Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Este foarte simplu, desfaci suruburile de pe colier jos la imbinarea cu galeria, dupacare scoti surubul care tine toba si gata.

Nu ai nevoie decat de un Torx 45 (parca), iar jos sunt suruburi normale (parca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suna incurajator :). O sa incerc sambata sa vad ce iese. Eventual o fac avion :)

 

Merci.

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa centrez roata spate! Am gasit un nene in Sibiu care sa se incumete dar cred ca e ultima roata de GS pe care o face. A lucrat la ea vineri de pe la 19 pana la 23 si rezultatul a fost muci, balanganea ca o roata de la caruturile de la Metro, iar sambata a bagat de dimineata de la 9 pana seara la 11:30 cu tot cu montat cauciuc si echilibrat.

 

Este infiorator de greu sa reglezi spitele astea datorita unghiurilor lor de cadere pe janta...sunt mult mai mari ca la o janta normala, lucru care l-a rupt! Ca sa se inteleaga o tura la gs inseamna 4 la una normala, adica trebuia sa adaugi cate 20 de grade ca sa nu strambi janta invers.

Editat de alexcseh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca ai vazut testul cu anvelopele street-enduro din Motorrad. Se pare ca n-ai fost prea inspirat, din pacate Anakee3 nu au evoluat fata de 2 si raman slabe in continuare, reusesc sa depaseasca in test doar anticele deja BattleWing. Se pare ca asta cu nr. de km ramane singurul atu dar din pacate nu ma impresioneaza, prefer sa le schimb putin mai des dar sa merg mai in siguranta si sa imt placere pe curbe.

Am fost si azi o tura la munte, pe curbe, si sunt inca impresionat de TR91, cum am zis, incomparabil cu ce am avut inainte.

Basca, dupa ce le comandasem, a mai fost si o promotie, am rimis copie dupa factura si mi-au trimis cupoane de benzina de 30€. :D

 

 

Pe topicul de 1100/1150 GS ai fi on-topic, aici nu prea ;)

Mane nu pot decat sa compar cu Tourance clasic si EXP, pana acum numai de bine. am deja 1000Km pe ele, uscat/ud si putin pietris. Sunt peste EXP pe asfalt sub clasic pe pietris. Noroaie nu am prins inca. Din pacate TR91 nu aveau cupoanele alea aici, doar Michelin :cheers: ...stii cum e, imp e sa fie clientul multumit, si eu sunt unul dintre aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand cutia, am luat si eu unul de la Dl. Harea si dupa 3.000 km inca este la locul ei, n-a picat :)

Asa nu am batai de cap cu gasirea locului in bagaje pt scule, nici nu le car sus seara cand ma cazez, pur si simplu stau acolo tot timpul.

 

Dar atentie, se potriveste doar pe GSA si nu si pe GS, prinderea este specifica suportului de coburi tip GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are nevoie de un TOOLBOX pt GS de la Bogdan Harea, noua, nefolosita, sa mi dea PM, cutia e in Romania si nu am cum sa o aduc la mine prea curand, asa ca o dau.

 

Mda, nu puteai sa spui... Sunt 2 ADV plecate azi dimineata din Bucuresti si duminica, cand ne vedem, o puteai avea... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa ....

 

mititica mea a facut azi 50000 km

inmatriculata prima data in 12.04.2011

am serbat o cu o bere norvegiana bauta in suedia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Data viitoare când mai vrei cutii vb cu băieții de la Heavy Duties. Nu dețin dar le-am văzut de când erau prototip. Sigur nu intra apa in ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa ....

 

 

ce mesaj vrei sa ne transmiti ?

ca esti la mii de km de casa ?

sau

ca ai cutii "meseriase " ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa ....

 

mititica mea a facut azi 50000 km

inmatriculata prima data in 12.04.2011

am serbat o cu o bere norvegiana bauta in suedia

 

Dai o gaura cu bormasina in fundul cutiei (in coltul unde se strange mai multa apa) si scapi de problema apei.

Asa am rezolvat eu cand am avut o problema de genul asta.

Intradevar e naspa cand iti vezi lucrurile fleasca :D la mii de km departare. Dar lucrurile astea se uita primele ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mesaj vrei sa ne transmiti ?

ca esti la mii de km de casa ?

sau

ca ai cutii "meseriase " ?

