Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

dejA Ai iesit in evidentA.

Auzi,motorul este jmilgheruit sAu dAt cu sprAy imitAnt nichel?

nu-mi plac imitatiile, daca tot am vrut sa fac ceva cat de cT "BUN" am preferat varianta mai costisitoare curatirea si polisharea, da totusi unele urme de lovituri mai adanci tot au ramas, oricum scpul nu era sa ies in evidenta, ci din contra sa incurajez, sa arat ca totusi daca iti doresti ceva poti sa reusesti, indiferent de sacrificii, sau de faptul ca iti bagi toti banii tai in asta aa, si inca ceva varianta cu spray-u' am incercat-o in urma cu ceva timp p o mobra, si dupa o sapt mi s-a sters toata ,a revenit la culoArea initiala , sAlutAre si asfAlt uscat

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dupa vreo 6-7 ani petrecuti prin lume si vreo 4 stapini,CZ-ul Sport de doi juma' s-a reintors la mine in batatura!

Starea in care este mi se pare mai mult decit dezastruoasa,fiindca lipsesc multe din piesele originale,acestea fiind inlocuite cu altele rusesti,sau de pe alte modele,motorul nu stiu ce are bun in el si ce nu,fiindca nu a fost pornit de citiva ani,iar vopseaua data parca cu spray-ul imita culoarea vintului turbat! :lol:

Nu vorbesc de componente strimbe,lipsa sau improvizatii...care is la tot pasul! :D

Incerc sa postez citeva poze cu vechea si noua mea dragoste!

Acum,in functie de buget,o sa trec la readucerea la viata si in maximum doua luni vreau s-o aud torcind!

Cine are piese pentru acest model si ii prisosesc,il rog sa ma contacteze ca sa ne intelegem! :D

post-2215-1240563374_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Judeci...si de unde bani? :D

Vezi ca tie iti revine sarcina "stickeritului"! :D ...Normal,pe bere! :lol:

 

 

p.s:350cc are acel Cz.

250 in 2 pistoane nu s-a mai intalnit la jawa.

 

p.s:daca ai nevoie de piese,am eu.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s:350cc are acel Cz.

250 in 2 pistoane nu s-a mai intalnit la jawa.

 

p.s:daca ai nevoie de piese,am eu.

 

Numai bine!

Cred ca nu este cazul de polemici inutile:stiu ce vorbesc,este un motor de 250 cm.cubi,doua pistoane cu diametrul de 52 mm...si iti spun asta fiindca pe linga faptul ca am avut cel putin trei motoare modelul asta,am si modificat unul (cel de fata care a fost trecut pe pistoane de 58 mm,alernator de 12 volti...dar proprietarii lui nu au mai gasit piese si au revenit la 250)!Poate daca mai gasesc de-ai ca tine,adica "Gica-contra" o sa pun pe linga copia certificatului de inmatriculare si poze cu fiecare componenta a motorului desfacut! :D

Iar daca ai piese,astept o lista cu ce anume,eventual poze si preturile maximale in lei oltenesti! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu este cazul de polemici inutile:stiu ce vorbesc,este un motor de 250 cm.cubi,doua pistoane cu diametrul de 52 mm...si iti spun asta fiindca pe linga faptul ca am avut cel putin trei motoare modelul asta,am si modificat unul (cel de fata care a fost trecut pe pistoane de 58 mm,alernator de 12 volti...dar proprietarii lui nu au mai gasit piese si au revenit la 250)!Poate daca mai gasesc de-ai ca tine,adica "Gica-contra" o sa pun pe linga copia certificatului de inmatriculare si poze cu fiecare componenta a motorului desfacut! :D

Iar daca ai piese,astept o lista cu ce anume,eventual poze si preturile maximale in lei oltenesti! :D

aha...........e de 250 cmc, de 350 am vazut doar in poze asa, si cred ca nu au ajuns pe la noi, doar ce s-a modificat.....model 471....bunicul meu avea unul asa ( verde in 2 nuante ) dopar ca era cu celalalt tip de far cu kilometraj si contact incorporat si "pantaloni" peste telescoape. Am inteles ca erau "turbate" pt. cei 250 cmc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha...........e de 250 cmc, de 350 am vazut doar in poze asa, si cred ca nu au ajuns pe la noi, doar ce s-a modificat.....model 471....bunicul meu avea unul asa ( verde in 2 nuante ) dopar ca era cu celalalt tip de far cu kilometraj si contact incorporat si "pantaloni" peste telescoape. Am inteles ca erau "turbate" pt. cei 250 cmc .

