Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Admin

...iar etrierul din spate se incalzeste puternic deoarece dupa primele frane ale fiecarei ture, motocicleta ramane putin infranata pe spate - a trebuit sa-i mai degajez putin sabotii ca s-o pot folosi, dar am slabit astfel frana pe spate ceea ce nu e prea bine in trafic.

Nu am inteles cum ai facut asta, cum ai "slabit frana sa tina mai putin"? :scratch:

Din pacate problemele la ABS sunt costisitoare si greu de remediat.

Ti-am spus asta si atunci cind ai cerut parerea daca sa iei mobra asta sau nu..

Faptul ca-ti ramane infranata poate avea cauze multiple, pistonase etrier spate blocate/senzorul ABS defect/cablajul senzorului intrerupt/pistonase blocate in modulatorul ABS/modulator ABS defect.

Trebuie s-o pui pe un tester, in Bucuresti recomand:

/index.php?/topic/678370-wwwdiagnozabmwro/

Il cheama Ionut, ignora spamul de pe topicul lui si mergi linistit la el, spui ca te-a trimis Luigi, are tester, este un baiat dragut si competent.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Stiti cumva ce e chestia din poza. Se gaseste la roata din fata, sub etrierul stanga. Furca are o prelungire si ce vad din poza acolo are trebui sa fie o chestie neagra cu un cablu care pleaca din ea.

I don't have it . :) Am observat azi dimineata si nu stiu daca o aveam sau nu :)

post-68068-0-70763200-1347201905_thumb.jpg

 

Multam :)

 

P.S. Am rezolvat cu frana fata. Se ridicase protectia de maina putin si nu lasa maneta de frana 100% libera. Presupun ca frana era putin aplicata (sa zic un 5%) si in mers presupun ca se incalzea +dilatare si de aici problema. Am aerisit frana, just in case, am data maneta de frana mai jos un numar si am pus protectia la locul ei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stiti cumva ce e chestia din poza. Se gaseste la roata din fata, sub etrierul stanga. Furca are o prelungire si ce vad din poza acolo are trebui sa fie o chestie neagra cu un cablu care pleaca din ea.

I don't have it . :) Am observat azi dimineata si nu stiu daca o aveam sau nu :)

post-68068-0-70763200-1347201905_thumb.jpg

 

 

Pare un fel de senzor ABS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Am rezolvat cu frana fata. Se ridicase protectia de maina putin si nu lasa maneta de frana 100% libera. Presupun ca frana era putin aplicata (sa zic un 5%) si in mers presupun ca se incalzea +dilatare si de aici problema. Am aerisit frana, just in case, am data maneta de frana mai jos un numar si am pus protectia la locul ei. :)

ai grija la acelas fenomen in cazul ambreiajului.... Nu vrei sa-ti blocheze maneta intr-o depasire...

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ai fi interesat de un drum la budapesta pentru revizii la reprezentanta bmw

am in vedere sa pun 2 moto pe o remorca si sa o iau usurel spre budapesta

nu stiu daca e mai ieftin sa inchiriem o duba sau sa mergem cu o remorca cu 3 moto?????

la gsa trebuie sa o fac la reprezentanta ca e inca in garantie iar la k ...tot bat drumul pana acolo ...sau ma opresc in cluj..........beer.gif

 

Eu am fost saptamana trecuta la service-ul BMW din Budapesta si nu pot sa spun ca m-a dat pe spate profesionalismul lor.

Am o problema cu modulatorul de ABS, am fost la Bavaria pt diagnoza, l-au testat si mi-au zis ca modulatorul trebuie schimbat, acelasi lucru mi-au zis si ungurii,

nu au incercat sa investigheze mai mult problema, doar au citit ce a afisat calculatorul (testerul).

Am stat destul de mult de vorba cu seful de atelier, nu parea sa fie deosebit de profi, imi dadea impresia ca si ei aplica pur si simplu protocoalele prescrise de BMW, nimic mai mult.

Nu sustin ca ar trebui sa aplice metode proprii, originale (doar sunt service de marca), dar ma asteptam sa fie experimentati, sa-mi spuna mai mult decat cei de la Bavaria, avand in vedere ca sunt mai vechi si la ei sunt mai multe motoare pe piata.

