Sari la conținut

Yamaha Ybr 250


radu_ghfx
 Share

Postări Recomandate

In ultima poza se vede un scuter cu numar de Bucuresti. Si el a fost cu voi? Ce scuter este?

Da, am fost eu cu YBR250 si colegu de calatorii cu un X-max de 125. Pot sa spun cu mana pe inima ca nu e adevarat ca cu 250 sau chiar cu 125 nu poti sa faci calatorii de distanta. Noi mergem in fiecare an ba la Istambul, ba in Thassos, iar acum in Lesvos. Cu 90-100 viteza de croaziera si daca e nevoie mergem si cu 120 :) Mersul la vitezele astea e foarte comod, caci nu esti stresat deloc si poti sa admiri frumusetile locului. Plus, consumul e destul de mic, autonomia de destul de mare incat sa trecem prin Turcia fara sa alimentam , stiut fiind faptul ca la Turci benzina e aproape 2 euro.

Itinerarul a fost simplu, plecat miercuri 8 iunie dupa munci pana la Veliko Tarnovo (180 km), cazat acolo la un motel , continuat joi 9 iunie de dimineata devreme pana la Ayvalik-Turcia (dead-line orele 18:00 cand pleca singurul ferry spre Lesvos), vineri, sambata relax pe insula cu bai in apa sarata rau, iar duminica la 15:45 ferry catre Salonic. Cazarea pe insula am luat-o de pe net la 12,5 euro pe noapte de caciula. Luni 13 iunie am ajuns in Salonic la 7:30 dimineata si la 21:00 am ajuns in Bucuresti cu vizitarea Sofiei pe drum.

post-22508-0-23933400-1308309548_thumb.jpg

post-22508-0-02676300-1308309562_thumb.jpg

post-22508-0-56956000-1308309580_thumb.jpg

post-22508-0-19734800-1308309693_thumb.jpg

post-22508-0-79537700-1308309725_thumb.jpg

post-22508-0-41190800-1308309753_thumb.jpg

post-22508-0-84963800-1308309793_thumb.jpg

post-22508-0-52688300-1308309897_thumb.jpg

post-22508-0-61302100-1308309941_thumb.jpg

post-22508-0-47171600-1308309961_thumb.jpg

Editat de dan1979b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 409
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, am fost eu cu YBR250 si colegu de calatorii cu un X-max de 125. Pot sa spun cu mana pe inima ca nu e adevarat ca cu 250 sau chiar cu 125 nu poti sa faci calatorii de distanta. Noi mergem in fiecare an ba la Istambul, ba in Thassos, iar acum in Lesvos. Cu 90-100 viteza de croaziera si daca e nevoie mergem si cu 120 :) Mersul la vitezele astea e foarte comod, caci nu esti stresat deloc si poti sa admiri frumusetile locului. Plus, consumul e destul de mic, autonomia de destul de mare incat sa trecem prin Turcia fara sa alimentam , stiut fiind faptul ca la Turci benzina e aproape 2 euro.

Itinerarul a fost simplu, plecat miercuri 8 iunie dupa munci pana la Veliko Tarnovo (180 km), cazat acolo la un motel , continuat joi 9 iunie de dimineata devreme pana la Ayvalik-Turcia (dead-line orele 18:00 cand pleca singurul ferry spre Lesvos), vineri, sambata relax pe insula cu bai in apa sarata rau, iar duminica la 15:45 ferry catre Salonic. Cazarea pe insula am luat-o de pe net la 12,5 euro pe noapte de caciula. Luni 13 iunie am ajuns in Salonic la 7:30 dimineata si la 21:00 am ajuns in Bucuresti cu vizitarea Sofiei pe drum.

 

Frumos, frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti posesori de YBR250, cu tristete anunt ca au inceput problemele tehnice: imi face probleme electromotoru, se pare ca s-au dus carbunii. Cred ca s-au dus cam repede, caci am numai 54.000 km la bord. Cost schimbat piesa cu carbuni 65 euro; cam mult, asa ca mai merg cu ciocanu in buzunar si daca nu porneste ciocanesc electromotoru si isi da drumu. In rest totul merge bine, la voi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti posesori de YBR250, cu tristete anunt ca au inceput problemele tehnice: imi face probleme electromotoru, se pare ca s-au dus carbunii. Cred ca s-au dus cam repede, caci am numai 54.000 km la bord. Cost schimbat piesa cu carbuni 65 euro; cam mult, asa ca mai merg cu ciocanu in buzunar si daca nu porneste ciocanesc electromotoru si isi da drumu. In rest totul merge bine, la voi?