Exact asa a fost si asta acum vreo..."j"-de ani in urma,adica prin 1975!Modificarile tehnice si estetice mi-au apartinut,dar proasta intretinere si exploatare au adus-o in stadiul de fata!As avea nevoie de o furca cu jug,completa,de tobe de Jawa de 350...si multe altele... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa a fost si asta acum vreo..."j"-de ani in urma,adica prin 1975!Modificarile tehnice si estetice mi-au apartinut,dar proasta intretinere si exploatare au adus-o in stadiul de fata!As avea nevoie de o furca cu jug,completa,de tobe de Jawa de 350...si multe altele... :D

 

 

 

Am eu tobe de jawa 350(sau 250???m-ai incurcat de tot) (ogarul),am juguri cu furca....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu tobe de jawa 350(sau 250???m-ai incurcat de tot) (ogarul),am juguri cu furca....

Dupa cum spuneam,ce se vede e un CZ 250 Sport,modificat,iar una din modificari este la tobe,care sint de Jawa 350 modelul pe 12 volti...

Furca a fost una de Jawa model 1980,dar s-a pierdut in negura vremurilor cu jug cu tot,iar acum are montata o furca de Jawa model 1960-1961,care nu functioneaza si de aspect nu vorbesc... :D

Daca ai aceste piese,planteaza citeva poze si uimeste-ma cu niste preturi decente! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jugul il am eu.........cu cateva posturi mai in "deal"......dar fara telescoape nu se potriveste cel superior.

Eu am unul de 175 cmc din 1970.....am ajuns la bord de cz din 1974, far de hoinar, burete sa de hoinar, telescoape spate...ceva olandeze ( si dure ....erau pt. ceva greu), aripa fata de hoinar, comenzi de ghidon de voshod. Pompa de ulei e anulata (avea amestec separat ).....a fost pe magnetou de mobra, acum l-am trecut din nou pe dinam........si uite asa s-a departat de original.....pare ceva mai tanar, dar mi-ar place cu toate cele originale.post-15613-1240655744_thumb.jpg

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jugul il am eu.........cu cateva posturi mai in "deal"......dar fara telescoape nu se potriveste cel superior.

Poti sa faci o masuratoare mai exacta la gaurile inferioare si superioare ale jugului?Nu de alta,dar poate merge la furca de o am io... :)

Eventual masoara si distanta intre partea inferioara si cea superioara a jugului...poate difera si astfel ne strofocam degeaba! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jugul il am eu.........cu cateva posturi mai in "deal"......dar fara telescoape nu se potriveste cel superior.

Eu am unul de 175 cmc din 1970.....am ajuns la bord de cz din 1974, far de hoinar, burete sa de hoinar, telescoape spate...ceva olandeze ( si dure ....erau pt. ceva greu), aripa fata de hoinar, comenzi de ghidon de voshod. Pompa de ulei e anulata (avea amestec separat ).....a fost pe magnetou de mobra, acum l-am trecut din nou pe dinam........si uite asa s-a departat de original.....pare ceva mai tanar, dar mi-ar place cu toate cele originale.post-15613-1240655744_thumb.jpg

arata bine "scula"ta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
356-le a fost prima mea dragoste! mergea 80 pe sosea iar offroad te scotea din orice c**at cu aia 10 caluti cati ii avea si cu cati murisera din ei! sa o stapanesti sanatos!

acum am vazut anuntul tau! mersi. ma pot lauda k am duso cam in 105-110 :) cu putine modificari. (pinion de atac mai mare chiuloasa schimbata si lipit de rezervor pentru aerodinamica) fratemiu a crezut ca nu ma mai opresc la cum veneam!! :bigstar: la offroad e super tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am vazut anuntul tau! mersi. ma pot lauda k am duso cam in 105-110 :) cu putine modificari. (pinion de atac mai mare chiuloasa schimbata si lipit de rezervor pentru aerodinamica) fratemiu a crezut ca nu ma mai opresc la cum veneam!! :bigstar: la offroad e super tare

