Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

aroganta voastra este tipica :))

deci pana la urma tre sa iau ceva de capul meu .

 

 

Hai cu vara!!!

 

Mergi la BMW si fa un test. GS-ul 1200 o sa te surprinda placut.

 

In privinta sfaturilor, slabe sanse, esti doar un "cocalar cu vitezana". :wink:

 

PS: Am vazut ca va duelati in viteze gen 90 kmh . Pt ce spuneati ca aveti nevoie de putere si cuplu, pt depasiri? Chiar aveti nevoie de atatia cai pt a depasi un tractor sau o berlina ( singurele care mai circula sub viteza asta astronomic de safe) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aroganta voastra este tipica :))

deci pana la urma tre sa iau ceva de capul meu .

 

 

Personal consider ca nu este vorba de aroganta, sub nicio forma!

 

Faptul ca nu ti-a raspuns nimeni - din punctul meu de vedere - este un lucru bun!

Sa-ti iei motocicleta tinand cont de ce spune unul si altul este o mare greseala! Pune mana si fa un test cu ambele si vei vedea la ce concluzie ajungi!

 

Ca si parere personala - avand in vedere toate cele spuse de tine - iti recomand GS-ul 1200 cu saua joasa, pentru doua avantaje majore - din punctul meu de vedere - cardan si roti tubless!

in plus:

- pasagera nu va fi foarte incantata de cum va sta pe F 800

- optiuni de configurare mult mai bune la 1200

- cursa si tipul furcilor precum si dimensiunea rotii pe fata, ii definesc destinatia GS-ului F800.

- rezervor mai mic la 800

 

Fa test cu ambele si-ti vei raspunde singur la intrebare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aroganta voastra este tipica :)

deci pana la urma tre sa iau ceva de capul meu .

 

Hai cu vara!!!

 

Hmmm...

 

Ma uitam la profilul tau, 24 ani si Yamaha R1...

Cam spui tot cu asta...

BTW, cat mai costa perechea de shlapi si maieul de vitezana?

 

Lasand gluma la o parte (sper ca ai un minim de simt al umorului si nu ai luat-o personal)...

Cele 2(3) motoare BMW R1200GS (ADV) si BMW F800GS sunt complet diferite.

De fapt singurele asemanari sunt GS-ul din nume, clasa generica la care se incadreasa (enduro-touring sau adventure-touring) si faptul ca sunt produse de bavarezi.

 

In rest totul e diferit:

- motor (boxer vs. 2 in linie)

- putere/cuplu

- transmisie finala (lant vs. cardan)

- roti (fata 21 vs. 19, tube vs. tubeless)

- suspensie (telelever/paralever vs. suspensia clasica)

- protectie vant

- autonomie

 

Ma rog, sunt prea multe sa le enumere cineva.

 

Pune mana si citeste specificatiile si forumurile aferente fiecarui model (de pe motociclism, advrider etc...).

Dupa care, exact cum spunea si gixu/tau, du-te si testeaza-le.

Tinand cont ca nici unul din motoare nu costa 2 lei cincizeci (F800le e vreo 12k cu optiuni iar GSA-ul e vreo 18k cu optiuni) asa ceva cumperi dupa ce te-ai documentat atent si AI TESTAT pe barba ta fiecare model.

 

Hai, numa' bine si asfalt uscat pentru vitezana!

Pt. astealalte nu iti tre nici asfalt, nici uscat :banana:

 

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...

 

Ma uitam la profilul tau, 24 ani si Yamaha R1...

Cam spui tot cu asta...

BTW, cat mai costa perechea de shlapi si maieul de vitezana?

 

Lasand gluma la o parte (sper ca ai un minim de simt al umorului si nu ai luat-o personal)...

 

Ceva de genu "esti prost dar sper ca ai simtul umorului si nu o iei personal"... ce oameni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, n-am citit ce-ai scris ca sunt pe fuga. Azi am fost la plimbare lejer in stilul tau care-mi place si mie, mai ales cand sunt singur si nu ma grabeste nimeni. Buc- Sinaia si retur, cu viteze cuprinse intre 70 si 110. Consumul il vezi si singur. Experienta se poate repeta oricand vrei tu.

post-8769-0-43346800-1316362440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, vad ca nu vrei sa te potolesti ...!

