dezkreator Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 ziceti`mi si mie va rog cat ulei trebuie bagat la 1 litru de benzina ...daca stie cineva... vreau sa va stiu parerile ... pt pocket bike pai este recomandat minim un 4%...adica 4 l ulei la 100 l benzina..deci la 1l benzina vine 0.04 l ulei...adica 40 ml...daca bagi 5 % nu ar fi rau ca este mai bine uns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Eu unul optez pt 4t...pt mine e cel mai potrivit....folosesc scuterul pt plimbari si mers la scoala...ca orice 4t nu e asa de vanjos ca unu in 2t dar de la 5km/h se duce destul de tare....mentionez ca e primu meu scuter...daca vreti sa mergeti de rupeti asfaltu dc nu va cumparati unu de 125 si bagati bani in astea de 50cc ?...Pana voi la urma uitati pt ce a fost creat scuterul...e ca sa te plimbi si sa te deplasezi unde ai nevoie...vrei viteza...iati un 125 .....Acuma fiecare ce si cum vrea si pt ce ii trebuie...asfalt uscat si numai bine P.S. Al meu prinde 50 la ora limitat (chiar si cu vant din fata si cu tata in spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Eu unul optez pt 4t...pt mine e cel mai potrivit....folosesc scuterul pt plimbari si mers la scoala...ca orice 4t nu e asa de vanjos ca unu in 2t dar de la 5km/h se duce destul de tare....mentionez ca e primu meu scuter...daca vreti sa mergeti de rupeti asfaltu dc nu va cumparati unu de 125 si bagati bani in astea de 50cc ?...Pana voi la urma uitati pt ce a fost creat scuterul...e ca sa te plimbi si sa te deplasezi unde ai nevoie...vrei viteza...iati un 125 .....Acuma fiecare ce si cum vrea si pt ce ii trebuie...asfalt uscat si numai bine P.S. Al meu prinde 50 la ora limitat (chiar si cu vant din fata si cu tata in spate) Vrei viteza?Ia-ti de 1000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Vrei viteza?Ia-ti de 1000! e moarte curata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 pai este recomandat minim un 4%...adica 4 l ulei la 100 l benzina..deci la 1l benzina vine 0.04 l ulei...adica 40 ml...daca bagi 5 % nu ar fi rau ca este mai bine uns... ms sa vezi ce`o sa te fac la liniutza =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Aprilie 25, 2008 Autor Share Postat Aprilie 25, 2008 pai este recomandat minim un 4%...adica 4 l ulei la 100 l benzina..deci la 1l benzina vine 0.04 l ulei...adica 40 ml...daca bagi 5 % nu ar fi rau ca este mai bine uns... Ce ma??????????? Castrol are 2% pentru uleiul mineral si 1% pentru ala sintetic, de curse. La 4% scoti fum mai rau decat RABA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 al meu e in 4 t si cica kymco astea sunt puturoase (spun oamenii) , la semafor plec mereu inaintea masinilor, pana baga aia in viteza cand se da verde eu le fac cu mana, nu are un demaraj fenomenal dar e ok, consuma 2,5% pe langa un 2t care haleste 3-4%. Mie mi se pare enorm pt un motor de 50cc sa pape 4% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 al meu haleste 4%. 2t. 70cc dar la semafor plec pe o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 (editat) sper ca toti stiti ca italienii au niste ingineri deosebiti in industria motoarelor cu ardere interna. fiind ei asa inteligenti au ajuns la concluzia ca la 50 cc (un pahar de tuica vb cuiva) cel mai eficient motor e in 2 t. sa presupunem prin absurd ca ei se gandesc la poluare si nu`s asa zmei ca noi la 16-17 ani, dar la urma urmei cat polueaza "paharul ala de tuica" fata de "galetile" unui enzo ? americanii fabrica masini non-euro si dup`aia il trimit pe al gore sa faca filme triste - noroc ca`s putine speciile astea de oameni. scoate fum mult si puturos ? baga un ulei sintetic si o sa zici ca tot timpu`i oprit motorul (fum mai putin si incolor). cupleaza ambreiaju prea tarziu ? schimba`i arculetele si pune`i mai moi. consuma mult ? pune`i carb de 12 (eu am cosum de 2 - 2.5 la suta cu kit polini corsa si forja serioasa). nu`l poti tine constant ? inseamna ca nu ai mana fina sau iei gropile la rand. cu mersu cu 120 la ora nu`s de acord. chiar