 

Nu zic, probabil sunt mai experimentati decat baietii de aici, insa va intreb: ce experienta/expertiza este nevoie pt o revizie, unde se schimba consumabilele, plus eventual se sincronizeaza admisia??

 

Eu unul nu m-as duce decat eventual daca ar trebui efectuata o reparatie deosebita, mai dificila.

 

A, si sa nu uit: acelasi test care la Bavaria a costat 100,-RON (sau max 120, nu-mi aduc exact aminte), la Budapesta costa echivalentul a 160,-RON

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea de mentenanta o pot face si eu la 1200 :)

 

Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost saptamana trecuta la service-ul BMW din Budapesta si nu pot sa spun ca m-a dat pe spate profesionalismul lor.

Am o problema cu modulatorul de ABS, am fost la Bavaria pt diagnoza, l-au testat si mi-au zis ca modulatorul trebuie schimbat, acelasi lucru mi-au zis si ungurii,

nu au incercat sa investigheze mai mult problema, doar au citit ce a afisat calculatorul (testerul).

Am stat destul de mult de vorba cu seful de atelier, nu parea sa fie deosebit de profi, imi dadea impresia ca si ei aplica pur si simplu protocoalele prescrise de BMW, nimic mai mult.

Nu sustin ca ar trebui sa aplice metode proprii, originale (doar sunt service de marca), dar ma asteptam sa fie experimentati, sa-mi spuna mai mult decat cei de la Bavaria, avand in vedere ca sunt mai vechi si la ei sunt mai multe motoare pe piata.

 

Nu zic, probabil sunt mai experimentati decat baietii de aici, insa va intreb: ce experienta/expertiza este nevoie pt o revizie, unde se schimba consumabilele, plus eventual se sincronizeaza admisia??

 

Eu unul nu m-as duce decat eventual daca ar trebui efectuata o reparatie deosebita, mai dificila.

 

A, si sa nu uit: acelasi test care la Bavaria a costat 100,-RON (sau max 120, nu-mi aduc exact aminte), la Budapesta costa echivalentul a 160,-RON

 

REVIZIE ESTE DESTUL SI MULT SPUS...experienta/expertiza

 

hai sa va imparatses EXPERIENTA BAVARIA bucuresti

 

am dus un motor la ei pentru un buyback ...k 1200 r

a fost constatat o problema la ambreiaj......gasea greu neutru si intra greu in treptele inferioare

 

au verificat.o si au ajuns la concluzia ca trebuie schimbat ambreiajul

 

ok spun schimba si vedem

au gasit prima placa (din cele parca 6) cu probleme si ...SCHIMBATA tot chitul ca asa vine ....oooooo groaza de banet

au mai scazut si pretul de achizitie la moto ....ca asa a aparut una mai ieftina pe mobile

 

si cu ambreiajul schimbat ...cu scaderea de pret ....cumulate ...mi am bagat picioarele in el de buyback si am ramas cu acelasi 1200 in loc de 1300

 

achit mega suma pe ambreiaj ...cu discount facut ....de ce sa ma caca. pe mine si merg sa iau moto

SA NU UIT PENTRU PRELUNGIREA DE GARANTIE IN ANUL 3 DE LA DATA CUMPARARI AM ACHITAT 500 EURO

DAR AMBREIAJUL NU INTRA IN GARANTIE

LA 16000 KM A TREBUIT SA L SCHIMB

IAR PE GSA UL VECHI LA 65000 ERA UZURA ABIA LA JUMATE

 

ma urc pornesc si dau sa plec din curte

ies

ajung pana la pod la baneasa...1 km ..si simt ca.mi falfaie ceva intre picioare

pipai (ATENTIE ...nu am spus MA PIPAI!!!!!!! ) usor in timp ce stau la semafor si carena de la rezervor falfaia intr un mare hal

 

ma intorc si le spun de problema aparuta

vine cel de la receptie imi ia moto si o duce in spate/fata etc

merg prin showroom si cand ies afara la baieti

erau 3 oameni pe langa

mecanicul tanar

inca un TIP cu ecuson de bavaria

si cel de la receptie piese din parter

 

explic ce si cum

ridic saua si o prima surpriza

o buza rupta

cel de la service trage un pic de prima semicarena care sta doar intr o bucsa de cauciu si surpriza doi....un surub lipsa

 

explic ca ma dau cu acea moto cu 270 si clar ca nu puteam sa o aduc asa........

