Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

hop si eu!

prima data , felicitari ! de fapt intre cei de aici nu o sa auzi altceva.... toti suntem pasionati de moto vechi, comuniste, cum or fi numite de altii.

1. spalare

2. nefiind folosita de ceva vreme cred ca vei avea probleme cu rugina/mizerie in rezervor.... daca nu ai rabdare foloseste o sticla si un furtun pt alimentare...si normal benzina proaspata cu amestec facut ( ulei de amestec: scrie pe bidon 2T... calitatea si cantitatea... fiecare cu teoria lui.... eu folosesc din ala ieftin, hexxol ,la 12 lei litrul... proportie 2/100.... 20 ml /1l benzina )

3. avand rezervorul de la modelul de 250 ( 471) la benzuna putina trebuie sa deschizi ambele robinete ( cum a zis ivan) orizontal =inchis, jos= plin , sus= rezerva

4. pe carb ai o "pompita" pt benzina....apasa pana incepe sa umezeasca, sau sa curga benzina din camera de nivel... nu are shoc, asa se imbogateste amestecul pt pornire. Poti face si o 'clisma' la carb ... verifici plutitorul, cum inchide, mizeria din camera, jiclorul princ. e in partea de jos sub un capac filetat ... cheie de14 -parca, surubul de amestec desurubat 3/4-1 tura... si de acolo mai vezi )

5. baterie am luat una ...la saracie/ 35 lei.... de la piata- rusii nostri. Am luat una de 6v 4A...uscata...pt masinute, cantare sau alte jucarii... si se incapataneaza sa nu se termine... deja a implinit 2 ierni

6. verifica scanteia....de nu... rabdare ...capac dreapta- jos , cureti platinile.... deschidere de 0,4-0,5mm la punctul mort, si avans de 2,9-3mm

7. cheia cum a zis @ ivan, apasata si vei avea...de mai functioneaza : 2 becuri, ( verde=neutral, rosu- incarcare) aprinse

8. cz are vitezele invers....1 sus , 2-3-4 jos

9. verifica si uleiul: capac stanga , un surub cu cap de surubelnita M6 langa care scrie 'olej'..... desfaci si la nivel max incepe sa se prelinga din motor.

10 succes !

 

scuze eventualele ironii... o sa te si enerveze si distreze motorasul asta !

unele piese din motor le poti gasi la tg.mures, motor-line, zoltan okany

 

si in actele mele e trecut cu gume de 3,50 x 18..... nici nu incap sub aripi.... al meu era original cu 2,75 fata si 3 spate... si tot 152 km/h :)

 

oare le-am pus toate si in ordine. ?... de nu.... sunt vaccinat la reprosuri si injuraturi.

Sa ne ti la curent cu CZ-ul .

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Super. Am de lucru la ea. Rezervorul e murdar rau. Nu vrea sa iasa benzina. Am facut o adaptare. Scanteie am. Becul rosu arde. Nu porneste. Dar am sa o desfac, am sa ii schimb cablajele ca sunt cam coapte. Trebuie sa desfac carburatorul sa vad in ce stare e. Nu ma las pana nu porneste. Mai am gasit una din 62 si am sa o vad si pe asta in ce starr e. Sper ca din doua sa fac una buna. Mai am 2 motoare. Da aceasta are alt feeling

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi prieteni, multumesc pentru indrumari, explicatii! dupa cateva ore bune de pigalit, a pornit! la inceput p[utin mai rusinoasa fetita.....dar pe urma si-a dat drumu :D eh.....14 sunt lungi :)

 

am improvizat un rezervor si am dat o tura cu ea. merge de rupe, doar ca nu am frane :)))) cum pot prima ocazie desfac franele sa le verific. ma gandesc ca dupa atat stat sau facut depuneri si pe acolo. deci trebuie mers si franat?

 

la mine cheia scoasa nu se intampla nimic, motorul merge in continuare. am gasit un intrerupator care opreste motorul.

 

intrebari:

 

1 intre carburator si filtru de aer am o chestie artizanala parca din piele (ma gandesc ca a fost candva cauciuc)...de unde se poate achizitiona aceea piesa?

 

2 filtru de aer? de unde, de care?

 

3 uleiul pentru schimbator ? de care? sau orice ulei de transmisie?

 

4 telescoapele fata parca sunt cu simeringurile coapte. trebuie sa le curat bine sa vad exact ce e cu ele. de unde gasesc simeringuri sau ce marimi trebuie sa caut?

 

5 un manual are cineva pt 175 477 ?


