Jump to content

Recommended Posts

Cum in ziua de azi orice cumparator de scuter poate alege intre cele 2 variante de motorizare, cred ca e buna o comparatie:

2timpi

avantaje:

Putere mai mare la aceiasi cilindree decat 4timpi.

Motor mai simplu, mai putine piese in miscare decat la 4 timpi deci teoretic mai putine chestii sa se strice.

Pentru motoarele minarelli exista o piata vasta de piese de tunning, pentru cine vrea sa mearga cu 120 km/h cu roti de 12 inch.

 

dezavantaje

Consum mare, de la 3,5l la 100 km in sus. Cineva zicea de Vespa cu 5l/100km.

Dupa o perioade de timp, segmentii fixati in fantele lor din piston vor uza cilindrul. Se schimba setul motor. Durata de viata variaza in functie de motor, pilot si calitatea reglajelor si uleiului

Ungerea cu uleiul in amestec cu benzina. Daca uiti sa verifici uleiul sau nu merge martorul din bord, ai ramas in pana de ulei. Daca mergi inainte, lipesti pistonul de cilindru.

Poluare. Scot fum, fac galagie, nu trece nicunul de euro 2 si alea cu mari rugaminti.

Sunet de polizor. Unora le place, mie nu prea. Mai e si mirosul de ulei pe care-l lasa in urma , mie-mi place ala castrol racing in amestec bogat (ceva mai mult ulei).

Sunt cam salbatice, nu livreaza puterea liniar, ci merg slab sub o anumita sarcina, apoi iti rup gatul cu acceleratia. Ca sa mergi incet trebuie sa inchizi si deschizi gazul.... Ambreiajul cupelaza pe la 4000 rpm am impresia.

 

4timpi

avantaje

Consum mai mic, cam 2 sau 2,5 l/100km.

Durata de viata mai mare a motorului, s-a mentionat un GoPop cu 21000 km, un Piaggio sau Kymco poate duce si mai mult

Baie de ulei separata. Ai ceva de facut in plus la revizie, dar nu se termina niciodata pentru ca nu-l arde. Uleiul e mai ieftin ca pret pe km

Nepoluante, mai toate chinezariile sunt euro2, sunt deja unele euro3.

Zgomot mai placut si mai redus ca intensitate.

Putere dozata liniar, merge linistit la pas fara sa misti mana din gaz, ambreiajul cupelaza deverme, pe la 1500 rpm cred. Cuplu suficient dupa 4000 rpm pana la 8000.

 

dezavantaje

Putere mai mica decat la 2 timpi. De aici si consumul mai mic. Pleaca mai greu de pe loc cu 2 oameni, dar al meu atin ge 45 km/h pe ceasul lui cu 2 oameni. Oricum, e suficienta pentru deplasari cu pana la 60 km/h.

Posibilitati mai reduse de tuning, desi la motoarele chinezesti Honda GY6 exista kit de 70 si 80 cmc , carburatoare, variatoare. Nu vad rostul, mai bine un 125 cmc.

 

In continuare, oricine e liber sa aduca argumente pro sau contra, sa confirme sau sa infirme ce am zis eu aici. Dar va rog frumos, cu argumente. Nu raspund la provocari de genul "aerox e cel mai tare ca din ala mi-a luat tata"

Se va nota ca am scuter in 4 timpi (de acceea e posibil sa fi fost mai partinitor ceva mai sus), stiu destul de bine cum facut si cum functioneaza un motor cu ardere interna si-mi plac discutiile civilizate, deci va invit sa purtam una.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu am ales in 2 timpi... merge mai bine (cu viteza)...

 

sa stii ca sunt scutere in 2 timpi care consuma 2l/100 nu neaparat peste 3,5.

iti dau un exemplu concret... eu am un aerox si vede forja in fiecare zi... nu consuma mai mult de 3l/100

 

cred ca sunt mai bune in 2 timpi... in legatura cu "durata de viata mai mare a motorului la cel in 4timpi" eu cred ca este deajuns cat are unul de in 2timpi...

asta e parerea mea :angryfire: asfalt uscat :angryfire: :angryfire:

Link to post
Share on other sites

Mda si io as alega 2 timpi decat 4 ca doar scuteru nul iau sa ma tina o vesnicie si mai schimb una alta la el da macar la astea in 2 timpi stiu ca daca ii dau blana se infige repede nu stau ca alea in 4 t de 50 cmc3 sa ma rog de el sa prinda viteza.. Am un preten cu un deasta 4 t firtbike champion deala cu 60 pe bord si abia ii prinde 40 cu 2 pe el si vb aia crek nuti convine cand vezi ca vine unu cu bicicleta si te ia :angryfire: si scuteru nu ii limitat pt ca o mers pe drept cu 55-60 :angryfire:

Link to post
Share on other sites

imi plac mai mult cele in 2 timpi.. dak mai bagi 2 siringi de ulei la un plin pot trece usor de 20.000km si sa faci atatia km p un scuter e ceva... dar mor dupa sunetul de 4t :angryfire:

Link to post
Share on other sites

Pentru un scuter cu motor de 50 cc cred ca cel mai potrivit este un motor in 2 timpi , de ce? simplu la 50 cc orice scuter duce lipsa de putere, mai ales cind e vb de un om mai solid sau de 2 persone, orice plus la putere se simte mult si aici nu este vorba neaparat de viteza maxima, poti sa mergi cu 50 km ora si sa preferi un motor in 2 timpi este vorba de demaraj care in oras ajuta enorm, noi la magazin am testat si motoare in 2 timpi si in 4 timpi si mi s-au parut mult superioare scuterele in 2 timpi , puteti vedea citeva modele comercializate de noi la www.sunmotors.ro de altfel vom aduce si scutere cu motoare in 4 timpi , de altfel tot la noi puteti inchiria un scuter cu motor in 2 timpi ca sa va faceti o parere personala despre cum merg scuterele in doi timpi .

Edited by Digitaldoe
Link to post
Share on other sites

Eu optez tot pentru 2 timpi :angryfire:

La capacitatea aceasta :50 cc , 4T dupa parerea mea nu merita

 

Daca vrei sa depasesti ceva, ma rog de el sa mearga ( am mers cu scuter in 4 timpi ) , sa nu mai zic ... la deal in panta :angryfire:

 

Or fi mai pacatoase decat cele in 4T , dar eu unu nu as da 2T pt 4T la 50 cc pt nimic in lume :angryfire:

 

:angryfire:

Link to post
Share on other sites

eu ash merge pe 4T...consuma putin,se aude mai fain..

Merg destul de bine ...cu un piaggio zip 125cc 4T..110km/h cu 2 pe el(170km) cu 120km/hin bord...se tinea dupa masini vai vai ...(l`am vandtu dupa ..ca n`am avut stabilitate)

Am vespa de 50cc 2T..are un consum de`ti crapa buzunaru`...5.5l cu 50km\h.

Deabia astept acu sa vina CDI si Releu principal la piaggio zip50 4T...

Link to post
Share on other sites

eu ash merge pe 4T...consuma putin,se aude mai fain..

Merg destul de bine ...cu un piaggio zip 125cc 4T..110km/h cu 2 pe el(170km) cu 120km/hin bord...

noi vorbim de 50cc aici ...nu 125

Link to post
Share on other sites

noi vorbim de 50cc aici ...nu 125

am vz ...scz.

.....cum am zis mai sus ....astept piesele pt piaggio zip 4T 50cc..se infingea destul de mult in putere cu 2 pe el ...revin cu detalii despre el in max 2 sapt...deabia astept sa`l pornesc ...

Link to post
Share on other sites

 

Merg destul de bine ...cu un piaggio zip 125cc 4T..110km/h cu 2 pe el(170km) cu 120km/hin bord...se tinea dupa masini vai vai ...(l`am vandtu dupa ..ca n`am avut stabilitate)

 

Pai ce crezi ca nu sau atins viteze de 110-120 km/h cu scuter in 2 timpi sau 49 sau 70 cmc3 bine asta cu 1 persoana nu cu 2 :angryfire: 100 ii destul pt un scuter de 49 :angryfire:

aaa si chiar pai daca zici ca iti sparge buzunuarul dc tiai mai luat scuter sau schimbal cu altu care consuma mai putin :angryfire:

Edited by mdanut
Link to post
Share on other sites

Cum in ziua de azi orice cumparator de scuter poate alege intre cele 2 variante de motorizare, cred ca e buna o comparatie:

2timpi

[...]

 

dezavantaje

[...]

