Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baiii scrieti mai putin. Nu pot citi mai mult de zece randuri. Ma ia cu capul. :tomato:

exact la asta ma gandeam si eu.

nu stiu cate rabdare aveti sa scrieti asa mult ca eu unul nu reusesc sa citesc tot.

pe scurt mie mi-a placut noul model desi nu prea sunt in tema cu toate problemele lui. probabil ca le vor corecta pe toate pana la urma. deh motoreta asta nu e chiar una ieftina deci ar trebui sa existe si ceva pretentii pentru banul dat. cum le ziceam si prietenilor v-stromisti, imi place ca noul GS are si optinea cu 790mm la sea. pentru mine care sunt mic de statura e o chestie perfecta. la 820mm stau ok iar la 840mm stau ca o balerina...deci 790-ul de la nou GS e super pentru mine :)

eu unul nu sunt fanul vreunui producator anume si atata timp cat motocicleta ma duce unde vreau in siguranta si fara sa imping la ea cum faceam pe vremuri la rusesti....putin ma mai intereseaza numele producatorului

iar la partea cu electronica daca n-as avea incredere si as tremura tot timpul ca imi pica electronica ar trebui sa-mi dau si demisia de la serviciu unde de altfel proiectez circuite integrate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu circuitele integrate ma sperie, alea-s fiabile, ci senzorii

 

khk, e okay, sunt(eti) multi care aveti bmw-ul pe suflet si care nu suportati absolut nimic rau despre el.

eu am scris care-s senzatiile mele. am raspunsuri, dar mai bine le tin pentru o discutie in fata focului vreodata, cine stie?

am nevoie de prieteni indiferent de sentimentele pentru vehicul nu de dusmani.

 

si, daca stau sa ma gandesc bine, progresul a vanit in primul rand de la oamenii de avangarda, de la cei care fac cozi de 10 ore sa cumpere primul aifon.

bravo lor. eu sunt mai conservator, dar si ei si eu suntem folositori in ciclul produsului in capitalism.

 

o seara placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai niste obsesii cu marketingul asta; ai uitat de data asta capitalismul. Ok, iti respect parerea dar esti off-topic.

De fapt, ce crezi tu ca rezolvi tot repetand la infinit aceleasi sloganuri anti-tehnologie? Mie imi place, o apreciez... multi altii or sa cumpere, altii din pacate doar viseaza la ea...

e offtopic mai tot timpul si scrie km intregi de tampenii. s-a suparat cand i-am zis de vreo cateva ori exact chestia asta. se fixeaza pe-o idee si o repeta la nesfarsit ca un disc stricat.

vorbim de 1200gs 2013 si nu ne trebuie lectii de marketing sau capitalism, duse la extrem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami-ule, pai de la Cayenne la Defender e o mare diferenta. Eu am cumparat aceasta masina pentru ceea ce inseamna Porsche, adica traditie, fiabilitate. Si daca iti spun ca o revizie costa MAX 1000 de lei, ai sa zici ca glumesc. E drept , consumul mediu de 13% nu e cel mai mic, insa raportat la costul revizie/interval revizii merita din plin. Hai ca ajunge cu offtopicul. Si are o simfonie... :cheers:

bine ca l ai declarta acum inainte de MAN

 

ca dupa te scoteau astia ca te ai imbogatit de pe urma MOTOCICLISTILOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami-ule, pai de la Cayenne la Defender e o mare diferenta. Eu am cumparat aceasta masina pentru ceea ce inseamna Porsche, adica traditie, fiabilitate. Si daca iti spun ca o revizie costa MAX 1000 de lei, ai sa zici ca glumesc. E drept , consumul mediu de 13% nu e cel mai mic, insa raportat la costul revizie/interval revizii merita din plin. Hai ca ajunge cu offtopicul. Si are o simfonie... :cheers:

 

stiu ca e mare diferenta, tocmai de aia am facut analogia cayenne vs 1970 defender

 

e offtopic mai tot timpul si scrie km intregi de tampenii. s-a suparat cand i-am zis de vreo cateva ori exact chestia asta. se fixeaza pe-o idee si o repeta la nesfarsit ca un disc stricat.

vorbim de 1200gs 2013 si nu ne trebuie lectii de marketing sau capitalism, duse la extrem.

