Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

tipic Romanesc. i-l intereseaza pe ''nimeni'' ce face celalalt cu bani lui si cu viata lui. e frustrat de capra si iarba vecinului. Ce oameni? in loc sa ne bucuram impreuna de viata, ne-o tragen uni altora cu articiole de rahat. Azi orce idiot scrie articole pe net ca poate-l baga cineva in seama. pacat ca-mi pierd timpul sa scriu despre nimeni, in loc sa ma dau peste tot cu frumosul meu GS. cine are GS stie de ce l-a luat si ce poate, eu nu vad cum si de ce sa te dai schmeker in varfu muntelui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai ca talent are..

mosule ... ceva drumuri frumoase pe acolo la tine???

da niste poze ca "REDACTORI SEFI" de parcare' si miloaga pe la reprezentante suntem satui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tsu,

 

am fost in jurul lacului Erie pentru teste, dar plictisitor de moare lumea

1,050km

In august imi las mandra si plec spre nord o saptamana in nord, Quebec, la Hodson Bay, oceanul arctic: Bay James route, poate si trans-taiga, acolo sa vedem cum fac cu benzina ca e rara...

 

la anu imi planific alaska, sa traim

am gasit cateva soselute mai inclinate de unde ma uit eu la ele, dar in rest...

 

pe autostrada e periculos sa depasesti 15 mile

am incercat pe drumuri secundare si am avut noroc cu carul.

era un caraliu la pescuit si eu aveam 110 intr-o zona cu 55 cu mandra-n spate

a ridicat mana sa ma opreasca. aia cred ca ar fi insemnat sfarsitul vietii, apoi mi-a facut dojenitor din deget. o fi fost si el biker, naiba sa-l ia

sa ma fi vazut dupa aia cum mergeam

 

aici daca ramai fara permis e crima. nu-ti permiti, nici taxiuri nu sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce e trist?

ca, astia fiind piata pricipala, astia dicteaza BMW-ului ce specificatie de motocicleta sa scoata

 

Generalizezi prea mult; dupa parerea mea, statistic vorbind, cel putin lumea pe care o cunosc eu in Ro si At (multi cu 12GS) nu e nici pe departe cea din exemplele tale. N-am niciun dubiu ca exista si destui din cei descrisi de tine si e normal ca sunt oameni multi care au motocicleta ca unul ditre hobby-uri (si nu poate cel mai important pt ei), care efectiv nu au timp si care se multumesc cu 200km. Dar de aici pana la a incerca macar sa faci profilul posesorului de GS in felul asta e cale tare lunga.

Chiar si eu intr-o zi frumoasa stau sa ma gandesc ce prefer: sa ma dau cu moto, sa fac o gramada de km pe bicicleta cu prietenii, sa urc putin pe munte, sa ma duc sa zac la o piscina... si tot asa. Nu motocicleta este singura placere in viata. Dar o am pentru atunci cand am chef sa ma dau cu ea.

 

Nu am inteles faza cu ce dicteaza "astia" BMW-ului... cu GS-ul urc si pe drumuri pietruite la un refugiu la munte, ma dau pe curbe, alerg cu 200+ pe autostrada... ce ar trebui sa mai faca? Da, au pus multe optiuni, dar personal mi se par toate atractive, fie ca sunt pt confort, siguranta sau doar placere. Dar si astea nu te obliga nimeni sa le iei pe toate. E alegerea ta.

» Post actualizat in 15 Jul 2015 12:56

o sa fie cam cum a fost si cu porsche masina de racing, transformata in SUV pentru cei cu bani

 

Total gresit: 911 exista in continuare ca si Carrera, S, Turbo, Turbo S, GT3 chiar si tot asa. Ai coupe, targa, cabrio, cu sau fara tractiune integrala... ai o mie de variante din care sa alegi. Toate (super) sportive. Nu mai zic de seria Cayman/Boxster si alea in mai multe variante. Deci, ce s-a "transformat"?? Si astea nu sunt oricum pentru cei cu (multi!) bani??

