Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Eh, toti gresim, si mie mi se mai impulecã degetele pe tastatura din cand in cand :)

 

Cat despre gume, am avut si anakee, tourance si anakee2, acu pe RT am pilot road 2. Niciodata nu am patit sa imi alunece spatele sau fata intr-o curba, pe asfalt.

 

Orice e peste 1000 ron setu sunt bune. Anakee2 is mai bune ca 1 ca tin mai mult. Turance tine mai mult ca Anakee. Si am dadeam destul de sportiv cu gumele astea, in limita in care te dai sportiv pe strada :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bogdan, eu am fost deja saptamana trecuta si maine plec din nou - caci zilele astea e luna plina, spectacolul nu trebuie pierdut!

Pe de alta parte, stii tu cum va fi vreme in 9-11 septembrie?

Hai, pe cai si bataie, ca viata trece ...!

;)

9-11 sep este primul weekend in care suntem disponibili si vreau neaparat cu cortul pe malul marii. Daca nu ninge evident. Pana atunci mai avem un rest de concediu si plecam in GR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakim@, Dan Cata@, Tau@ si ceilalti, legat de profit, evident toti lucram pt profit, dar una este sa-l obtii din tehnologie si productivitate si alta din mutarea productiei in China. Un producator, in cazul nostru moto, care face miscarea asta, inseamna ca a epuizat toate celelalte resurse si a apelat la ultima, cea mai ieftina si facila, mizand pe salariile de mizerie practicate acolo, dar suportand inevitabil si o scadere a calitatii. Chiar daca la unele modele piesele chinezesti probabil lipsesc, filozofie de gestionare a calitatii este unitara pe intreaga firma, si sigur apar repere mai slabe, achizitionate mai ieftin de la alti producatori, chiar si din EU. Vlad, fiind un erudit in materie de BMW ar putea sa exemplifice si detalieze subiectul. Eu ca novice pot aminti doar electronica fabricata in Ungaria si montata pe modele de varf.

 

Din ce in ce mai aproape! Vine apa si la boxer BMW.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=717768

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Din ce in ce mai aproape! Vine apa si la boxer BMW.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=717768

:) e veche stirea :)

 

Boxeru a ajuns la limita performantei la care poate ajunge un motor racit doar cu aer si ulei. Baga astia apa si apoi s avezi performanta... si probleme in plus.

 

BTW, azi am vazut un R80GS pt prima data live. Sublim :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boxeru a ajuns la limita performantei la care poate ajunge un motor racit doar cu aer si ulei. Baga astia apa si apoi s avezi performanta... si probleme in plus.

 

Si totusi face fata cu brio concurentei si performantelor actuale, de fapt inca da clasa per total. :grinbandit:

 

Problema e ca, vazand ca succesul acestei clase nu este deloc unul de ignorat, concurenta se straduieste sa scoata modele noi. Pe langa Multistrada si SuperTenere, Honda va scoate Crosstourer, la Triumph se vorbeste de Tiger-ul de 1200, la fel si la KTM.

Iar BMW nu se va lasa si urmatorul GS (1250 ?) va fi se pare un model cu totul nou; cardanul va fi pe stanga, cadrul nu va mai fi dintr-o singura bucata astfel incat in cazul unei cazaturi grave sa nu se schimbe neaparat integral, suspensii si frane noi, toba (pe dreapta) va fi mai plata sa rapeasca cat mai putin loc din sidecase. Bordul va fi de asemenea total schimbat, cu noul display TFT ca la K1600 si din fericire se vor pastra cadranele analogice pt. turometru si tahometru. (mi se par total aiurea cele digitale si ma bucur mult ca BMW nu apeleaza la asa ceva decat la putine modele gen RR sau micul GS)

Cea mai importanta schimbare va fi insa motorul racit cu apa care va lua ceva din "farmecul boxerului" si este posibil sa aduca dupa sine, cum spune si Dan mai sus, posibile probleme. Vor disparea insa furtunurile groase de la admisie, din spatele celor doi cilindri.

Toate astea bineinteles daca la BMW se va lua decizia inlocuirii actualului concept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Manual de reparatie sau de intretinere?

 

De intretinere nu am dar sigur gasesti pe net, cat despre manualul de reparatie, am alceva mult mai bun :D

Nu ar fi rau nici ala de reparatie daca tot venii vorba, te cinstesc cu prima ocazie, de sarbatori o sa fiu vreo 2 3 zile la Campia Turzii, aproape de CJ :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare rodaj:

 

De ce dealerul zice ca in primii 1000 de km turatia sa fie de max 4500 cu eventuale reprize scurte la 5000 iar in manualul de utilizare dupa primii 200 de km de poate incrementa turatia cu reprize scurte de pana la 7500rpm intre 800-1000km?