daca poate motorasu mai bine nu uzitezi de calitatea asta in oras daca vrei sa nu ajungi statistica si pe prima pagina la ziaru` local. intr`adevar sunt mai putin fiabile decat 4t dar exista o piata vasta de piese la preturi mici...ca sa nu spun cat de usor se schimba ...ce misto e senzatia aia cand tragi de gaz si simti ca pleaca de sub tine tuning`ul e accesibil (aia care militeaza incotinuu ca "daca iti tre` viteza ia`ti ceva mai mare" nu stiu ce inseamna tuning si personalizare. e o pasiune. un mod de exprimare. o iesire din banal. daca ai motoras de 80 cc cu 20 de ponei nu inseamna ca tre sa ii folosesti tot timpu. se aseamana oarecum cu moda - te imbraci in asa fel incat sa nu mai fie cineva ca tine. nu vreau comentarii pe tema asta. fiecare cu gusturile lui - de aceea ar trebui sa se abtina si militantii astia) legat de fiabilitate am vazut 2t cu kit si transmisie malossi forjat non-stop (nu exagerez) si are 20 000 de km si inca merge 120 km/h cu 2 pe el. 4t e foarte bun pentru plimbari pe drum lung, pentru pensionari si tineri adolescenti care au multa rabdare. nu zic nu. poate omu` nu are fonduri si prefera sa`si ia ceva chinezesc la un pret mai mic. bineinteles ca daca tot il ia ieftin prefera sa nu bage bani in piese si de aceea il ia 4t. sarbatori fericite ! Editat Aprilie 25, 2008 de vladut_ab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 sunt de acord cu vladut ab , tuning-ul este o pasiune - sa scoti ceva deosebit dintr-un lucru comun,sa fie diferit,sa fie mai bun,sa fie altfel etc etc etc...eu fac tuning visual si functional din pasiune pentru scuter (sau motocicleta,bicicleta depinde ce are fiecare)... Ce ma??????????? Castrol are 2% pentru uleiul mineral si 1% pentru ala sintetic, de curse. La 4% scoti fum mai rau decat RABA! bine ma...ia-ti tu motor 2t si pune-i doar 1% ulei in benzina sa vad daca ai curaj...sau poate pe tine te prind bine reclamele de genul "Luati masina noastra,modelu X, consuma doar 0.5% in oras si 0.2 % la drum intins"...sau poate iti place mecanica si vrei sa skimbi des segmenti...1% al tau ar insemna 1 litru de ulei 2t la cca 3000 km...intreaba tu aici pe forum pe cei care au 2t sa vezi la cat baga iarasi ulei in rezervor...eu bag 1l ulei bun la cca 800 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Aprilie 25, 2008 Autor Share Postat Aprilie 25, 2008 Si te miri de ce scoate fum dupa aia, nu? http://www.ciao.co.uk/Castrol_TTS__6510580#productdetail raport de 50:1 insemna 2% dupa calculele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 lasati ma dreaq scuterul sa isi faca amestec cum ii trebuie lui si daca nu va zgarciti mai bagati si cate 2-3 seringi la plin direct in rezervor cei cu carburatie k rau nu ii face iar fum este normal sa scoata.. lasati-l asa k dupa ce se incinge nu mai scoate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 lasati ma dreaq scuterul sa isi faca amestec cum ii trebuie lui si daca nu va zgarciti mai bagati si cate 2-3 seringi la plin direct in rezervor cei cu carburatie k rau nu ii face iar fum este normal sa scoata.. lasati-l asa k dupa ce se incinge nu mai scoate daca nu ti`ai dat seama noi vb aici de amestec pt pocket bike ... nu are nici o legatura cu scutere si amestec automat sau cum se zice ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Si te miri de ce scoate fum dupa aia, nu? http://www.ciao.co.uk/Castrol_TTS__6510580#productdetail raport de 50:1 insemna 2% dupa calculele mele. si daca scoate fum ce?si stai linistit ca nu creca foloseste nimeni (dintre noi, cei de pe forum) Castrol TTS care este un ulei scump,full sintetic,care costa cat 5 plinuri de benzina...ala probabil poti folosi un 2% in amestec,ca este ulei de calitate...dar cele uzuale care le folosim noi eu zic ca trebuie mai mult...o logica simpla spune ca : mai mult ulei = o ungere mai buna = o viata mai lunga a motorului...fumul da-l in masa, la pornire este mai mult apoi se calmeaza...oricum nu se compara cu fumul de la Raba de care spui tu sau de la tractor (cu toate ca ar fi funny ) ) si apropo..chiar acum 30 min am bagat ulei in rezervor....citesc pe sticla de Motul Scooter Expert (uleiul 2t care il folosesc eu).......este un ulei semisintetic,obtinut prin tehnosinteza...firma Motul recomanda pentru acest ulei un amestec de 4% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 si daca scoate fum ce?si stai linistit ca nu creca foloseste nimeni (dintre noi, cei de pe forum) Castrol TTS care este un ulei \si apropo..chiar acum 30 min am bagat ulei in rezervor....citesc pe sticla de Motul Scooter Expert (uleiul 2t care il folosesc eu).......este un ulei semisintetic,obtinut prin tehnosinteza...firma Motul recomanda pentru acest ulei un amestec de 4% eu am motul 510 2t ...semisintetic 33 lei sticla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Din perspectiva mea motoarele in 4 timpi sunt mai viabile decat cele in 2 timpi. Am avut un Aprilia Amico si numai probleme cu el chiar daca nu l-am forjat si am verificat permanent sa am ulei si benzina buna, chiar adaugam si ulei in rezervor pe langa benzina pentru o ungere mai buna. Ori imi crapau segmentii ori imi exploda pur si simplu pistonu si trebuia sa alezez cilindul pentru o noua cota. Ce sa mai spun probleme peste probleme. De putin timp am achizitionat un Aprilia Scarabeo 4t 49,9 cc produs in Iulie 2007 si chiar daca nu are aceiasi acceleratie ca un motor in 2 timpi merge f bine si liniar si cu 2 oameni pe el de cate 80 kg urc dealuri inclinatie 8-9% cu 40-45 km/h si nu se supraincalzeste ca fostul scuter cu motor in 2 timpi de nu mai tragea deloc. Spunea cineva pe topic ca firmele consacrate nu produc scutere in 4t de 50cc si in mare parte are dreptate dar tendinta incepe sa se schimbe evident. Eu sunt f multumit de noul meu scuter si am facut pe zi chiar si 350 km cand l-am adus de la Focsani la Botosani fara nici un semn de oboseala. Spun toate astea fara sa mai pomenesc de consum care la actualul scuter e in jur de 2 l-2,5 l/100km cu 2 persoane pe el (ca daca sunt singur pe scuter si merg constant cu 50-55 km/h imi ia cu siguranta mai putin de 2l/100 km) in timp ce la Aprilia Amico cu motor in 2t aveam chiar si 3-4% singur depindea de regimul de mers. Spuneati pe forum ca Piaggio V-clik si Fly cu motoare in 4t sunt chinezarii si poate asa e nu am vazut unul de aproape dar nu mai puteti spune acelasi lucru si despre Aprilia Scarabeo 4t care e 100% italian - nu stiu daca ati vazut finisarile care sunt exceptionale sau ati mers pe el sa vedeti ce usor merge. Numai bine si sa mergeti cati mai multi km pe scutere fara probleme tehnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 am pornit piaggio zip 4T a meu...nu l`am pornit de 1 an pt ca so dus CDI..am cumparat l`am pus la loc 2 4 spritzuri din acceleratie si o invartit odata si o pornit fara nici un semn de oboseala:)) merge foarte bine da nu se compara cu un motor in 2T care este mai activ.. la piaggio cand ii dau blana urca bine pana la 5 10 km/h ..peste 10 km/h park ii avion si ajung din urma un motor in 2T. A meu ii limitat din CDI la 50km/h ..urca pana la 50 in 10 secunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1deR^xXx Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 2T vs 4T aleg fara indoiala 2T,dupa cum au spus si altii,la 50 cc este avantajos ca are demaraj bun si o viteza pe masura! eu am un suzuki estilete din 2003,28000 km,l-am luat cand avea 13000,si nu am avut probleme cu el!sunetul e unu chiar foarte placut,viteza 105 km i-am dat maxim din 120 pe bord,consum 3l/100 maxim.Am mai avut timp de 2 saptamani un Peugeot jet force 2(mi l-a lasat un prieten cat a fost plecat),tot in 2T,toba sport,80 pe bord,am luat 95 cu el,si are un demaraj extrem de puternic,cupleaza la turatii oarecum mici si daca stii sa mergi cu el,e chiar civilizat.Bafta PS: off-topic.As vrea sa stiu si eu ce parere aveti de Peugeot Eliseo,ca m-ar bate gandu' sa-mi iau si eu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 2T vs 4T aleg fara indoiala 2T,dupa cum au