Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Atunci cauta alta buna, fiindca motorul ala nu va mai merge bine in vecii-vecilor, amin! Poti sa-i pui chiar si aprindere atomica, asistata de NASA prin satelit! Crezi ca tovarasii cehi au fost prosti cind au conceput toba in formatul ala si avind la interior sitele alea?! :moron:

Aia este una dintre cele mai bune tobe concepute de cehi pentru modelele de motoare in doi timpi de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Nu te supara dar sa stii ca daca motocicleta este din 1961,sau poate fi,apai motorul de pe ea nu-i din 61.Eun motor mai aproape de 75-80 zic io.Motorul face cu prisosinta cei 115 E dar este un hibrid.pentru cine vrea sa mearga cu o "socialista",o spun inca odata:merita toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si motorul original in perfecta stare...

Nu prea mai este nici asta original, fiindca cilindrul si implicit setul motor este tot de CZ 175 Sport. Pacat, este un motor frumos, la bani putini, dar care nu face nimanui cu ochiu'...

Am si o intrebare: incarcarea este cea originala, pe 6V ?

Bafta la vinzare! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si o intrebare: incarcarea este cea originala, pe 6V ?

Nene Ivane, omul a trecut instalația pe doiÂşpe volți cu ajutorul unui magnetou:

. AÂş fi curios să aflu dacă instalația este prevăzută Âşi pentru baterie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, multumesc...scapasem din vedere faptul ca omul specificase acum ceva vreme in urma treaba asta! In cazul asta chiar are un motor bun, fara hibe. :cheers:

Ma intereseaza modelul magnetoului folosit si eventual modul de adaptare. Nu de alta, dar acum am in batatura si io un motor de CZ 175 Sport, caruia trebuie sa-i gasesc pe viitor menirea! :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

magnetou e unul de scuter model chinezesc in 4timpi.dar modificat de mine ,deoarece CZ nu e un motor de turatie si nu dadea scanteie kalumea, numai daca dadeai cu ''vana la peda''

-magnetou de scuter are statorul format din 5 bobine care au rol de incarcare,lumini,si una care are sarma subtine care are rolul de a da scanteie,aceea bobina are o valoare aproximativa de 300 de ohmi,

-eu am scos sarma groasa de pe o bobina de la incarcare si am bobinato cu sarma subtire invers la sensul bobinei de scanteie .si asa am ajuns la 0 valoare de 500de ohmi, si pot spune ca da o scanteie daca o invarti si cu mana.

-ptr a pune statorul cu bobine pe CZ.am calculat putin si am facut o schema(desen tehnic) la piesa originala de la CZ in care vine pus semerigul in asa fel incat sa tina si statorul. acel desen l-am dat la un strungar care mi-a facut piesa din bronz ...

-volanta se potriveste perfect pe conul de la ambielaj ....

-punctul l-am pus cand e pistonu sus, fanta care e pe volanta sa fie trecut de senzor...

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erate la ce ai scris mai sus :

 

1 - motorul in 2 timpi este de turatie mare;

2 - daca ai pus "punctul" cand pistonul este "sus" sa nu te astepti ca motorul sa-ti functioneze la parametrii normali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''frate''daca citeai cu atentie am specificat ca:fanta care e pe volanta e trecuta de senzor cand e pistonu sus.adica vine in intampinare....adica are avans..(si am puso si mai inainte si mai inapoi ,cel mai bn merge cum am specificat)

si motorul de CZ nu are turatia la scutere in 2 timpi....si te astept sa dam o dura cu el ca sa iti dai cu parerea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CZ-ul are turatie mai mica ( max 5700 parca ) decat un scuter de 4T.

Scutere de 2T...cu racire pe apa ajung si la 11-12.000 rot/min.

Cele chinezesti de 50 cmc, 4T , cred ca trec de 7-8.ooo.

