adimotor Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi. Mersi de ajutor, maine o sa verific ce si cum. Procharger-ul meu e mai simplu, are doar 5 sau 6 leduri (nu il am acum langa mine sa il vad), are cablul de alimentare si cablul care se cupleaza la baterie, care este din 2 bucati, ce se cupleaza intre ele printr-un papuc (gen mama tata sau cum ii zice), iar partea mai scurta este legata la baterie si am vazut ca pe plus parca, este pusa si o siguranta, partea asta fiind permanent legata la baterie. Am cuplat partea fixa de pe charger la cea de pe baterie si s-a intamplat ce am descris anterior.Ledul galben sta aprins permanent cateva zeci de secunde, dupa care trece pe cel rosu, care sta la fel aprins tot timpul. O sa mai verific si maine si revin. Oricum am doar cunostinte elementare in domeniul asta, dar incerc sa vad daca pot rezolva. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Cu ce te-am facut sa razi?? Mie asa mi s-a explicat, butucul nu trebuie comandat pt. o anume motocicleta/cheie, ci se monteaza intai acolo unde este nevoie de el si apoi se "configureaza" pe cheia ta. Si cum despre ce cutie e vorba? Pe ce topic suntem? Basca, scrie la profilul omului ce moto are M-ai facut sa rad cu procedeul descris de tine Tocmai ca la 1200, butucul se comanda expres pentru motocicleta respectiva, pe baza VIN-ului. Uite-te aici, la reperele 3, 4, 5 si 6. La 1100/1150, is 3 tipuri de lamele in forma de 8 cumva, si alea, le pui in ordinea corecta pentru cheia ta. E ceva tutorial pe advrider dar nu face obiectul cazului de fata Am intrebat pentru ce mobra pentru ca desi omu are 1200, poate vroia sa intrebe pentru vecinu care nu are cont pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 http://www.insella.it/news/canada-richiamo-la-nuova-r-1200-gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 9, 2013 Autor Share Postat Februarie 9, 2013 anunt de ultima ora.... cei de la rutiera vor sa creeze o banda speciala pentru posesorii de gs NOU cei cu gs VECHI vor fi obligati sa cedeze prioritate de model si nu vor avea voie sa l depaseasca pe nou... se vor intoarce vremurile in care se mergea duminica cu sot si fara sot la numar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2013 Autor Share Postat Februarie 10, 2013 lampi aditionale pe topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 10, 2013 Admin Share Postat Februarie 10, 2013 Ma, tu tanjesti in sinea ta dupa un Goldwing, ti-am mai spus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2013 Autor Share Postat Februarie 10, 2013 Ma, tu tanjesti in sinea ta dupa un Goldwing, ti-am mai spus.. sper sa nu apuc varsta de asa moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Vrei nu vrei tot o apuci, asa ca pregateste-te mental si pt vremurile alea. Numai maine nu-i poimaine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2013 Autor Share Postat Februarie 10, 2013 Vrei nu vrei tot o apuci, asa ca pregateste-te mental si pt vremurile alea. Numai maine nu-i poimaine! ha ha ha de ce crezi ca am luat K.UL????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) Un challenge organizat de un prieten de la munca, in cazu in care vreti sa va inspirati pt trasee http://www.passknacker.com/ Greii fac 1500-1600 pasuri pe sezon si chiar peste Editat Februarie 11, 2013 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 O animatie draguta despre noul model racit cu apa - http://bmwmotorcyclesoftampabay.com/bmw-r1200gs-inside-super-3d-animation-boxer-motor/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Greii fac 1500-1600 pasuri pe sezon si chiar peste Asta s-ar pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 O animatie draguta despre noul model racit cu apa - http://bmwmotorcyclesoftampabay.com/bmw-r1200gs-inside-super-3d-animation-boxer-motor/ Misto filmuletul. Ce ma surprinde, ochiometric radiatoarele sunt destul de mari pt numai 35% racire pe apa. La mine este un singur radiator, plasat pe laterala,doar cu putin mai mare decat unul de la GS si foarte subtire si este pt 100% racire. Un challenge organizat de un prieten de la munca, in cazu in care vreti sa va inspirati pt trasee http://www.passknacker.com/ Greii fac 1500-1600 pasuri pe sezon si chiar peste Exista atatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) Exista mii de pasuri, pasuletze, pasushoare....timp sa avem si bani de hidrocarburi ca nu ma vad inca dand la pedale pe asfalt Dupa cum un Italian remarca acu 3 ani in Austria pe partie, la coborare din telecabina " Guarda, milliardi di piste" asa si prin Europa....milliardi di pasuri, pasulezte, pasushoare. In alta ordine de idei, dupa cautari si cautari m am hotarat la urmatoarele variante de protectie motor 1. BMW Enduro sump guard 2. BDCW 1200GS/GSA Sump guard http://blackdogcw.com/black-dog-shop/bike/bmw-r1200gs/bdcw-skid-plate-for-the-r1200gs-gsa-detail.html Are cineva pe cea de la BMW si a folosit o sanatos in situatii dificile? Am citit aseara un topic pe advrider in care un nene mai agresiv, lovind din fata o "bolo-stanca" a reusit sa crape motorul, era echipat cu cea Enduro de la BMW. Asta s a intamplat aparent din cauza distribuitiei impactului mai mult catre prinderile din spate, care se fixeaza direct pe carcasa motorului printr o rama in forma de H..... Parerile ar fi, pe net, ca asta de la BDCW e mai solida si se fixeaza pe cardu in partea din spate. Dezavantajul pe care l vad eu momentan este pretul mai mare cu vreo 150 USD, incluzand transportul si greutatea mai mare pe mobra. Orice parere/sugestie este binevenita. Asta s-ar pune? Orice PAS se spune la astia in competitie, numai sa fie din tarile participante ... ar fi frumos sa vedem si romani in top...din pacate eu nu am timp anu asta din motive de bebel Editat Februarie 12, 2013 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 12, 2013 Autor Share Postat Februarie 12, 2013 care ar fi tarile participante.....>? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 care ar fi tarile participante.....>? Alea cu pasurile marcate si denumite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 12, 2013 Autor Share Postat Februarie 12, 2013 Alea cu pasurile marcate si denumite pass du'transalpina coldu du'tihuta oha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Dezavantajul pe care l vad eu momentan este pretul mai mare cu vreo 150 USD, incluzand transportul si greutatea mai mare pe mobra. Orice parere/sugestie este binevenita. Pe langa pret si greutate, mi se pare ca arata si prea "Panzer" ala negru... cred ca trebuie sa se potriveasca astrele prea tare ca sa ai probleme cu cel enduro de la BMW. De exemplu cel din poza de la final cred ca inca il are pe cel original GS din fabrica despre care am mai auzit cazuri ca nu este suficient, si forma nu este cea mai bine gandita, se poate infige in ceva si atunci smulge surubul. Eu oricum consider necesara schimbarea scutului original atata timp cat iesi de pe asfalt, protejeaza atat motorul cat si partial galeriile. Pe langa lovirea in pietre, mi s-a intamplat si sa dau cu "burta" de pamant la denivelari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Pe langa pret si greutate, mi se pare ca arata si prea "Panzer" ala negru... cred ca trebuie sa se potriveasca astrele prea tare ca sa ai probleme cu cel enduro de la BMW. De exemplu cel din poza de la final cred ca inca il are pe cel original GS din fabrica despre care am mai auzit cazuri ca nu este suficient, si forma nu este cea mai bine gandita, se poate infige in ceva si atunci smulge surubul. Eu oricum consider necesara schimbarea scutului original atata timp cat iesi de pe asfalt, protejeaza atat motorul cat si partial galeriile. Pe langa lovirea in pietre, mi s-a intamplat si sa dau cu "burta" de pamant la denivelari. Crapatura aia din poza de la BDCW este fix in urma unei izbituri frontale a scutului Enduro de la BMW, povestea e si pe advrider cu nenea implicat. Dupa ce si a sudat problema iau oferit astia de la BDCW un scut ca sa si continue treaba....asa a ajuns si subiect de reclama. De accord ca e cam panzer style si de diferenta de bani bag benzin, mai exploram si variante home made dupa directive clare. Apropos, e tentat careva de o iesire in Maroc in Septembrie? Suntem o mica trupa multinationala si eu nu sunt sigur 100% ca reusesc, depinde mult si de cum stau lucrurile cu bebelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Poți sa dai mai multe detalii in legătura cu plecarea in Maroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cool man Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Aveti idee daca exista o varianta de lanturi de zapada mai ieftina decat alea de la wunderlich? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Eu unul nu stiu sa fie altceva, mai ales ca spatiul intre guma si cardan e destul de mic, si in afara de ceva plat, textil, nu stiu ce ar putea incapea acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 noile metzeler tourance next au ajuns ..... pe balcon interesant materialul care difera ca , compozitie fata parca e din alt material Next Tires The new Tourance NEXT are Enduro street tires that dares you to challenge any weather condition and any road. This 90/10 tire represents the latest generation of Enduro Street tires, featuring new compounds, profiles, structure and tread pattern for unmatched levels of stability, safety on wet and mileage. Rear tires are now dual compound, derived from Metzeler's Z8 Interact tires focused on increasing wet performance and mileage. The rear tire shoulder compounds are 100% Silica that guarantees an excellent chemical grip on wet surfaces and provides great confidence and feel. Front tires also feature a high silica content for improved handling and faster warm up. acum am inteles de ce diferea materialul la anv spate Features: Improved wet grip and stability Improved mileage over previous Tourance EXP tires Features Metzeler's Zero Degree Steel Radial technology MAW (Metzeler Advance Winding) system optimizes the spacing between the cords of the Zero Degree steel belt Differentiated groove layout and shape Improved water evacuation as the compound is always in contact with the road Dual Compound rear sizes Ideal choice for the latest generation Adventure touring bikes OE on the new BMW R1200GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Da' de ce pui aceeasi poza de doua ori, esti balbait? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 Da' de ce pui aceeasi poza de doua ori, esti balbait? nu sunt balbait sunt chilot" de boxer si din cauza vibratiilor din ghidon .....imi tremura mainile..... NEXT".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.