Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Eu am fost azi la touratech si mi-am luat saua ca mi-a placut prea mult cea de la fosta mobra si intentionam sa cumpar si protectiile alea de cilindrii care vin puse pe crash-bar dar sincer nu prea mi-a placut cum aratau montate, ma mai gandesc pana plec daca le iau.Au tot felul de dracii pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este un contact in capatul manetei(capatul spre ax), tragi jos firele legi acolo un ohm-metru tragi de maneta si urmaresti ohmetrul, acolo este un intrerupator care inchide si deschide un contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victoria KTM a fost la limta, bineinteles. Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3

A fost blat pe faţa !! :laugh:

Desi cred ca voi prefera gs-ul simplu, am tot zis ca ma duc sa fac si eu un test cu Adv-ul, dar n-am apucat inca. Sa vad daca poate fi o optiune de switch in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e in viteza cu cricul ridicat si tragi ambreiajul porneste? daca nu - e switch-ul de ambreiaj. daca o scoti din viteza si porneste - e confirmarea ca e switch-ul de ambreiaj. uzual niste WD-40 sau spray de contacte (atat in mufa de conectare cat si in switch) rezolva problema.

pana acum n-am vazut decat un singur switch care a trebuit schimbat.

 

daca e problema cu switch-ul de la cricul lateral nu ar trebui sa porneasca decat scoasa din viteza indiferent de pozitia ambreiajului.

 

side question: pe bord iti arata corect treapta de viteza respectiv punctul mort?

Editat de io, bogo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tin minte sa porneasaca doar cu ambreajul tras, eu tin minte ca o porneam pe lateral fara sa trag ambreajul....este posibil sa ma insel.

 

Pe lateral porneste fara ambreiaj dar numai daca este in neutral.

Cu ambreiajul tras porneste cand este in viteza, dar numai cu cricul lateral ridicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe lateral porneste fara ambreiaj dar numai daca este in neutral.

Cu ambreiajul tras porneste cand este in viteza, dar numai cu cricul lateral ridicat.

Ce amintiri imi trezesti :laugh:

Semafor rosu, pun cricu si ma dau jos sa opresc goproul. Sui inapoi, verde, a 1a, clonc, moare. Wtf! Tras ambeiaj, incercat sa pornesc. Mort. Wtf!. Neutru, pornesc, a 1a, clonc. Ala din spatele meu foarte rabdator. Deja ma pregateam sa o'mping, cand imi aduc aminte. Cricuuu baaa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un manual sau poate vreun link de unde sa pot invata cum se regleaza amortizoarele Wilbers? Am un GS 1200 din 2005 si toti "colegii de drum" imi spun ca e prea joasa. E echipata cu Wilbers si pe fata si pe spate. Amortizorul din spate are un robinet mai mare si inca vreo 3-4 locuri de unde pare ca se regleaza doar ca nu mi-as baga nasul acolo pana nu stiu ce si cum.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aceeasi dilema ca si tine - am montat suspensiile in weekend si acum nu stiu cum sa le reglez.

 

Partea buna e ca sunt in Cluj niste baieti care se pricep la asta. Am programare la ei miercuri dimineata, expres pentru a regla telescoapele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare destul de interesant profilul. As zice ca ar fi un 65-70% onroad si 30-35 off.

Sa vedem testele live ce or sa zica. Singura chestie care nu imi place si nu mi-a placut la mai multe gume, e banda continua de pe mijloc. E dubioasa pe ploaie, iarba etc. Tot simti cum joaca usor stanga dreapta mobra.

 

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am primit o parte din piese.Am dat cu ochiu si pe motorworks cum ziceam mai sus si am gasit ce am nevoie.

Multumesc pt ajutor.

In cazul in care aveti nevoie de piese pt motoare de constructie mai veche am gasit un site(poate voi stiti deja de el) bmwbayer.de de aici am achizitionat una dintre piesele lipsa.

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie care nu imi place si nu mi-a placut la mai multe gume, e banda continua de pe mijloc. E dubioasa pe ploaie, iarba etc. Tot simti cum joaca usor stanga dreapta mobra.

 

Cu un cutter se rezolva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutter si le faci 50-50 din 60-40 haaa!

exagereaza cu acel 60-40, insa merita incercate...


» Post actualizat in 17 Aug 2014 10:06

seamana izbitor de bine cu Michelin Sirac, aia spun ca sunt street si trail cu toate ca mie imi par mai de off-road decat TKC70 neavand acel profil continuu pe spate.

Sirac-300x300.pngTKC70-261x300.png

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutter si le faci 50-50 din 60-40 haaa!

Macar asa cred ca ar merita facute :)

» Post actualizat in 21 Aug 2014 16:22

In alta ordine de idei, pana ma hotarasc daca chiar am nevoie de Nav 5, mi-am adaptat nitel un suport mai simplu de tel :D

Aveam deja unul din acela gen husa si cu prindere pe ghidon, dar imi era lene sa il tot pun, plus ca nu il aveam in fata ochilor...

 

DSC01001.jpg

post-40715-0-05798600-1408637917_thumb.png

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand trebuie sa ii fac revizia de 11000 km, ce reprezentanta imi recomandati sau,daca a facut deja cineva aceasta revizie, unde ati mers si daca sunteti multumiti de prestatia mecanicilor.Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal pot sa-ti recomand Brasovul pentru ca numai acolo am facut si la RT si la GS. Robert (mecanicul lor) stie ce face si e informat. Bucurestiul pot sa ti-l recomand pentru amabilitatea celor de acolo - in conditiile in care venisem doar sa cumpar cutiile de aluminiu (si sa-mi seteze cheia motorului pe ele) si toti mecanicii erau prinsi cu revizia la RT-urile baietilor de la circulatie (foarte misto oamenii, mi-a placut de ei), au gasit timp si loc sa-mi schimbe si sa-mi echilibreze gumele pe care le-am luat tot de la ei; au inteles rugamamintea - nu sunt din Bucuresti, GS-ul era echipat cu "caramele", trebuia sa plec spre casa etc.

later edit: acum vad ca ai LC - prietenii mei (cei doi) din Brasov acolo au facut reviziile (un GS si un GSA, ambele LC) si nu au avut nimic de obiectat.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...