...De fapt un Simson la ce truatie ajunge ?....nu sunetul din toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CZ-ul are turatie mai mica ( max 5700 parca ) decat un scuter de 4T.

Scutere de 2T...cu racire pe apa ajung si la 11-12.000 rot/min.

Cele chinezesti de 50 cmc, 4T , cred ca trec de 7-8.ooo.

...De fapt un Simson la ce truatie ajunge ?....nu sunetul din toba.

Aici se vb baloane. Ce treaba are ce turatie atinge motorul[in 2sau 4 timpi, egal] in exploatare cand aici e vb de pornire, care se petrece la max. 60-100 rpm? Am montat pe un CZ 175 magnetou de Yamaha Salient 50 fara nici o modificare a bobinajelor de pe stator si pornea fara probleme . Sunt absolut sigur ca daca modificarea ar fi fost facuta montand piesele exact ca la scuterul donator[ stator, cititor] n-ar mai fi trebuit modificat bobinajul. Pentru ca ala e astfel calculat incat sa produca maxim de potential atunci cand pistonul e la PMI. Montarea statorului in oricare alta pozitie slabeste tensiunea generata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa ma contrazic cu nimeni...in prima faza l-am montat fara nici o modificare...si dadea o scanteie intradevar dar nu suficienta dupa parere mea (in comparatie cu un scuter china)si mereu uda bujia etc.dupa ce am crescut nr de ohmi . s-a schimbat total treaba ...

-iar la yamaha bobina de inalta daca o masori are cu siguranta intre 400-500 de ohmi in schimb la magnetou de china cumparat ( nu cel original care se regaseste pe o chinezarie care are si el intre 400 -500 ohmi)are undeva la 300-400 (decat sa mearga) ...

si oricum turatia pe care o da cz la peda e mult mai mica decat cea pe care o da un scuter

Editat de flubber26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici se vb baloane. Ce treaba are ce turatie atinge motorul[in 2sau 4 timpi, egal] in exploatare cand aici e vb de pornire, care se petrece la max. 60-100 rpm? Am montat pe un CZ 175 magnetou de Yamaha Salient 50 fara nici o modificare a bobinajelor de pe stator si pornea fara probleme . Sunt absolut sigur ca daca modificarea ar fi fost facuta montand piesele exact ca la scuterul donator[ stator, cititor] n-ar mai fi trebuit modificat bobinajul. Pentru ca ala e astfel calculat incat sa produca maxim de potential atunci cand pistonul e la PMI. Montarea statorului in oricare alta pozitie slabeste tensiunea generata.

.......daca asta se intelege, atunci sunt baloane. Vroiam sa contrazic unele teorii, anume ca nu ar merge un magnetou de la un motor turat la altul mai "nacajit" in ture.

 

Ca ex. pentru pornire...am avut magnetou Bosch / de la mobra pus pe CZ..care pt. pornit avea nevoie doar de o explozie, motorul in treapta a 2-a, si bruscata roata sa invarta 1 data motorul....aceiasi proba facuta si la mobra....deci in turele care le spui.

 

Iar tipul a venit cu ceva concret...nu cu povesti ca ale noastre. B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Singurul lucru care nu-mi este clar in toata discutia asta cu motorul de 175 Sport este ce lumina are la far "instalatiunea" in cauza. Am vazut clipul, cum a pornit motorul, am auzit mersul motorului la ralanti, am auzit mersul motorului in turatie. Daca stapinul hibridului ne-a tras pe mansa cu pornirea sa zicem ca avea motorul cald si alte vrajeli, la ralanti...mucles, replay si ascultati. Va place, bine. Nu va place? Replay si mai ascultati odata. Si cum spune anterior mie Calin, tot ce trebuia facut ptr. o aprindere cit mai functionala, s-a facut. Cine o va cumpara, la pretul asta (poate si cu motor de rezerva in toate mintile lui) cred ca va fi multumit de hibrid. Cine vrea una originala de la mama ei, reconditionata, restaurata, re, re, re, nu are decit sa caute, sa o cumpere si sa o tina ascunsa in casa, nu cumva sa se uzeze de la privirile altora. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca ex. pentru pornire...am avut magnetou Bosch / de la mobra pus pe CZ..care pt. pornit avea nevoie doar de o explozie, motorul in treapta a 2-a, si bruscata roata sa invarta 1 data motorul....aceiasi proba facuta si la mobra....deci in turele care le spui.

