Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Or fi Touratech, dar ruginiturile alea arata ca o p.ula, strica frumusete de galerii albastrui din inox! :angryfire:

Mi-este greu sa accept ca Touratech face alea din tabla ordinara si nu din inox..

In fine..

 

humm,..va rog frumos sa nu va contraziceti intre voi

unu' zice ca rugineste,..altul ca e inox.

 

si ma rog ,..intreb si eu...p.u.l.a ....arata urat sau frumos ?...ca a mea arata ok....

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Protects from stones being thrown up and heavy soiling. Reduces chance of melting your nylon riding gear on an exposed exhaust manifold. Also the appearance of the bare pipe is enhanced. The manifold cover is made of high grade stainless steel.

 

Cred ca atata or anodizat inoxu ala pana ce l-o aluminizat :)

 

1200 strikes back!

 

742506313_KAhUR-L.jpg

 

http://advrider.com/forums/attachment.php?attachmentid=289025&stc=1&d=1316162513

 

http://advrider.com/forums/attachment.php?attachmentid=289026&stc=1&d=1316162699

 

http://advrider.com/forums/attachment.php?attachmentid=289027&stc=1&d=1316162864

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200 strikes back!

 

Pana sa inceapa Harea & Co, nu pui si povestea ca sa nu se mai bata campii? :rolleyes:

 

Saptamana viitoare schimb si eu grupul spate... vreo 1100€ costa. :D

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mobrist merea cu motorul si deodata o cazut. De ce? Ca s-o terminat grupu' :P

 

 

Meriti un cartonas galben pentru inducerea in eroare!

 

Povestea o aflati aici: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=725725

 

Pozele reprezinta doua cazuri diferite, iar explicatia pentru ambele e data de Jim - postul 25 - care de departe nu e un novice in moto; cei care nu cred, sa-i citeasca posturile si vor intelege cam cine este el si cat de (ne)priceput este!

 

Eu unul sunt deja pregatit pentru reactia / comentariul lui Bogdan.

 

As propune mai degraba o lectura a http://advrider.com/forums/showthread.php?t=727144

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meriti un cartonas galben pentru inducerea in eroare!

 

Povestea o aflati aici: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=725725

 

Pozele reprezinta doua cazuri diferite, iar explicatia pentru ambele e data de Jim - postul 25 - care de departe nu e un novice in moto; cei care nu cred, sa-i citeasca posturile si vor intelege cam cine este el si cat de (ne)priceput este!

 

Eu unul sunt deja pregatit pentru reactia / comentariul lui Bogdan.

 

As propune mai degraba o lectura a http://advrider.com/forums/showthread.php?t=727144

Cartonas galben meriti tu ca ai lipsit de la bancuta azi! :grinbandit:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate...de ce sa inlocuiesti grupul la un motor indistructibil? Teoretic, cel putin :rolleyes:

 

Cine a zis ca e indestructibil?? Dupa parerea mea altele sunt, de departe, calitatile BMW.

Asta cu indestructbil a fost la R80GS probabil si destul de adevarat pt seria 1100/1150.

 

Mie imi va fi inlocuit pe asigurare ca m-a dat unu cu o duba jos (eu stateam pe loc) si are o zgarietura de cca 2cm. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Touratech zice multe... sunt niste chestii de le vezi pe acolo de dau in epic...

 

 

:lol:

Nici ca se putea zice mai bine...Cind am luat eu bmwul, am dat peste un catalog de la touratech, mama, toate le vroiam de acolo :laugh: Si pe multe am dat si bani, slava domnului ca nu am avut citi as fi vrut si ca era mai greu de cumparat atunci(prin 2005).Eu as zice ca 30% din ce fac merita, din vre-o 20% merita doar sa te inspiri si sa faci tu, restul sint umplutura pt fraieri-fara a ma referi la cineva si nu neaparat intr-un sens rau, am fost si eu in aceeasi ipostaza.Insa au un marketing deosebit de bun, alaturat unuia si mai bun, al celor de la bmw , si treaba merge bine.Unde mai pui ca e "calitate tipic germana" :laugh: Daca va arat pe unde am eu rugina....si ce cabluri electrice de rahat au prin instalatie,nu stiu din ce dracu is facute, dar nu se cositoresc defel,am inlocuit jumate din ele pe la bord.Ce-i drept, a stat mai mult afara...

Insa trebuie sa recunosc, multe arata groaznic de bine pe bmw, si, uneori, dai bani si pe asta cind te ia valul.

 

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a zis ca e indestructibil?? Dupa parerea mea altele sunt, de departe, calitatile BMW.

