Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi.

Mersi de ajutor, maine o sa verific ce si cum. Procharger-ul meu e mai simplu, are doar 5 sau 6 leduri (nu il am acum langa mine sa il vad), are cablul de alimentare si cablul care se cupleaza la baterie, care este din 2 bucati, ce se cupleaza intre ele printr-un papuc (gen mama tata sau cum ii zice), iar partea mai scurta este legata la baterie si am vazut ca pe plus parca, este pusa si o siguranta, partea asta fiind permanent legata la baterie. Am cuplat partea fixa de pe charger la cea de pe baterie si s-a intamplat ce am descris anterior.Ledul galben sta aprins permanent cateva zeci de secunde, dupa care trece pe cel rosu, care sta la fel aprins tot timpul. O sa mai verific si maine si revin. Oricum am doar cunostinte elementare in domeniul asta, dar incerc sa vad daca pot rezolva. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu ce te-am facut sa razi?? Mie asa mi s-a explicat, butucul nu trebuie comandat pt. o anume motocicleta/cheie, ci se monteaza intai acolo unde este nevoie de el si apoi se "configureaza" pe cheia ta.

 

Si cum despre ce cutie e vorba? Pe ce topic suntem? Basca, scrie la profilul omului ce moto are :D

 

 

M-ai facut sa rad cu procedeul descris de tine :) Tocmai ca la 1200, butucul se comanda expres pentru motocicleta respectiva, pe baza VIN-ului. Uite-te aici, la reperele 3, 4, 5 si 6.

 

La 1100/1150, is 3 tipuri de lamele in forma de 8 cumva, si alea, le pui in ordinea corecta pentru cheia ta. E ceva tutorial pe advrider dar nu face obiectul cazului de fata :)

 

Am intrebat pentru ce mobra pentru ca desi omu are 1200, poate vroia sa intrebe pentru vecinu care nu are cont pe forum :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anunt de ultima ora....

cei de la rutiera vor sa creeze o banda speciala pentru posesorii de gs NOU

cei cu gs VECHI vor fi obligati sa cedeze prioritate de model si nu vor avea voie sa l depaseasca pe nou...

se vor intoarce vremurile in care se mergea duminica cu sot si fara sot la numar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto filmuletul. Ce ma surprinde, ochiometric radiatoarele sunt destul de mari pt numai 35% racire pe apa. La mine este un singur radiator, plasat pe laterala,doar cu putin mai mare decat unul de la GS si foarte subtire si este pt 100% racire.

 

Un challenge organizat de un prieten de la munca, in cazu in care vreti sa va inspirati pt trasee http://www.passknacker.com/

 

Greii fac 1500-1600 pasuri pe sezon si chiar peste :)

Exista atatea?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista mii de pasuri, pasuletze, pasushoare....timp sa avem si bani de hidrocarburi ca nu ma vad inca dand la pedale pe asfalt :)



Dupa cum un Italian remarca acu 3 ani in Austria pe partie, la coborare din telecabina " Guarda, milliardi di piste" asa si prin Europa....milliardi di pasuri, pasulezte, pasushoare.

 

In alta ordine de idei, dupa cautari si cautari m am hotarat la urmatoarele variante de protectie motor

 

1. BMW Enduro sump guard

2. BDCW 1200GS/GSA Sump guard http://blackdogcw.com/black-dog-shop/bike/bmw-r1200gs/bdcw-skid-plate-for-the-r1200gs-gsa-detail.html

 

Are cineva pe cea de la BMW si a folosit o sanatos in situatii dificile? Am citit aseara un topic pe advrider in care un nene mai agresiv, lovind din fata o "bolo-stanca" a reusit sa crape motorul, era echipat cu cea Enduro de la BMW. Asta s a intamplat aparent din cauza distribuitiei impactului mai mult catre prinderile din spate, care se fixeaza direct pe carcasa motorului printr o rama in forma de H.....

 

Parerile ar fi, pe net, ca asta de la BDCW e mai solida si se fixeaza pe cardu in partea din spate.

