Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

Dezmembrez ieftin, CZ 175 din 1959.

Tel 0729205010

Cat costa o toba de esapament cu tot cu cot ?

 

Daca doreste cineva cartea tehnica (in limba romana) pentru Cz 175, Jawa 175, Cz 125, Jawa 125 pot sa o incarc aici pentru toata lumea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pune cartea, va fi de trebuinta ... si va fi toata "la gramada" nu imprastiata pe tot subforumul. Cum s-a tot adaugat cate ceva, scheme, alte reglaje si caracteristici de-a lungul timpului.

 

 

.......... si in cateva luni, sau cateva pagini scrise dupa "eveniment" tot se gaseste cate unu' care cere schema, carte, poze.... ca nu gaseste... e netul plin.

 



cautand ceva piese de scuter.... am dat de asta....si erau ceva discuitii despre garnitura robinetului.

http://www.piese-scutere.net/products/BABETTA-garnitur%C4%83-robinet-benzin%C4%83-702014.html

post-15613-0-81424100-1362508581_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep incarcarea paginilor pentru toti motociclistii cu Jawa sau Cz.



Am incercat sa le fac in asa fel incat sa se vada si sa se inteleaga cat mai bine.



.



.



.



I-mi cer scuze dar nu stiu cum sa le incarc pe toate deodata.



Voi incarca si restul ceva mai diseara.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.

post-27109-0-19001500-1362653060_thumb.png

post-27109-0-56327500-1362653117_thumb.png

post-27109-0-23175500-1362653172_thumb.png

post-27109-0-54756200-1362653213_thumb.png

post-27109-0-48750200-1362653301_thumb.png

post-27109-0-97424200-1362653390_thumb.png

post-27109-0-79426800-1362680233_thumb.png

post-27109-0-07313600-1362680310_thumb.png

post-27109-0-20536700-1362680444_thumb.png

post-27109-0-72869600-1362680469_thumb.png

post-27109-0-54671500-1362730971_thumb.png

post-27109-0-91365500-1362730990_thumb.png

post-27109-0-49257300-1362730999_thumb.png

post-27109-0-24583300-1362731039_thumb.png

post-27109-0-02528300-1362731075_thumb.png

post-27109-0-07872500-1362731093_thumb.png

post-27109-0-85091300-1362731113_thumb.png

post-27109-0-02569900-1362731262_thumb.png

post-27109-0-14931200-1362731287_thumb.png

post-27109-0-20972600-1362731302_thumb.png

post-27109-0-17276500-1362731335_thumb.png

post-27109-0-80219900-1362731361_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:friends: Mai am un pic de lucru la CZ-UL MEU SI GOOOO..., LA DRUM CU EA..., INCA MAI CAUT SUPORT DE MANETA DE AMBREIAJ...Poze :

VANDUT ! Motocicleta a ramas totla Cluj , prietenul care a cumparat-o va continua restaurarea...Mult succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Salutare Sharky as vrea sa te intreb cum iti porneste si functioneaza cz-ul cu aceasta aprindere de Minsk.
Te-ai chinuit mult ca sa o adaptezi ?

scuze ca iti raspund cu intarziere, porneste si functioneaza bine, dar nu a fost greu sa adaptez magnetoul, singura modificare facuta de mine a fost la gaurile de prindere pe motor care le-am dat la "fata locului" cand pistonul este la punctul mort superior iar despicatura de pe rotor este in dreptul cititorului

 

Dezmembrez ieftin, CZ 175 din 1959.

Tel 0729205010

aparatoare de lant ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat carburatorul Jivkov de la al meu CZ 175/1962 ptr a-l curata/sufla cu aer.

Am pus toate jigloarele la loc, dar acum nu stiu cum sa reglez carburatorul -aer, amestec.

Motorul porneste, dar nu merge bine.

Poate vreun link sau ceva explicatii.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inchizi surubul de reglaj al aerului la maximum si apoi il desfaci o tura si-un sfert...iar restul trebuie infiletate la blana!