 

La mine e OK (nu a mai facut figuri nici pompa de benzina - cred ca pana la urma a fost o mizerie in benzina)

Dar am 6500 km....

Dar carbunii de la electromotor se uzeaza nu dupa cati km ai facut ci dupa cate porniri ai facut: 3 ani+, mers aproape zilnic, cel putin 6 porniri pe zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

baieti posesori de YBR250, cu tristete anunt ca au inceput problemele tehnice: imi face probleme electromotoru, se pare ca s-au dus carbunii. Cred ca s-au dus cam repede, caci am numai 54.000 km la bord. Cost schimbat piesa cu carbuni 65 euro; cam mult, asa ca mai merg cu ciocanu in buzunar si daca nu porneste ciocanesc electromotoru si isi da drumu. In rest totul merge bine, la voi?

 

 

 

Probleme la mine cred ca sunt cu pompa de benzina. Cand este cald afara moare motorul la semafor sau cand incetinesc. Oricum cand este canicula porneste foarte greu, la a 3-a a4-a incercare accelerata un pic *si tot nu merge rotund. kilometrii parcursi cred ca sunt vreo 23000 (nu mai tin minte exact pt ca intre timp a luat si tata A-ul si imi ia motoreta din cand in cand). A fost cu ea la DualTours la tester; cand s-a dus a 2-a zi, i-au spus ca treb sa schimbe pompa de benzina. Problema e ca aceasta e cam scumpa 253 euro fara tva. O parere sau un sfat ceva?!

 

Multumesc.

 

Da, am fost eu cu YBR250 si colegu de calatorii cu un X-max de 125. Pot sa spun cu mana pe inima ca nu e adevarat ca cu 250 sau chiar cu 125 nu poti sa faci calatorii de distanta. Noi mergem in fiecare an ba la Istambul, ba in Thassos, iar acum in Lesvos. Cu 90-100 viteza de croaziera si daca e nevoie mergem si cu 120 :) Mersul la vitezele astea e foarte comod, caci nu esti stresat deloc si poti sa admiri frumusetile locului. Plus, consumul e destul de mic, autonomia de destul de mare incat sa trecem prin Turcia fara sa alimentam , stiut fiind faptul ca la Turci benzina e aproape 2 euro.

Itinerarul a fost simplu, plecat miercuri 8 iunie dupa munci pana la Veliko Tarnovo (180 km), cazat acolo la un motel , continuat joi 9 iunie de dimineata devreme pana la Ayvalik-Turcia (dead-line orele 18:00 cand pleca singurul ferry spre Lesvos), vineri, sambata relax pe insula cu bai in apa sarata rau, iar duminica la 15:45 ferry catre Salonic. Cazarea pe insula am luat-o de pe net la 12,5 euro pe noapte de caciula. Luni 13 iunie am ajuns in Salonic la 7:30 dimineata si la 21:00 am ajuns in Bucuresti cu vizitarea Sofiei pe drum.

 

 

Felicitari dan1979b :06Biker:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Luni 8 aug 2011, pe la ora 20 (Âşi ceva), pe Beller, a facut dreapta pe Floreasca. Moto neagră, părea nouă. Motociclistul cu armură. Dacă stă în zonă mă interesează să Âştiu unde face service-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Luni 8 aug 2011, pe la ora 20 (Âşi ceva), pe Beller, a facut dreapta pe Floreasca. Moto neagră, părea nouă. Motociclistul cu armură. Dacă stă în zonă mă interesează să Âştiu unde face service-ul.

Eu il fac la Yamaha cel din Otopeni acum mutat pe centura. Schimbul de ulei si filtru la fiecare 7000-80000 de km. In rest pentru piese daca gasesc altundeva mai ieftin cumpar d-acolo, daca nu, tot de la Yamaha, caci modelul asta e cam rar si nu-s prea multi producatori de piese aftermarket (sa zic asa). De ex: urmeaza sa-mi schimb discul de frana fata si nu am gasit disc decat la Yamaha cu 600 lei, parca.

De ceva timp am observat ca "ma fura" kilometrajul, adica la fiecare 100 km imi baga in plus 5 km. Am testat de mai multe ori, chiar pe autostrada, si cand se faceau 100 km la mine pe bord imi indica 105 km. Voi aveti aceeasi problema? Care sa fie cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp am observat ca "ma fura" kilometrajul, adica la fiecare 100 km imi baga in plus 5 km. Am testat de mai multe ori, chiar pe autostrada, si cand se faceau 100 km la mine pe bord imi indica 105 km. Voi aveti aceeasi problema? Care sa fie cauza?