Sunt cam salbatice, nu livreaza puterea liniar, ci merg slab sub o anumita sarcina, apoi iti rup gatul cu acceleratia. Ca sa mergi incet trebuie sa inchizi si deschizi gazul... Aici nu sunt de acord, am mers cu ceva scutere in 2t si se poate controla foarte bine turatia si implicit viteza, doar ca se umbla mai fin cu maneta.

Ambreiajul cupelaza pe la 4000 rpm am impresia. Nu vad ce dezavantaj este asta... Ambreiajul cupleaza de obicei imediat inainte de cuplul maxim pentru a nu forta motorul la plecare.

 

4timpi

avantaje

[...]

 

dezavantaje

Putere mai mica decat la 2 timpi. De aici si consumul mai mic. Pleaca mai greu de pe loc cu 2 oameni, dar al meu atin ge 45 km/h pe ceasul lui cu 2 oameni. Oricum, e suficienta pentru deplasari cu pana la 60 km/h.

Posibilitati mai reduse de tuning, desi la motoarele chinezesti Honda GY6 exista kit de 70 si 80 cmc , carburatoare, variatoare. Nu vad rostul, mai bine un 125 cmc.

Inca un dezavantaj dupa mine, la 4T, este, am observat, o trepidatie cam mare cand e la ralanti, ceea ce nu face prea bine carenelor facute din PET (la unele modele de pe la noi).

[...]

Daca ar fi sa aleg un tip de motorizare, m-as gandi bine la ce-l folosesc. Pentru orase foarte aglomerate si drumuri lungi: 4T datorita consumului si fiabilitatii.

Pentru orase mai aerisite si distractie: 2T datorita puterii mai mari.

Desigur nu se exclud drumurile lungi gen Bucuresti - Constanta cu un 2T, dar costa mai mult( ulei+benzina) :angryfire:

 

 

Bafta! :angryfire:

Link to post
Share on other sites

eu am scuter in 2 timpi si daca mi-as lua alt scuter as alege tot unul in 2 timpi...

Argumente-

1 - dupa ce ca motorul de 49 cc are un piston cat paharul de tuica (scuze de comparatie!) daca mai este si in 4 timpi te rogi de el sa plece...lipsa de putere se observa si la 2 timpi dar mai pregnant la 4 timpi...ganditi-va ca in viata de scuterist mai faci si depasiri de autovehicule si acolo se cunoaste cel mai mult lipsa de putere,la fel si la plecari de pe loc si urcari in panta sau mers cu pasager

2 - nu este consum exagerat la un scuter 2 t cu carburatia reglata bine.La mine consuma cca 3 - 3.5 % ceea ce nu mi se pare exagerat.Cei care raporteaza consumuri de peste 5% au ceva in neregula.Asta nu face obiectul discutiei noastre (neregulile la carburatie).Un dezavantaj la motorul in 2 t este consumul de ulei care se adauga la consumul de benzina si per total iesi mai scump decat la 4t

3 - Fiabilitatea.Aici este o discutie.Stiu persoane care si-au segmentat 4 t dupa cca 6000 km si au avut pb pe carburatie si alte alea. Din teorie rezulta ca 2T este mai putin fiabil decat 4T,dar si aici este o discutie pt ca am vazut unele modele de scutere 2t care dau clasa la unele in 4t dpdv al fiabilitatii,dar nu trebuie generalizat.

4 - Simplitatea motorului - tre sa segmentezi un 2 t sau sa schimbi piston,chiulasa,cilindru?nimic mai simplu,nici nu tre sa te duci la mecanic,se poate face acasa...Motorul in 2 timpi este cel mai simplu motor cu ardere interna.

5 - demaraj bun,urca instantaneu la 6000rpm.Tre sa iti adaptezi putin stilul de condus ca sa te obisnuiesti cu nervozitatea motorului,dar asta nu este deloc o pb,ba kiar este distractiv.Apropo de cuplarea ambreiajului la o anumita turatie,asta depinde in mare parte de arcurile care sunt montate.Un ambreiaj sport va cupla la o turatie mai mare astfel incat sa lase motorul sa obtina o turatie mai mare in gol si sa obtina la cuplare un demaraj mai buna

 

Astea au fost in mare masura unele din motivele pt care am ales cand am cumparat scuterul , un motor in 2 timpi.

Link to post
Share on other sites

Am scuter in 4t, trag greu de el cu toate ca este de 80cc.

Daca ar fi sa aleg din nou un scuter mi-as lua in 2t, suna mai urat dar la turatii mari nu se mai aude asa a rasnita.

