Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare !

Din intamplare are cineva un kit cuzineti furca pentru un Kawasaki GPZ 500 1995 ?
Am atasat o imagine orientativa pentru ceea ce caut.
Posibile coduri din manual (sper sa nu gresesc) :
44065BUSHING-FRONT FORK
44065-1109

44065ABUSHING-FRONT FORK,INNER PIPE
44065-1110
Multumesc.

post-47086-0-34780400-1408080554_thumb.jpg

Editat de ge0k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai multe detalii. Cand s-a intamplat, scoate un sunet diferit??

Salutare!

 

Am o problema cu gpz ica in sensul ca nu trece de 6000 de ture....mai precis daca o accelerez brusc da sa se inece. De la ce poate fi?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat aseara dupa ce am dat o tura prin oras....am vrut sa i dau mai tare si a inceput sa mi dea in nas....parca se ineca (dadea sa moara) :((


» Post actualizat in 27 Aug 2014 12:51

Salutare!

 

E ok uleiul asta pt gpz 500s...BEL-RAY 2T mineral si bujiile NGK DR8ES?

 

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat aseara dupa ce am dat o tura prin oras....am vrut sa i dau mai tare si a inceput sa mi dea in nas....parca se ineca (dadea sa moara) :((

» Post actualizat in 27 Aug 2014 12:51

 

Salutare!

 

E ok uleiul asta pt gpz 500s...BEL-RAY 2T mineral si bujiile NGK DR8ES?

 

 

Multumesc

Uleiul nu-i cumva pentru motoare in 2 timpi?? foloseste motul sau motorex cu cu indice 15w50, semi sau fullsintetic. bujiile sunt pentru motoare pana-n 94

Editat de Tzestos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

stie cineva din ce cauza ultima oara cand am pornit gpz-ul mergea subturat ( asa la sub 1000 rpm) mergea cumva innecat si dupa ce l-am oprit (maxim 1 minut) nu a mai vrut sa porneasca? si cum fac sa il pornesc( am auzit o gramada de variante dar nu stiu care ar fi utila) in mod suspect cu o zi inainte a mers perfect la o plimbare de 30 km si a doua zi ... Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e innecata, e musai sa dai bujiile jos.

Ca si metoda de urgenta pentru pornire, iei un spray deodorant simplu fara adaosuri gen substanta antiperspiranta..si pulverizezi la intrarea in filtrul de aer in timp ce dai la automat.

Ar trebui sa dea ceva rateuri usoare si sa incerce sa porneasca.

Obisnuieste-te sa inchizi robinetul la rezervor cand nu mergi mai multe zile cu ea, chiar daca e pe vacuum.

In acelasi timp, verifica si daca nu are vreun dop de la carburatoare sarit. Ma refer la cele de cauciuc, unde se conecteaza furtunele de vacuum la reglare / sincronizare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am cum sa inchid robinetul de benzina are doar on/pri/res. si am iesit cu o zi inainte si a mers perfect ( am iesit seara) si dimineata nu a mai mers ok, cand am porit-o mergea innecat cu socul tras am oprit-o si am incercat s-o pornesc din nou dar nu a mai vrut, daca dupa ce ajung acasa nu porneste nici dupa ce dau rezervorul jos chem un doctor pentru ea, oricum aveam de gand sa fac asta doar ca era programat mai spre sfarsitul lui octombrie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul l-am tras ca de obicei un pic peste jumatate, de obicei il inchid cand vad ca se tureaza si trece de 2-3k de obicei o las sa se incalzeasca cam 2 minute pana merg si deschid poarta apoi ma echipez o scot in strada si inchid poarta. daca inchid socul dupa ce am pornit-o moare motorul, am patit-o la inceput cand l-am inchis ca sa nu fac galagie ca am iest la 5 dimineata si nu voiam sa trezesc pe toata lumea. doar ca pana acum nu a mai facut niciodata asa, si initial am crezut ca face asa din cauza pozitiei in care sta (era pusa pe gheara nu pe central)putin inclinata dar mai apoi nu a mai pornit de loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce fel de spray de curatare, acum sunt in cluj si gasesc mai usor dar maine plec inapoi acasa si in cimpulung nu mai am o gama asa larga de spray-uri din care sa aleg, chiar ma intrebam daca spraiul pentru curatat lanturi Nigrin e bun de ceva pentru uns ma gandeam sa-i cumpar altceva mai renumit dar pentru curatat banuiesc ca e bun si ala pentru curatat lantul

Editat de comarian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine seara vad daca porneste acum sunt in cluj, era pe gheara ca am ajuns seara tarziu si nu am parcato ca de obicei, benzina mai am indicatorul e la jumatate


» Post actualizat in 08 Sep 2014 16:04

a pornit doar cu acceleratia trasa si socul tras la maxim, mi-a dat niste rateuri si a scos de 2 ori flacari pe toba apoi a mers relativ ok doar ca merge subturat si dupa ce s-a incalzit acul a stat sub 1k turatii nu pe 1k ca inainte oare de ce face asa