 

Faptul ca exista cerere mare pentru suv-uri nu mi se pare nimic aiurea; pe langa impresii si show-off sunt si ratiunile de confort si mai ales cele practice. Era normal ca si Porsche sa profite de segmentul asta si vanzarile dovedesc ca nu s-au inselat deloc.

» Post actualizat in 15 Jul 2015 13:04

Ex mea sententia, dacă nu recunoaşteţi că există şi posesori de GS de tipul celor descrişi în articol, sunteţi puţin ipocriţi şi încercaţi să ascundeţi mizeria sub covor

... aţi putea şi voi să acceptaţi că mai sunt şi din-ăştia printre voi

 

Eu din multi posesori de GS pe care-i cunosc, as spune ca din contra, nu cunosc vreunul care sa se incadreze in tiparul respectiv. Dar nu neg ca ar exista asa ceva. Insa nu am inteles, care a fost ideea cu "aventurierii de sosea"? Adica de ce tocmai astia il seaca si nu, de exemplu, harleistii sau vitezistii care isi iau niste motociclete pe care te chinui in tot felul de pozitii, simti in spate dureri la orice denivelare (mai ales pe drumurile din Ro) si cu care se plimba tot la fel de putin (ca la aia ma refer) si le pastreaza la fel de impecabile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 2011 cand cautam motocicleta, din 10, 6 GS-uri aveau mai putin de 5,000km/an

in 2015 din 6, 4 aveau sub 3,000Mi / an

 

acum,e treaba lor cati km face fiecare, chiar imi convine faptul ca fiind multi pantofari, gasesti motociclete noi nerulate la preturi acceptabile, dar de profilul general se leaga si constructorul.

de ce mai e nevoie la reputatia pe care o are sa mai construiasca un tanc cand o balerina e suficient?

 

cum iti explici ca rulmentul spate la un GSA se sparge la 37,000km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din multi posesori de GS pe care-i cunosc, as spune ca din contra, nu cunosc vreunul care sa se incadreze in tiparul respectiv. Dar nu neg ca ar exista asa ceva.

 

Personal am văzut câteva specimene. De-asta spun că nu se poate nega faptul că există.

 

Insa nu am inteles, care a fost ideea cu "aventurierii de sosea"? Adica de ce tocmai astia il seaca si nu, de exemplu, harleistii sau vitezistii care isi iau niste motociclete pe care te chinui in tot felul de pozitii, simti in spate dureri la orice denivelare (mai ales pe drumurile din Ro) si cu care se plimba tot la fel de putin (ca la aia ma refer) si le pastreaza la fel de impecabile...

 

Pentru că ura către cei pe care i-ai menționat există deja de ceva timp și a fost discutată și răs-discutată de multe ori. Pe scurt, e un subiect răsuflat: un articol despre așa ceva nu ar fi avut niciun fel de impact. Această categorie (a GS-iștilor în general) este ceva relativ nouă la noi. Doar anumiți motocicliști erau atrași de gama asta de motociclete, iar dintre cei care și-au dorit așa ceva, puțini și-au permis-o de-a lungul timpului. Pe măsură ce piața moto se dezvoltă iar nișa adventure-touring și adventure sport câștigă teren, și modelele astea devin mai curente, mai vizibile și evident mai vândute. Motiv pentru care apar și triști precum cei descriși în articol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal am văzut câteva specimene. De-asta spun că nu se poate nega faptul că există.

 

 

 

Pentru că ura către cei pe care i-ai menționat există deja de ceva timp și a fost discutată și răs-discutată de multe ori. Pe scurt, e un subiect răsuflat: un articol despre așa ceva nu ar fi avut niciun fel de impact. Această categorie (a GS-iștilor în general) este ceva relativ nouă la noi. Doar anumiți motocicliști erau atrași de gama asta de motociclete, iar dintre cei care și-au dorit așa ceva, puțini și-au permis-o de-a lungul timpului. Pe măsură ce piața moto se dezvoltă iar nișa adventure-touring și adventure sport câștigă teren, și modelele astea devin mai curente, mai vizibile și evident mai vândute. Motiv pentru care apar și triști precum cei descriși în articol.

