Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adica ce vrea sa spune Cata e ca e foarte probabil sa trebuiasca sa schimbi oricum toata piesa. M-am uitat pe motorworks si nu avea (asta ca sa stii si sa nucauti acolo).

 

multam de ajutor

dar deja am dat de 2 zile comanda la bavaria

 

este destul de imp acel loc avand in vedere ca e DIRECTIA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce diferenta mjora este intre r1200 gs si r 1200 gs adv inafara de rotzi

 

pai ADv-ul vine cu rezervor mai mare, crasbaruri si proiectoare. daca am omis ceva va rog sa ma completati :scratch:

 

ps dar esti mai bine protejat la drum pung pe adv :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ADv-ul vine cu rezervor mai mare, crasbaruri si proiectoare. daca am omis ceva va rog sa ma completati :scratch:

 

ps dar esti mai bine protejat la drum pung pe adv :moron:

 

Protectie mai buna la vant prin parbriz considerabil mai mare cu flapsuri laterale pt zona rinichilor impreuna cu rezervorul voluminos (care are si capacitatea marita de la 20 la 33L); cursa mai lunga a suspensiilor (agilitate putin redusa dar ceva mai confortabil); saua mai sus, nerecomandat sub 1,75m; greutatea mai mare cu cca 26kg la gol; protectii standard (crash-bar cuprinzator si protectii cilindri din aluminiu) si protectii maini; proeictoarele nu sunt standard nici la ADV; jantele spitate sunt standard; difera putin etajarea cutiei.

Mai sunt?

Mesaj completat

nu uita: pretul!

 

Corect! cca 1500 euro la pretul de baza. Dar mare parte justificati.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles. eu am aici un GS de 1200 in iasi si vreau sa fac pe el acele chestii de protectie. si sa le fac in asa fel incat sa mearga si la ADV-uri. cum fac ceva trimit si lui ianachim sa le probeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite si poze

acolo jos unde este mai lucios am dat izoler band

...piesa de care ai tu nevoie este un simplu burduf de cauciuc care sa gaseste la orice pivot!...cauta la magazine auto si sunt sigur ca vei gasi!...nu trebuie schimbat tot pivotul doar pt atit!....pivotul se schimba doar daca are joc intern!..

...later edit!...si numele "VACA"(R 1100 GS)....si numele "VANA"(R 1100RT)...ESTE OCUPAT!... :scratch:

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protectie mai buna la vant prin parbriz considerabil mai mare cu flapsuri laterale pt zona rinichilor impreuna cu rezervorul voluminos (care are si capacitatea marita de la 20 la 33L); cursa mai lunga a suspensiilor (agilitate putin redusa dar ceva mai confortabil); saua mai sus, nerecomandat sub 1,75m; greutatea mai mare cu cca 26kg la gol; protectii standard (crash-bar cuprinzator si protectii cilindri din aluminiu) si protectii maini; proeictoarele nu sunt standard nici la ADV; jantele spitate sunt standard; difera putin etajarea cutiei.

Mai sunt?

Mesaj completat

 

 

Corect! cca 1500 euro la pretul de baza. Dar mare parte justificati.

 

 

si eu zic ca sunt foarte justificati cei 1500 E ceruti in plus la adv.

 

ianachim asa m-a pacalit ca proiectoarele au venit cu mobra. poate am inteles eu gresit.

 

Khk poti sa afli cat e un set de astfel de proiectoare?? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi ma plictiseam acasa si m-am gandit sa pun o protectie la radiator pentru pietre.

 

Varianta wunderlich (sau cum s-o scrie) era aprox 120$. Exclus sa dau 120$ pe o plasa!

 

Am cumparat de la un magazin de tuning auto o bucata de 1mx0.5m de plasa aluminiu destinata pentru radiatoarele masinilor cu 35$.

 

 

 

Variantele de prindere:

 

1. In marginile radiatorului: Am decupat cu clestele si am reusit sa o prind intre aripioarele radiatorului si marginea acestuia.

2. sa o prind pe botul de plastic care vine peste radiator, dar implica sa dau 2 gauri de prindere in bot. Oricum mai buna ca V1 dar lenea e mare.

 

Am ales v1 din motive de lene. Nu se misca de acolo din cat am vazut. Daca o sa cada... V2 si asta e.

 

Poze la:

http://picasaweb.google.com/baiazid/RadiatorProtection

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat peste cap robinetul de la suspensia din spate cand l-am invartit spre hard, fara sa simt finalul cursei.cred c-a iesit din vreun ghidaj ceva, nu e vb de tocit vreo dantura de filet sau altceva. acum axul balangane si nu mai actioneaza sa tensioneze sau sa detensioneze arcul. daca e sa schimb ceva , tre sa iau suspensia spate cu totul(arc+telescop) si nu-i ieftina deloc, insa pot sta cuminte si sa nu mai reglez spatele pana io veni randul si la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...piesa de care ai tu nevoie este un simplu burduf de cauciuc care sa gaseste la orice pivot!...cauta la magazine auto si sunt sigur ca vei gasi!...nu trebuie schimbat tot pivotul doar pt atit!....pivotul se schimba doar daca are joc intern!..