Dar mai intervine si problema cu fiabilitatea care este scazuta la 2t.

:angryfire:

Link to post
Share on other sites

Am scuter in 4t, trag greu de el cu toate ca este de 80cc.

Daca ar fi sa aleg din nou un scuter mi-as lua in 2t, suna mai urat dar la turatii mari nu se mai aude asa a rasnita.

Dar mai intervine si problema cu fiabilitatea care este scazuta la 2t.

:angryfire:

daca o toba malossi,polini,top,yasuni,hebo etc suna a rasnitza...eu ma duc sa-mi tai instrumentul :angryfire:

:angryfire:

Link to post
Share on other sites

daca o toba malossi,polini,top,yasuni,hebo etc suna a rasnitza...eu ma duc sa-mi tai instrumentul :angryfire:

:angryfire:

Din punctul meu de vedere tot a rasnita suna, e sunetul care nu-l poti schimba.Mie unu nu-mi place sunetul produs de un motor in 2t.

Link to post
Share on other sites

Eu va zic doar ca ce trece de 400 merita sa fie in 4T...in rest, nu vad rostul. O sa-mi iau in viitor 125...si desigur optez pentru 2T din aceleasi motive ca si cele mentionate mai sus: prea putina putere pentru un 4T. Eu sunt genul caruia ii place sa faca din putin mult...deci 2T.

 

Sunetul imi place la 2T, mai ales la cele cu cutie si teava lunga, unde se aude mult mai frumos decat ca la rasnita.

 

Si da...iti trebuie mana de doctor sa mergi cu un 2T la viteza mica :angryfire: Da de unde...daca te suiai intai pe 2T te obisnuiai...merg cu 2 insi cu 10 la ora lejer :angryfire: E mult prea greoaie acceleratia la 4T...pana pleaca ma ia somnul, chiar nu e 'fun'.

 

Apoi mai e si faza cu poluatul, care sincer mi se pare absurda. La 16-17 ani, media de varsta pentru 49 cmc, primul lucru la care ma gandesc e poluarea. Cred ca nici cel mai hippie om nu-si alege scuterul dupa criteriul de poluare. Oricum polueaza mult mai putin decat o masina :angryfire: Fumu nu mi se pare asa deranjant, si chiar imi place cum miroase.

Link to post
Share on other sites

referitor la comparatia partinitoare din dechiderea topicului, as fi curios, k sa fac o paralela, cati dintre posesorii de jeep-ane care merg cu 140 la blana ar ridica in slavi o masina decapotabila sport care atinge 250km/h?

Link to post
Share on other sites

Felicitari celui care a facut acest topic,a avut o idee foarte buna.

Argumentele aduse sunt foarte precise.Dar consumul nu e problema la unele 2T,mai ales daca iti cumperi unul pe injectie care are emisii mai slabe ca unul pe carburator plus consumul de 2/100 si demaraj si viteza 80 la ora.Eu as recomanda 4T persoanelor care vor sa scape de aglomeratia infernala din trafic si vor sa faca naveta la servici.Unei astfel de persoane nu ii trebuie sa mearga scuterul tot bordul sa rupa sa faca.Doar sa il duca la destinatie

Dar pentru noi "soarecii" de 16-17 ani 2T e baza,fiindca la varsta asta nu te mai intereseaza poluarea sau consumul tot faci rost de bani pentru benzina.Vrei ca scuterul sa rupa asfaltu si etc as putea sa mai continui dar e 1 ceasul si nu mai are rost :angryfire:

Link to post
Share on other sites

Felicitari celui care a facut acest topic,a avut o idee foarte buna.

Argumentele aduse sunt foarte precise.Dar consumul nu e problema la unele 2T,mai ales daca iti cumperi unul pe injectie care are emisii mai slabe ca unul pe carburator plus consumul de 2/100 si demaraj si viteza 80 la ora.Eu as recomanda 4T persoanelor care vor sa scape de aglomeratia infernala din trafic si vor sa faca naveta la servici.Unei astfel de persoane nu ii trebuie sa mearga scuterul tot bordul sa rupa sa faca.Doar sa il duca la destinatie

Dar pentru noi "soarecii" de 16-17 ani 2T e baza,fiindca la varsta asta nu te mai intereseaza poluarea sau consumul tot faci rost de bani pentru benzina.Vrei ca scuterul sa rupa asfaltu si etc as putea sa mai continui dar e 1 ceasul si nu mai are rost :baldy:

 

e chiar asa frate... ai spus bine tot... mai ales cu "soarecii de 16-17ani le trebe numai 2timpi" :angryfire: da stai sa mai adaug... "vor sa rupa tot" sa mearga intro roata... cu 49cc sa prinda 100-120km/h (ca sa faca asta baga multi bani in acel scuter + cosum mare dupa aia). apoi hai la o liniuta ca "bani tot strangem de undeva" :angryfire: :angryfire: :angryfire:

Link to post
Share on other sites

mdea yo`s posesor de scuter 4t , si acuma am ajuns la concluzia ca nu se merita 4t 50 cc :baldy: si nu doar pt simplu fapt ca nu merge tare, dar in trafic e foarte fustrant sa nu ai putere in acceleratie in fine , daca as alege din nou un scuter tot la clasa 50cc as opta un 2t , chiar daca nu`mi place cum se aude si se uzeaza mai repede decat un 4t samd...

 

PS: kreator numai da exemple ca 2t bate 4t la fiabilitate, bate doar cand faci comparatie cu o chinezarie 4t .... apropo .... are cineva chinezarie 2t??? ca am vazut prin carrefour , sunt curios cat tin alea :angryfire:

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 02:08 -------------</small><br/>

daca o toba malossi,polini,top,yasuni,hebo etc suna a rasnitza...eu ma duc sa-mi tai instrumentul :angryfire:

:angryfire:

yo zic sa ti`l tai de pe acuma in x felii :baldy:)) daca cuiva nu`i place cum suna un motor 2t , poti sa`i pui tu ce tobe vrei ca tot ca o "rasnita" se aude in urechile persoane`i respective :baldy: dar eu unu sincer, as face sacrificiul de am lua unu (doar la clasa 50cc) dar pt simplu fapt ca te rogi de un 4t sa mearga

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 02:10 -------------</small><br/>

Dar pentru noi "soarecii" de 16-17 ani 2T e baza,fiindca la varsta asta nu te mai intereseaza poluarea sau consumul tot faci rost de bani pentru benzina.Vrei ca scuterul sa rupa asfaltu si etc as putea sa mai continui dar e 1 ceasul si nu mai are rost :baldy:

 

 

:angryfire: :baldy: bine zis !!!

Link to post
Share on other sites

Felicitari celui care a facut acest topic,a avut o idee foarte buna.

Argumentele aduse sunt foarte precise.Dar consumul nu e problema la unele 2T,mai ales daca iti cumperi unul pe injectie care are emisii mai slabe ca unul pe carburator plus consumul de 2/100 si demaraj si viteza 80 la ora.Eu as recomanda 4T persoanelor care vor sa scape de aglomeratia infernala din trafic si vor sa faca naveta la servici.Unei astfel de persoane nu ii trebuie sa mearga scuterul tot bordul sa rupa sa faca.Doar sa il duca la destinatie

Dar pentru noi "soarecii" de 16-17 ani 2T e baza,fiindca la varsta asta nu te mai intereseaza poluarea sau consumul tot faci rost de bani pentru benzina.Vrei ca scuterul sa rupa asfaltu si etc as putea sa mai continui dar e 1 ceasul si nu mai are rost :angryfire:

 

 

DA!sunt de acord !daca este de 50 cmc trebuie sa fie neaparat 2 t:)oricum are puterea mica asa ca nu vad rostul unui 4 t.chiar si la 125 as opta pt o nervoasa ca aprilia,dar ma atrage si 4t celor de la yamaha.e cam greu aici sa ma decid.dar la scutere categoroc un 2t.am stapanit un mbk nitro ,chiar incepusem sa bag niste bani in el,pt ca frumusetea avea 16.000 km si consuma 3-3.5% dar tot nu se facea de rusine...bune scutere...asta pana mi l.au furat indienii din giulesti:(... asfalr uscat !

Link to post
Share on other sites

mdea yo`s posesor de scuter 4t , si acuma am ajuns la concluzia ca nu se merita 4t 50 cc :baldy: si nu doar pt simplu fapt ca nu merge tare, dar in trafic e foarte fustrant sa nu ai putere in acceleratie in fine , daca as alege din nou un scuter tot la clasa 50cc as opta un 2t , chiar daca nu`mi place cum se aude si se uzeaza mai repede decat un 4t samd...