» Post actualizat in 28 Feb 2015 18:32

Am mai postat niste fotografii cu partea motorului . trebuie sa vad de ce am carpa aceea pusa acolo la carburator. daca cineva poate sa imi traga niste linii la suruburile de pe carburator sa stiu si eu care ce face.

post-35521-0-58172100-1425148191_thumb.jpg

post-35521-0-73447300-1425148200_thumb.jpg

post-35521-0-80480200-1425148207_thumb.jpg

post-35521-0-34366500-1425148215_thumb.jpg

post-35521-0-77523000-1425148222_thumb.jpg

post-35521-0-89593700-1425148228_thumb.jpg

post-35521-0-59190000-1425148234_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. acel racord l-am facut pe vremuri dintr-un burduf de planetara de Dacia.... partea conica se potriveste.

2. cred ca motor-line tg mures.... eu am adaptat unul de cz model 450 ( din site suprapuse )...de fapt comun cu cel de jawa din aceiasi perioada si un arc de canapea care il tine fixat pe carcasa filtrului de aer

3. la saracie am bagat uleiul uzat din cealalta motocicleta....15w50 si am fost surprins placut la cum functiona cutia si ambreiajul... in rest ulei de transmisie. Astea moderne nu mai sunt ca T90 de demult

4. simeringurile de praf ? cele de deasupra... sau chiar cele de ulei in carcase metalice ( acum vreo 2 ani erau 32 lei bucata la tg.mures)... nu sunt cumva si telescoapele zgariate?

5. prima cautare si : www.WILDHOGS.roit.scribd.com/doc/23365597/CZ-125-175-Sport-476-477-Workshop-manual#scribd

6. spunei si de frane.... am luat saboti tot de la tg.mures, sunt piese comune cu cele de jawa ts

in rest cu putina cautare de genul jawashop poti gasi si originale...sau aftermarket


» Post actualizat in 28 Feb 2015 18:53

carpa aia e pusa ca .... s-a stricat filetul , si asa il mai poate tine intepenit

suruburile de la carb.... cel oblice de relanti , celalalt cu arc e de amestec desupra ai un jiclor

:) baterie vad ca ai folosit ca si mine

pedala schimb-o cu alta...ai zis ca mai ai unul, model 450... e identica, adica nu indoita ca asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult de raspunsuri!

 

Maine sper sa am un pic de timp liber sa o curat cat de mult pot sa vad ce defecte mai gasesc. Azi am observat ca am rezervorul crapat. :( in partea de la jug sus. Am mers azi cu ea cam 1-2 km si a mancat cam 250 ml benzina. Cum e consumul la ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohoo,iese un consum de 12,5 la sută . Nu te speria ,un motor bun in toate minţile lui consumă in jur de 3 litri la sută in condiţii normale de exploatare.La motorul meu cu segmenţii uzaţi(aveau peste 2 milimetrii distanţa intre capete) şi cilindrul ovalizat ,cu două persoane mânca 4,5 litriil a sută. Consumul pe care l-ai făcut tu este doar o estimare foarte departe de adevăr (1-2 km şi a mâncat cam 250ml).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut,nu are cineva de vanzare piese de cz 175 din 61 :aripa fata ,aripa spate cu stop si semnalizari,toba,capacele ce acopera filtru de aer,capac carburator,coarne cu far si manete,instalatie electrica ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Sunt nou pe aici, am mai postat zilele trecute, insa vad ca nu apare nimic. Scriu din nou: am si eu nevoie pentru batrinica mea (CZ 175 450 din '61) de incuietorile(lacate) de la furca si sha, capacele de la butuc fata-spate(cele mele au opritorul camasii cablului de frana rupt), simeringuri si arcuri pentru telescoape fata, kilometraj in stare buna estetic(al meu e uratel, praf inauntru, destul de sters...). Si inca o problema: la relanti motorul are o bataie,un tacanit uscat de fier pe fier, care dispare la turatie. E joc la biela? In rest merge superb. Bijuteria e cea din poza profil.


» Post actualizat in 19 Mar 2015 11:39

.

post-88939-0-19865200-1426765022_thumb.jpg

post-88939-0-82340800-1426765029_thumb.jpg

post-88939-0-21238800-1426765090_thumb.jpg

post-88939-0-29184300-1426765123_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-lacate-yale.... nu cred ca vei mai gasi, sau poate pe piata vest -noi

-simeringuri.... acum ceva vreme erau la moto-line tg. mures. telescoapele nu sunt zgariate? .... arcuri... pe la vre-un atelier. sarma de arc, strungar, tratament termic-detensionare.

