Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Helllloooo. Am si eu o cAprilia, o dau la schimb pe doua GS-uri. Dar numai daca sunt din 2010 incoace, fara pb tehnice, cu consumabilele schimbate ieri si..... plinul facut! :P

LOL, cred ca beenzina din-un rezervor de GSA face cam cat una din Apriliile alea. Cu cealalta platesti asigurarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu ca s-a discutat fff mult pe tema cauciucurilor dar tot nu stiu cu ce sa schimb anakee 3. Am citit de tourance next si din ce am inteles eu pe topicurile straine necesita o perioada de acomodare dar nu am inteles prea bine de ce. As opta totusi pentru ele, asa ca ceva pareri de la cei care au mobrele incaltate cu asa ceva,ar fi binevenite.Eu as fi vrut dunlop trailmax tr 91 dar vad ca pentru lc nu au dimensiunile. Mersi.

Depinde ce vrei sa faci cu ele. Daca te gandesti la chestii mai serioase in afara asfaltului, noroi and stuff, n-ai ce face cu Next.

Daca faci mai mult asfalt si in rest forestiere si chestii asemanatoare mai light, atunci nextul mi se pare the one in momentul asta. Super aderenta in mai orice conditii, feedback foarte bun, durata lunga de viata (spatele m-a dus vreo 19k)

 

Hai cu caldura :)

DSC00688.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as fi vrut dunlop trailmax tr 91 dar vad ca pentru lc nu au dimensiunile.

 

Cu ocazia asta am aflat si eu ca nu exista TR91 pt. LC... pacat, mie mi s-au parut clar cele mai bune la fostul GS. Intr-adevar se tocesc mai repede dar nu e cap de tara, nu asta este primul meu criteriu.

Asadar, pentru anvelope asa-zis mixte, Tourance Next raman cea mai buna varianta. De Anakee 3 nici nu vreau sa aud, motocicleta imi venise noua cu asa ceva si le-am schimbat imediat cu Next.

 

De la Dunlop insa exista pentru LC anvelope mai sportive, pur de strada, Sportmax Roadsmart 2.

Iar strict pentru de touring ar mai fi Michelin Pilot Road 4 Trail care, din ceea ce am citit, par a fi ok pe uscat si excelente pe ud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba de cauciucuri, a mers cineva cu ContiTrailAttack 2 ?

 

Da, Marcel ca asa i-a venit moto de noua. Daca imi aduc aminte corect, cand a trecut la Next zicea ca e diferenta clara.

 

Eu am avut pe GS-ul anterior si mai ales pe ploaie (dar nu numai) nu-mi placeau deloc, cand am trecut la TR 91 era alta motocicleta.

Mi s-au parut insa cele mai decente, din ce am avut eu, pe off. Dar e prea putin relevant cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru sfaturi. Capone, fac si eu drumuri de genul celor din poze, deci o sa imi iau next. Acum alta chestie, sa mai animam topicul ca e cam mort de ceva timp, deh extra sezon.In judetul meu, respectiv HD, nu am cunostinta sa existe vreun service care sa aiba utilajul necesar pentru echilibrat roti de moto si mie cam teama un pic sa imi schimb cauciucurile la un service auto si pe considerentul ca am rdc. Ma intreb, daca as merge la un service auto exista un risc foarte mare ca mecanicul sa imi strice senzorii aia, pentru ca banuiesc ca sunt pusi intr-o pozitie si cred ca trebuie lucrat mai cu grija, sau se schimba cauciucurile fara nicio problema pentru senzori.Si inca ceva, daca stiti un service prin zona HD, sau mai aproape, care sa aiba masinaria pentru echilibrat roti moto. Nu de alta, dar sa merg pana la Oradea vreo 180 km mi se pare mult, dar oricum o fac daca nu am alta solutie. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce solutie de side case ar fi pentru moto cu suporti din fabrica?

 

pai... cum adica? Nu se potrivesc altele pe sporturile originale. Doar cele Vario originale care sunt foarte bune si practice, se (de)monteaza foarte usor si repede cu cheia motocicletei, se extind in caz de nevoie, arata de departe cel mai bine pe GS.

Bineinteles ca exista si variante de sidecases de la alti poducatori dar nu se potrivesc pe suporturile discrete originale, trebuie sa pui bare d-alea naspa.

 

Si spre deosebire de fosta generatie, cel putin dpdv oficial, la GS LC nu se mai pun sidecase-urile de la Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, credeam ca mai sunt si alte variante.Am inteles ca-s in jur de 600 e ?

 

cam asa... la care eventual mai adaugi butucii personalizati pe cheia motocicletei tale (nici cei "aleatori" nu sunt in pret) vreo 35€.

Ia in calcul si gentile interioare ca doar nu iti cari bagajele in pungi de plastic... aici poti apela si la alti producatori pentru ceva mai ieftin, pe la Touratech, Hornig etc.

 

Vezi aici preturile la accesorii originale: http:21//www.bmw-motorrad-store.de/bmw/koffer-gepaeck/r-1200-gs-2013.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj.

Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km.

 

Stanga - distantier nou; dreapta - distantier folosit 27000 km. E posibil sa nu se vada in poza toate detaliile, insa suprafata celui folosit este afectata.

 

post-20571-0-46037500-1422450469_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj.

Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km.

In logica asta nu ar fi cel mai bine sa fie inlocuiti toti odata la 20.000 ? ...ma gandesc :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu reiese atat de bine din poza, insa nu a fost supraincalzit si suprafata este afectata.

 

Este necesar sa fie inlocuiti cand valorile sunt depasite.

Tot ce doresc sa subliniez este ca sustin sa se puna distantieri noi, in special avand in vedere ca nu costa chiar o avere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca suprafata e afectata ma declar surprins. Chiar nu inteleg de ce.

Pana acum eu n-am mai vazut asa ceva, nici chiar la distributiile unde cama apasa direct pe pastila de reglaj al jocului (F650GS - 2001, GS500 1977, etc).

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...