 

PS: kreator numai da exemple ca 2t bate 4t la fiabilitate, bate doar cand faci comparatie cu o chinezarie 4t .... apropo .... are cineva chinezarie 2t??? ca am vazut prin carrefour , sunt curios cat tin alea :angryfire:

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 02:08 -------------</small><br/>

yo zic sa ti`l tai de pe acuma in x felii :baldy:)) daca cuiva nu`i place cum suna un motor 2t , poti sa`i pui tu ce tobe vrei ca tot ca o "rasnita" se aude in urechile persoane`i respective :baldy: dar eu unu sincer, as face sacrificiul de am lua unu (doar la clasa 50cc) dar pt simplu fapt ca te rogi de un 4t sa mearga

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 02:10 -------------</small><br/>

:angryfire: :angryfire: bine zis !!!

daca lui ii place 4t si 40 km/h,sa stea cu el pana ii cad rotile...:baldy:

eu unu tot la 2t raman...va zic eu ca un Honda CR 250 face pe nerasuflate un motor in 4t pana in 500 (proprie experienta)

si ca sa ma refer si la un scuter...exemplu:cate firme renumite in afara de chinezarii fac 4t?si cate chinezarii fac 2t?:baldy: ... si pe de alta parte un scuter in 2t cand il cumperi prinde 50 km/h limitat,iar delimitat (tot stock) te duce in 80-90 km/h...ca sa nu mai zic ca e mult mai usor de tunat...arata-mi asta la 4t,arata cum pui tu toba sport,aprindere malossi,muzicuta,variator,ambreiaj,etc,,si arata-mi cum te duci cu un 4t in 130-140 :baldy:...si legat de fiabilitate,e degeaba.pot fi ele fiabile,daca se strica mai repede ca o dacie 1310

asa ca :angryfire:

Link to post
Share on other sites

deci tu le incurci rau de tot , de ce nu fac firme renumite scutere 4t?? se fac , cel putin acuma mai spre prezent :angryfire:) , depinde de cererea pietii si normele euro (cred) si logic un scuter 2t e mult mai usor de facut decat altu 4t, piese mai putine la motor bla bla si mai mult ca sigur s`au gandit ca un scuter trebuie sa ofere "Senzatii tari" sa fie de funm, sa alerge , nu de "moshi" sa te duci la munca cu el cu 40 la ora in fine ..... de ce nu pot pune muzicuta, ambreaiaj toba malossi ca sa ajunga 130-140??? pe un 4t ??in primu rand un motor 2t e mult mai puternic decat altu 4t la aceasi capacitate, din cate stiu sper sa nu gresesc au inceput si astia de la firmele mari de tunning sa faca piese pt scutere 4t ....dar aici conteaza piata... daca pe piata sunt multe scutere 2t mi`se pare logic sa iasa multe piese si o varietate de piese pt ele .... si ai spus despre fiabilitate ca se strica mai repede ca o dacie 1310 ...care chinezariile ?? da logic... dar am zis in postu de mai sus cand ii ziceam lu kreator ca sa nu mai compare o chinezarie 4t cu o alta firma renumita 2t ...ca logic ca nu`s mai fiabile.... dar daca ar fii de la honda(exemplu) scuter 50cc 2t si 50cc 4t care crezi ca ar fii mai fiabil ??? si ca sa stii orice scuter se uzeaza mai repede ca orice masina , cum sunt si motoarele se duc mai repede decat o masina pt ca motoarele le turezi ... e logic.. pe masina daca ii dai 6000-7000 deje e prea mult, nu stau sa explic calumea ca abia ce m`am trezit, dar sper sa ma intelegi.

 

legat ce CR250 ...ala e enduro sau cross .... sunt si mai mari monocilindre 2t.... sunt si cross 4t in fine ... depinde pt ce sunt folosite.... de ce nu se pune pe o motocicleta naked sau pe vre`un speed 2t??

 

 

 

--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 08:04 -------------
am si zis ... acuma as alege 2t decat 4t ... ca deeh e altfel , chiar daca mie nu imi plac si aici ma refer ca scot fum , suna naspa (pt mine, sa nu sari in sus), consuma mai mult ( pt unii conteaza, pt mine nu dar am zis asa ), se uzeaza mai repede FATA DE ALT SCUTER 4T DE FIRMA nu chinezarie in fine dar daca e sa fie de 125 clar 4t :angryfire:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...