 

Apreciez ca ai simtul umorului! Chiar ma intreb de ce naiba nu te-ai facut actor - se intelege, de comedie - caci ai stofa, nu gluma!

 

 

Hai sa o facem o analiza a celor spuse de tine:

7. Bogdan, ce teste cu alte motoare sa ratez?

Omule, cred ca esti singura persoana care crede ca cineva poate renunta la un GS / GSA, pentru a alege o alta optiune - vorbim de aceeasi categorie de motociclete.

Eu unul iti pot da exemple daca vrei - si nu cred ca-si are rostul pentru ca le stii - de persoane care au trecut la gs dupa ce au detinut modele ale altor marci. Invers ... ASTEPT DE LA TINE EXEMPLELE - caci altfel ma obligi sa te incadrez in stii tu care categorie ...!

 

8. da, testul cu gs-ul lui Ovidiu ti-a luat ceata din ochi, da' ti-a mutat-o in alta parte - caci n-ai mai fi asa inversunat si impotriva acestei marci in general, si a modelului gs in special!

 

salutare,

dincolo de glumele pe care le fac si eu ca si "anti bmw" :) ( dar care sunt indreptate impotriva EXTREMISMULUI poseseorilor de BMW cam ca la HArley dar un pic mai rau ) sa stii ca imi permit sa te contrazic un pic.

atentie, vorbesc de marea masa a bmw-istorilor posesori de motoare mari care sunt un pic "cu ochelari de cal" in ce priveste "Restul lumii".

, personal cunosc vreo 4 care sunt "normali" si nu se inchina la sigla aia ci dimpotriva, ii fac cinste :). dar din pacate mai cunosc cel putin 20 care ..sunt cu cercul ala langa icoana .

 

 

departe de mine de a intra in disputa tehnica a Shaolinilor de pe aici- din mica experienta cu GS-ul , totul este subiectiv!

Personal daca as primi un Gs 1200 GRATIS , m-as da cu el un pic. dar atat.

M-am dat si NU MI SE POTRIVESTE . Stiu ca totul e customizabil, accesorii aftermarket..etc. dar.. de ce?

Pentur Bogdan se potriveste ca o manusa ST. pentru unii GS sau GSA , pentru altii Cross-runnerul.etc.

Repet, personal , in acest moment daca as avea de ales ( bugetul sa nu fie un parametru) ci doar ce vreau sa " calaresc" , stiu ce as alege. si nu e nici una din cele de mai sus.

 

Cum e aia - nu i frumos ce e frumos e frumos ce mi place mie:)

 

Nici Bogdan n-o sa i convinga ca are dreptate( desi are, ST ul ala chiar consuma cat a spus, confirm ), nici ceata bavareza n o sa cedeze din laudele unui model vandut mult in lume).

 

at the end of the day , parerea mea , e simplu - BMW-ul este orice dar nu algere " buget". Noua sau SH.

In rest..fiecare cu alegerea lui , subiectiva. Eu sunt mai aproape de modul lui Bogdan de a "testa"- are un post in care a cumparat cele 2 motoare la un drive test personal iar paremetrii lui erau cei care ma interesau si pe mine. Evindent ca argumentele " contra" nu negau testul lui ci luau alte avantaje ale gs-ului. dar acelea nu erau cele care ma interesatu pe mine. deci dupa review-ului lui , eu nu voi lua GS.

 

De 1600 nu se ia nimeni ?:) sau nu se ia nimeni la tranta cu el. ? nu de alta dar e uzina, macar astea in 2 cilindrii sunt mai raspandite.

