Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Tu esti chiar incapatanat!

uite breteaua laterala

BATMAN! BATMAN!

 

De acord cu tine, insa poate ti-a scapat ceva si acum induci in eroare omul cum ca nu ar fi alea H&B. Mai sunt si altii care studiaza......

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In linkul pus de tine, sunt cele originale BMW, nicidecum protectia de la H&B - http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-sturzbugel-5899.html.

 

Am avut si eu pe GS si - din punctul meu de vedere - sunt cele mai bune; daca ai rabdare sa citesti review-urile pe advrider.com te vei convinge.

 

Oricum, daca cumva le gasesti pe cele originale BMW (sh) parerea mea este sa nu te bagi.

 

Si inca un aspect: daca la pui pe cele H&B, nu mai este nevoie sa-ti mai pui si protectie pe cilindrii!

 

La GSA protectiile de cilindri vin in echiparea standard tocmai pentru faptul ca crash-ul original este ... de cacao!

 

Solutia tot de H&B a venit: http://www.wunderlich.de/shop/catalogsearch/result/?model=&q=8166220

 

Deh, trebuie sa traiasca si ei, ca doar sunt tot firma nemteasca - iar cardasia dintre BMW & H&B / Touratech e mare ...!

Alea originale nu sunt din inox?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer vorbind, daca nu mi-a placut cum arata - si cum banuiam ca protejeaza - nu am studiat-o cu atentie; probabil ca este din inox.



Daca nu ma insel, Ian a patit-o in Bulgaria si poate confirma cat de multumit este de extensia H&B pentru GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nici asta nu lamureste situatia eu ma dau batut...

Te chinui degeaba, e clar d-ala gen HB, se vede si dupa culoare, ce ziceam mai sus... si doar nu abera omu' ala degeaba acolo ca nu era pe motociclism :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marea majoritate sunt gandite pentru impact lateral, insa la fel de bine poti lovi si din fata cate ceva si cum H&B nu se prind decat prin imbinare la transversala de sub furca sunt foarte vulnerabile la acest tip de impact. Este adevarat ca si cele de la ADV au acelas sitem doar prin imbinare/ fara suruburi.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomandabil este sa pui si protectia de cardan - daca nu cumva ai si pus-o!

 

 

... si pentru far, radiator si amortizorul de...

Si una pt ursu' din padure, sa fie... mai ales ca aia de far nu e omologata pt strada :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o copie a celor de la TT sunt la Holan, par solide insa nu-s originale...inca mai au si protectiile de cilindri pentru modele pana in 2008.

http://holan.pl/en/catalog/24/29/33/35/0/crashbars_and_engine_guards



protectiile de la Altrider le-ati vazut ? sunt foarte misto.

subscriu, arata foarte bine.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea originale nu sunt din inox?

 

Bineinteles ca da, la fel si cel de la TT (desi am impresia ca cele BMW sunt tot de TT produse).

Insa despre cele de la HB am mari dubii ca ar fi inox; oricum pe site nu scrie, la BMW si TT scrie clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba de cele care sunt montate pe fostul GS al lui Aurelian, sigur nu sunt inox pt ca unde s-a zgariat vopseaua aia "ieftina"a inceput sa rugineasca. La inox in afara de aspect cel mai mare avantaj este rezistenta de doua ori mai mare la aceeasi dimensiune de teava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenilor, aveti dreptate!

 

Cand am spus "bretea laterala", ma refeream la cea marca cu sageta din poza atasata; In prima poza din linkul pus de xtrblack, este oarecum in penumbra si - cel putin eu - nu am identificat-o! Abia acum, uitandu-ma cu atentie, am vazut-o.

My bad!

 

Lipsa / neidentificarea acesteia m-a facut sa sustin ca nu despre H&B este vorba - desi declaratia celui in cauza si culoarea concludeau ca nu poate fi vorba de altceva!

 

In situatia asta e bine de retinut acest incident si ... de ce nu, (poate) de evitat H&B!

 

Inteleg ca motociclistul nu a patit nimic; ca atare, paguba nu este crash-ul in sine cat stricaciunea din carter!

Urata treaba ...!

 

 

post-4731-0-85527300-1364882194_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu le-as mai pune deloc!

