Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Mi se pare destul de cinstita treaba: http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/extindere-garantie/

 

Nu sunt de acord cu sintagma 'treaba cinstita'! Cand mi-au povestit la AB ce frumos e cu extinderea de garantie (deh, eram in etapa de 'demo') nu aveau nicio limita de calificare. A aparut mai tarziu...

 

Dar nu am luat motorul sa astept post-garantia. Am depasit 30k si imi vad de drum in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt de acord cu sintagma 'treaba cinstita'! Cand mi-au povestit la AB ce frumos e cu extinderea de garantie (deh, eram in etapa de 'demo') nu aveau nicio limita de calificare. A aparut mai tarziu...

 

Dar nu am luat motorul sa astept post-garantia. Am depasit 30k si imi vad de drum in continuare.

Asta cu calificarea nu am inteles-o. Intrebam daca ar fi ok in conditiile de acum. Km nu s-au strans pentru ca in toate concediile am plecat cu masina (deh familie). Dar nu ma impacientez, macar aia care-i fac sa fie misto.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu calificarea nu am inteles-o. Intrebam daca ar fi ok in conditiile de acum. Km nu s-au strans pentru ca in toate concediile am plecat cu masina (deh familie). Dar nu ma impacientez, macar aia care-i fac sa fie misto.

Asfalt uscat.

Calificarea era data de punctul 3 din conditiile contractuale: "Kilometrajul total la data incheieri (sic!) contractului de garantie nu poate depasi 30.000km rulati.". Altfel, eram determinat sa prelungesc garantia. Daca te incadrezi, mi se pare o idee foarte buna sa faci contractul!

 

(Cat despre concedii, nici eu nu am reusit vreunul pe motor - deh familie - iar din tara, pana acum, nu am iesit decat pana la Ruse de vreo 3 ori. Am invartit roata p'aci, prin zona... O fi defect odometrul!? :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calificarea era data de punctul 3 din conditiile contractuale: "Kilometrajul total la data incheieri (sic!) contractului de garantie nu poate depasi 30.000km rulati.". Altfel, eram determinat sa prelungesc garantia. Daca te incadrezi, mi se pare o idee foarte buna sa faci contractul!

 

(Cat despre concedii, nici eu nu am reusit vreunul pe motor - deh familie - iar din tara, pana acum, nu am iesit decat pana la Ruse de vreo 3 ori. Am invartit roata p'aci, prin zona... O fi defect odometrul!? :crack: )

Bravo tie, eu nu am reusit desi fac naveta zilnic la Buftea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As of model year 2014 the BMW R 1200 GS will be available with the following altered standard features and options:

 

  • The two modes "Rain" and "Road", along with ASC as standard.
  • New "Pro" mode with three additional riding modes "Dynamic", "Enduro" and "Enduro Pro", including harmonised ASC and ABS as an optional extra.
  • Dynamic ESA can now be ordered separately, independently of the riding modes.
  • The existing five modes are no longer available as an optional extra.
  • Steering damper as standard.
  • White-coated coil springs with the option Dynamic ESA
  • Altered features for the package options "Dynamic Performance", "Comfort" and "Touring".
  • All options can now be ordered separately except for the on-board computer Pro.

 

Asadar, cei dornici sa achizitionati unul in viitorul apropiat, parca nu m-as mai grabi sa comand prea repede sau sa iau ceva existent deja pe stoc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai frate

unghiul de inclinare e lucrat in POPOSHOP rau de tot........

 

vezi sefu ce inseamna scula......

 

fiind dedicate modelului prefer sa le pun aici

deci la vanzare

1 buc protectie marita amortizor spate

1 buc protectie radiator ulei

1 buc protectie finala scut

toate au fost montate pe gsa 2007

 

fiind dedicate modelului prefer sa le pun aici

deci la vanzare

1 buc protectie marita amortizor spate

1 buc protectie radiator ulei

1 buc protectie finala scut

toate au fost montate pe gsa 2007

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am intalnit in traffic cu un gs2013 cu genti laterale si alte accesorii.

Cand am vorbit cu el, la semafor, ala negru, de respira greu, era Cabral :)



Mergand in urma lui mi-au sarit in ochi 2 chestii:

- cutiile cam flencaneau la denivelari

- foarte greu mi-am dat seama ce motoreta e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea careva trusa de scule din Aluminiu pt GSA noua, nefolosita? detalii pe topicul BAZAR



Se pare ca delaer ul de unde am luat mobra incearca sa si spele pacatele dupa aventurile cu mine de acum doi ani. S au oferit sa mi extinda garantia pe un an gratuit. Le mai dam o sansa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul dezavantaj pe care l-am vazut eu cand am trecut pe acolo cautand un gs era pretul . cateva sute de euro in plus nu-s un capat de lume . avantaje in schimb destule: istoric, garantie, factura etc. nu-l vrei pe-al meu ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa trec la GS si vreau sa va intreb daca recomandati achizitia unui demo de la AB si care ar fi riscurile/dezavantajele?

 

Nu-mi dau seama ce risc ar fi, mai ales ca trebuie sa-ti dea garantie.