 

Glumesc, toate motoarele sunt frumoase si mai ales cele pe care , fiecare, le conducem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tau@, ST-ul are 261kg cu plinurile facute plus accesorii (scut, suport bagaje si cutii laterale). Din cate stiu eu GSA este cantarit fara accesorii. Si nu o mai lua personal ca vorbim despre motoare :friends:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la BMW si fa un test. GS-ul 1200 o sa te surprinda placut.

 

In privinta sfaturilor, slabe sanse, esti doar un "cocalar cu vitezana". :wink:

 

PS: Am vazut ca va duelati in viteze gen 90 kmh . Pt ce spuneati ca aveti nevoie de putere si cuplu, pt depasiri? Chiar aveti nevoie de atatia cai pt a depasi un tractor sau o berlina ( singurele care mai circula sub viteza asta astronomic de safe) ?

 

 

Hm... mersi mult aici nu ai nimerito cocalar cu vitezana... nu stii cum merg nu stii cu ce viteza merg si deja tragi concluzi... vreau sa incerc si altceva... si din postura mea de " cocalar" nu imi permit sa imi iau noua, asa ca am sa ma multumesc cu un SH care intentionez sa il achizitionez din IT sau DE.

 

Hai cu vara

 

Ceva de genu "esti prost dar sper ca ai simtul umorului si nu o iei personal"... ce oameni.

 

 

Noroc ca nu is cocalaru cu slapi si maieu... ca altfel ii amenintam cu pistolul cu bile :))

 

 

Apropo dentin toat echipamentul de protectie .

 

 

Hai cu vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai

ma omorati cu cacatul asta de consum

si care merge mai incet cu motocicleta

 

aprope ca nu imi mai vine sa ma uit la peisaje

si stau cu ochii pe comp de bord ca sa bat recordul la mimim de consum

 

ati dat amandoi peste 14000 euro pe bijuteriile astea si ca cramponati la 2 l /100km

 

ca.cat

de parca ati face inconjurul lumii si dif de 2 l ar insemna 5000 euro

va miscati poponeata pana la sinaia si muscati din frane la 100 km/h

 

amandoi sunteti personaje haioase si cu bogate

cunostiinte tehnice de ce nu va bagati la

drum decat sa va dati tari la consum si greutate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm... mersi mult aici nu ai nimerito cocalar cu vitezana... nu stii cum merg nu stii cu ce viteza merg si deja tragi concluzi... vreau sa incerc si altceva... si din postura mea de " cocalar" nu imi permit sa imi iau noua, asa ca am sa ma multumesc cu un SH care intentionez sa il achizitionez din IT sau DE.

 

Hai cu vara

 

 

 

 

Noroc ca nu is cocalaru cu slapi si maieu... ca altfel ii amenintam cu pistolul cu bile :))

 

 

Apropo dentin toat echipamentul de protectie .

 

 

Hai cu vara

 

Pacat ca n-ai observat ghilimelele, prindeai si ironia . :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tau@, ST-ul are 261kg cu plinurile facute plus accesorii (scut, suport bagaje si cutii laterale). Din cate stiu eu GSA este cantarit fara accesorii. Si nu o mai lua personal ca vorbim despre motoare :friends:

 

Asta cu " cu plinurile facute plus accesorii (scut, suport bagaje si cutii laterale)" sa i-o spui lu' Mutu - daca o vrea sa te creada!

Referitor la greutate, aici: http://www.super-tenere.co.za/homepage.htm scrie clar: "weight with fuel"! - deci ... "las-o moarta ca macane"!

Da' poate a ta e comanda speciala si atunci e explicabila diferenta!

Dupa cum se stie, greutatea oricarei motociclete este data in configuratia de baza! Ca vrei tu sa accepti sau nu acest lucru, e treaba ta!

 

Ca atare, GS-ul are 229kg, iar GSA-ul are 256kg, ambele "FULLY FUELLED/ ROAD READY" - orice alt comentariu este de prisos!

 

Concluzia - conform specifiactiilor oficiale pe cere le gasesti aici http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/motorcycles/enduro/bmw-r-1200-gs-adventure/technical-data-6.html aici http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.aspx?view=techspecs respectiv aici

http://www.super-tenere.co.za/homepage.htm atat GS-ul cat si GSA-ul sunt mai usoare decat ST-ul!

