Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

Dupa 993 km facuti in doua zile, cu peste 30 kg bagaj, peste 100 kg calaretu' echipat, sub 40 litri de combustibil consumat, viteze cuprinse intre 60...120 km/h...la intrunirea organizata de Lolo, langa Buzau... Si, de mentionat: fara defectiuni! :peace:

post-2215-0-64835200-1534255692_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dupa 993 km facuti in doua zile, cu peste 30 kg bagaj, peste 100 kg calaretu' echipat, sub 40 litri de combustibil consumat, viteze cuprinse intre 60...120 km/h...la intrunirea organizata de Lolo, langa Buzau... Si, de mentionat: fara defectiuni! :peace:

Mă bucur că nu ai avut probleme cu CZ-ul pe drum. Sper că te-ai simțit bine la Întrunirea de Comuniste.

Te aștept și anul viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari "Ivan"!

Este o reusita, dar pentru CZ 250 bine intretinut (la care de obicei aprinderea e cea care da batai de cap) este de asteptat sa se comporte bine.

"Calaretul si calul" se inteleg bine, atunci drumul nu pare lung!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Pentru putina activitate in coltul asta.... AN NOU FERICIT ! , sa ne vedem sanatosi si fericiti in noul an.

Si daca e vorba de CZ... sa ma laud putin. Am reusit sa ii fac o surpriza: un lant primar nou ( ala vechi am reusit sa il rup acum 2 ani, si ce aveam pe acasa erau toate cu uzuri mari) si un filtru de aer ( momentan am adaptat unul de la Jawa/CZ din site de metal de prin anii '60).... urmeaza un set nou, cei de la Motor -Line pot aduce piston+segmenti la cota ceruta de mine , adica 60,50mm... sunt cu 3 cilindrii la 58,75mm cu uzuri destul de mari... asa ca voi sarii peste cota 4 de reparatie, adica diam. 59mm 

IMG_20190102_131845.jpg

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un an mai bun decat ceilalti si...sa ne mearga CZ-urile! Spor la adunat fiare, rezerve, consumabile...si sa vina vara aia odata! Cand faci comanda de pistoane sa dai un semn, ca s-ar putea sa am si io nevoie de cate ceva de prin motor!

 

Imagine trista din garaj!🧐

20180919_193730.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logic...iar unele...pierd ulei din cauza de ciclu!:ok:

In primavara trebuie sa le dezinfectez cu clor (motocicletele), ca Sasha si-a marcat teritoriul pana aproape de sei...si nu cred ca se opreste pana nu ajunge si pe bordurile caprelor! Vrea sa vada cat prind...la ora!:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da, se poate sa-i fi dat cam mult de baut, ca mi-a ramas degetu' intepenit pe lindicu' de la carburator din cauza frigului...iar ieri nu am mai deschis benzina. Vara cand se ineaca o iau la brat si in cativa metri spune "da!"... Acum nu am vrut s-o mai dau jos de pe cric...oricum am zapada prea multa ca sa ma pot misca in voie sau sa ies la golaneala! De frig nu mai vorbesc...:stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Va salut pe toti posesorii de cehoaice si comuniste.am urmarit de ceva vreme postarile voastre si am avut multe de invatat de aici,dar vad ca nimeni nu se mai ocupa de 'batranici' de ceva timp.

P.S. sunt posesorul unui cz 453 de 15 ani,iar de 2 ani are un motor de 450

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cateva batranici "pe drumuri"...pentru sezonul asta , a mea are de toate , itp, rca...si cam 100km (pana acum). A,  si o comanda de ceva piese noi, sa ii ajut un pic batranetile.

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Din toamna asta am redevenit si posesor de CZ 175 Sport (de fapt o combinatie de CZ, Cagiva si mai putin Sport). Din piesele care mi-au revenit voi incerca sa fac ceva miscator, usor si simplu, care sa ma plimbe pe camp, paduri sau...de ce nu, pe sosea. Fara prea mari pretentii, clar! Pentru inceput am refacut cadrul, care nu a fost foarte afectat de greutatile prin care a trecut in timp. Ceva suduri marunte, curatire si vopsire, plus lacuire. Am adaptat ceva roti (cea de pe fata e pusa provizoriu), am lipit cat s-a putut cateva plastice si am completat cu o tripla de Jawa 638. Am dat jegul jos de pe toba si cot, am incercat o lustruire, fara recromare...si vad ca nu vrea, rugina si defectele au patruns adanc in carne si in primavara voi trece la vopsire cu negru termic. Am improvizat un cric de CZ 250 Sport cu axul aferent, scarite de la o Honda veche, iar la partea din fata mai am de completat si lucrat...dar nu ma grabesc, ca-i frig si nici timp nu am prea mult, se intuneca devreme si noaptea nu-mi place sa orbecai, chiar daca am lumina destula in garaj. N-am facut prea multe poze gramezii de piese si plastice inca de la inceput, dar pe masura ce o adun, m-am decis sa o pozez, ca poate mai dau idei si altora. Aripa de fata provine de pe un cross, iar sigla finala va fi Jawasaki! Asta e fiara!

20191024_160813.jpg

20191123_134617.jpg

20191123_135016.jpg

20191123_140616.jpg

EFFECTS.jpg

20191201_152103.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Inaintam...cu paza!

Aripa este montata doar pentru poze, urmeaza sa-i mocific acel "K" cu "J" ca sa devina Jawasaki, plus alte detalii care urmeaza sa le definitivez. Cum azi de dimineata ningea si acum este soare, mi-am permis sa ma joc prea putin prin frig!

20200105_150103.jpg

"urmeaza sa-i modific..."

deh...graba, varsta, tastele mici si privirea in x...😂

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Dupa mai bine de o saptamana in care n-am facut nimic la CZ-u' (defect de boala porcina/aviara/coronavirus...amestecate), azi am reusit sa-i mai schimb nitel fizionomia! Normal ca plasticele stau doar atarnate, prinderea definitiva o voi face dupa ce refac total instalatia electrica, inexistenta acum). Si mai am destule de rezolvat...fiindca inca nu le am...dar, deh...se rezolva, incet-incet!

EFFECTS.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, arata mult mai bine decat mormanul de fiare si plastice sparte primite de mine, din care incerc sa-l scot pe Blue Boy...dar acum depinde ce-ai gasit in interior si...pretul de achizitie! Macar a ta a fost intreaga, fara lipsuri. Si...mie chiar imi place pocnitoarea asta, modelul in sine l-am vanat multi ani fara succes. Nu ma astept sa iasa vreo naveta spatiala, ori vreo frumusete rupta din cataloagele moto, dar imi fac o placere si sper sa ma pot folosi de ea pe langa casa, la drumetiile de pe dealuri si campii. Nimic mai mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos, Nica...frumos! Vad ca nebunia n-are limite! ;)

 

Intrebare:

-nu am observat (sau poate am vazut si-am uitat unde) daca exista vreo schema electrica a vreunui CZ cu magnetou de Piaggio (schema sa includa baterie, releu semnalizare, far, claxon, stop...si partea de aprindere).

Fara demaror, beculete prin bord, ori alte chestii mai putin utile.

Daca aveti, chiar si o schema desenata de mana, mi-ar fi utila. Zic asta fiindca in curand voi termina mecanica si ma voi apuca de electrica (sa stiu cu ce sa ma aprovizionez). Multam' anticipat!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...