-capace la butuci... pe spate se vede ceva in poza , sunt interschimbabile rotile. Pune-l pe fata, iar pe spate adapteaza o tija rigida si scapi de acel opritor. Sau rabdare cu bursa moto ca poate apare ceva.

-kilometraj...poate cu rabdare il refaci pe al tau, daca e cel original merita, daca e romanesc, poate mai gasesti de ceva camioane vechi.

-zgomotul care zici ca se aude....probabil ceva joc la bolt piston sau maneton. Daca ai chef sa il desfaci....sau mai bine lasa-l pana e deranjant. Ambielajul se poate repara.

 

zici ca ai mai postat....dar vad ca esti la prima postare.

 

parerea mea...lasa-i lampa spate originala. Semnalizatoarele sunt functionale sau .... oricum nu prea ai curent la 45w cati are dinamul.

 

spor, e frumusica cehoaica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,ma ajuta si pe mine cu nr de tel de la moto-line tg mures?ca am nevoie de niste piese de cz .


» Post actualizat in 19 Mar 2015 16:35

salut ,ma ajuta cineva cu nr de tel de la moto line tg mures?pt niste piese de cz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin_cz, multumesc frumos pentru raspunsul detaliat, apreciez! (mai sufla/suflati pe lume, poate se mai lipeste un pic de bunatate, interes, rabdare, folosire bogata de cuvinte, nu replici seci si plictisite).

Telescoapele sunt tefere, doar simeringurile imbatranite...

Capacele...ambele au aceeasi problema.

Kilometraj...post-88939-0-81779900-1426844796_thumb.jpg un zoom pe poza arata starea estetica neplacuta.

Am postat inainte, dar nu a aparut..am gresit eu ceva, poate.

Semnalizarile sunt functionale, le-am luat asa pentru a fi cat mai vizibil. Tripla e excelenta, vizibila, spre deosebire de cea originala. Stiu, imi place si mie original, dar mai intai siguranta in traficul nebun din zilele noastre. Se vede comutatorul in stanga ghidonului,sub clacson. Folosesc releu de Trabant. Functioneaza in acelasi timp faza scurta/lunga cu semnalizarile si frana apasata, cu motorul pornit. Bec pozitie fata 5w, bec faze 25/25w, becuri semnalizari 10w, pozitie spate 10w, bec frana 21w=nebunie :) Baterie 6v 7 Ah.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul intins ( f.intins...atinge in blocul motor ) am eu.

Incearca la motor-line tg. mures....sau careva din oradea,( oregano) la unguri e un model comun, se fac inca piese de schimb pt jawa si cz.

Cineva pe forum spunea ca e compatibil cu ceva rusesc... nu stiu, poate raspunde cineva care a incercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Gabi dragule, sa-l stapinesti sanatos, mult si bine...si sa-ti mearga asa cum a mers la mine! Adica, uns!

Are foarte multe elemente schimbate sau lipsa de cind a parasit Gorjul, dar inca arata destul de bine dupa citi stapini o fi avut in anii de pribegie!

Aici ai citeva poze cu CZ-ul cind avea cromul proaspat pe el!

/index.php?/topic/318456-veteranii-adunarea/?p=1775993

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ia uitati ce am eu aici! :D
Am avut noroc sa gasesc yala pe cadrul celalalt.


» Post actualizat in 04 May 2015 13:23

Ia uitati ce am eu aici! :D
Am avut noroc sa gasesc yala pe cadrul celalalt.

Deci mai am nevoie de o yala!
Cine mai are, cine mai are???


» Post actualizat in 04 May 2015 13:28

Ma ajutati, va rog, cu dimensiunile simeringurilor de la furca? (CZ 175 450)

post-88939-0-42961800-1430208986_thumb.jpg

post-88939-0-89791300-1430208987_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La Cz ul de 250 Sport ,reglat aprindere,curăţat carburator (am încercat şi cu altul de cz 250), bujiile dau scânteie,curăţat de calamină pistoanele şi chiulasele, verificat să nu fie pistoanele schimbate între ele, schimbat segmenţi (e drept cilindrii sunt puţin ovalizaţi dar numai în partea de sus) ,verificat simeringul de pe partea dinamului(bun), pus benzină în nas, desfăcut coturile,motorul se învârte uşor,împins de două persoane ...ŞI TOT NU VREA SĂ PORNEASCĂ!!! .


» Post actualizat in 06 May 2015 17:55

cu.răţat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...