 

Dezavantajul pe care l vad eu momentan este pretul mai mare cu vreo 150 USD, incluzand transportul si greutatea mai mare pe mobra.

 

Orice parere/sugestie este binevenita.



Asta s-ar pune?

 

Orice PAS se spune la astia in competitie, numai sa fie din tarile participante :)... ar fi frumos sa vedem si romani in top...din pacate eu nu am timp anu asta din motive de bebel

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezavantajul pe care l vad eu momentan este pretul mai mare cu vreo 150 USD, incluzand transportul si greutatea mai mare pe mobra.

 

Orice parere/sugestie este binevenita.

 

Pe langa pret si greutate, mi se pare ca arata si prea "Panzer" ala negru... cred ca trebuie sa se potriveasca astrele prea tare ca sa ai probleme cu cel enduro de la BMW.

De exemplu cel din poza de la final cred ca inca il are pe cel original GS din fabrica despre care am mai auzit cazuri ca nu este suficient, si forma nu este cea mai bine gandita, se poate infige in ceva si atunci smulge surubul.

 

Eu oricum consider necesara schimbarea scutului original atata timp cat iesi de pe asfalt, protejeaza atat motorul cat si partial galeriile. Pe langa lovirea in pietre, mi s-a intamplat si sa dau cu "burta" de pamant la denivelari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa pret si greutate, mi se pare ca arata si prea "Panzer" ala negru... cred ca trebuie sa se potriveasca astrele prea tare ca sa ai probleme cu cel enduro de la BMW.

De exemplu cel din poza de la final cred ca inca il are pe cel original GS din fabrica despre care am mai auzit cazuri ca nu este suficient, si forma nu este cea mai bine gandita, se poate infige in ceva si atunci smulge surubul.

 

Eu oricum consider necesara schimbarea scutului original atata timp cat iesi de pe asfalt, protejeaza atat motorul cat si partial galeriile. Pe langa lovirea in pietre, mi s-a intamplat si sa dau cu "burta" de pamant la denivelari.

Crapatura aia din poza de la BDCW este fix in urma unei izbituri frontale a scutului Enduro de la BMW, povestea e si pe advrider cu nenea implicat. Dupa ce si a sudat problema iau oferit astia de la BDCW un scut ca sa si continue treaba....asa a ajuns si subiect de reclama. De accord ca e cam panzer style si de diferenta de bani bag benzin, mai exploram si variante home made dupa directive clare.

 

Apropos, e tentat careva de o iesire in Maroc in Septembrie? Suntem o mica trupa multinationala si eu nu sunt sigur 100% ca reusesc, depinde mult si de cum stau lucrurile cu bebelu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noile metzeler tourance next au ajuns ..... pe balcon

interesant materialul care difera ca , compozitie

fata parca e din alt material



Next Tires

The new Tourance NEXT are Enduro street tires that dares you to challenge any weather condition and any road. This 90/10 tire represents the latest generation of Enduro Street tires, featuring new compounds, profiles, structure and tread pattern for unmatched levels of stability, safety on wet and mileage. Rear tires are now dual compound, derived from Metzeler's Z8 Interact tires focused on increasing wet performance and mileage. The rear tire shoulder compounds are 100% Silica that guarantees an excellent chemical grip on wet surfaces and provides great confidence and feel. Front tires also feature a high silica content for improved handling and faster warm up.


acum am inteles de ce diferea materialul la anv spate

 

 

Features:


  • Improved wet grip and stability

  • Improved mileage over previous Tourance EXP tires

  • Features Metzeler's Zero Degree Steel Radial technology

  • MAW (Metzeler Advance Winding) system optimizes the spacing between the cords of the Zero Degree steel belt

  • Differentiated groove layout and shape

  • Improved water evacuation as the compound is always in contact with the road

  • Dual Compound rear sizes

  • Ideal choice for the latest generation Adventure touring bikes

  • OE on the new BMW R1200GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...