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa...si inca o chestie care mi-a placut. cilindrii de pe modelul 2013 sunt putin mai in fata decat pe modelul 2012 si picioarele au ceva mai mult spatiu.

au schimbat si unghiul de viraj, mai mare putin acum si motoreta e mai scurta acum cu 3mm :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, chiar asa. :) Numai ca il am de peste trei ani, cand MAN-ul nu era nici la statutul de zigot. Hai ca v-am pupat :cheers: Scuze inca o data de offtopic

 

Hai cu primavara !

Altfel inebuneste lumea pe tastatura..

post-27837-0-64621900-1364369701_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in atentia tuturor posesorilor de GS si GSA

 

ATENTIE LA USERUL GAMO

 

este pus/mama in mana de/cu catre bogdan harea sa ne INJOSEASCA motoarele in alpi

 

GAMO" este un mare pilot de incercare ..care intra pe acest topic incognito" sa ne ia noua LUCIUL la motoare

 

NU trebuie sa raspundeti la provocarile acestuia......

 

NU plecati cu el nicaieri... va strica motocicletele noaptea cand voi dormiti si apoi rade de voi pe curbele din DOLOMITI.....

 

filmeaza totul pe ascuns si dupa ...cu complicitatea lui harea ..... NE STRICA IMAGINEA

 

"JAPONEZII" SAU ALIAT IMPOTRIVA EUROPEI

 

ATENTI MARE LA TOT CE MISCA SI E "GALBEN"...............DE INVIDIE PE BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune " FRATE " de astea se tine D-ul Harea ?

Pai eu tocmai lucrez la sistemul de prindere al toporului in locasurile montate de D-ul Harea .......sa se adevereasca vechiul proverb ca nu este pt cine se pregateste [ ursii si alte lighioane ] ci pt cine le "construieste "???................... :crack: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul"

 

de aici se intelege ca la GSA poti sa iei curbele si fara sa te inclini :)) - io nu am bmw, ma gandeam ca la voi o fi diferit

 

Nici eu nu prea inteleg la ca s-a referit ianachim, dar nu prea vad cum ai putea lua o curba la viteza fara sa te inclini :) Poate ca este mai sesizabil countersteering-ul la una fata de cealalta... Si cu bicla la 25-30 km deja ai ghidonul drept cand iei curbele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu prea inteleg la ca s-a referit ianachim, dar nu prea vad cum ai putea lua o curba la viteza fara sa te inclini :) Poate ca este mai sesizabil countersteering-ul la una fata de cealalta... Si cu bicla la 25-30 km deja ai ghidonul drept cand iei curbele.

 

 

te ai dat cu ss? pe curbe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope. Dar comentariul era vis-a-vis de jucatul cu ghidonul la GSA. Pana la urma cred ca am inteles la ce te refereai... diferenta pe curbe stranse / ace de par, unde la GSA te folosesti mai mult de bracaj. (?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca mai sunt maxim 10 zile si incepe pe bune sezonul sa va mai vad daca mai stati pe aici sa va dati " doctoratul" in ale conducerii ..........?

Sa dau si eu cu parerea asa precum Dorel ,,,,,, deci dupa aprx 20 K pe RT si doar aprx 7 K pe GS/GSA [ norocul meu ca le am pe amandoua in batatura ] pot spune cam asa :

1 : cum sta /aseaza pe curbe RT-ul este net superior GS/GSA , RT-ul este foarte greu pe fata practic te trage el in curbe indiferent de viteza si cat te inclini sau nu , de protectie vant /ploaie / frig nu mai vb , singura hiba pe care am simtit-o eu este la viteza foarte mica trebuie sa fii foarte atent sa nu o pui in bot sau eventuoal trebuie sa o cotrabalansezi cu corpul ,ceia ce nu este cazul la GS?GSA fiind foarte usoara pe fata .

2 : mult mai manevrabil la viteza mica GS/GSA si mai mult spatiu pt conducator si pasger dar foarte ciudat la capitolul /forma cutiilor pt bagaje ,da mai robuste dar mai putin incapatoare .