 

Cat despre consumul pe care-l afisezi tu - 3,7l /100km - ... da-mi voie sa am o FOARTE MARE INDOIALA!

 

O motocicleta cu un motor asa mare nu poate consuma cat una cu motor de 650, SUB NICIO FORMA!

La un asemenea consum, avantajul concurential fata de oricare alt model din aceeasi clasa, ar fi fost definitoriu.

 

Atat timp cat nici pe site-ul oficial nu este specifiact nimic referitor la consum ... retinerile mele le consider intemeiate si mi le mentin!

 

Daca tu vrei sa spui ca ST-ul tau a consumat pe traseul descris de tine si la vitezele specificate, cu doar 300g mai mult decat cel al un F650GS (monocilindru) ... eu am o mare problema in a accepta acest fapt.

 

Si nu pentru ca am ceva cu tine, ci pur si simplu pentru faptul ca in mod oficial sunt date alte cifre - si am venit cu argumente in acest sens: http://www.super-tenere.co.za/homepage.htm

 

Ca atare, personal am sa ma conving de ceea ce spui tu, doar daca mergem impreuna si folosim metoda " de la plin, la plin".

 

Ba mai mult, ii rog pe cei care citesc acest post, sa confirme daca au mai intalnita astfel de situatii! Repet, vorbim de un motor de 1200cc si o motocicleta adventure-touring care sa consume 3,7l / 100km?!

 

Pana si RT-ul 1200, care este mai usor si mai aerodinamic decat ST-ul 1200 are un consum de 4,1l/100km: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/tour/r1200rt/r1200rt_overview.html

 

Daca imi vor veni confirmari ca se poate un consum de 3,7l pe un adventure touring ....accept ca m-am imbatat si ma duc sa ma culc; pana atunci insa ... ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, imi esti prea prieten ca sa te mint. Cum am mai spus experimentul il putem repeta cand vrei tu, pana unde vrei tu si daca am dreptate platesti benzina. Daca indoielile tale se adeveresc platesc eu. OK? Legat de greutate la fel. Vin-o cu motorul in ce configuratie vrei cu sau fara bagaje, la mine, le cantarim pe o rampa aflata la 200 m departare si ne lamurim.Platim in bere diferenta de greutate. OK? :friends: A si sa nu uit! Iti pui si cenusa-n cap pt ca voalat ma faci mincinos. :banana: Aici pe forum!

 

bai

ma omorati cu cacatul asta de consum

si care merge mai incet cu motocicleta

 

aprope ca nu imi mai vine sa ma uit la peisaje

si stau cu ochii pe comp de bord ca sa bat recordul la mimim de consum

 

ati dat amandoi peste 14000 euro pe bijuteriile astea si ca cramponati la 2 l /100km

 

ca.cat

de parca ati face inconjurul lumii si dif de 2 l ar insemna 5000 euro

va miscati poponeata pana la sinaia si muscati din frane la 100 km/h

 

amandoi sunteti personaje haioase si cu bogate

cunostiinte tehnice de ce nu va bagati la

drum decat sa va dati tari la consum si greutate

Consumul in sine este neimportant pt mine. Am mai mers o singura data asa incet in prima mie si atunci a iesit 3,9. Astazi m-am plimbat si m-am bucurat de o zi superba, admirand peisajul din fotoliu. :moto:

 

Pt lamurire am gasit asta legat de greutate. Sper sa mearga!

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=545850&page=159

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi vor veni confirmari ca se poate un consum de 3,7l pe un adventure touring ....accept ca m-am imbatat si ma duc sa ma culc; pana atunci insa ... ?!