 

TIPUL cu ecuson bavaria si camasa alba...

spune.....

catre mecanicul cel tanar...HAI, PUNELE LA LOC SI SA PLECE , CA NOI NU AM UMBLAT ACOLO

 

adica sa infiga semicarena aia peste cea cu surub lipsa ...............................

 

in mom respectiv...am bubuit

 

si l am intrebat... PRIETENE ESTI PROST???

la care el a ripostat...MA FACI PROST

DA..i am raspuns

 

cum e posibil sa spui sa plec cu ea in halul ala??????????????????????

 

 

CHIAR DACA NU UMBLASERA ...puteau spune

 

noi asa am primit o...cu toate ca nu asa a ajuns acolo...

mai stati 5 minute sa cautam un surub va costa ....lei/ron/euro

 

dar nu imi spui in fata HAI PLEACA DE AICI CA NU NOI AM STRICAT.O

 

MAI AM GARANTIE PANA IN APRILIE 2013 DAR NU MAI CALC PE ACOLO NICI MORT

MERG LA REPREZENTANTA PENTRU A IMI PASTRA PERIOADA DE GARANTIE SI M.AM LECUIT

 

Partea de mentenanta o pot face si eu la 1200 :)

 

Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema.

 

 

dan man

 

eu zic ca 2 sapt pe an sa vii la bucuresti

facem rost de spatiu si faci un ban de ski in austria super linistit

 

CURVELE SUNT DIN PARTEA CASEI :cheers:

 

ori incepi sa ne faci "prieteneala" cu niste ardelence sa motivam venitul pana la tine mai tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ianachime, fara suparare, dar .unde ai trait pana acum ? pe bune, daca aveai 3 posturi si data " aderarii" sub o luna era de inteles. dar asa..

 

 

iti amintesti de ala de a plecat de la ei cu roata spate nestransa ? a avut bafta ca n a patit nimic s a intors la ei dupa 30 min si ..tot pe el l au scos vuinovat.

asta era acum 3 - 4 ani ..

din acel moment am uitat cuvant ' bavaria"..

mor pe banii mei macar..

 

 

a..am la varadero 85.000 si ,,n am mblat la ambreias.

etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema.

 

Aici cred ca este o mare problema la service-urile de reprezentanta, pe care lumea nu prea o ia in calcul: ei sunt obligati sa ofere o garantie legala pt. ceea ce presteaza sau inlocuiesc.

Daca tu desfaci o piesa si o repari, ii inlocuiesti un fir, o cureti etc etc si merge, bravo tie. Lasand la o parte aspectul financiar ca au tot interesul sa vanda, ei nu nu pot face acest lucru pt. ca nu-ti pot garanta ca acel lucru va mai functiona 2 ani sau cat trebuie sa-l garanteze si asta in parametrii normali.

La fel am patit si eu cu turbina la masina, nu mai tragea, m-am dus la reprezentanta si mi-au zis ca ma costa 1500€; le-am zis ca pot doar s-o curete de calamina eventual iar ei au zis ok, dar e pacat sa-mi ia 5-600€ pe manopera si sa nu-mi poata garanta nimic, ca ei nu au mai facut asa ceva etc. Le-am inteles perfect punctul de vedere si mi-am rezolvat problema gratis in Ro la service-ul varului meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord cu ce ziceti aici.

si eu m-am lecuit de bavaria. chestii simple, dar spun multe.

lipsa de profesionalism, chiar si-n sales, faptul ca n-ai voie sa te uiti la ce-ti fac ei la motor...

pan' la urma iti pui viata in mainile lor.

ianachime, daca ajungi de budapesta... de ce sa nu maim faci cativa km pana-n austria?

intreb si io

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea de mentenanta o pot face si eu la 1200 :)

 

Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema.

 

Nu ma asteptam sa desfaca modulatorul (care oficial nu se desface/repara), ci sa investigheze mai minutios problema, poate totusi nu trebuie schimbata o piesa de vreo 1.200 EUR + manopera.