3 : IN FINAL ACUM EU PREFER GSA -UL este adevarat pierzand putin comfort , de aceia cred ca am fost nevoit sa bag ceva craitarii in niste porcarii de la wunderlich pt protectia mea , inca nu este gata ,max o sap si voi putea sa pun niste poze , voi astepta parerile voastre normal uni vor spune ,,,a da niste brizbizurii fara rost sau uite cum arunca uni banii .

Vom vedea parerile voastre .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca mai sunt maxim 10 zile si incepe pe bune sezonul sa va mai vad daca mai stati pe aici sa va dati " doctoratul" in ale conducerii ..........?

Sa dau si eu cu parerea asa precum Dorel ,,,,,, deci dupa aprx 20 K pe RT si doar aprx 7 K pe GS/GSA [ norocul meu ca le am pe amandoua in batatura ] pot spune cam asa :

1 : cum sta /aseaza pe curbe RT-ul este net superior GS/GSA , RT-ul este foarte greu pe fata practic te trage el in curbe indiferent de viteza si cat te inclini sau nu , de protectie vant /ploaie / frig nu mai vb , singura hiba pe care am simtit-o eu este la viteza foarte mica trebuie sa fii foarte atent sa nu o pui in bot sau eventuoal trebuie sa o cotrabalansezi cu corpul ,ceia ce nu este cazul la GS?GSA fiind foarte usoara pe fata .

2 : mult mai manevrabil la viteza mica GS/GSA si mai mult spatiu pt conducator si pasger dar foarte ciudat la capitolul /forma cutiilor pt bagaje ,da mai robuste dar mai putin incapatoare .

3 : IN FINAL ACUM EU PREFER GSA -UL este adevarat pierzand putin comfort , de aceia cred ca am fost nevoit sa bag ceva craitarii in niste porcarii de la wunderlich pt protectia mea , inca nu este gata ,max o sap si voi putea sa pun niste poze , voi astepta parerile voastre normal uni vor spune ,,,a da niste brizbizurii fara rost sau uite cum arunca uni banii .

Vom vedea parerile voastre .........

ti-ai pus brizbriz-urile alea pentru tine sau ca sa-si dea unii cu parerea?

sau crezi ca e necesar sa le pui pe forum si sa vezi reactia oamenilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca omul si le pune si daca ne mai arata si noua

FOARTE BINE

pana la urma orice imbunatatire o faci poate e buna DOAR pentru tineinsa informatia e BUNA PENTRU TOATA LUMEA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca omul si le pune si daca ne mai arata si noua

FOARTE BINE

pana la urma orice imbunatatire o faci poate e buna DOAR pentru tineinsa informatia e BUNA PENTRU TOATA LUMEA

n-am zis sa nu puna. n-am inteles partea cu parerea celorlalti. le pui pentru tine, ce conteaza ce cred ceilalti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai mentionat chestia asta aici pe forum... unul dintre motivele ptr care am ales GSA fata de GS este ca GSA-ul mi s-a parut o motocicleta mult mai "asezata" pe drum si cu greutate mai mare pe roata fata. Cand nu e incarcata, pot sa trag destul de usor de spate (destul de usor avand in vedere masa ei totala). In nici un caz nu mi se pare o motocicleta usoara pe fata, mai ales cu plinul facut :) Nu stiu RT-ul cum e la capitolul asta, dar compar cu foarte multe alte motociclete.

 

2. La cutii, banuiesc ca te referi la cutiile vario de pe GS, cele de aluminiu de pe GSA avand vreo 80L. "utili".

 

 

... GS?GSA fiind foarte usoara pe fata .

2 : mult mai manevrabil la viteza mica GS/GSA si mai mult spatiu pt conducator si pasger dar foarte ciudat la capitolul /forma cutiilor pt bagaje ,da mai robuste dar mai putin incapatoare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pioa, am uitat ...!

 

Tot astept ca cei de la Bavaria sa-i dea drumul la test ride; pana atunci ma tot uit prin / lecturez materialele pe care le-am strans; iar ce-mi place in mod deosebit, postez si aici - ca schimb de informatie.



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa mai dureze pana la teste, a mai aparut o problema. daca se uda putin nu mai merge nici un fel de comanda electrica. desi toti testerii o considera cea mai buna din punct de vedere ciclistic, la fiabilitate......sursa: http://www.motociclismo.it/comparativa-maxienduro-bmw-al-top-nonostante-il-flop-moto-54532

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...