Surubul de reglaj al ralantiului il stringi sau il desfiletezi pina obtii turatia dorita. Simplu! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Iar l-am vazut in Medias pe bunicul cu CZ-ul, iar a fost mai fasnet decat mine cu masina si a luat-o pe o strada la dreapta, am apucat sa-i vad asa partial numarul, ceva cu 9 si cu Y :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da, e posibil...stiu ca erau cite doua lampi in bord, dar mereu imi amintesc de faptul ca una era pe incarcare si alta pe faza lunga.

Si imi amintesc si de faptul ca la un motor de CZ din 1960 am gasit un senzor (intrerupator) pentru neutral si in interior avea si tablita aceea pentru contact...dar nu avea fir tras si nici lampa in bord! :scratch: Probabil schema este editata mult dupa perioada in care se fabricau modelele respective, sau e posibil ca sa fi existat si ceva exemplare care aveau acest accesoriu. La CZ-ul meu Sport de 250 fabricat in 1974 nu exista asa ceva, iar ulterior am cumparat un alt motor, care avea din fabricatie intrerupatorul respectiv. Repet, la acelasi model de motor, practic doua motoare care trebuiau sa fie identice! :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul de cz de 175 din 1960 modelul 450 are cititor pentru punctul mort (neutral) ca si mz -ul sau nu?

raspund ca si @ivan.... unele au - altele nu ....ciudat, nu?!

am gasit motoare din anii '60 la care selectorul de viteze- sau harta, cum ii mai spun unii , are acea lamela . Lamela care pe pozitia Liber-cutie sa inchida circuitul electric pt martorul din bord..... sa "ii dea masa"..... asa ca de vrei un contact din ala pt liber-cuite iti dau eu....din demolarea unui motor din anii '60 :) dar e posibil sa nu "aiba cu ce face contact"....ai doar de executat o gaura M8-cred, sub cama de la ambreiaj.

Am acasa 2 motoare de CZ model 477.01 sport ( 1970 ) .... unul are , unul nu are in bloc acel "senzor" pt liber-cutie.

Apoi la CZ sport , la modele cu bord separat, ... dupa 1974, exista contactul pt liber-cuite.

 

La motorul meu ( 1970 ) e cum a spus @ivan - martorii din far sunt pt incarcare- rosu, si faza lunga-albastru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raspund ca si @ivan.... unele au - altele nu ....ciudat, nu?!

am gasit motoare din anii '60 la care selectorul de viteze- sau harta, cum ii mai spun unii , are acea lamela . Lamela care pe pozitia Liber-cutie sa inchida circuitul electric pt martorul din bord..... sa "ii dea masa"..... asa ca de vrei un contact din ala pt liber-cuite iti dau eu....din demolarea unui motor din anii '60 :) dar e posibil sa nu "aiba cu ce face contact"....ai doar de executat o gaura M8-cred, sub cama de la ambreiaj.

Am acasa 2 motoare de CZ model 477.01 sport ( 1970 ) .... unul are , unul nu are in bloc acel "senzor" pt liber-cutie.

Apoi la CZ sport , la modele cu bord separat, ... dupa 1974, exista contactul pt liber-cuite.

 

La motorul meu ( 1970 ) e cum a spus @ivan - martorii din far sunt pt incarcare- rosu, si faza lunga-albastru.

multumesc de explicatie, nu doresc sa imi pun dar eram nelamurit legat de schema si eu stiam ca cz- ul meu nu are o sa verific cu prima ocazie cand merg la tara

ai pornit cz-ul anul acesta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de explicatie, nu doresc sa imi pun dar eram nelamurit legat de schema si eu stiam ca cz- ul meu nu are o sa verific cu prima ocazie cand merg la tara

ai pornit cz-ul anul acesta?

......... :( doar pe langa bloc.

a murit bateria, expirat ITP... si asigurarea. Anul asta cred ca o las la husa. Ei astea toate se duc la 300 lei.... voi folosi doar suzuki ( care consuma la fel, in acelasi regim de drum ) si e in regula cu darile catre stat.

Na ca ma plang pe forum....totusi sunt 2 moto si o masina cu actele la zi.

 

.... si o rugaminte, tot pe forum.