Asta cu indestructbil a fost la R80GS probabil si destul de adevarat pt seria 1100/1150.

 

Mie imi va fi inlocuit pe asigurare ca m-a dat unu cu o duba jos (eu stateam pe loc) si are o zgarietura de cca 2cm. :D

 

Ma gandeam eu ca ai intins o capcana.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@khk

Ca actual posesor de BMW, cred totusi ca este indestructibil in conditii de exploatare normala.

Acum daca te apuci cu o vaca de 250 kg + sa sari peste bumpere, sa-l bagi in apa de 1 m si sa ii bagi ulei cu 8 lei litru din Petrom sunt aproape sigur ca-i vei atinge cel putin una dintre limite.

Din zecile ( sa nu zic sutele) de pagini citite pe diverse forumuri si din experienta cumulata in zecile de mii de km...pot spune ca BMW este una dintre cele mai reusite marci producatoare de motociclete...printre care se numara si a ta, evident :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a zis ca e indestructibil?? Dupa parerea mea altele sunt, de departe, calitatile BMW.

Asta cu indestructbil a fost la R80GS probabil si destul de adevarat pt seria 1100/1150.

 

Mie imi va fi inlocuit pe asigurare ca m-a dat unu cu o duba jos (eu stateam pe loc) si are o zgarietura de cca 2cm. :D

 

 

salutare asa zi nenea vlade o zi buna nenea harea no mai termina cata balaceala aicea ca a mea e mai cu mot o zi buna tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi galusca

 

voi in alpi nici in offff road nu aveti noroi asa ca lasa "ciocurile de lebada":cheers:

 

secretul este ca pe noroi, ultimul lucru pe care ti-l doresti de la o aripa joasa (cum e cea de 12GS) este ca aceasta sa aiba o suprafata mai mare. in traducere libera, ciocul prezentat de Vlad este pentru orice numai pentru noroi NU! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, nu este nici o invidie, sunteti priviti altfel intradevar, dar prin prizma lipsei de obiectivitate pe care marea majoritate o aveti, si sincer nu am inteles de ce. De exemlu daca eu fac afirmatia GS consuma mult ulei, desi in fapt spun un adevar stiut de orice BMW-ist, el este imediat catalogat ca injurie adresata marcii. Nu am auzit nici un KTM-ist sa eticheteze la fel afimatia ca are saua ingusta, de se infige-n cu.r, sau ca vibreaza, sau un haiabusist ca nu are ABS si TC. La voi oricine nu se pleaca regulamentar in fata marcii este paria. Generalizez si nu este cazul pt ca multi prieteni BMW-isti se comporta normal dapdv. In acelasi fel si cam din aceleasi motive, sunt priviti si posesorii de Harley, ei considerandu-se de asemenea o elita in tagma moto. Incercati sa salutati un grup mai mare de 3 Harley-uri si vedeti cine va raspunde. Probat si in Romania si in Grecia de nenumarate ori. :cheers:

 

:lol: :lol: :lol: :lol: în Italia, Franța, Germania a răspunde la salut. În România Âşi Grecia ar putea fi nepoliticos!

Editat de massi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul GS 1200 (si ceva), "copiaza" la greu Yamaha, dupa ce nu a trecut decat 1 an (si ceva) de cand Yamaha era acuzata de acelasi lucru in cazul ST 1200. Ambreiaj multi disc in ulei, racire cu apa, radiator aplasat pe o parte. :banana:

scuza ma dar daca luam dupa logica ta copiaza orice alta motocicleta inclusiv BMW ( K-uri) cu racirea cu apa, ambreiaj multidisc in ulei. Acuma desper amplasarea radiatorului nu stiu ce sa zic ca inca nu am vazut noul GS de 1200 si ceva si cred ca in afara de proiectanti eventual pilotii de test nu a vazut multe lume. Sa asteptam sa apara si dupa aia sa discutam despre ce a copiat BMW-ul. Deocamdata doar presupunem.

 

Ah si sa nu uit toate motociclete japoneze copiaza unul de la celalat dupa logica asta dar nu stiu care e originalul. Te rog Bogdane spune ne tu! Sa nu murim prosti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul GS 1200 (si ceva), "copiaza" la greu Yamaha, dupa ce nu a trecut decat 1 an (si ceva) de cand Yamaha era acuzata de acelasi lucru in cazul ST 1200. Ambreiaj multi disc in ulei, racire cu apa, radiator aplasat pe o parte. :banana:

iar o luam de la capat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...