Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

platina o legi la 1a[este 1a si 1b pentru motoarele de 350 in doi cilindri,care au doua platini];la fel si condensatorul;de aici tragi un fir pana la borna 1[sau -]a bobinei de inductie;

de la borna 51 legi un fir pana la borna minus a BATERIEI [bateria se leaga la Jawa cu plusul la masa,atentie!]

de la borna minus a bateriei tragi un fir pana la un intrerupator[si unul de veioza e bun]cu doua pozitii[oprit-pornit];de la intrerupator tragi un fir la borna 15[sau +]a bobinei de inductie;acum daca intrerupatorul e inchis[adica pornit sau ON]cand dai la pedala cu bujia scoasa trebuie sa faca scantei albastre intre electrozi[pui bujia cu partea metalica pe chiulasa].

 

am incercat sa fac o schema din cele spuse de tine schema_aprindere.doc sa imi spui daca e corecta

dar nu ai spus ce leg la 61

si este corect sa leg de la minusl bateriei prin contact la plusul bobidei de inductie?

Editat de sharky_the1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am incercat sa fac o schema din cele spuse de tine schema_aprindere.doc sa imi spui daca e corecta

dar nu ai spus ce leg la 61

si este corect sa leg de la minusl bateriei prin contact la plusul bobidei de inductie?

da,schema este corecta.la 61 legi fir doar daca vrei sa pui bec de control[sa iti arate cand incarca dinamul].acest bec[de 6v2w]se leaga intre acest fir de la 61 si contact.nu are nimic daca alimentezi bobina de inductie cu minus de la baterie pe borna sa de plus.de ce baterie dispui?e pe 6v?daca e pe 12v cumva iti sugerez sa nu o legi in paralel cu dinamul[deci nu mai legi firul ala de la 51 la borna minus a bateriei]pentru ca s-ar putea sa arzi rotorul.oricum dinamul incarca bateria doar atunci cand tensiunea sa este mai mare decat a bateriei;deci daca bateria e de 12v si dinamul de 6 e logic ca nu o sa iti incarce bateria[bine cu un releu reglat pentru 12v o sa incarce,dar la o turatie mai mare oricum].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,schema este corecta.la 61 legi fir doar daca vrei sa pui bec de control[sa iti arate cand incarca dinamul].acest bec[de 6v2w]se leaga intre acest fir de la 61 si contact.nu are nimic daca alimentezi bobina de inductie cu minus de la baterie pe borna sa de plus.de ce baterie dispui?e pe 6v?daca e pe 12v cumva iti sugerez sa nu o legi in paralel cu dinamul[deci nu mai legi firul ala de la 51 la borna minus a bateriei]pentru ca s-ar putea sa arzi rotorul.oricum dinamul incarca bateria doar atunci cand tensiunea sa este mai mare decat a bateriei;deci daca bateria e de 12v si dinamul de 6 e logic ca nu o sa iti incarce bateria[bine cu un releu reglat pentru 12v o sa incarce,dar la o turatie mai mare oricum].

 

 

bateria e de 6 v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum trebuie montat mansonul (sau cum ii spune) de acceleratie pun cateva poze cu ce am eu

post-26135-1235505686_thumb.jpgpost-26135-1235505712_thumb.jpgpost-26135-1235505740_thumb.jpgpost-26135-1235505786_thumb.jpgpost-26135-1235505866_thumb.jpgpost-26135-1235505891_thumb.jpgpost-26135-1235505907_thumb.jpgpost-26135-1235505936_thumb.jpgpost-26135-1235505952_thumb.jpg

trebuie pun vre-un arc inauntru

e acceleratie rapida.acel ghidaj[santulet]pentru cablu vine in interiorul piesei aceleia in forma de disc si goala pe dinauntru.manerul are doi umeri dupa care se agata capatul cablului de acceleratie.in interiorul ghidajului[acel disc]trebuie sa fie doi opritori intre care culiseaza acel umar cu capatul cablului.unul este ca sa nu iasa cablul de pe ghidaj,iar celalalt este un limitator de cursa ca sa nu smulgi cablul din carburator.mie mi se pare ca manerul argintiu/gri se potriveste cu acel disc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog spuneti-mi unde vine piesa cu nr.14,eventual puneti o fotografie.