Incep prin a specifica faptul ca sunt un amarastean cu o capra, vai steaua ei, pt ca nici macar ducatrist nu imi permit sa fiu, desi tanjesc dupa o multistrada.

In fine, intamplarea face sa stiu cativa gs-isti. Chiar ma iau cu ei si in ture scurte(pana in 1000km). In alea lungi nu ma bag, ca nu vreau sa risc.

Articolul in cauza e usor exagerat dar nu eronat. Greseala autorului e legata de omisiunea statisticilor.... Nu a precizat ca e vorba doar de o parte dintre mirobolantii posesori de GS si anume de cei care intr-adevar au GS doar pt ca e BMW si ...pot sa si-l permita sau de aia care isi iau GS ca sa arate lumii ca ei sunt motociclisti de top si se dau cu motorul pe unde vrea maciuca lor, iar ailalti cu motorete sunt copii, din spatele blocului.

Eu nu mi-am luat GS doar pentru ca e un pic mai scump decat vreau sa dau pe o motocicleta si... pt ca arata ca o MotoGuzzi cu tatele lasate. In rest, tot respectul pentru capabilitatile acestei motociclete!

M-a distrat reactia celor de pe-aici. Cei care au GS pt ca isi permit si vor o mobra cu care sa faca multi km, fara probleme si fara sa se laude cu asta, nu au reactionat in mod deosebit fata de articol. Ailalti, cu fitze si creier de becali, au sarit ca arsi, cu replici usturatoare. (S-or fi regasit in descriere si nici macar nu au fost nominalizati?)

 

Inca o data, ma scuzati! Sunt acel sclav negru, scapat pe plantatia albilor bogati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare exista si alte branduri care pun motoare boxer pe motociclete ? La mine asta a fost motivul pt care mi-am luat bmw .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep prin a specifica faptul ca sunt un amarastean cu o capra, vai steaua ei, pt ca nici macar ducatrist nu imi permit sa fiu, desi tanjesc dupa o multistrada.

In fine, intamplarea face sa stiu cativa gs-isti. Chiar ma iau cu ei si in ture scurte(pana in 1000km). In alea lungi nu ma bag, ca nu vreau sa risc.

Articolul in cauza e usor exagerat dar nu eronat. Greseala autorului e legata de omisiunea statisticilor.... Nu a precizat ca e vorba doar de o parte dintre mirobolantii posesori de GS si anume de cei care intr-adevar au GS doar pt ca e BMW si ...pot sa si-l permita sau de aia care isi iau GS ca sa arate lumii ca ei sunt motociclisti de top si se dau cu motorul pe unde vrea maciuca lor, iar ailalti cu motorete sunt copii, din spatele blocului.

Eu nu mi-am luat GS doar pentru ca e un pic mai scump decat vreau sa dau pe o motocicleta si... pt ca arata ca o MotoGuzzi cu tatele lasate. In rest, tot respectul pentru capabilitatile acestei motociclete!

M-a distrat reactia celor de pe-aici. Cei care au GS pt ca isi permit si vor o mobra cu care sa faca multi km, fara probleme si fara sa se laude cu asta, nu au reactionat in mod deosebit fata de articol. Ailalti, cu fitze si creier de becali, au sarit ca arsi, cu replici usturatoare. (S-or fi regasit in descriere si nici macar nu au fost nominalizati?)

 

Inca o data, ma scuzati! Sunt acel sclav negru, scapat pe plantatia albilor bogati!

 

 

Asta mi-a sarit si mie in ochi, nu am gasit nimic exagerant

Mi-a deschis insa ianachimu ochii ca ziaristul se refera la piata din Romania.

Eu, in Romania am vazut o pondere mai mare plimbandu-se cu GSu decat aici

Cred ca in Romania gasim mai multi nemancati d-astia ca tine care abia asteapta un prilej sa se dea decat sa lustruiasca geseul.

 

Supararea mea nu vine din invidie, chiar ca mi se rupe cu ce merge fiecare, ci, din faptul ca, cu cat mai multi folosesc geseul sa mearga la teatru, cu atat mai multe surprize o sa aiba la drum unu care-l cumpara sa isi ia lumea-n cap.

