Jump to content

Recommended Posts

daca vreti sa mergeti de rupeti asfaltu dc nu va cumparati unu de 125 si bagati bani in astea de 50cc ?...Pana voi la urma uitati pt ce a fost creat scuterul...e ca sa te plimbi si sa te deplasezi unde ai nevoie...vrei viteza...iati un 125 ....

 

eu am luat unu de 125 si are demaraj ca ala de 50 in 2 timpi pe care l-am avut inainte. oricum, consumul e mult mai mic si merge cu 90 ...aa, si are 140 kg

Edited by andreislbz
Link to post
Share on other sites
  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

revin asupra subiectului 2t vs 4t.... Cea cea mai vanduta motocicleta din toate timpurile (40 de milioane de exemplare vandute ) ....motor in 4T .......... H O N D A C U B .....aia chiar merita cumparata chiar si in zilele noastre :banana:

 

 

Asfalt uscat si numai bine! :kali:

 

 

P.S. Poate ati vazut emisiunea aia '' Greatest Ever Bikes '' e practic indestructibila :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Ainstaine, oricat de draga ti-ar fi partaietoarea aia, iti multumesc ca mi-ai dat-o si mie o tura, dar iti si zic ca n-am mers cu asa o puturosenie in viata mea.

La cilindreea asta nici nu cred ca incape discutie de 4T...

Link to post
Share on other sites

I-am scos limitarea, si daca-i reglez carburiciul (cred ca merge cu amestec bogat)o sa fuga si mai bine. Era nou nout atunci, si-a mai dat drumul intre timp (s-a tinut dupa o honda Hornet de la Stadionul Dinamo pana la obor prin aglomeratie.) Si fuge pana pe la 70 mai nou (verificat cu un CBR, ca el are 60 in bord).

Dar sincer sa fiu, tot prefer mai multi cmc fata de inca o detenta pe ciclu motor.

Si ca veni vorba de Honda CUB, si scuterele chinezesti sunt clone dupa un model de 50 cmc al anilor 80. Ca sa nu mai zica lumea ca s-au apucat chinezii de facut scutere in 4 timpi ca nu aveau ce face.

Edited by einstein1984
Link to post
Share on other sites

Salut !

 

E primul meu post, mi-am luat de o luna si 1/2 un chinez de 50 in 4 timpi si sunt foarte incantat de el !

 

Am mers in Corfu cu un Kymco People de 50 in 2T care era o placere si care mi-a deschis apetitul pt scuter, si cu o Vespa ET2 de 2T, foarte frumoasa, nervoasa, dar care isi pierde suflul dupa vreo 15 la ora...

 

Asta al meu e foarte liniar, si, dupa vreo 650 km de rodaj, un schimb de ulei plus aditiv cu teflon (am auzit si chestii urate despre teflon, dar asta alta data), si-a dat dintr-o data drumul !

 

Demaraje foarte bune, fara efort, fara zgomotul celor in 2T, pe care, repet, sentimental, le prefer (eu am ajuns la al treilea Trabant, deja), si viteze de 52, 53 kmh (alt vitezometrnu, electronic, ala al lui arata 55-60) fara sa=l delimitez.

 

Cu sotia in spate (total 140 kg), demarajul e putin mai slab, dar imediat ajungi la 30-40 pe ora fara probleme !

 

Ce ziceau unii ca nu urca pante ? Merge foarte tare, demareaza in panta etc, etc. Si eu merg cu roata fata putin mai moale, pentru aderenta...

 

Consum de fix 2,4 - 2,5 la suta !

Edited by Motorino
Link to post
Share on other sites

Alt bullshit. Stai linistit, teflonul se degradeaza la 400 de grade (gazele din camera de ardere au minim 800), as aca nu face nici rau nici bine.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

de ce nu vorbeste nimeni de 2T injectie, eu cred ca ala este idealul pentru scuter, cu o injectie controlata electronic obtii un grafic frumos al puterii,

avand in vedere ca injectia este directa si are loc dupa ce pistonul a inchis fereastra de evacuare, pierderile de carburant specifice motoarelor in @T dispar.