Banuiesc ca, scriind pe acest topic, te fereri la GS, racit cu aer. Dezavantajul in cazul asta este insa ca luand ceva "demo" probabil ca este destul de noua si implicit scumpa. Adica dai foarte multi bani pe o motocicleta invechita ca si generatie, care nu se mai fabrica, eventual culoarea si deja accesorizata cu chestii pe care nu ti le doreai... insa daca oferta este generoasa, nu vad ce risti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pe coltul BMW - Motoare de strada colegul Smar2 a postat un articol preluat de pe net desprea calitatea de fabricatie BMW. Tipul care l-a scris a lucrat ani multi la diversi dealeri BMW in state..


Sper ca sunt in asentimentul lui postand acest articol si aici.


Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru seria R1200, exista ambreiaj antihopping, direct de la dealer:

 

SS-image-2012-05-02-4fa0efa934e94.jpg

 

Pretul e unul modic, ~ 1300$ placa :D Eu unul nu am simtit niciodata nevoia de asa ceva... Dar ca si idee, e bine de stiut ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este CLAR si de mult inteles ca ceea ce se fabrica cu 10 ani in urma nu vom mai gasi nici la BMW, HONDA, YAMAHA SI TOATE MARCILE

 

la viteza" cu care apar noile modele marile corporatii nu mai sunt interesate in primul rand de ANDURANTA" ci de cat de multe piese de schimb vand pe model si unitate

MATERIALELE nu mai sunt la acelasi nivel cu cele din trecut... calitate, rezistenta....

asa ca vrei NOU trebuie sa stii la ce sa te astepti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil eu ma numar printre "puristi", dar eu in continuare am incredere in fiabilitatea motocicletelor BMW. Nu sustin ca sunt mai bune (fiabile) decat japonezele, insa nici mai proaste nu sunt.

Este adevarat, ca in ultimii 10-15 ani s-a pus un mare accent pe rentabilitate (profit) si avand in vedere concurenta mare, s-a incercat in primul rand reducerea costurilor (preturile nu prea pot fi majorate).

Dar acest lucru se intampla la nivelul intregii industrii auto, de la scutere pana la camioane, este o prostie sa afirmi, ca doar BMW a inceput sa faca economii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa am o veste buna pentru posesorii de 1200, referitor la flansa de la grup. Mai exact, legat de jocul ei, si al rotii spate, implicit.

 

Am reusit sa fac o treaba cat zece, jocul a disparut definitiv si acu motorul este in teste. 5000 de km mai tarziu, o sa revin cu rezultatele ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil eu ma numar printre "puristi", dar eu in continuare am incredere in fiabilitatea motocicletelor BMW. Nu sustin ca sunt mai bune (fiabile) decat japonezele, insa nici mai proaste nu sunt.

Este adevarat, ca in ultimii 10-15 ani s-a pus un mare accent pe rentabilitate (profit) si avand in vedere concurenta mare, s-a incercat in primul rand reducerea costurilor (preturile nu prea pot fi majorate).

Dar acest lucru se intampla la nivelul intregii industrii auto, de la scutere pana la camioane, este o prostie sa afirmi, ca doar BMW a inceput sa faca economii.

Asta pot sa confirm si eu lucrand in industria auto. Toata lumea incerca sa reduca costurile si sa eficientizeze productia. bineinteles ca acest lucru va avea si efecte negative dar si multe efecte pozitive.

 

Si ca paranteza si japonezii fac aceasi lucru numai ca eu au la baza o alta cultura si de aceeea poate ca au mai multa grija la calitate. De ex probleme de la Toyota ( care are cel mai vechi sisstem de eficinetizare si una dintre cele mai bune) care tot apar.

 

Si motive ca anumite subansamble sunt facute in europa de est sau china- oamenii buni noi in Romania facem calitate mai buna decat frma mama din europe de vest iart controlul calitati se face de romani care sunt mai pregtiti de cat cei din vest.

Referitor la China - firma la care lucrez are punct de lucru si in China . si stiu ca acolo se locreaza robotic. Chinezii nu intreaba ei executa. Iar salariile lor sunt mult peste salariile romanilor( de ex un inginer in aceasi multinationala in China castiga 2000 de euro iar la noi in Romania in cel mai bun caz 500-600 euro).Cam atat despre forta de munca ieftina din China.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care nu le'ati gasit si voi... Noul ADV 2014.

 

Din pacate linkul asta nu dezvaluie nimic nou concret. Se poate vedea insa ca parbrizul ADV va fi montat direct ca si la GS, deci nu va mai fi nevoie de suportul complicat pt adaptarea lui pe un GS.

iar poza cu moto rosie este de fapt doar un GS accesorizat de Wunderlich, nicidecum ADV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, nu este doar un GS accesorizat. Uita'te la prizele de aer.

 

Eu ma refeream la cea rosie pusa in primul tau post; daca compari cu linkul pus de tine si astea ultime doua poze, te convingi ;)

 

Aia este viziunea Wunderlich de "adventurizare" a GS-ului normal (vezi cutiile HB, spitele jantelor, proiectoarele, etc etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa am o veste buna pentru posesorii de 1200, referitor la flansa de la grup. Mai exact, legat de jocul ei, si al rotii spate, implicit.

 

Am reusit sa fac o treaba cat zece, jocul a disparut definitiv si acu motorul este in teste. 5000 de km mai tarziu, o sa revin cu rezultatele ;)

bine-ai revenit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...