 

Exista o protectie din plastic,care acopera frumos cilindrul,sau daca nu din aluminiu,cele standard pe ADV care la fel imbraca frumos cilindrul.

 

Problema cu barile astea este ca sunt prinse de blocul motor! Daca o scapi asa de pe loc sunt bune ptr ca protejeaza,dar asta o fac si cele din aluminiu,sau cele din plastic.Dar daca e vorba de un impact mai dur mai multe sticaciuni fac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

inca o data vorbesti in necunostiinta de cauza

azi am trecut pe la bavaria

 

am stat in sa la noul gs

cu parbrizul ridicat la maxim privesc peste el la 5 metri in fata

la GSA ul din showroom privesc peste el la 8 metri in fata

 

ce dracu o fi asa de complicat chiar nu stiu

 

am 1.83

 

ai facut aceasta comparatie?????????

 

de ce TREBUIE SA PRIVIM PRIN EL?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi, batranetea pe naiba...! oboseala, omule...!

Auzi, nu rade! esti in urma mea si batranetea nu te iarta nici pe tine ...!

 

Ovidiu, nu cred ca este o idee (deloc) buna sa se renunte la protectie. Problema este atunci cand in loc sa protejeze ... face ceea ce am vazut.

 

Bogdan, cu protectie cu tot, lungimea totala a motorului (tot) este sub lugimea ghidonului, asa ca nu este nicio problema. Ba mai mult, Wunderlich ofera niste foot-rest montabile pe protectia de motor, care la drum lung ... sunt o placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum ti s-a parut saua? Nu o gasesti mai confortabila decat cea de GSA?

 

Vis-a-vis de parbriz iti impartasesc parerea: atat timp cat confera protectia pentru care a fost conceput, nu trebuie sa fie mare cat o vela.

Totusi, e studiat intr-u tunel aerodinamic, nu are cum sa fie rau; ramane de vazut la test ride ce si cum ...

 

Apropos, pai prin parbriz te uiti la scuterele Vespa ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

inca o data vorbesti in necunostiinta de cauza

azi am trecut pe la bavaria

 

am stat in sa la noul gs

cu parbrizul ridicat la maxim privesc peste el la 5 metri in fata

la GSA ul din showroom privesc peste el la 8 metri in fata

 

ce dracu o fi asa de complicat chiar nu stiu

 

am 1.83

 

ai facut aceasta comparatie?????????

 

de ce TREBUIE SA PRIVIM PRIN EL?????

Ca de obicei vedeti doar ce vreti sau ce va lasa BMW sa vedeti. Eu am criticat imaginea complet deformata ce strabate parbrizul. Inca o data in oras la liniile de tranvai si pe drumuri proaste la ocolit bolovani si gropi, trebuie sa vezi bine, cat mai in fata rotii privind si prin parbriz. Acum nu e un cap de tara, voi sunteti obisnuiti, ce e naspa la BMW e "studiat indelung" si cu timpul te obisnuiesti. :crack:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei vedeti doar ce vreti sau ce va lasa BMW sa vedeti. Eu am criticat imaginea complet deformata ce strabate parbrizul. Inca o data in oras la liniile de tranvai si pe drumuri proaste la ocolit bolovani si gropi, trebuie sa vezi bine, cat mai in fata rotii privind si prin parbriz. Acum nu e un cap de tara, voi sunteti obisnuiti, ce e naspa la BMW e "studiat indelung" si cu timpul te obisnuiesti. :crack:

promit ca atunci cand voi merge la cules cartofi sa l cobor la minim sa nu i vad deformati....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era motorul si mai lat faceau si ghidoanele mai lungi ca sa aiba o scuza. E anapoda, dar vorbim de BMW unde tot ce este anapoda tine de personalitate si caracter. Oricum este din ce in ce mai bine. Privesc si ei la ce au facut altii si incearca sa-i imite, eliminand rand pe rand majoritatea dudelor, amintire a deceniilor trecute. Actualul GS seamana tot mai mult cu "made in Japan style".

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, pai asta a spus si Ian: acolo unde / cand ai nevoie sa vezi aproape, VEZI!

 

Prin filmutele din Maroc, nu l-a criticat nimeni; si cred ca s-a facut off-road la greu p-acolo. Si sa nu-mi spui ca nu le-ai vazut ...!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...