Am vazut, prin vitrina / ca am un program de munca destul de lung, in sediul Salprest Alba Iulia..... o expozitie de moto comuniste:

Jawa, CZ sport, Simson, Mz, Panonia, Mobra , BMW.... cam toate marcile cu 2 roti de erau pe strazile tarii, atunci.

Fa cateva poze si pune pe jar toti forumistii. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul 45o are in zona din spate dedesupt 0 legatura care vine de la becul din dreapta de sub sticla vitezometrului si acesta este legat de la baterie. in pozitia zero este pus la masa si se aprinde.Celalalt bec este comandat de contactele de pe releul de incarcare si este aprins atita timp cit se functioneaza pe baterie. la pornire se stinge semn ca consumul a trecut pe dinam.Din cite stiu eu releul este reglabil si folosind un ampermetru cu zero la mijloc + - cu faza lunga aprinsa plus pozitia curentul de incarcare trebuie sa fie sub un amper, in caz de curent mai mare bateria va fierbe si se termina repede.

 

Modelul 45o are in zona din spate dedesupt 0 legatura care vine de la becul din dreapta de sub sticla vitezometrului si acesta este legat de la baterie. in pozitia zero este pus la masa si se aprinde.Celalalt bec este comandat de contactele de pe releul de incarcare si este aprins atita timp cit se functioneaza pe baterie. la pornire se stinge semn ca consumul a trecut pe dinam.Din cite stiu eu releul este reglabil si folosind un ampermetru cu zero la mijloc + - cu faza lunga aprinsa plus pozitia curentul de incarcare trebuie sa fie sub un amper, in caz de curent mai mare bateria va fierbe si se termina repede.

Rectific : Becul din stinga este cel care da pozitia de neutru a cutiei de viteze si cel din dreapta functionarea corecta a releului. la modelul 450 este foarte importanta functionarea releului care este electromecanic specific vremmii,un simplu strop de ulei ajuns intre contactele lui duce la crearea unui contact imperfect sau chiar ecranat si daca ai o baterie buna (8Ah) ajungi destul de departe dupa care vii pe linga motor acasa. cam acelasi principiu de functionare a releului se intilneste si la EMW, Simson si la toate motoarele CZ si Jawa pina pe la sfirsitul anilor 60.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. cei care doresc sa cumpere piese pt Cz(or avea piese si pt alte marci,eu nu am intrebat decat de Cz si am luat de Cz),am gasit magazinul Motor line,ii puteti contacta la:nr. tel. 0747-106860 sau e_mail: office@motor-line.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pt. cei care doresc sa cumpere piese pt Cz(or avea piese si pt alte marci,eu nu am intrebat decat de Cz si am luat de Cz),am gasit magazinul Motor line,ii puteti contacta la:nr. tel. 0747-106860 sau e_mail: office@motor-line.ro.

Multumim pentru pont.

Tocmai caut cateva piese si elemente ale acestui Cz 450.

Am nevoie de o toba frumoasa nesparta sau indoita/ruginita.

 

Am vrut sa ma axez pe originalitate mai mult si la urma urmei o sa schimb si rama farului, aceasta momentan provine de la un Manet :)

 

Motocicletele mele au mai mult un scop decorativ printre care si acest minunat Cz.

 

Toba din pacate arata nasol, a curs acid pe ea si e si sparta.

Cautam una de multa vreme si am dat numai peste neseriosi care au promis ca ma ajuta dar nimeni nu a si vorbit serios.

 

Daca cineva ma poate ajuta cu o toba de Cz originala il rog sa ma anunte, inca mai caut...

post-27109-0-59292000-1369570313_thumb.jpg

post-27109-0-71169300-1369570416_thumb.jpg

post-27109-0-55249300-1369570570_thumb.jpg

post-27109-0-53657200-1369570808_thumb.jpg

post-27109-0-98078800-1369570927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

120ml...asta daca este furca originala de CZ Sport. Daca vrei sa fie mai "moale" poti pune numai 100ml-110ml...si in acest fel protejezi si simeringurile in caz ca mai scapi pe enduro cu ea!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...