Ca un mesaj afisat de un tester pot sa citesc si eu :), iar din banii dati pe cele 2 testari aproape puteam sa-mi cumpar un GS911 (sau cum ii zice).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica ti-o cerut 8 milioane pe diagnoza? :)

 

Nu chiar, ma refer la faptul ca la cele 2 firme AB si BMW Budapesta am platit in total vreo 260 - 280 lei pt diagnoza.

Nu este chiar pretul unui tester, a fost o parabola artistica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

O reprezentanta SCHIMBA piese, nu incearca sa le repare.

Asta este politica firmei in primul rand, pe de alta parte nici nu-si permit sa improvizeze, atata timp cit acorda o garantie si nu sunt acoperiti, cum bine spunea cineva inainte.

In al doilea rand, atata timp cit testerul de aici si din Ungaria confirma ca modulatorul trebuie schimbat nu stiu ce ai fi vrut sa-ti faca in plus cei de acolo?

Sunt mecanici de reprezentanta, nu stau sa traga iepurele afara de urechi din joben!

Orienteaza-te si cumpara-ti unul sh..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

In al doilea rand, atata timp cit testerul de aici si din Ungaria confirma ca modulatorul trebuie schimbat nu stiu ce ai fi vrut sa-ti faca in plus cei de acolo?

Sunt mecanici de reprezentanta, nu stau sa traga iepurele afara de urechi din joben!

Orienteaza-te si cumpara-ti unul sh..

 

Testerul identifica problema ca fiind "Pump motor power supply failure", iar cauza lipsei alimentarii motorului electric din modulator poate fi externa sau interna.

Din cate am aflat de pe forumuri, o cauza fercventa este blocarea periilor de carbune, si astfel motorul nu se alimenteaza.

Problema este ca nu poti ajunge la perii, motorul fiind "capsulat" pe blocul pompei hidraulice.

Btw., am cumparat deja un modulator SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Si eu m-am lovit de problema modulatorului ABS, am incercat sa-l remediez pe asta tot citind pe forumuri una/alta, pina la urma a crapat de tot si l-am schimbat cu unul SH pe care am dat 200 euro.

Ideea este ca sunt special facute/capsulate in asa fel incat sa nu poti interveni altcumva sa le repari singur, ci sa fii legat intr-un fel sau altul de reprezentanta, ma refer la astea noi.

Vremurile cind un Mercedes Cobra mergea peste 1.000.000 km fara repartii sunt apuse demult ;)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"si iaca ajunsei" la revizia de 30000 km

voala de vezi preturi :eek:

 

doritorii de BMW ....LUATI AMINTE

 

atentie pentru cei cardiaci....PRETURILE NU CONTIN TVA ADICA MAI PUNETI 400 RON LA TOTAL :ok:

 

IN ACESTI BANI NU INTRA BALANSAREA CILINDRILOR SI NICI SOFTARE 2012

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sterS BMW din wishlist :). la modelele mai vechi(carburatie) cu ceva cunostinte mecanice si scule nu e mai ok?

 

ca sa ia pe carburatie la boxer trabuia sa fie pana in 93-94 si 2 supape /cilindru.

 

Modele mai vechi sunt dar pe injectie.

 

Ah si ce a scris ianachim revizia acasa te costa asfel pt un model mai vechi(de ex R1100XX):

saiba 2- buc 4 lei

filtru ulei - 35 lei

bujie - 40 lei/buc (maxim 2 buc)

filtru aer - 50 lei

aparatoare(nu stiu la ce se refera) - fie 15 lei

siguranta - fie 5 lei/buc

ulei grup 80W90 - 40 lei/ litri(iti ajunge 1 litru-0.8 in cutie si 0.20 in grup)

simering( nu stu de la ce) asa ca fie 60 lei

lichid frana DOT 4 - 1l -40 lei dar iiti ajunge si la 0.33 -12 lei

ulei motor castrol 20w50 - 4 litri - 54 lei/litru -ulei castrol facut special pt BMW boxer .

se poate pune in schmib orice ulei de motor de la masina care are calificarea API SG.

 

 

Total:513 lei cu TVA

manopera: 0 lei daca faci tu , la un mecanic aprox. 100 lei

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...