Nu e o chestie romaneasca nici pe departe.

Chiar acum lucrez printre altele la trucks-uri Heavy Duty, la gradul de confort, sa le faca suspensia cat mai lina, sa se elimine zgomotele interioare si vibratiile in caroserie, partzurile de la burdufurile de amortizoare, sa le faca confort "Lexus".

Asta e trendul pietii.

Iar pentru cine vrea sa cumpere un truck sa-l foloseasca iarna in Alaska la sonda.. o sa-i pice si, i se va inlocui cu un subansamblu Heavy Duty, DACA se intampla ca solutia de "friptura" sa-i cada in garantie.

Daca e dincolo de garantie i se da alternativa pe care o va alege el,

Solutia "Lebada" sau "Kodiak", la diferenta mare de pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare exista si alte branduri care pun motoare boxer pe motociclete ? La mine asta a fost motivul pt care mi-am luat bmw .

Nipru, Ural. Dar astea au fost fabricate cu utilaje demontate de rusi din fabrica BMW, Zundapp :)

 

Iar ca masina, ai Subaru?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turist: honda are boxer gl1000 sau goldwing-ul mai mare si mi se pare ca si o comunista parca, mz de vre 3,5 .da gl-ul ala vechi de porno rau.4 boxer dar porno.parca honda are si un v ca si guzii

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nipru, Ural. Dar astea au fost fabricate cu utilaje demontate de rusi din fabrica BMW, Zundapp :)

 

Iar ca masina, ai Subaru?

 

Porsche?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ora actuala singurii producatori de motoare boxer pt auto sunt subaru si porsche iar pe moto bmw si ural din ce stiu eu! Ultimul boxer facut de Honda a fost pe Valkire

La avioane -- cel putin Rotax

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

porsche, sau beetle? :)

 

Nu chiar: Porsche și VW Käfer folosesc/foloseau motoare "flat" (îmi cer scuze pentru englezism, dar nu știu să existe corespondent în română). Deși foarte similar, este diferit în modul de funcționare față de motorul boxer (alt profil de arbore cotit, altă ordine de aprindere, etc.). Motorul flat este de fapt un V cu unghi între de 180 de grade între pistoane.

 

Oare exista si alte branduri care pun motoare boxer pe motociclete ? La mine asta a fost motivul pt care mi-am luat bmw .

 

BMW folosește soluția asta doar din motive istorice. Validitatea tehnică nu prea mai există. Da, motorul are un caracter specific: din experiență proprie, mi se pare că trage ca un V2 (cuplu similar), doar că mai puțin brutal și mai liniar. Dar justifică asta menținerea arhitecturii boxer pe piață? Din punct de vedere rațional, nu. Din punct de vedere marketing, da. Sunt sigur că dacă și-ar pune mintea, ar putea să scoată cel mai bun V2 de enduro/sport-touring de pe piață (un motor cel puțin la fel de performant și capabil ca boxerul, dar mai compact). Așa cum i-au bătut pe japonezi la propriul lor joc în gama de SBK cu motorul 4L. Dar nu vor: GS-un fără motor boxer nu ar mai fi GS.

 

Incep prin a specifica faptul ca sunt un amarastean cu o capra, vai steaua ei, pt ca nici macar ducatrist nu imi permit sa fiu, desi tanjesc dupa o multistrada. (...)

 

Ca o mică paranteză, mi se pare interesantă/amuzantă lupta dintre BMW și Ducati pe segmentul ăsta. Văzând succesul inexorabil al GS-ului, Ducati a scos (ceea ce ei și-au dorit a fi) o alternativă, un rival: Multistrada 1200. BMW au replicat repede că nu li se pare un concurent adevărat pentru GS, avand în vedere capabilitatea limitată a Multistradei pe enduro. Lucru cât se poate de adevărat: MTS 1200 nu a prea atins nișa GS-ului. Ceea ce nu au prevăzut nici ei, nici macaronarii a fost însă faptul că MTS a creat de fapt o nouă nișa de piață cu totul: adventure-sport, sau motocicleta sport comfortabilă. Observând deci succesul pe care l-a avut MTS, bavarezii au lansat la rândul lor un rival de nișă pentru Multistrada (care era la rândul ei un rival pentru GS, nu?...), și anume S 1000 XR :) Între timp, s-au mai prins și alții de nișa asta neexploatată: MV Agusta (cu Turismo Veloce), și până și KTM (cu viitorul 1290 sport tourer bazat pe SuperDuke R) au intrat în horă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