 

Eu am respectat dealerul dar sunt curios de unde vine diferenta intre recomandari. Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare rodaj:

 

De ce dealerul zice ca in primii 1000 de km turatia sa fie de max 4500 cu eventuale reprize scurte la 5000 iar in manualul de utilizare dupa primii 200 de km de poate incrementa turatia cu reprize scurte de pana la 7500rpm intre 800-1000km?

 

Eu am respectat dealerul dar sunt curios de unde vine diferenta intre recomandari. Pareri?

Nu stiu saracii,nu cred ca vreo unul a citit cartea ca sa vada ce recomanda fabrica!

Si mie mi-au spus la fel,sa nu trec de 5000 rpm pana la 1000km.Atat,pe cand ce recomanda fabrica e mult mai complex,cu cresteri treptate de turatie odata cu km facuti,drumuri cat mai variate cu treceri prin toate treptele de viteza.

Nicio pomenire de max 5000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati primit cartea la livrare so era de citit

daca mecanicul e nebun sa se gandeste la

pasarica cand il intrebi.....

ai luat un bun de 18000 euro e pacat sa nu citesti 2 ore despre el

 

Citit cartea din primele 30 de minute, vazut discrepanta, adresat mecanic ca era singuru pe acolo, mecanic spus ca e RECOMANDAT sa ma tin de ce zic ei ca e cam exagerata urcarea in ture cum scrie in carte. Vorbit a doua zi cu sales guy, baietas pe la max.30 rider de circuit, confirmat ce spus mecanic. :what: . Acu o sa i mai intreb odata cand ma duc sa o iau de la revizie, poate dau de alt intelept. Daca 3 oameni iti spun ca esti beat sunt sanse sa te duci la culcare, nu era asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a fost similar... daca imi amintesc bine, "sales guy", cam cel mai "veteran" p-acolo, la fel ca si cei de la service, mi-au recomandat max 4500 pana la cca 300km, 5500 pana la 6-700km, apoi max 7500 pana la 1000km. La fel, mi-a recomandat cat mai mult "frecat", schimbat viteze etc. sa evit autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Om vedea, nu cred ca asta e o problema in sine. Pe de alta parte autostrada nu am avut cum s o evit pt ca imi iese mereu in cale, asa ca 500km autostrada, 510 drum normal + oras. Abia astept sa prind un weekend prin vecini ca sa o calaresc mai in fortza, pe la noi pe aici au inceput sa bage militie in weekend cu radare mobile prin anumite zone de "reisari", si nu merita sa platesti % din salariu anual pt. un weekend mai "activ" (civilizatia are costurile ei).

 

PS: am vazut niste lanturi de iarna pe Wunderlich, s a gandit careva sa le incerce pana acum? Ma bate un gand la iarna :michael:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la primul moto am facut ce a zis mecanic adica max 5000 ture pana la prima 1000 km

 

si l.am dus la 100000 km

 

acum am facut ce a zis fabricantul in carte

sa vedem ........ sa vedem...... ce.o sa iasaaaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea important e ca, sa zicem, in primii 200km sa nu sari de 5000rpm (oricum, la 5000 deja ai putere/cuplu cat incape) iar apoi pana la 1000km cu bun simt, fara rosu, fara exagerari. De preferat mers cat mai activ, cu multe schimbari de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.... Cam cat mai mere un GS1200? Consum? Confort pasager? Etc? Vrea cineva sa il schimbe cu un ier unu :P.

 

Hai cu vara.

 

Sa raspunda astia mai vechi :) Legat de preturi depinde din ce an si cu ce echipare, arunca o privire pe mobile.de pt second hand. Pt unu nou, GS u incepe de la 13200 si ceva basic iar ADV de pe la 14700, se mai pot obtine diverse discounturi la plata cash, probabil chiar si in RO. Nu cred ca o sa schimbe careva GS u pe vitezana. Confort pasager destul de ridicat dupa unii care il folosesc de ceva timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.... Cam cat mai mere un GS1200? Consum? Confort pasager? Etc? Vrea cineva sa il schimbe cu un ier unu :P.

 

Hai cu vara.

 

 

noi ne bucuram ca te interesaeaza sa scapi de "mortaciunea r" si sa intri intr.o alta lume

dar

1 trebuie sa depui juramant de fun/adept BMW

2 sa promiti ca nu te mai atingi de alta marca de moto

3 sa fii destul de arogant si c00ios ca orice posesor de BMW

:crack: 4 si NU " mere" ci CASCAVAL

 

CU SIGURANTA NIMENI DUPA CE CONDUCE UN GSA NU VA FACE ACEST SCHIMB :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...