 

Te fura mai mult, eu ti-am zis ca nu-s vitezoman :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Te fura mai mult, eu ti-am zis ca nu-s vitezoman :P

Cam toți producătorii (Âşi la automobile e la fel) pun un vitezometru care arată un pic mai mult. Pentru cazul în care ai anvelope cu diametrul mai mare decât cele montate din fabrică - la autoturisme se practică, la moto nu Âştiu.

E o măsură de precauție ca să nu poată zice nimeni că a depăÂşit viteza legală din cauza producătorului utilajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Tocmai mi-am cumparat si eu un YBR 250, la mana a doua desigur si am avut ceva probleme cu ea. In primul rind nu pornea cind o lasam in soare, problema rezolvata prin schimbarea pompei de benzina (alti 330 euro) si acum am probleme ca mi se opreste in mers, plec cu ea dimineata si mi se opreste uneori dupa 200m, in alte zile se opreste dupa 2 km. Motorul este relativ nou, are 4 ani si 8000km.

 

A mai avut cineva problema aceasta???? ma poate ajuta cineva?

 

Mai exista motorul asta sau am ramas singurul proprietar de YBR??? :))

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Unde au disparut motoretele astea sau mai exact "calaretii" lor ? A fost prima dragoste, primul motor. Excelenta pentru un incepator, in primul rand, pentru o fatuca, pentru mersul in oras, chiar si pentru mersul in afara orasului. fara prea mari pretentii, desi pe drumuri virajate se descurca, totusi, de minune, "prietenii stiu de ce". Daca ar fi avut vreo 10 caluti in plus, probabil, as fi avut-o si acum.

Hai, un semn de viata baieti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ieri am avut prima problemă cu motoraşul meu:

Venind dinspre Baloteşti spre Tunari, la intersecţia cu Şoseaua de Centură, mi s-a oprit motorul la relanti. Încercând să o pornesc din nou, aveam senzaţia că nu vine benzină (pornea 1-2 sec şi apoi se oprea chiar dacă încercam să o turez) am deschis capacul la rezervor (plin făcut cu 100 km în urmă) am stat 15-20 minute şi apoi a pornit. A mai avut câteva întreruperi pe drum dar nu s-a mai oprit.

 

Cred că a fost ceva mizerie în benzină. Sau poate că am pus benzină de 100? (de la omv)

 

Idei ceva?

Salutare

 

Au trecut ceva ani de cand nu am mai scris pe aici. Bineinteles am acelasi YBR si acum.. merg cu el doar primavara si toamna :(

.. as dori sa stiu daca intre timp au aparut "remedii" mai ieftine pentru aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare

 

Au trecut ceva ani de cand nu am mai scris pe aici. Bineinteles am acelasi YBR si acum.. merg cu el doar primavara si toamna :(

.. as dori sa stiu daca intre timp au aparut "remedii" mai ieftine pentru aceasta problema?

 

Da și nu.

Adică tot am ajuns să schimb pompa de benzină. Doar așa s-a rezolvat problema.

Din curiozitate m-am uitat la pompa veche ca să văd ce are. Axul motorului electric se blochează intermitent, nu am mai desfăcut și motorul că a fost clar că el e buba.

 

(PS nu e ieftin....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un ybr si am trecut prin problema cu pompa de benzina, am studiat-o si singura solutie a fost inlocuirea ei. La mine nu se oprea motorul in mers ci doar nu vroia sa porneasca cind statea in soare. Dupa ce am schimbat pompa nu am mai avut probleme, este un motor excelent pt oras. Daca vrea cineva sa iasa la o plimbare cu ybricu sa dea un mesaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ca fost posesor de "Ybric", cred ca pompele n-au nici o vina (urasc "nicio"). Am patit-o cu dihania din dotare. A inceput sa "grohaie", sa nu mai traga, ce are, ce are. Ma gandeam la ce este mai rau, pompa, injectoare, tot tacamu'. Service, rezervor jos, golit de benzina, decantare, in ultimul litru mai lipseau mormolocii. Incredibil, vazut cu ochii mei. Filtru de benzina, dupa uscare, arata ca o mica caramida (scuzati cacofonia). Nu vreau sa spun cat m-a costat toata povestea. Si nu s-a schimbat decat filtrul de benzina. Concluzia este, pe de o parte, aveti grija de unde alimentati, chestia este ca parerile sunt impartite, pe de alta parte, daca nu aveti alte pretentii, ramaneti la "ybric", este foarte "economic", din toate punctele de vedere.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ca fost posesor de "Ybric", cred ca pompele n-au nici o vina (urasc "nicio"). Am patit-o cu dihania din dotare. A inceput sa "grohaie", sa nu mai traga, ce are, ce are. Ma gandeam la ce este mai rau, pompa, injectoare, tot tacamu'. Service, rezervor jos, golit de benzina, decantare, in ultimul litru mai lipseau mormolocii. Incredibil, vazut cu ochii mei. Filtru de benzina, dupa uscare, arata ca o mica caramida (scuzati cacofonia). Nu vreau sa spun cat m-a costat toata povestea. Si nu s-a schimbat decat filtrul de benzina. Concluzia este, pe de o parte, aveti grija de unde alimentati, chestia este ca parerile sunt impartite, pe de alta parte, daca nu aveti alte pretentii, ramaneti la "ybric", este foarte "economic", din toate punctele de vedere.