 

Iar tipul a venit cu ceva concret...nu cu povesti ca ale noastre. B)

 

Bv!!! cineva care e cu adevarat in tema si a inteles ce am vrut sa zic nota 10:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut drum si am trecut sa vad CZ-ul lui Flubber26. Baiatul a fost foarte dragut si m-a lasat sa dau o tura cu el. Pot sa va spun, in contextul discutiilor anterioare de pe forum legate de aprindere, ca a pornit imediat si a mers bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe "sector" exista doua arcuri, iar daca alea sint rupte sau moi, nu mai readuc pedala la punctul de neutru. Desfaci capacul din stinga motorului, dai jos ambreiajul si semiluna de pornire, vezi in ce stare sint cele doua arcuri care ti se ivesc in fata si iei masurile necesare. Atentie sa nu-ti cada in interiorul motorului cele doua bolturi (clicheti) care urca si coboara sectorul prin actionarea pedalei! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe "sector" exista doua arcuri, iar daca alea sint rupte sau moi, nu mai readuc pedala la punctul de neutru. Desfaci capacul din stinga motorului, dai jos ambreiajul si semiluna de pornire, vezi in ce stare sint cele doua arcuri care ti se ivesc in fata si iei masurile necesare. Atentie sa nu-ti cada in interiorul motorului cele doua bolturi (clicheti) care urca si coboara sectorul prin actionarea pedalei! :cheers:

arcuri am eu........Alba e aproape de Cugir :) . Pe langa cele spuse de @ivan, mai poate "exista o posibilitate" , anume la o demontare anterioara sa nu fi nimerit intre cele 2 arcuri . Axul schimbatorului, nu cel de care e prinsa pedala, ci cel din motor are cei doi clicheti de care zice @ivan si un stift/bolt care se pozitioneaza intre arcurile alea.... de nimeresti intre spirele unui arc nu mai revine pedala la orizontala. Arcurile sunt in selectorul de viteze/harta asezati in suporti de tabla f. subtire .... si acolo poate aparea vreo problema.

sau poate ai inlocuit "O-ringul" de la axul pedalei cu unul obisnuit si strange ala .

 

Segmenti de cz, intrebai intr-un post....ultima data, acum 1,5 ani...erau la tg. mures....toate cotele. De fapt pt. jawa ts...dar tot aia e.

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arcuri am eu........Alba e aproape de Cugir :) . Pe langa cele spuse de @ivan, mai poate "exista o posibilitate" , anume la o demontare anterioara sa nu fi nimerit intre cele 2 arcuri . Axul schimbatorului, nu cel de care e prinsa pedala, ci cel din motor are cei doi clicheti de care zice @ivan si un stift/bolt care se pozitioneaza intre arcurile alea.... de nimeresti intre spirele unui arc nu mai revine pedala la orizontala. Arcurile sunt in selectorul de viteze/harta asezati in suporti de tabla f. subtire .... si acolo poate aparea vreo problema.

sau poate ai inlocuit "O-ringul" de la axul pedalei cu unul obisnuit si strange ala .

 

Segmenti de cz, intrebai intr-un post....ultima data, acum 1,5 ani...erau la tg. mures....toate cotele. De fapt pt. jawa ts...dar tot aia e.

o sa verific cu prima ocazie

pedala de care vorbesc este la un cz de 175 cmc modelul 450

am rezolvat cu segmentii la magazinul de la semafoare din ampoi 3 dar cand am intrebat prima data au spus ca nu au

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...