Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Dimensiunile sunt intre 4.6 mm si 5.7 mm, in diviziuni de 0.05 mm. Costa aproximativ 25 lei bucata. Daca iei in calcul 8 supape pentru fiecare motor, ar trebui 23*8=184 pastile de raglaj pentru a acoperi toate posibilitatile. Asta inseamna ceva mai mult de 1000 euro blocati.

Eu le comand, dureaza 4-5 zile.

 

Foarte important este sa nu se foloseasca pastile vechi.

Multumesc din nou. Neclaritatea mea venea de la urmatoarea chestie: daca nu sunt pe stoc dinainte, cum procedez cand ma duc la revizie? Se face revizia urmand sa revin pt pastilele alea? Cat de des trebuiesc schimbate in realitate?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc din nou. Neclaritatea mea venea de la urmatoarea chestie: daca nu sunt pe stoc dinainte, cum procedez cand ma duc la revizie? Se face revizia urmand sa revin pt pastilele alea? Cat de des trebuiesc schimbate in realitate?

 

Tiby said @dexxter: da, insa la DOHC verificarea se face la fiecare 10000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care este nevoie de reglaj, fie te intorci pentru inlocuire, fie lasi motocicleta la atelier pana cand sosesc pastilele,

In general, apare nevoia de reglaj dupa 30000 km, insa asta nu este o regula. Este posibil sa fie nevoie de reglaj chiar la primii 10000 km.

Oricum, faceti verificarea asta. Este foarte important ca fluxul de gaze sa fie corect.

Am avut clienti care au ramas foarte surprinsi de cum se comporta motorul dupa ce doar 3 supape au fost ajustate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj.

Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj.

Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km.

 

Am cautat mai demult materialul din care sunt fabricate pastilele (plate) si se pare ca sunt facute din otel de rulmenti. Din cate stiu, cele plate sunt doar rectificate pe un numar de cote, slefuite si lustruite.

Cele semisferice de la BMW banuiesc ca sunt facute din acelasi material. E un avantaj faptul ca nu mai trebuie respectat atat de strict paralelismul intre cele doua fete dar nu cred ca materialul "pastilei" are de suferit prea mult daca le folosesti mai departe.

Eu am tot refolosit pastile plate "vechi" si la masuratori aveau abateri de maxim 1-2 sutimi fata de cota inscriptionata sau deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit la una 5 sutimi dupa ce au fost folosite 50000 km. Istoria ei este ca la 40000 km nu a fost nevoie de inlocuire; s-a uzat accelerat in 10000 km. Asta e unul din motivele pentru care evit sa refolosesc pastilele uzate.

Nu stiu daca dupa rectificarea lor este din nou tratata suprafata.

 

La urma urmei nu costa o avere o pastila, soseste relativ repede; nu cred ca este un deranj atat de mare sa stea o motocicleta in asteptarea ei 4-5 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte bizar


» Post actualizat in 08 Jan 2015 14:14

Tocmai am discutat cu un cunoscut la care am apelat mai demult sa-mi faca niste pastile pe o dimensiune pe care n-am gasit-o de cumparat si le-a facut din otel rapid (HSS) dar nici ala nu e un aliaj slab, chiar dimpotriva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit la una 5 sutimi dupa ce au fost folosite 50000 km. Istoria ei este ca la 40000 km nu a fost nevoie de inlocuire; s-a uzat accelerat in 10000 km. Asta e unul din motivele pentru care evit sa refolosesc pastilele uzate.

Nu stiu daca dupa rectificarea lor este din nou tratata suprafata.

 

La urma urmei nu costa o avere o pastila, soseste relativ repede; nu cred ca este un deranj atat de mare sa stea o motocicleta in asteptarea ei 4-5 zile.

Deoarece in primavara, la 20.000 km, e primul lucru pe care trebuie sa "il fac", logica imi spune ca e mai avantajos avand in vedere ca nu mai astept o saptamana, scap de uzura accelerata si le schimb din 20.000 in 20.000, sa le schimb pe toate 8 odata ! Gresesc ?

» Post actualizat in 09 Jan 2015 08:05

Deoarece in primavara, la 20.000 km, e primul lucru pe care trebuie sa "il fac", logica imi spune ca e mai avantajos avand in vedere ca nu mai astept o saptamana, scap de uzura accelerata si le schimb din 20.000 in 20.000, sa le schimb pe toate 8 odata ! Gresesc ?