post-14453-1235750552_thumb.jpg

sal.e un fel de raft[policioara]ce vine prins in spatele rezervorului intre cele doua cutii[cea de acumulator si cea de scule].este ascunsa vederii de carenele de sub sa.creeaza un loc de depozitare sub sa asigurat cu cheie[pentru ca in mod normal saua se asigura cu un butuc cu yala]pentru manusi,acte etc.estetic nu are nici un rol pentru ca nu e vizibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.e un fel de raft[policioara]ce vine prins in spatele rezervorului intre cele doua cutii[cea de acumulator si cea de scule].este ascunsa vederii de carenele de sub sa.creeaza un loc de depozitare sub sa asigurat cu cheie[pentru ca in mod normal saua se asigura cu un butuc cu yala]pentru manusi,acte etc.estetic nu are nici un rol pentru ca nu e vizibila.

Multumesc! :friends:

Eu am gasit-o intr-o cutie si nu ii gaseam locul in ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare racordul dintre carburator si cutia filtrului de aer pentru acest model de CZ? Am un prieten care vrea sa-si puna la punct motocicleta si nu gaseste piesa asta. Daca aveti, astept un mesaj pe PM, fiindca aici ma uit mai rar. Multumesc!

eu am facut racordul ala dintr-un burduf de planetara de Dacia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e acceleratie rapida.acel ghidaj[santulet]pentru cablu vine in interiorul piesei aceleia in forma de disc si goala pe dinauntru.manerul are doi umeri dupa care se agata capatul cablului de acceleratie.in interiorul ghidajului[acel disc]trebuie sa fie doi opritori intre care culiseaza acel umar cu capatul cablului.unul este ca sa nu iasa cablul de pe ghidaj,iar celalalt este un limitator de cursa ca sa nu smulgi cablul din carburator.mie mi se pare ca manerul argintiu/gri se potriveste cu acel disc.

 

 

in interiorul ghidajului nu exista nici un opritor si cablul daca il montel in carburator nu ajunge sa fac nici un sfert de tura in ghidaj si vad eu la capatul din ghinat este pus o piulita de spita banuiesc ca acesta a fost scurtat

nu are decat doua gauri e bine introdus cablul?

trebuie sa tai din mason pt a avea o cursa mai lunga ? ce trebuie facut?

post-26135-1236189273_thumb.jpg post-26135-1236189313_thumb.jpg post-26135-1236189703_thumb.jpg post-26135-1236189713_thumb.jpg post-26135-1236189722_thumb.jpg post-26135-1236189729_thumb.jpg

 

 

pentru jean taxi in special si pentru celilati care vor sa vada un cz 175 ce scoate flacari intrati aici

multumesc kyvacka pt sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in interiorul ghidajului nu exista nici un opritor si cablul daca il montel in carburator nu ajunge sa fac nici un sfert de tura in ghidaj si vad eu la capatul din ghinat este pus o piulita de spita banuiesc ca acesta a fost scurtat

nu are decat doua gauri e bine introdus cablul?

trebuie sa tai din mason pt a avea o cursa mai lunga ? ce trebuie facut?

post-26135-1236189273_thumb.jpg post-26135-1236189313_thumb.jpg post-26135-1236189703_thumb.jpg post-26135-1236189713_thumb.jpg post-26135-1236189722_thumb.jpg post-26135-1236189729_thumb.jpg

 

 

pentru jean taxi in special si pentru celilati care vor sa vada un cz 175 ce scoate flacari intrati aici

multumesc kyvacka pt sfaturi

 