...later edit!...si numele "VACA"(R 1100 GS)....si numele "VANA"(R 1100RT)...ESTE OCUPAT!... :laugh:

 

 

sa o luam pe rand

 

'GIV 32'

mersi de sfat

ma uitam la un pivot de dacie

dar e prea mic cauciucul

mai caut

 

 

Mesaj completat

si eu zic ca sunt foarte justificati cei 1500 E ceruti in plus la adv.

 

ianachim asa m-a pacalit ca proiectoarele au venit cu mobra. poate am inteles eu gresit.

 

Khk poti sa afli cat e un set de astfel de proiectoare?? ms

 

 

eu asa l.am luat din showroom le avea gata puse

Mesaj completat

baiazid man

uitate aici la 42 de euro

profi din aluminiu

 

http://www.touratech.com/shops/001/product...5f219e649565ae9

Mesaj completat

am dat peste cap robinetul de la suspensia din spate cand l-am invartit spre hard, fara sa simt finalul cursei.cred c-a iesit din vreun ghidaj ceva, nu e vb de tocit vreo dantura de filet sau altceva. acum axul balangane si nu mai actioneaza sa tensioneze sau sa detensioneze arcul. daca e sa schimb ceva , tre sa iau suspensia spate cu totul(arc+telescop) si nu-i ieftina deloc, insa pot sta cuminte si sa nu mai reglez spatele pana io veni randul si la asta.

 

 

pai da ma bill

ca voi cand puneti mana acolo in moldova

nu va incurcati

ma mir cum mai stau femile cu voi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o luam pe rand

 

'GIV 32'

mersi de sfat

ma uitam la un pivot de dacie

dar e prea mic cauciucul

mai caut

....ianachim, ma bucur ca ai prins ideea!...mai incearca si de la alte marci de masini si de pivoti, decit sa dai 100e la bmw pe tot ansamblul...

...rolul acelui burdf este doar de a tine vaselina la rotula, atit!...nu trebuie schimbat totul pt un amarit de burduf, important este sa-i asiguri o ungere rotulei, indiferent cum!.. :laugh: ..succes!

..asa, ca fapt divers....ai fost vreodata in tunisia cu motorul?..as merge la vara si nu stiu mersul treburilor pe acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....ianachim, ma bucur ca ai prins ideea!...mai incearca si de la alte marci de masini si de pivoti, decit sa dai 100e la bmw pe tot ansamblul...

...rolul acelui burdf este doar de a tine vaselina la rotula, atit!...nu trebuie schimbat totul pt un amarit de burduf, important este sa-i asiguri o ungere rotulei, indiferent cum!.. :laugh: ..succes!

..asa, ca fapt divers....ai fost vreodata in tunisia cu motorul?..as merge la vara si nu stiu mersul treburilor pe acolo!

 

mae este marele african

e a tot fost pe maroc bali etc

 

eu inca nu am terminat sosele civilizate ale europei

si sa dau bani sa vad jegul altora inca nu ma bag

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..asa, ca fapt divers....ai fost vreodata in tunisia cu motorul?..as merge la vara si nu stiu mersul treburilor pe acolo!

 

Sunt cateva discutii chiar aici pe forum despre ture in nordul Africii sau Asiei

 

de ex. la hard-enduristi /index.php?showtopic=460829. Topicul e despre Turcia dar gasesti si postul lui Seba despre Tunisia si altele mai la sfarsit, culese de pe net, care n-au nici o legatura cu hard-enduro, dar voua v-ar putea fi utile.

 

Discuta si baietii de la rally de o tura low-buget de placere in Maroc. Va pot pune in legatura cu ei

 

Ca perioada cred ca cel mai bine e de evitat vara in Africa. Atunci e greu si in pantaloni scurti acolo. Pentru nordul Africii cel mai bine e septembrie,octombrie, aprilie, mai.

