci,ai 2 variante bune de acceleratie rapida de la ACTIVE sau Motion Pro Rev 2 .

Parerea mea personala este sa incerci prima data masonul de R6 ,cu siguranta o sa-ti placa si o sa-ti ajunga .


» Post actualizat in 15 Apr 2016 08:38

daca ajungi la Adancata in weekend poti sa vezi cum e pe gsxr,cat este cursa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu am citit pentru kawa de ce cod de tub de r6 ai nevoie ,pt gsxr am pus mansonul cu acel cod scris de tine ,am modificat "casa acceleratiei" putin ,acum cateva zile am uns cablurile si am vazut ca sunt ok fara urme de uzura ,nu am depus efort prea mare pt modificare 1h maxim daca ai tot ce-ti trebuie,cineva mai priceput poate face treaba asta pentru gsxr si mai rpd,citeste forumurile din afara,cu siguranta o sa te descurci,ai 2 variante bune de acceleratie rapida de la ACTIVE sau Motion Pro Rev 2 .

Parerea mea personala este sa incerci prima data masonul de R6 ,cu siguranta o sa-ti placa si o sa-ti ajunga .

» Post actualizat in 15 Apr 2016 08:38

daca ajungi la Adancata in weekend poti sa vezi cum e pe gsxr,cat este cursa ...

Ms de info. Asta si vroiam sa fac, pana sa investesc intro acceleratie rapida, sa incerc vestitul tub de r6. Nu cred ca ajung in weekend la Adancata. Multumesc oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti !!

 

Stiti unde as putea gasi sau aveti careva dintre voi un senzor de la subthrottle la un kawasaki ninja zx6r din 2005 ?

 

 

Va rog mult , ajutati`ma!!

Nu stiu la ce-i spui subthrottle?

Sunt 2 senzori TPS si STV. Tu pe care il vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Pai am eroarea 32 , adica " Subthrottle sensor malfunction, wiring open or short". Cel de la care am luat motocicleta a scos servomotorul , butterfly`ul si clapetii aia secundari de deasupra de la servomotor dandu`mi si eroarea 34. ( Exhaust butterfly valve actuator sensor malfunction, wiring open or short) . Am rezolvat cu 34 si a mai ramas eroarea 32. Deci as avea nevoie de acel senzor..despre care nu stiu daca se numeste TPS sau STV. Dar sper ca acum , dupa ce ti`am dat un pic mai multe detalii , stii la ce senzor ma refer.

 

Multumesc mult pentru raspunsu` rapid!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,este vorba de senzorul de la STV.

Din pacate nu trebuia scos motorul de acolo cu tot cu senzor,pentru ca nu o sa poti scapa de acea eroare pana nu o sa-l pui la loc.

Acum daca tot vorbim, nu trebuia scoase toate piesele de acolo pentru ca si STV-ul este bun,doar trebuia rescris in soft valoare de 100% deschis.chiar daca nu mai merge motorul,ECU vedea valoarea deschisa prin acel senzor si nu mai aveai afisata eroare.

Acum ca deja este tarziu, singurul mod este sa montezi motorul cu senzor la loc.Partea proasta este ca nu prea se gaseste SH,iar nou nu se poate cumpara pentru ca vine cu corpul de injectie,care costa..mult

Partea buna este ca acel motor se regaseste si la alte modele si marci.

ZX10,ER6,GSXR 600 k5 GSR..

Am sa ma uit sa vad daca mai am eu unul..dar nu cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este ceva doritor pe aici am pentru zx10 model 2004-2005 urmatoarele :

 

Set jante fata + spate

Amortizor voblaj WP (din cate stiu merge si pe 2006-2007 si posibil si alte modele)

 

Detalii la tel 0744183658 sau pe PM. Stima

 

post-36250-0-91567900-1461826925_thumb.jpg

post-36250-0-55286900-1461826933_thumb.jpg

post-36250-0-01352200-1461826942_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Daca este ceva doritor pe aici am pentru zx10 model 2004-2005 urmatoarele :

 

Set jante fata + spate

Amortizor voblaj WP (din cate stiu merge si pe 2006-2007 si posibil si alte modele)

 

Detalii la tel 0744183658 sau pe PM. Stima

 

cat ceri pe amortizor?ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intrebare: daca pun -1 pe fata, o sa arate eronat bordul?