 

2T injectie dupa parerea mea combina randamentul unui 4T cu cuplul unui2T si nici sunetul nu e de plans...

Link to post
Share on other sites

Eu cred ca bati campii rau de tot cu injectia aia directa. Nu de alta dar nu se foloseste asa ceva pe un scuter, numai indirecta. Costurile cu un injector care sa reziste la temeperatura aia ar fi prohibitive, mai ales la un motor de serie mica.

Link to post
Share on other sites
Eu cred ca bati campii rau de tot cu injectia aia directa. Nu de alta dar nu se foloseste asa ceva pe un scuter, numai indirecta. Costurile cu un injector care sa reziste la temeperatura aia ar fi prohibitive, mai ales la un motor de serie mica.

"inginerii" la atac :lol:

 

vorbiti fara sa aveti habar!....

nam treaba!:lol:

Link to post
Share on other sites
  • 12 years later...

Eu unul am gillera runner în 2t și nu am probleme nici cu benzina și nici cu uleiul și are in bord 100 și ceva de km și prind 100 și ceva de km prind lejer se aude bine acum sincer fiecare cu părerea lui și dacă nu vă place sunetul in general nu mă refer la 2t mă refer în general puteți să puneți tobă gen sport !

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, caracterincompatibil a spus:

Ptiu drace,ce îmi fu' dat sa citesc.ainștain se datea inteligent încă de prin 2008.e clar,suferințele sunt netratate

 

Trebuie sa-i acorzi circumstante atenuante, a absolvit Politehnica, la fel ca bosorogul ala de SilverArow care nu stie cum etanseaza un segment, printre altele. Acesta este motivul pt care ingineria auto in Romania se rezuma doar la teorie: desen in Catia si probabil dezvoltare software.

 

Va asigur ca in urmatorii 50 de ani inJineria auto din Romania nu va produce nimic hardware iar asta nu e neaparat ceva rau daca luam in considerare ca varful atins de inJineria romana a insemnat Mobra si Lastun.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

invazia telligentilor pe un topic de 12 ani.... 

bre nmuyen, zi lu bosch, delphy, continental, renault , veoneer  porsche  sa-si mute centrele de inginerie de aici sau sa te angajeze pe tine (sa le maturi). 

Link to post
Share on other sites
La 02.04.2021 la 15:21, einstein1984 a spus:

invazia telligentilor pe un topic de 12 ani.... 

bre nmuyen, zi lu bosch, delphy, continental, renault , veoneer  porsche  sa-si mute centrele de inginerie de aici sau sa te angajeze pe tine (sa le maturi). 

 

Einstein, toti astia mentionati de tine va angajeaza pe post de executanti, nu de proiectanti. Ia zi, ce ai proiectat tu in viata asta ca inginer? 

Link to post
Share on other sites

Cata vreme eu sunt ala care semneaza planul piesei, imi cam asum rapsunderea pentru ea. Si am semnat destule in ultimii 7 ani. Iar in Ro se produc masini care au tooooate plaurile semnate de romani. 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, einstein1984 a spus:

Cata vreme eu sunt ala care semneaza planul piesei, imi cam asum rapsunderea pentru ea. Si am semnat destule in ultimii 7 ani. Iar in Ro se produc masini care au tooooate plaurile semnate de romani. 

 

Tu esti pe post de tap ispasitor, nu ai un rol important in toata schema asta. Acesta este motivul pt care semnezi in loc sa proiectezi.

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, einstein1984 a spus:

Plm, discut cu unul care nu a proiectat un tocator in viata lui....

 

Gigele, tu faci parte din aparatul birocratic, nu ai nici o legatura cu proiectarea. Citeste despre problemele create de birocratia marilor companii private si vei intelege cine esti cu adevarat.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...