BMW folosește soluția asta doar din motive istorice. Validitatea tehnică nu prea mai există. Da, motorul are un caracter specific: din experiență proprie, mi se pare că trage ca un V2 (cuplu similar), doar că mai puțin brutal și mai liniar. Dar justifică asta menținerea arhitecturii boxer pe piață? Din punct de vedere rațional, nu. Din punct de vedere marketing, da. Sunt sigur că dacă și-ar pune mintea, ar putea să scoată cel mai bun V2 de enduro/sport-touring de pe piață (un motor cel puțin la fel de performant și capabil ca boxerul, dar mai compact). Așa cum i-au bătut pe japonezi la propriul lor joc în gama de SBK cu motorul 4L. Dar nu vor: GS-un fără motor boxer nu ar mai fi GS.

Si de ce nu se justifica rational? Mi se pare o afirmatie cel putin subiectiva. Dupa mine e un motor excelent, are centrul de greutate jos si trage foarte bine in toate situatiile, nu mai vorbesc de protectie la vant si cazaturi....ce e irational in a pastra acest motor. Momentan am un bicilindru in linie si afirm cu toata sinceritatea ca-mi placea mai mult boxerul.....

» Post actualizat in 16 Jul 2015 13:25

A, si asa baban cum e de peste 10 ani ramane in topul clasei lui la greutate,nu cred ca se vrea ceva mai usor pe aceasta clasa sau mai exact nu se poate.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mine e un motor excelent, are centrul de greutate jos si trage foarte bine in toate situatiile, nu mai vorbesc de protectie la vant si cazaturi.

 

Parcă am citit o reclamă la BMW Motorrad :)

 

Normal că sunt subiectiv, toți suntem. Obiectiv însă cred că dacă ar fi fost o soluție foarte atractivă, ar fi adoptat-o mai mulți (Ural nu cred că intră în discuție aici, din motive lesne de înțeles). Nu mă înțelege greșit, nu cred că este un motor slab. Spun doar că este o soluție tehnică pe care au prins-o anii din urmă.

 

O comparație, ca să mă înțelegi mai bine: Porsche și motorul pe puntea spate. O fi fost o idee avangardistă la vremea ei (dinamică, distribuția maselor, tracțiune, etc), dar nu poate rivaliza cu un design-urile actuale. Totuși, inginerii de la Porsche s-au încăpățânat să țină de această soluție tehnică și, pentru a compensa pentru dezavantajele inerente pe care le are, au realizat ceea ce este probabil cel mai bun și avansat șasiu de mașină sport de pe piață - cel de pe 911. Nebunia a mers până în punctul în care au scos o mașină mai bună din toate punctele de vedere (Cayman/Boxster), pe care au limitat-o intenționat ca să nu canibalizeze vânzările de 911. Este în continuare o mașină performantă și apreciată mai ales de către cunoscători, dar când vezi o balenă grasă, urâtă și fără pedigree, cu motor în față și sunet de aspirator pe steroizi (GT-R) fiind mai rapidă pe Nürburgring... nu prea dă bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca masina am un Logan , iar criteriile pt care am ales GS-ul au fost :

- motor boxer,

- cardan,

- greutate mica pt cilindreea lui ,

- cursa lunga a suspensiei ,

- garda mare la sol ,

- capacitate mare de incarcare (la bagaje ma refer).

Acum intreb :

Exista alta motocicleta care sa indeplineasca in ordinea de mai sus toate aspectele ?

Asta e motivul pentru care GS-ul se vinde atit de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...