 

Un pic mai jos, in nordul Mali si Mauritania merge si in noiembrie si martie

 

Catre ecuator, in Senegal, Guineile, Kenya, Tanzania merge si de revelion. In ultimele 2 e o mica problema cu ajunsul pe roti, presupun ca nu vreti sa aduceti motoarele cu vaporul

 

Daca te hotarasti, pot sa-ti spun mai multe despre drumuri on- si off-road (perfecte ptr GS si GSA), cazare/campare, benzinarii, vize, ferry, mancare, vaccinuri si securitate

 

Dupa ce o sa mergi odata o sa vrei inca odata si inca odata. Africa e ca un drog :laugh:

Editat de ADV75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc tuturor pt ajutor!.. :laugh: ...am sa intru luni peste tot sa vad ce si cum!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci in urma sesiunii de coclaureala de ieri, saua de pasager a decis ca-i place mai mult sa mearga pe asfalt decat pe hartoape si-a decis sa nu ma mai insoteasca niciodata la plimbari. drept pentru care printr-un gest sinucigas s-a aruncat de pe motocicleta si s-a ascuns bine prin vre-un sant undeva intre Sinesti si Fundulea. sarind peste faptul ca nu sunt deloc de acord cu aceasta dezertare si ca o consider o proasta, va trebui totusi sa o inlocuiesc cumva.

 

prin urmare, e cineva pe-aici prin ograda care s-a plictisit de saua de pasager de GS? si daca da, s-a plictisit atat de tare incat sa se desparta de ea pentru vreo suta de EUR? daca da, dati un semn. mai mult de 100EUR n-as da pe ea pentru ca deja am gasit 3 pe ebay la banii astia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci in urma sesiunii de coclaureala de ieri, saua de pasager a decis ca-i place mai mult sa mearga pe asfalt decat pe hartoape si-a decis sa nu ma mai insoteasca niciodata la plimbari. drept pentru care printr-un gest sinucigas s-a aruncat de pe motocicleta si s-a ascuns bine prin vre-un sant undeva intre Sinesti si Fundulea. sarind peste faptul ca nu sunt deloc de acord cu aceasta dezertare si ca o consider o proasta, va trebui totusi sa o inlocuiesc cumva.

 

prin urmare, e cineva pe-aici prin ograda care s-a plictisit de saua de pasager de GS? si daca da, s-a plictisit atat de tare incat sa se desparta de ea pentru vreo suta de EUR? daca da, dati un semn. mai mult de 100EUR n-as da pe ea pentru ca deja am gasit 3 pe ebay la banii astia.

 

 

cred ca am eu una. Ma uit si-ti spun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci in urma sesiunii de coclaureala de ieri, saua de pasager a decis ca-i place mai mult sa mearga pe asfalt decat pe hartoape si-a decis sa nu ma mai insoteasca niciodata la plimbari. drept pentru care printr-un gest sinucigas s-a aruncat de pe motocicleta si s-a ascuns bine prin vre-un sant undeva intre Sinesti si Fundulea. sarind peste faptul ca nu sunt deloc de acord cu aceasta dezertare si ca o consider o proasta, va trebui totusi sa o inlocuiesc cumva.

 

prin urmare, e cineva pe-aici prin ograda care s-a plictisit de saua de pasager de GS? si daca da, s-a plictisit atat de tare incat sa se desparta de ea pentru vreo suta de EUR? daca da, dati un semn. mai mult de 100EUR n-as da pe ea pentru ca deja am gasit 3 pe ebay la banii astia.

exact acelasi lucru l-am patit eu la a mea :|

 

incearca pe ebay.de, is o gramada pentru modelul tau; cel mai bine la licitatii, am vazut cate unele ca se vand destul de ieftin; diferenta intre alea de vanzare acolo e cat de bine arata, dar ma indoiesc ca din 2004 de cand a aparut modelul asta de mobra a avut vreuna timp sa se coaca de la soare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ADV multam, astept un semn.

 

@Dan Cata: pe ebay am gasit deja 3 la 99 EUR. ma gandeam totusi ca or fi si pe-aici oameni care si-au schimbat seile cu ceva custom si se impiedica de cea veche prin casa.

corect, insa gasesti daca vrei si la 139 de eur :laugh:

 

ce am mai vazut eu interesant, englejii is destul de darnici - daca iti faci cont pe ukgser si intri la sectiunea de vanzari, le gasesti si mai ieftin, insa cu shippingu e destul de mare, cam cat ai lua-o din germania sau italia (poate ai noroc si gasesti pe unu sa doneze :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect. insa pe UKGSer conturile sunt pe bani ori eu sunt prea... roman pentru asta. :laugh:

 

in cealalta ordine de idei, cautand pe net una alta, am gasit evacuarile astea: http://www.mivv.it/en/prodotti_apri.asp?cl=1&cs=355

 

asa, in poze arata destul de bine, ca bani sunt sub 400 EUR in functie de model. intrebarea e, a folosit/auzit cineva de tobele astea? par a fi o afacere bunicica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ADV multam, astept un semn.

 

@Dan Cata: pe ebay am gasit deja 3 la 99 EUR. ma gandeam totusi ca or fi si pe-aici oameni care si-au schimbat seile cu ceva custom si se impiedica de cea veche prin casa.

 

 

 

am gasit-o. dac-o vrei e a ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...