Bafta !

 

Ai dreptate!

Mi-am cumparat si eu un YBR250 acum 2 luni (an 2007, 35.000 KM) si sunt foarte multumit de el, deocamdata.

Unica problema a fost, cand am facut plinul la o benzinarie din afara orasului, benzina fiind de proasta calitate iar sistemul de injectie al YBR-ului probabil foarte sensibil si motorul abia abia de mentinea 1000 rpm la relanti si "tusea" intre 2000-5000 rmp. Problema s-a epuizat treptat dupa ce am facut de 2 ori plinul la o alta benzinarie recomandata de cineva.

Insa e un motor foarte bun pentru oras si mici calatorii, doar sa fiti atenti de unde va alimentati, ca nu suporta benzina de proasta calitate.

 

P.S. Mentionez ca locuiesc in Atena, Grecia. Insa acum pe durata verii ma aflu pe insula Zakynthos (cauza fiind serviciul), deci am reusit sa fac si o calatorie de vreo 350 km. sa ajung aici pe insula, cu o viteza medie 100-120 km/h, o viteza deloc obositoare nici pentru motor si nici pentru mine.

Postez si o poza de pe frumoasa insula, unde ma aflu si va urez o vara frumoasa si cu multi si fericiti kilometri parcursi pe 2 roti. :police5:

9150984040_f0505d98e0_c.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

De multe ori am vrut sa-ti dau reply. Superba poza, mai ales ca este cu "prima mea dragoste". Asta si din dorinta de a reinvia acest topic. Motoreta merita mai mult. Pacat ca este atat de rara. Toata lumea vrea zeci de cai ... In ziua de azi este corect apelativul "motoreta".

Mai povestiti ceva, bravi posesori de YBR !!!

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

De multe ori am vrut sa-ti dau reply. Superba poza, mai ales ca este cu "prima mea dragoste". Asta si din dorinta de a reinvia acest topic. Motoreta merita mai mult. Pacat ca este atat de rara. Toata lumea vrea zeci de cai ... In ziua de azi este corect apelativul "motoreta".

Mai povestiti ceva, bravi posesori de YBR !!!

 

Motoreta o fi meritat ea mai mult, dar e o categorie de care multi se plictisesc repede. Desi chiar si acei 21 cp te pot distra de minune, daca stii s-o manuiesti. Iar raritatea are avantajele ei, nu vezi YBR la orice semafor si e mai putin vulnerabila la furturi.

Referitor la YBR-ul meu, mai persista problema combustibilului. Desi la sunetul motorului si manuirea lui nu se observa dereglari, arunca mai mult combustibil la ardere, ca rezultat am un consum de 5 litri/100 km, un miros puternic de gaze de la esapament + un pic de fum negru cand ii ridic rotatiile. Acum sta la iernat deja, din primavara deja ma voi ocupa de el. Probabil e nevoie de o curatare/schimb a injectorului sau/si a filtrului de benzina. Sarbatori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Probabil ca trebuie curatat injectorul (ultrasunete, chestii d'astea). Vezi care-I treaba si cu filtrul de aer. Iti urez succes, ii dai tu de cap.

"La multi ani" tuturor YBR-istilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Pentru cunoscatorii de YBR250

 

Doresc:

1. sa cumpar un manual de service (n-am gasit decat in limba germana). Ma poate ajuta cineva in acest sens? Preferabil limba engleza.

2. ca YBR-ul sa aiba saua mai jos decat este ea la minim cu circa 2-4 cm. Cum se poate face acest lucru? A incercat cineva asa ceva?

 

Astept raspuns,

 

Multumesc.





Legat de comprimarea furcii fata eu ma gandeam sa o mai cobor putin motocicleta (sa ajung si eu si sotia cu tot piciorul pe pamant) lucru care sa facea prin comprimarea amortizoarelor (atat pe fata cat si pe spate) dar dupa ceea ce mi-ai spus tu nu cred ca voi mai face acest lucru pe furca fata ci numai pe spate.

Stiu ca au trecut multi ani ... dar ai coborat pana la urma motorul?

 

Daca da, te rog vino cu niste explicatii.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...