 

Normal ca se poate... a resetat computerul la Sinaia iar poza a facut-o la intoarcere, pe la Ploiesti. La coborare, este posibil. Asa ca mergi la culcare :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca se poate... a resetat computerul la Sinaia iar poza a facut-o la intoarcere, pe la Ploiesti. La coborare, este posibil. Asa ca mergi la culcare :wink:

Altul care ma judeca dupa propriile criterii. Vlade tu asa ai face? Poza este facuta in fata garajului acasa. In Sinaia bordul arata 3,8 iar pana acasa a sazut la 3,7. Mai mult ce sa zic! Oricad vreti repetam plimbarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cert este ca sunt aceleasi discutii interminabile, aceleasi pareri re-re-repetate etc.

Fiind oameni diferiti, avem asteptari si gusturi diferite. Important este sa ne respectam unii pe altii.

 

Un singur lucru mi se pare incorect dar m-am obisnuit cu ideea si nu ma afecteaza: daca aduci argumente pro-BMW si/sau gasesti defecte sau lucruri care nu-ti plac la alta motocicleta, esti imediat "fanatic BMW". Daca insa bati la infinit campii anti-BMW sau daca proslavesti ceva ce nu are nimic deosbit "de spus", nu-i nicio problema, esti "de-al nostru".

 

Eu ma numar printre acei "fraieri" (cateva zeci de mii) care am dat destui bani pt. un GS si nu ma deranjeaza ca mai adaug niste ulei din cand in cand. Nici macar nu trebuie sa-l verific, imi arata computerul cand trebuie sa pun. Dar pe langa tot ceea ce inseamna tehnic GS-ul, recunosc ca ma fascineaza si faptul ca nu trebuie sa-mi verific nici presiunea in pneuri, ca am stopul, semnalizatoare si proiectoare LED, ca imi reglez suspensia cum vreau eu in 15 moduri doar dintr-un buton, ca am manere incalzite in 2 trepte (daca nu ma insel, ST nu are manere incalzite, de bun simt pt un tourer!), ca nu imi trebuie scule sa-mi reglez parbrizul, ca pot deconecta ABS si total sau partial controlul tractiunii, ca gasesc o multitudine de accesorii fie orignale BMW fie de la alte firme, ca stiu mereu ce autonomie mai am sau cate grade sunt afara etc etc. Asadar, pe langa toate astea, completatul ocazional cu ulei mi se deja fix un rahat.

Fiecare cu (ne)placerile lui! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, personal , in acest moment daca as avea de ales ( bugetul sa nu fie un parametru) ci doar ce vreau sa " calaresc" , stiu ce as alege. si nu e nici una din cele de mai sus.

Evident ai alege Multistrada, te-am mirosit eu de mult! :haha:

 

Cert este ca sunt aceleasi discutii interminabile, aceleasi pareri re-re-repetate etc.

Fiind oameni diferiti, avem asteptari si gusturi diferite. Important este sa ne respectam unii pe altii.

 

Un singur lucru mi se pare incorect dar m-am obisnuit cu ideea si nu ma afecteaza: daca aduci argumente pro-BMW si/sau gasesti defecte sau lucruri care nu-ti plac la alta motocicleta, esti imediat "fanatic BMW". Daca insa bati la infinit campii anti-BMW sau daca proslavesti ceva ce nu are nimic deosbit "de spus", nu-i nicio problema, esti "de-al nostru".

 

Eu ma numar printre acei "fraieri" (cateva zeci de mii) care am dat destui bani pt. un GS si nu ma deranjeaza ca mai adaug niste ulei din cand in cand. Nici macar nu trebuie sa-l verific, imi arata computerul cand trebuie sa pun. Dar pe langa tot ceea ce inseamna tehnic GS-ul, recunosc ca ma fascineaza si faptul ca nu trebuie sa-mi verific nici presiunea in pneuri, ca am stopul, semnalizatoare si proiectoare LED, ca imi reglez suspensia cum vreau eu in 15 moduri doar dintr-un buton, ca am manere incalzite in 2 trepte (daca nu ma insel, ST nu are manere incalzite, de bun simt pt un tourer!), ca nu imi trebuie scule sa-mi reglez parbrizul, ca pot deconecta ABS si total sau partial controlul tractiunii, ca gasesc o multitudine de accesorii fie orignale BMW fie de la alte firme, ca stiu mereu ce autonomie mai am sau cate grade sunt afara etc etc. Asadar, pe langa toate astea, completatul ocazional cu ulei mi se deja fix un rahat.