... cred ca nu merge. Nu stim ce dimensiuni sacomand inainte! Nu ? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(HSS) dar nici ala nu e un aliaj slab, chiar dimpotriva.

aliajul valoreaza fix cat tratamentul termic care i-a fost aplicat.

dar banuiesc ca mergi pe ideea ca metalul a fost tratat termic corect.

aporpo, ai de unde sa imi faci si mie rost de o platbanda de O1 (latime 30 mm, grosime 5 mm si vreo 300 lungime?) - multumesc.

Editat de COObra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aliajul valoreaza fix cat tratamentul termic care i-a fost aplicat.

 

Toate sculele facute din HSS se pot ascuti deci nu vorbim despre tratamente termice superficiale. Daca imi aduc aminte bine se face calire si revenire in mai multe etape.

Posibil sa gasesti la depozitele de metal si sa le poti cumpara "resturi" la pret mic.

http://amari.ro/en/contact.html

http://color-metal.ro/date-de-contact

http://www.finemetal.ro/ - astia sunt cam scumpi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa gasesti la depozitele de metal si sa le poti cumpara "resturi" la pret mic.

http://amari.ro/en/contact.html

http://color-metal.ro/date-de-contact

http://www.finemetal.ro/ - astia sunt cam scumpi

pe primul link nu pot intra de aici, iar urmatoarelele le stiam si nu au ce imi trebuie. :(

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu o problema si as vrea sa va cer un sfat.

Am 1,73 si moto din semnatura. Am saua standard si sunt cam balerin pe la semafoare. Ating la limita cu o talpa intreaga si un varf.

Prin octombrie am incercat sa modific saua la Dan la Timisoara si am obtinut o sa muuult mai confortabila dar la fel de inalta ...

Lucrarea este impecabila, materialul este acelasi, cel original.

 

Ma gandesc sa-mi cumpar o sa joasa, noua sau sh si sa o vand pe cea pe care o am acum.

Intrebarea este: unde si ce sanse am sa vand o sa standard, 840/860 mm?

Editat de dellnegro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca atingi cu o talpa intreaga si un vârf esti super safe. Eu ating cu un vârf si aproape si cu celalat. Daca am pasager ating cu ambele :).

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am saua originala cea mai joasa, pe care am folosit-o vreo 1000 km si care a fost modificata de Darian (a mai luat din laterale, sa o ingusteze). Intre timp insa trecusem la una XLow de la TT (cu inca 2 cm in jos) si m-am obisnuit cu ea. Pen'ca sta degeaba, putem face un schimb. Sau sa o vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un suport de sidecase vario de vanzare cu 30 de euro, si telescoapele fata si spate wp cu 100 euro negociabil (r1200gs 2004-2006), daca intereseaza pe cineva.Mersi.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am saua originala cea mai joasa, pe care am folosit-o vreo 1000 km si care a fost modificata de Darian (a mai luat din laterale, sa o ingusteze). Intre timp insa trecusem la una XLow de la TT (cu inca 2 cm in jos) si m-am obisnuit cu ea. Pen'ca sta degeaba, putem face un schimb. Sau sa o vand.

» Post actualizat in 10 Jan 2015 21:00

Salut,

 

Am saua originala cea mai joasa, pe care am folosit-o vreo 1000 km si care a fost modificata de Darian (a mai luat din laterale, sa o ingusteze). Intre timp insa trecusem la una XLow de la TT (cu inca 2 cm in jos) si m-am obisnuit cu ea. Pen'ca sta degeaba, putem face un schimb. Sau sa o vand.

» Post actualizat in 10 Jan 2015 21:01

Robert, ma intereseaza schimbul.

Esti din Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un suport de sidecase vario de vanzare cu 30 de euro, si telescoapele fata si spate wp cu 100 euro negociabil (r1200gs 2004-2006), daca intereseaza pe cineva.Mersi.

Helllloooo. Am si eu o cAprilia, o dau la schimb pe doua GS-uri. Dar numai daca sunt din 2010 incoace, fara pb tehnice, cu consumabilele schimbate ieri si..... plinul facut! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Helllloooo. Am si eu o cAprilia, o dau la schimb pe doua GS-uri. Dar numai daca sunt din 2010 incoace, fara pb tehnice, cu consumabilele schimbate ieri si..... plinul facut! :P

 

:offtopic:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:offtopic:

Scuze shpixy, dar se mai intampla ca un negru prapadit ca mine sa scape capra pe plantatia albilor bogati.... Si daca tot am ajuns pe aici, am zis sa-i fac un pic de reclama nababului adimotor.

 

P.S. Faine ture prezentati pe aici....Cand o sa cresc mare, poate ajung si eu prin Alpi. Dar pana atunci, sarumana boierilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...