Sa stii si tu ca la motoarele astea racirea se face doar in mers. Daca vrei sa apuci sa te si plimbi cu ea nu o mai ambala asa pe loc.Sper sa nu te ofenseze interventia mea, dar noi incercam sa readucem la viata niste fiare, nu sa le distrugem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur sa vad ca ai pornit in sfarsit motorul,dar pune-i totusi o toba ca altfel suna ca o drujba.sunetul e destul de bun si dupa culoarea gazelor de evacuare carburatia e aproape buna.daca ii mai pui si roti poate te si dai cu el.si vezi ce faci cu pedala.arcul ei[spirala aia de sub capac]e prea slab si de aceea agata semiluna pe coroana ambreiajului si iti arunca asa pedala in pozitia de pornire.si cu acceleratia decat sa te complici cu improvizatii mai bine cumpara una noua si completa si schimba si cablul.asa totul o sa fie mult mai sigur.

daca vrei sa treci motorul pe magnetou iti recomand o aprindere de Minsk:e pe 12v,aprinderea e electronica,nu necesita baterie,e fiabila etc.

cand te hotarasti ce vrei sa faci spune-mi si iti trimit desen cu flansa necesara adaptarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tip de minsk trebuie sa fie (toate sunt la fel ca si dimensiune?) din ce an?, ce model?, ca sa se potrivesca magnetoul

ShereKhan nu ma ofenseaza interventia ta chiar ma bucur ca ma temperezi caci si eu vreu sa o readuc la viata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tip de minsk trebuie sa fie (toate sunt la fel ca si dimensiune?) din ce an?, ce model?, ca sa se potrivesca magnetoul

ShereKhan nu ma ofenseaza interventia ta chiar ma bucur ca ma temperezi caci si eu vreu sa o readuc la viata

Minsk MMVZ 3112.e modelul cel mai raspandit,cu 4 trepte si motor 2t de 125 cm3.magnetoul e oricum la fel la toate,in afara de modelul in 4 timpi care oricum e foarte rar.pe CZ nu merge oricum fara flansa adaptoare,care trebuie sa fie neaparat facuta pe strung.eu am desenul necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minsk MMVZ 3112.e modelul cel mai raspandit,cu 4 trepte si motor 2t de 125 cm3.magnetoul e oricum la fel la toate,in afara de modelul in 4 timpi care oricum e foarte rar.pe CZ nu merge oricum fara flansa adaptoare,care trebuie sa fie neaparat facuta pe strung.eu am desenul necesar.

 

 

multumesc

posteaza desenul sau trimite-l in e-mail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit o schita a instalatiei electrice cu plusul la masa.Am inteles ca se poate sa fie si cu minusul la masa.Cum stiu care este solutia la a mea?

 

 

 

+ pe sasiu??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare sunt nou pe acest forum (in sensul ca mi-am facut cont)dar il citesc de mult as avea si eu o rugaminte de la voi am citit toate paginile topicului si m-ar interesa si pe mine un releu de incarcare de 6v pentru o jawa model 355 an 1960 dar am motor de 175 pe ea poate pun si poze

 

poze cu frumoasa mea vreau sa o inscriu din nou afost inscrisa dar a radiat-o fostul propietar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit o schita a instalatiei electrice cu plusul la masa.Am inteles ca se poate sa fie si cu minusul la masa.Cum stiu care este solutia la a mea?

Normal este cu minusul la masa dar fiecare fabria face cum vrea se poate si cu plusul la masa fara probleme.

Numai bine

 

 

salutare sunt nou pe acest forum (in sensul ca mi-am facut cont)dar il citesc de mult as avea si eu o rugaminte de la voi am citit toate paginile topicului si m-ar interesa si pe mine un releu de incarcare de 6v pentru o jawa model 355 an 1960 dar am motor de 175 pe ea poate pun si poze

Ma uit maine cred ca am un releu de 6V de Jawa pun poze daca gasesc.

Numai bine

 

poze cu frumoasa mea vreau sa o inscriu din nou afost inscrisa dar a radiat-o fostul propietar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am salvat o jawa de 250cmc de presa remat-ului,a ramas doar cadru si motoru din ea,restu e varza,am recuperat si actele la timp dar un,,,binevoitor,, a smuls placuta de pe cadru iar eu as vrea sa o inmatriculez,are cineva o placuta de jawa ,250,1962 si nu are nevoie de ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...