Fiecare cu (ne)placerile lui! :blbl:

Evident clasic BMW, cand nu ai argumente la discutie bati campii! Ma mir ca nu ai facut inca referiri la istoria BMW si nu ai pomenit, in trecere, de farurile care lumineza dupa colt ale lui K1600.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident clasic BMW, cand nu ai argumente la discutie bati campii!

 

Mda... interesanta si mai ales noua discutia anterioara :rusinica: Ma scuzati ca am intrerupt-o batand campii.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cert este ca sunt aceleasi discutii interminabile, aceleasi pareri re-re-repetate etc.

Fiind oameni diferiti, avem asteptari si gusturi diferite. Important este sa ne respectam unii pe altii.

 

Un singur lucru mi se pare incorect dar m-am obisnuit cu ideea si nu ma afecteaza: daca aduci argumente pro-BMW si/sau gasesti defecte sau lucruri care nu-ti plac la alta motocicleta, esti imediat "fanatic BMW". Daca insa bati la infinit campii anti-BMW sau daca proslavesti ceva ce nu are nimic deosbit "de spus", nu-i nicio problema, esti "de-al nostru".

 

Eu ma numar printre acei "fraieri" (cateva zeci de mii) care am dat destui bani pt. un GS si nu ma deranjeaza ca mai adaug niste ulei din cand in cand. Nici macar nu trebuie sa-l verific, imi arata computerul cand trebuie sa pun. Dar pe langa tot ceea ce inseamna tehnic GS-ul, recunosc ca ma fascineaza si faptul ca nu trebuie sa-mi verific nici presiunea in pneuri, ca am stopul, semnalizatoare si proiectoare LED, ca imi reglez suspensia cum vreau eu in 15 moduri doar dintr-un buton, ca am manere incalzite in 2 trepte (daca nu ma insel, ST nu are manere incalzite, de bun simt pt un tourer!), ca nu imi trebuie scule sa-mi reglez parbrizul, ca pot deconecta ABS si total sau partial controlul tractiunii, ca gasesc o multitudine de accesorii fie orignale BMW fie de la alte firme, ca stiu mereu ce autonomie mai am sau cate grade sunt afara etc etc. Asadar, pe langa toate astea, completatul ocazional cu ulei mi se deja fix un rahat.

Fiecare cu (ne)placerile lui! :blbl:

 

pervers mic

ai tu toate astea si noua nu ne ai zis nimic.......

RUSINICA

pai bun butonul ala de reglezi amortizorul in n.spe mii

 

dupa un pranz austriac copios inchis cu un strudel in sos de vanilie

chiar ca trebuie sa modifici "subspensa"

 

iar la voi acolo chiar ai nevoie de manere incalzite

la vale +24 iar pe culme -2 in nici 45 de minute

 

si cat de naspa e in alpii aia .....

abia astept sa ma las iar pe curbele alea de care NU ma satur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, imi esti prea prieten ca sa te mint. Cum am mai spus experimentul il putem repeta cand vrei tu, pana unde vrei tu si daca am dreptate platesti benzina. Daca indoielile tale se adeveresc platesc eu. OK? Legat de greutate la fel. Vin-o cu motorul in ce configuratie vrei cu sau fara bagaje, la mine, le cantarim pe o rampa aflata la 200 m departare si ne lamurim.Platim in bere diferenta de greutate. OK? :friends: A si sa nu uit! Iti pui si cenusa-n cap pt ca voalat ma faci mincinos. :banana: Aici pe forum!

 

 

Bogdan, sunt de acord cu ambele propuneri!

 

Cenusa in cap nu o sa-mi pun DAR - tot pe forum - voi recunoaste ca ai avut /sau nu dreptate!