pinion aveai de 17 dinti cumva?eu cu un motor de 356 cu cilindru de CZ Sport am prins 100 la ora cu pinion de 15 dinti[verificat de cineva cu o XT 600 mers in paralel].tot lipit de rezervor...normal :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
pinion aveai de 17 dinti cumva?eu cu un motor de 356 cu cilindru de CZ Sport am prins 100 la ora cu pinion de 15 dinti[verificat de cineva cu o XT 600 mers in paralel].tot lipit de rezervor...normal :)

pinionul era cu 15dinti dar aveam chiuloasa de 125(compresie mult mai mare) si cu cateva zile inainte am mers in paralel cu NTV650 si omul mi-a zis ca acul statea undeva la 98Km/h precizez ca nu am stat intins pe rezervor si nu umblasem la ea; iar la cateva zile am incercat-o iar si dupa cum am zis mai sus veneam ca vantul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinionul era cu 15dinti dar aveam chiuloasa de 125(compresie mult mai mare) si cu cateva zile inainte am mers in paralel cu NTV650 si omul mi-a zis ca acul statea undeva la 98Km/h precizez ca nu am stat intins pe rezervor si nu umblasem la ea; iar la cateva zile am incercat-o iar si dupa cum am zis mai sus veneam ca vantul!

pinionul de 15 dinti e mai mic decat original.ala are 16 dinti.cel de 17 dinti e de CZ 455[250].daca vrei viteza ala de 17 dinti e solutia.ala de 15 dinti e pentru demaraj,iar daca vrei sa urci pe munte pui de 14 dinti[de 125].am vazut si cu 12 dinti[facut pe strung],dar la asta nici nu iti mai trebuia tr. 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

pinionul era cu 15dinti dar aveam chiuloasa de 125(compresie mult mai mare) si cu cateva zile inainte am mers in paralel cu NTV650 si omul mi-a zis ca acul statea undeva la 98Km/h precizez ca nu am stat intins pe rezervor si nu umblasem la ea; iar la cateva zile am incercat-o iar si dupa cum am zis mai sus veneam ca vantul!
pinionul era cu 15dinti dar aveam chiuloasa de 125(compresie mult mai mare) si cu cateva zile inainte am mers in paralel cu NTV650 si omul mi-a zis ca acul statea undeva la 98Km/h precizez ca nu am stat intins pe rezervor si nu umblasem la ea; iar la cateva zile am incercat-o iar si dupa cum am zis mai sus veneam ca vantul!

pinionul de 15 dinti e mai mic decat original.ala are 16 dinti.cel de 17 dinti e de CZ 455[250].daca vrei viteza ala de 17 dinti e solutia.ala de 15 dinti e pentru demaraj,iar daca vrei sa urci pe munte pui de 14 dinti[de 125].am vazut si cu 12 dinti[facut pe strung],dar la asta nici nu iti mai trebuia tr. 1.

pentru cine vrea sa puna cilindru de CZ Sport pe motor mai vechi cu cilindru rotund,ii recomand sa largeasca canalele de baleiaj si admisie astfel incat sa se potriveasca cu cele din cilindru,ca sa obtina puterea maxima.motorul se va tura mai sus[6000-6500 rpm]dar va fi putin mai lenes sub 3000 ture.daca se pastreaza chiulasa originala se va rabota din ea cam 1,5mm ca sa maresti raportul de compresie.indicat e sa folosesti chiulasa de Sport.carburator folosesti un Jikov 2926 SBD,cu jiclor principal de 100 si de ralanti de 50,ac de dozaj la a 2-a crestatura si un filtru sport.din toba originala scoti 1/2 din surdina,sau daca poti pune toba de Sport cu 1/3 din surdina scoasa.avans la aprindere:nu mai mare de 3mm[daca vrei sa urce sus in ture];o bujie de calitate rece[NGK,Nippon Denso],platina la 0,3mm,condensator nou,bobina de inductie auto,12v.ideal ar fi o aprindere electronica,ca sa nu rateze scantei la turatie mare.garantez 115 km/h cu aceste modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
:D

 

pinionul de 15 dinti e mai mic decat original.ala are 16 dinti.cel de 17 dinti e de CZ 455[250].daca vrei viteza ala de 17 dinti e solutia.ala de 15 dinti e pentru demaraj,iar daca vrei sa urci pe munte pui de 14 dinti[de 125].am vazut si cu 12 dinti[facut pe strung],dar la asta nici nu iti mai trebuia tr. 1.