» Post actualizat in 08 Sep 2014 17:01

mi-a venit in minte un posibil raspuns am pus juma de litru de benzina( primiti de la un prieten pe care l-am ajutat eu cu 1l cand avea nevoie litru pe care mi l-a inapoiat mai tarziu, el lucreaza la o firma de constructii si o avea de la un generator) ar mai fi un copil mic 7-8 ani care a venit in vizita pe la ai mei cu parintii si ma astept sa-mi fi umblat si ala pe acolo si poate mi-a deramjat el ceva pe acolo si nu as vrea sa gust benzina inainte sa fiu sigur ca e de la benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am dat jos rezervorul si am scos benzina (asa am descoperit ca mi s-a taiat furtunul principal) pe care trebuie sa-l inlocuiesc dar deocamdata nu stiu cum sa-l scot si mai apoi sa-l pun inapoi( asta e partea cea mai grea fiindca un capat e intre carburatoare)am descoperit ca am 8-9 litri de benzina pentru aprins focul ca e ruginie acuma si ramane sa descopar cum inlocuiesc furtunul vietii, poate diseara daca are timp trece un mecanic si pe la mine si ma mai lumineaza, la bujii nu am umblat ca nu stiu cum se scoate cauciucul ala( si nici cum s-ar pune inapoi asa ca mai bine astept sa vina mecanicul) acum nu stiu cum sa scot putina benzina care a mai ramas care e muult mai murdara decat cealalta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu de inlocuit furtunul, cele 2 carburatoare de mijloc au un T de legatura pe care se prinde si furtunul. Daca ai inca furtunul original transparent are si o clema acolo, dar asta nu te incomodeaza. Tragi de furtun cu sperante sa-si da drumul de acolo. Eu am reusit sa pun furtunul nou (8mm) tinand cu o mana T din partea de sub carburatoare, si cu celalta mana impingeam furtun din sus in jos pe T. Nu e usor. Cred ca la un moment at dam introdus si o surubelnita in furtunul cel nou, ca sa nu se flexeaza cand impingeam.

Daca gasesti o metoda mai usoara, te rog sa-mi spui :)

 

Rezervorul treubie clatit bine.. si vazut daca nu are inca apa in el, vazut unde a intrat apa. Sunt 2 variante, sau scurgerea de apa de sub buson s-a infundat, sau apa intre prin buson (eu asta am patit). Ideal ar fi sa curat si filtru de benzina de pe robinet, dar s-ar putea sa iese doar fortat din rezervor.

 

Daca benzina murdara / apa a intrat in carburatoarele, s-ar putea sa ai probleme acolo. In prima instanta, desfaci suruburi de golire de la pahare (os sa curge benzina din ele), si cand ai montat rezervorul la loc, pune robinet pe Pri si mai lasa sa curge un pic, sa se clatesc paharele, cuiuri pontou. Apoi inchizi suruburi de golire (nu trebuie stranse are!), setezi robinet iar pe Pri, pornesti mobra, apoi muti robinet pe On. Vezi cum merge..

 

Cauciuc de la bujiile tragi, iese ca un dop din chiulasa. Iese cu pipa cu tot. Incearca sa le tragi chiar unde intre in chiulasa, unde este mai lat, am rupt odata o bucata cand am tras mai de sus.

 

Daca nu se rezolva, mai repete partea cu golire de pahare pana te ai saturat si apoi duci motorul la un service pentru carburatie..

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtune transparente nu am decat intre carburatoarele 1si 2 respectiv 3 si 4, furtunul care s-a taiat e negru, rezervorul l-am curatat( sper ca bine si acum sta la soare), apa nu cred sa aiba chiar daca busonul ala nu se inchide chiar etans ca nu m-a prins ploaia decat o data( la maxim 5 minute de casa si aveam un tankbag magnetic pus pe buson care in partea de deasupra are o folie transparenta deci nu avea cum sa intre apa acolo) cat despre curatarea carburatoarelor daca trebuie date jos nu prea indraznesc sa fac asta singur de prima data ca mi-e ca nu le pot pune inapoi cum trebuie si stric mai mult. Daca reusesc sa o fac sa mearga o duc pe roti la un mecanic care e foarte bun ( dar nu prea are timp) chiar daca acuma eu aveam alte planuri inainte de octombrie cand ma intorc la Cluj dar oricum nu ma plimb cu ea asa ( doar pentru plimbare o folosesc). poti sa imi spui care sunt suruburile de golire?(ulterior am citit si de benzina murdara)

Editat de comarian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a avut rugina, a avut apa.

 

Le am incercuit profi cu rosu. Ai nevoie de o surubelnita un pic mai lunga cruciforma ca sa le desfaci pe toate. Ajunge sa le desurubezi ceva ture, nu trebuie scoase de tot, benzina va curge prin orificiile de sub carburator daca e bine.

In poza, carburatoarele sunt pe dos. Pe motor suruburiile sunt sub ele.

Furtunesele de intre 1 si 2, si 3 si 4 sunt de aerisire.

Cand le golesti, poate reusesti sa studiezi un pic ce iese din ele. Daca e benzina curata, ai avut noroc.

 

Vezi si sfatul lui Tzestos, nu strica sa verifici si bujiile daca ai cheia de bujie.

post-46304-0-53807700-1410274642_thumb.jpg

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...