 

Faptul ca nu sunt de acord cu ceea ce spui tu nu inseamna ca te-am facut mincinos! Ma cunostii si stii ca nu jignesc - si ai observat ca nu raspund la aberatiile celor care se baga-n seama aiurea!

 

Daca consumul va fi cel mentionat de tine si aratat pe bord, NU POT AVEA DECAT ADMIRATIE SI FATA DE ACEST MODEL, pentru ca din punctul meu de vedere reprezinta inca o motocicleta aproape ideala!

 

Atentie insa: faptul ca ar avea un consum mai mic nu inseamna ca as "trada" sigla alb-albastra! Motivele care ma tin legat de ea sunt prea multe si nu vreau sa le reiau!

 

Repet insa, m-ar bucura enorm sa vad 1ca 1200cc si o putere asa mare pot lucra cu asa putina benzina - asta inseamna ca suntem pe drumul cel bun!

Stii foarte bine ce consumuri aveam prin anii ' 85 la Jawa / CZ / IJ si asta la (doar) 175 / 250 / 350cc!

 

Toata aceasta polemica nu reprezinta decat rezolvarea unor aspecte pe care nu le inteleg si de care vreau sa ma conving.

 

Ca atare nu ramane decat sa tragem o plimbare impreuna - sa moara dusmanii de ciuda!

 

:ok:

 

Normal ca se poate... a resetat computerul la Sinaia iar poza a facut-o la intoarcere, pe la Ploiesti. La coborare, este posibil. Asa ca mergi la culcare :wink:

 

Vlad, gresesti!

 

Din contra, dupa ce ai resetat calculatorul, consumul este foarte mare! - sau cel putin asa am vazut la mine!

 

Poza este facuta in fata garajului acasa. In Sinaia bordul arata 3,8 iar pana acasa a sazut la 3,7. Mai mult ce sa zic! Oricad vreti repetam plimbarea.

 

Uite, aici spre exemplu iar am o dilema: cum naiba de ti-a scazut consumul avand in vedere ca ai mers - si nu putin, caci de la intrarea in Bucuresti pana la tine ... e cale lunga si sunt o gramada de stopuri?!

 

Logic mi se pare ca atunci cand ai intrat / circuli in oras, consumul sa creasca, nu sa scada! Pai nu?

 

:what:

 

Personal - si nu mi-o lua in nume de rau - suspectez ca indicatia calculatorului tau nu este chiar corecta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aurelian, sunt disponibil saptamana asta oricand vrei, dimineata sau dupa amiaza. Mergem cand vrei tu, numai anunta-ma. Daca m-am bagat in discutia asta a fost pt ca tu si in general BMW-isti cand anunta date sau caracteristici ale propriului motor o fac ca si cand ar fi unice pe pamant si de neegalat. O sa fii surprins ca mai exista si alte marci sau motoere care egaleaza sau depasesc performantele propriului motor. Legat de consum ai sa fii surprins de exemplu de VTX-ul de 1300 pe carburatie al lui Popescu care consuma 4 si ceva cand merge cuminte cu mine si peste 7 cand trage singur de el. Marea majoritate a motociclistilor nu au rabdare sau chef sa merga atat de incet ca noi, dar daca ar face-o cei mai multi ar avea surprize dpadv, mai ales cei cu injectie de generatie noua. La greutate ai vazut, una este prospectul si alta realitate. Dupa cantarirea respectiva cei mai mincinosi tot cei de la BMW cu 13-14 kg in plus si fara catalizator, care mai atarna si ala ceva. In concluzie suna-ma, sunt liber. Acum am citit finalul. Nu am intrat prin oras, ci prin Corbeanca, Mogosoaia, Chitila, Centura, Rosu si acasa. Pana acum am verificat acuratetea indicatiilor calculatorului de 10-15 ori in diferite situatii. Eroarea a fost si pe plus si pe minus, dar nu mai mare de 0,2-0,3 L/% Ma astept ca consumul real la pompa sa fie mai mare, dar probabil la fel va fi si la tine. :wave:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aurelian, sunt disponibil saptamana asta oricand vrei, dimineata sau dupa amiaza. Mergem cand vrei tu, numai anunta-ma. Daca m-am bagat in discutia asta a fost pt ca tu si in general BMW-isti cand anunta date sau caracteristici ale propriului motor o fac ca si cand ar fi unice pe pamant si de neegalat. O sa fii surprins ca mai exista si alte marci sau motoere care egaleaza sau depasesc performantele propriului motor. Legat de consum ai sa fii surprins de exemplu de VTX-ul de 1300 pe carburatie al lui Popescu care consuma 4 si ceva cand merge cuminte cu mine si peste 7 cand trage singur de el. Marea majoritate a motociclistilor nu au rabdare sau chef sa merga atat de incet ca noi, dar daca ar face-o cei mai multi ar avea surprize dpadv, mai ales cei cu injectie de generatie noua. La greutate ai vazut, una este prospectul si alta realitate. Dupa cantarirea respectiva cei mai mincinosi tot cei de la BMW cu 13-14 kg in plus si fara catalizator, care mai atarna si ala ceva. In concluzie suna-ma, sunt liber. Acum am citit finalul. Nu am intrat prin oras, ci prin Corbeanca, Mogosoaia, Chitila, Centura, Rosu si acasa. :wave:

 

 

ok!

 

Legat de consum ai sa fii surprins de exemplu de VTX-ul de 1300 pe carburatie al lui Popescu care consuma 4 si ceva cand merge cuminte cu mine si peste 7 cand trage singur de el. Marea majoritate a motociclistilor nu au rabdare sau chef sa merga atat de incet ca noi, dar daca ar face-o cei mai multi ar avea surprize dpadv, mai ales cei cu injectie de generatie noua. La greutate ai vazut, una este prospectul si alta realitate. Dupa cantarirea respectiva cei mai mincinosi tot cei de la BMW cu 13-14 kg in plus si fara catalizator, care mai atarna si ala ceva. In concluzie suna-ma, sunt liber. Acum am citit finalul.

 

 

Pai chiar sunt surprins ca VTX-ul care nu are - conform bikez.com - decat minim 307kg, sa consume "4 si ceva"!

 

Cat este acel si ceva? 4,1 sau 4,9 - caci in procente diferenta este mare, iar daca vorbim de 4,9 l/100km, carburatie, si considerand cele (minim) 307kg, mi se pare un consum corect.

 

Legat de greutate, chiar nu am vazut / nu stiu despre ce vorbesti; ca atare, daca imi poti trimite ceva - link, articol, .pdf, film - ca sa ma pot convinge, ar fi ok.

 

Sincer ... ma cam indoiesc ca neamtu' minte ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citesc si ma minunez. ce naiba au ultimele discutii in comun cu 1200 gs(a)?

discutii interminabile despre acelasi lucru. cat e de rahat bmw si cat de bune sunt altele.

am un 1150 gsa pentru ca m-am indragostit de modelul asta si ma bucur in fiecare zi de el. intru aici pentru a afla noutati si pentru ca-mi place f mult si 1200 gsa. in schimb gasesc tot felul de aberatii care nu au nici o legatura cu modelul amintit. si daca cineva doreste sa afle informatii despre acest model, trebuie sa citeasca n pagini de offtopic si batut campii.

domnilor, de ce nu iesiti voi la o bere sa va satisfaceti orgoliile?

si pentru bogdan harea> din cate stiu este topic pt st. de ce nu laudati acolo motocicleta? nu prea intra lumea sa va ridice in slavi pt alegerea facuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan si Aurelian, vad ca voua va arde de joaca si mie de plimbari. Mai stau vreo doua saptamani pe la Campina si stiu niste drumuri foarte frumoase prin zona, asfaltate toate. Asa ca, pentru testele voastre, daca aveti drum pe aici dati-mi un semn :scooter:

 

 

 

ps- doar joia sau vinerea asta sa nu fie, ca atunci ma insor :pow: si n-am timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...