Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vin si eu, dar au anuntat ca o sa ploua, si parca vad ca o sa fie 2-3 motoare, ca saptamana trecuta :wave:

Cu lantu ala, bine ca am aflat si eu ca nu se da cu benzina - si bine ca mi-a fost lene sa-l spal pana acuma, ca sigur l-as fi spalat cu benzina...Mersi baieti!

In alta ordine de idei, azi dimineata mi-a cazut motorul de pe cric, in fata garajului - exact ca-n filmele cu prosti... Probabil uitasem ca motorul te poate surprinde oricand, cu orice, si cineva a vrut sa-mi aduc aminte. Multumesc si pentru asta :o

 

Ne vedem la arc, cati om fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai GRIJA MARE lanturile cu O ringuri nu se spala cu benzina sau motorina sau alte solutii care dizolva doar gaz lampant sau spray PT CURATAT daca nu risti sa ti sa intinda Oringurile de la lant si o sa devina Z lant

De ce la lanturile O nu se spala cu motorina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O-ringu este o garnitura care tine unsoarea la zale si nu permite intrarea mizeriei iar odata spalata cu solventi care inmoaie caucicul O-ringul se deformeaza si lasa ca acea unsoare sa iasa si sa intre mizerie exact cum ai da cu glaspapir pe zale astefel se uzeaza ducand la o viatza mai mica a lantului

odata la 3 ungeri (in functie de exploatare, in conditi de praf mai mult sau mai putin), se SPALA LANTUL sau CURATA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,

 

O problema mai veche o readuc in actualitate: am nevoie de un cauciuc 140-90/16 H tubles pt GePeZeu meu la un pret rezonabil. Am si eu nevoie de adrese, telefoane de importatori, povesti cum ati rezolvat dilema cauciucului pe 16. Dau o bere pt informatiile primite si folosite cu success in achizitionarea cauciucului :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca ar avea la Mitas :crack: pe Bikeshop, e listat un importator al cauciucurilor lor: CHEMTRADERS, paulionita78@yahoo.com.nospam.com, 0722389080. Disclaimer: n-am nici o legatura cu ei, doar am copiat datele anuntului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cat am putut sa caut topicul asta :rusinica:

 

Uite ce-a montat un tip pe GPZ: LCD pe GPZ.

 

Si un forum cu multe informatii utile (desi multe topicuri par a fi pentru modelele post '00, sunt valabile pentru toate generatiile de GPZuri, carora ei le spun EX500 :unsure: ): http://www.ex500riders.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sie eu un GPZ 500 S si am 190 cm. Nu pot sa spun ca e un motor rau insa la drumuri mai lungi personal nu stau prea comod si imi amorteste piciorul. Pozitia de stat este buna, doar cu picioarele am probleme. Este intradevar un motor de asfalt, mai bine zis numai de asfalt, ceea ce ma inerveaza sunt suspensiile foarte rigide de simti orice denivelare sau gropita. Poate fi vorba si de reglaj eu personal nu am modificat nimic de cand l-am cumparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

daca e prea strans sau prea larg se uzeaza mai repede kitul

desfa axul la roata spate (da drumul la piulita putin) dupa care incepi sa strangi din suruburile de pe bascula stanga dreapta pana lantul are jocul 2 cm sus jos, atentie mare ca roata sa fie centrata bine sa te uiti la indicatorii de pe intinzator sa fie excat ca stanga drepta, dupa care strangi contra piulita de la intinzator si piulita de la ax(sa nu uiti de splintul)

bafta e simplu..

P.S. sa nu uiti poate mai dai si cu ceva spray pe el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intentionez sa achizitionez si eu un GPZ 500 S din 95 :eek: la inceputul lui Octombrie.

 

Aveti careva un manual in engleza? Ca ma chinui de ceva vreme sa gasesc pe net si nu reusesc :)

 

Asa.. si mai vroiam sa va intreb: ce diferente sunt intre modelele pana in '94 si cele mai noi de 94?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu Clymer, am tot zis ca ajung la un scanner sa-l trec in format electronic, dar n-am reusit :)

 

Din cate m-am documentat eu (pre '94 // post '94):

 

- roti pe 16" // roti pe 17"

- frana spate tambur // frana spate disc

- ceasuri de bord patrate // ceasuri de bord rotunde

 

In plus, cele post '94 au o modificare la partea de redresare a curentului pentru a elimina un bug de proiectare (magnetii se puteau dezlipi de pe volanta). In rest, din anexa manualului de service, unde prezinta diferentele intre modele, sunt putine modificari:

 

- ceva schimbari la datele tehnice (numerice)

- alte cupluri de strangere pentru diverse operatiuni

- suspomenitele modificari la electrica, plus inca alte cateva (releul starter unit cu cutia de sigurante, diverse schimbari in traseele electrice, dar minore)

- suspomenita modificare a franei spate (in loc de instructiuni pentru tambur, sunt pentru disc)

 

Asta e cam tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca le zice Clymer, m-am mai documentat si am inteles ca sunt cele mai faine manuale de Kawa. Daca nu gasesc pe net pe undeva, o sa il comand pe ebay ca nu e asa scump ($30) si o sa il uploadez la moto.zino.ro :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...