Vrea s a zica ca apa de acolo este mult mai greu de scos din coburi decat apa de pe meleagurile noastre.

O fi si mai scumpa !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa ....

 

mititica mea a facut azi 50000 km

inmatriculata prima data in 12.04.2011

am serbat o cu o bere norvegiana bauta in suedia

Felicitari pt aniversare. Crocs ii aia pe coburi = priceless :) Drum si vreme buna si distractie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai o gaura cu bormasina in fundul cutiei (in coltul unde se strange mai multa apa) si scapi de problema apei.

Asa am rezolvat eu cand am avut o problema de genul asta.

Intradevar e naspa cand iti vezi lucrurile fleasca :D la mii de km departare. Dar lucrurile astea se uita primele ;)

 

 

sau solutia astamult mai eleganta

post-5820-0-82827700-1372138890_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel.

 

Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta...

 

La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme...

 

Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum.

 

Ce te lasa in drum insa e asta:

 

i-Mj2MHMF-M.jpg

 

p-20091125-1457-1327.jpg

 

2cfoy6x.jpg

 

12517ko.jpg

 

Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav.

 

BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier:

 

IMG_1338_zpsf5d055ae.jpg

 

In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine...

 

Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi!

 

E foarte important asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E interesanta observatia asta. Ce ma frapeaza este de ce aici in Elvetia nu pica cardane, nu pica rulmenti, nu pica senzori de nivel benzina si alte nimicuri.

 

Parerea mea este ca fie modul de utilizare (hard enduro vs soft/strada) fie astia in service la reviziile anuale / km schimba diverse fara sa faca tam tam, in cazul in care nu au "picat" piesele respective dar conform varstei/rulajului banuiesc ei ca se poate intampla si sunt proactivi.

 

Sau proprietarii sunt indoctrinati si isi adora mobrele in asa hal incat tin ascuse diversele neajunsuri..... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar pentru ca nu te gandesti la problema, nu inseamna ca nu e acolo... Nu e nimic de gluma aici, uitati-va fiecare la grup si bagati de seama daca is crapate sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informare!

 

Personal insa nu cred ca la cauza problemei ar sta vreun viciu de proiectare sau de material, daca asa ar sta lucrurile, BMW ar fi obligat sa recheme toate motoarele echipate cu astfel de flanse, indiferent daca mai sunt sau nu in garantie (mai ales in USA).

Cum insa nu am auzit de asa ceva (actiune de rechemare), eu nu cred ca "BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu..."

 

Ca au schimbat "design"-ul si materialul piesei, nu inseamna ca piesa veche nu ar fi corespuns standardelor de calitate sau de siguranta, multe piese sunt imbunatatite cu timpul.

 

Precizez ca nu sunt "indoctrinat" de marketingul BMW :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa gandim asa, de ce au pus 2 bujii pe cilindru? (surging) De ce or schimbat rulmentul mare la grupuri ca si al meu, din 17 in 19 bile (varianta din urma fiind mai buna)... Pentru nici una din hibele de mai sus, nu a fost vreun callback/rechemare. Si astea is doar doua din exemplele care imi vin acu in minte.

 

Eu zic ca, nu ai cum anticipa fiabilitatea prin calcule doar. Nu ai de unde stii cum va fii mobra aia la 100k km, daca nu ajungi efectiv la suta aia de mii de km. Si nici sa faci 100k km in 3 luni nu e experienta unui utilizator normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dane, posesorul de BMW nu pune intrebari despre fiabilitatea materialelor, ei nu au framantari de-astea de-ale tale, pentru astea exista direct MasterCard. :)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) hehe Luigi, eu chiar ma framant, in sensul ca singur imi intretin motoreta si nu-mi place sa arunc cu mastercardul in stanga si dreapta.

O posibila cauza este sarcina utila relativ mica a GS-ului (max. 184 kg la GSA), adica de ex. eu si cu nevasta (impreuna ca. 170 kg) am putea lua cu noi doar 14 kg bagaje.

 

Daca 2 matahale de americani se urca pe ea dupa ce au plecat de la Mc Donalds, apar fisuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...