spus si altii,la 50 cc este avantajos ca are demaraj bun si o viteza pe masura! eu am un suzuki estilete din 2003,28000 km,l-am luat cand avea 13000,si nu am avut probleme cu el!sunetul e unu chiar foarte placut,viteza 105 km i-am dat maxim din 120 pe bord,consum 3l/100 maxim.Am mai avut timp de 2 saptamani un Peugeot jet force 2(mi l-a lasat un prieten cat a fost plecat),tot in 2T,toba sport,80 pe bord,am luat 95 cu el,si are un demaraj extrem de puternic,cupleaza la turatii oarecum mici si daca stii sa mergi cu el,e chiar civilizat.Bafta PS: off-topic.As vrea sa stiu si eu ce parere aveti de Peugeot Eliseo,ca m-ar bate gandu' sa-mi iau si eu !!! Peugeot "Jet Force" ... si atat nu "jet force 2" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 2 timpi racit cu lichid sau 4 timpi racit cu lichid. Mult mai fiabile decat cele racite pe aer.Din pacate putine modele si destul de scumpe dar meriata,parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) 2 timpi racit cu lichid sau 4 timpi racit cu lichid.Mult mai fiabile decat cele racite pe aer.Din pacate putine modele si destul de scumpe dar meriata,parerea mea. Oare ?Nu stiu ce te face sa crezi asta... Multe scutere care concureaza pe pista sunt cu racire pe aer. Editat Aprilie 30, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Eu am un chinez 4T, Yiben 5100 Km. Giurgiu - Bucuresti (dus-intors) + mers prin Bucuresti, a consumat 2.2 . Pentru cei ce nu stiu traseul, sunt aproximativ 60Km intre Giurgiu si Bucuresti. Am iesit intr-o zi la o plimbare mai lunga . Am mers cu 40-50 dupa cum indica kilometrajul. [/quote CARE ESTI MAH DIN GIURGIU SI NU TE STIU?? .....)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Oare ?Nu stiu ce te face sa crezi asta...Multe scutere care concureaza pe pista sunt cu racire pe aer. Propria experienta. Scuterul este facut sa mearga in general in oras.La temperaturi de 25-30 grade(nu mai zic in jur de 40) stand pe loc in trafic are tendinta de a se supraincinge lucru care duce la uzuri, care in functie de calitatea materialelor folosite pot fi mai mult sau mai putin grave.Acelasi fenomen se intimpla si daca mergi la limita de viteza a agregatului. La curse nu trebuie fiabilitate ci performanta(chiar daca dupa aceea arunci motorul la cos)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 vezi k asta am facut si io ..am confundat racirea pe aer (cea de la motociclete) cu cea de pe scutere (care e prin ventilare fortata) ... si astea pe apa se incing mai repede mai ales in oras unde nu bate pic de vant in radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Propria experienta.Scuterul este facut sa mearga in general in oras.La temperaturi de 25-30 grade(nu mai zic in jur de 40) stand pe loc in trafic are tendinta de a se supraincinge lucru care duce la uzuri, care in functie de calitatea materialelor folosite pot fi mai mult sau mai putin grave.Acelasi fenomen se intimpla si daca mergi la limita de viteza a agregatului. La curse nu trebuie fiabilitate ci performanta(chiar daca dupa aceea arunci motorul la cos)! Propria exprienta Am scuter cu racire fortata pe aer,2 t...testul l-am facut intr-o zi cu soare,temp exterioara cca 22 grade.Precizez ca am senzor temperatura montat pe chiulasa,care duce la un termometru digital din bord.Dupa cca 1 ora de mers in oras temperaturile se prezentau in felul urmator: -la relanti la semafor in jur de 70 si ceva de grade -la o viteza de 50 km\h temp in jur de 50 si ceva de grade Deci,un lucru comun si la racire apa si la racire aer este ca se incalzeste mai mult la relanti decat in mers.Si 2 - cu cat mergi mai tare cu atat se raceste mai bine,astfel incat in portiunile in care mergeam cu 60-65 km\h motorul era mai rece cu cateva grade decat la 50 km\h.Deci astea sunt rezultate in urma unui test practic facut de mine si nu sunt din auzite sau din teorie.Sa vedem acum la vara la temp de cca 35 grade cum se va prezenta situatia,voi mai face atunci un test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.