pentru cine vrea sa puna cilindru de CZ Sport pe motor mai vechi cu cilindru rotund,ii recomand sa largeasca canalele de baleiaj si admisie astfel incat sa se potriveasca cu cele din cilindru,ca sa obtina puterea maxima.motorul se va tura mai sus[6000-6500 rpm]dar va fi putin mai lenes sub 3000 ture.daca se pastreaza chiulasa originala se va rabota din ea cam 1,5mm ca sa maresti raportul de compresie.indicat e sa folosesti chiulasa de Sport.carburator folosesti un Jikov 2926 SBD,cu jiclor principal de 100 si de ralanti de 50,ac de dozaj la a 2-a crestatura si un filtru sport.din toba originala scoti 1/2 din surdina,sau daca poti pune toba de Sport cu 1/3 din surdina scoasa.avans la aprindere:nu mai mare de 3mm[daca vrei sa urce sus in ture];o bujie de calitate rece[NGK,Nippon Denso],platina la 0,3mm,condensator nou,bobina de inductie auto,12v.ideal ar fi o aprindere electronica,ca sa nu rateze scantei la turatie mare.garantez 115 km/h cu aceste modificari.

la mine asa am avut-o cu pinion original de 14 si de 15 de la motorul de 125cc(355) care il am de rezerva(sau ce a mai ramas) toba e fara site si cei drept face zgomot. acum vreau sa-i pun 2 custom un set motor nou si sa ii fac tr3 ca im sare de cand i-am farmat cutia(3furci rupte 4pinioane sfarmate. dar timpul si banii ma cam tin pe loc. in rest nu pot zice nimica rau de ele is foarte bune. te ridici cand vrei pe o roata si poti face offroad!! oricum is renumit aici :) pt ce faceam cu ea cand iesiam :bigstar: , fiind singurul biker din zona unde locuiesc :finger:

Editat de moshnegutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit un motor de Jawa de 350 cc, modelul vechi cea din anii '60 si am nevoie de ambielaj, pistoane si stator, in caz ca gasiti printre fiarele voastre si vreti sa le vindeti, va rog sa ma anuntati.Orice maruntisuri legate de acest motor e posibil sa ma intereseze.Motorul meu seamana cu cel din poza.

post-30721-1240859855_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu e cel cu 2 pistoane, de pe Ogar cred.

cel din poza[ala cu 2 cilindri]e motor de Jawa 558 ISDT[model pentru competitia de regularitate enduro International Six Days Trials].se observa cilindrii din aliaj usor cu coturi mai dimensionate[motoarele de 350 de serie aveau cilindrii din fonta].daca si motorul tau are cilindrii din aliaj usor[desi ma indoiesc]atunci e foarte probabil sa ai un astfel de motor.daca in schimb sunt de fonta atunci e 100% motor de Kejvacka 350.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel din poza[ala cu 2 cilindri]e motor de Jawa 558 ISDT[model pentru competitia de regularitate enduro International Six Days Trials].se observa cilindrii din aliaj usor cu coturi mai dimensionate[motoarele de 350 de serie aveau cilindrii din fonta].daca si motorul tau are cilindrii din aliaj usor[desi ma indoiesc]atunci e foarte probabil sa ai un astfel de motor.daca in schimb sunt de fonta atunci e 100% motor de Kejvacka 350.

 

 

Sincer sa fiu am luat cutia si cilindri pe bucati, de la motociclete diferite, cilindri sunt din fonta. In weekend pun poze exact cu motorul meu si eventual cu seria de pe cutie si cred ca ne lamurim de ce fel este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

sunt nou pe aici, dar va citesc de ceva timp ! :D am si eu un cz 125 triciclu si este intr-o stare deplorabila. sta prin curte pe la tara de vreo 15-20 de ani nepornit si la ultima vizita l-am analizat un picut si m-am hotarat sa il reconditionez. am incercat sa il pornesc vreo 3-4 ore, adica am schimbat platina, bujie, am luat o baterie, am facut sa ii vina benzina si ce sa mai...avea tot ce ii trebuie ca sa porneasca, dar se pare ca este o problema la pedala de pornire. cand vreau sa apas cu putere pe ea se aud niste caraieli ca si cum ar scapa ceva dinti metalici pe altii...ceva de genu'.

de la ce credeti ca ar putea fi? eu pot spune ca ma pricep destul de bine la mecanica, dar la masini nu si la motociclete... astept un raspuns de la voi va rog mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...