 

ERONAT?

Este un termen larg. De ce spun asta?

La majoritatea moto ECU face calculul de viteza dupa ce impulsuri trimite speed senzor.La unele moto speed senzor "citeste" laturile piulitei de la pinionul de lant, la cutie,la fel si in cazurile in care speed sensor citeste un pinion din cutia de viteza.

Deci indiferent de ce pinioane vei pune fata sau spate, viteza calculata si afisata pe bord va fi aceeasi conform relatiei de calcul din ecu,pentru ca impulsurile nu se vor modifica.

Acum daca vorbim de viteza reala de deplasare...DA ! aceea este cea care se modifica, si care normal nu va fi egala cu cea interpretata si afisata de sistem. Din fabrica aproape toate masinile si mototcicletele sunt 'defazate" cu 5 pana la 10 km/h mai mult.Adica bordul arata cu 5/10 km/h mai mult de cat viteza reala de deplasare. De aici, cu aceast decalaj si cu ce mai modifici tu in transmisia finala,viteza reala de deplasare poate sa scada sau sa creasca fata de cea afisata.

 

Exista o exceptie, si este vorba de motoarele de generatie noua care au incorporate controlul tractiuni si ABS,asta presupune 'citirea" vitezei de rotatie a rotilor,iar ECU calculeaza viteza de deplasare in functie de aceste informatii.

 

Sper ca am explicat corect,si s-a inteles.

 

Cu respect TNG!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERONAT?

Este un termen larg. De ce spun asta?

La majoritatea moto ECU face calculul de viteza dupa ce impulsuri trimite speed senzor.La unele moto speed senzor "citeste" laturile piulitei de la pinionul de lant, la cutie,la fel si in cazurile in care speed sensor citeste un pinion din cutia de viteza.

Deci indiferent de ce pinioane vei pune fata sau spate, viteza calculata si afisata pe bord va fi aceeasi conform relatiei de calcul din ecu,pentru ca impulsurile nu se vor modifica.

Acum daca vorbim de viteza reala de deplasare...DA ! aceea este cea care se modifica, si care normal nu va fi egala cu cea interpretata si afisata de sistem. Din fabrica aproape toate masinile si mototcicletele sunt 'defazate" cu 5 pana la 10 km/h mai mult.Adica bordul arata cu 5/10 km/h mai mult de cat viteza reala de deplasare. De aici, cu aceast decalaj si cu ce mai modifici tu in transmisia finala,viteza reala de deplasare poate sa scada sau sa creasca fata de cea afisata.

 

Exista o exceptie, si este vorba de motoarele de generatie noua care au incorporate controlul tractiuni si ABS,asta presupune 'citirea" vitezei de rotatie a rotilor,iar ECU calculeaza viteza de deplasare in functie de aceste informatii.

 

Sper ca am explicat corect,si s-a inteles.

 

Cu respect TNG!

Am inteles perfect, urmeaza sa pun -1 pe fata, intrebarea mea e daca se poate modifica usor si relativ ieftin, sau mai bine las bordul asa si nu mai imi bat capul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Ma gandesc sa imi cumpar un zx10r 2008-2010 pana in primavara-vara viitoare.

II dispus careva din Cluj cu carenaj original (colorit original daca se poate) sa ne intalnim?

Vreau sa vad proportiile/pozitia, nu doresc sa ma dau cu el sau chestii de genul.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salve

am gasit acasa 4 suruburi (noi) de etrier fata, pt zx10 2004/2005.

le luasem preventiv pt zx10-le meu, dar acum nu mai am nevoie ca am vandut motoreta.

 

daca e cineva interesat, sunt de vanzare; parca am dat 80 ron pe ele.. (e indicat sa ai de rezerva; am vazut destule suruburi blocate si e nasol de tot sa le scoti daca s-a dus capul surubului sau filetu etc.)

revin cu poze reale zilele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...