Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Hai ca ne strange. Pune si foto cu noroi!


» Post actualizat in 08 Apr 2016 19:59

pai ai pus o poza cu sotia imprastiata pe jos si ne iei la rost ca de ce nu facem toti la fel? :)) buna asta.

gs-ul e bun pentru ORICE drum. cred ca de asta-i favoritul multora in detrimentul, sa zicem, RT-ului. sunt destui si aici care au avut RT si acum au trecut la GS/A.

suspensia e superba si nu prea conteaza ce ai in fata, ca e macadam, drum gaurit, asfalt proaspat turnat. e acelasi lucru.

eu am 1150 gs adv si pentru mine e mai bun ca orice tourer. sunt "carnat" asta e, dar am facut 1200km intr-o zi cu sotie si bagaje cat pentru doua saptamani si in concediu m-am dat si pe oriunde am vrut eu, inclusiv offroad.

dar e de inteles ca nu esti lamurit cu avantajele gs-ului, daca zici ca e al sotiei...

Pune si tu o poza cu sotia ta imprastiata pe jos cu mutocicletela ei, BMW 1200 GS! Sau 1150 GS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Neh, alea-s pentru prieteni.

 

Credeam ca ne cautam limita superioara, nu inferioara: Apropos, voi nu aveti topic de 650 Funduro? O asteptam insa cu drag pe sotia ta sa posteze aici. (Sper ca mai ai o bruma de umor...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ne strange. Pune si foto cu noroi!

» Post actualizat in 08 Apr 2016 19:59

Pune si tu o poza cu sotia ta imprastiata pe jos cu mutocicletela ei, BMW 1200 GS! Sau 1150 GS!

da cu ce mi-a gresit s-o fac de ras pe forum?

 

tu ai un fix cu pozele si noroiul. n-am vazut nici la tine nimic interesant. doar poza cu motoru trantit. si aia nu se pune oricum ca nu esti tu acolo, deci cum zicea cineva mai sus, o asteptam pe sotia ta in club.

te-ai luat degeaba de paul si modificarile lui. pana la urma asta inseamna personalizarea unui motor. sa ti-o faci cum vrei tu. si daca tie-ti place si esti multumit, so be it. daca ai bani si vrei sa modifici ceva de ce nu? si poate mai sunt oameni interesati de modificari asa ca nu vad de ce te deranjeaza ce posteaza. pana la urma e un forum public, nu-ti place, nu tre sa citesti...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

madalin pribu@

 

oare de ce trebuie sa bag in noroi si sa tavalesc 15000-20000 euro????

ma face motociclist ADEVARAT????

poti sa ajungi si cu bicicleta la NORDKAPP sau unii au ajuns chiar pe jos dar TU???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Impodobitul " se face din doua motive:

1 -ptr ca iti permiti

2 - ptr ca este mai ieftin sa protejezi anumite parti componente decat sa plătești reparatiile ulterioare.

Toate motocicletele sunt gandite si concepute sa mearga si sa functioneze pe doua roti. Orice alta " pozitie " aparuta pe parcursul vietii sale denota stangacie si implica costuri suplimentare.

Scuze ptr interventie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc

 

 

Păi dacă vrei să te documentezi, ADVRider, Horizontunlimited, de la VStromisti ce pretenții poți să ai, uite mai jos exemplu' de om mulțumit de motocicleta lui, intră pe alt topic să facă pe inteligentu', cred că este evident că atunci când ai mobra pe care ți-o dorești nu te duci pe la alții, cu atât mai puțin să dai cu pietre, dar când ești frustrat, din cauză că ai o mobră, grea, fără putere, fără cuplu, care nu excelează la nici un capitol și care era Adv doar în capul tău, și asta înainte să o cumperi, apar astfel de manifestări.

 

Dacă ți-a plăcut ST 750, probabil că o să-ti placă și ăsta, în afara străzii lipsa roții de 21 o să-și spună cuvântul însă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua la voi,una bucata intrebare(de inceput),dupa multi anisori de dorinte si ganduri si nopti nedormite am reusit sa imi eau un bmw gs adv din 2014 fabricat,stiti ceva probleme reale ati auzit ceva mai de speriat ca asa povesti se tot aud,am intrat putin la V.estromisti(suzuki vstrom)si acolo toate sunt proaste numa mobrele lor calitate pret sunt spectaculoase...(nu vreau sa deranjez pe nimeni...)eu pana in urma cu cativa anisori am avut super tenere 750 care a fost fantastic.Multumesc

Sa o folosesti cu placere ! E tare placut sa iti indeplinesti un vis dupa multe nopti nedormite :)

Probleme (serioase) caracteristice nu prea sunt la acest model. Au fost cateva chestii minore pe la inceput, rezolvate in garantie deobicei (pompa de apa scuipa pe la supraplin, cutia de viteze agata in primele trepte, mansoanele nu incalzeau suficient de tare de ex).

Depinde si cum exploatezi calul, cum il intretii etc., dar ar trebui daca nu esti foarte ghinionist sa te duca muuuuuuulti km fara nicio bataie de cap. E o mobra tare faina de pe care parca nu-ti mai vine sa te dai jos.

Drumuri frumoase sa ai ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Sorin.

 

Cei cu vstrom sunt cei mai aroganti - pentru ei doar vstrom exista :P

Legat de mobra ta - mai ales fiind din 2014 - bucura-te linistit de mobra cel putin vre-o 60k km.

 

numai bine,

paul

cred ca asta este cea mai completa lista cu reclamatii de probleme aparute la GS LC:

http://advrider.com/index.php?threads/list-of-gs-lc-issues-complaints.1004037/

 

poate arunci o privire si cu un pic de spirit tehnic poti sa iti dai seama daca este sau nu un risc pentru tine.

oricum - indiferent ce zice lumea si ce probleme sunt reclamate - nu cred ca o sa o sa renunti dupa ce te obisnuiesti un pic cu mobra.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Tot cautand informatii despre cardane si probleme - nu pare asa complicat de inlocuit crucile cardanice din ax cu unele cu nipluri de ungere.

Vad ca exista chiar firme specializate care fac asta pentru auto - inlocuire cruci + echilibrare dinamica a cardanului - ma gandesc ca dupa identificarea dimensiunilor specifice pentru cruce se poate face destul de simplu inlocuirea.

Ati trecut vre-unul prin cautarile astea sau si-a inlocuit crucile cineva?

In prima faza presupun ca ar fi de gasit dimensiunile crucilor si o sursa pentur ele.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paul, multe framantari mai ai :)) sa vina caldura si zic eu ca o sa te mai linistesti.

sunt framantari care imi plac si sunt foarte linistit - fac parte din fenomenul motociclit (pentru mine).

:)

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt framantari care imi plac si sunt foarte linistit - fac parte din fenomenul motociclit (pentru mine).

:)

numai bine,

paul

 

sa nu mi-o iei in nume de rau, e luni, ploua :))

 

acu, dupa ce ai bmw, poti schimba si semnatura

 

Beautiful Masterpieces on Wheels

» Post actualizat in 11 Apr 2016 08:38

sau

 

Brought Me Worries

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu mi-o iei in nume de rau, e luni, ploua :))

 

acu, dupa ce ai bmw, poti schimba si semnatura

: )))

imi pare rau dar nu pot - schimbarea mobrei nu imi schimba si opiniile ...

astept schimbari in "partea cealalta" si apoi poate imi schimb si eu ideile ...

... e luni si aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca imi faceam problemele astea ..... o dadeam dracu de MOTOCICLEALA.....

:)

nu-i drac atat de negru doar imi place sa rezolv unele puncte slabe (daca se poate) in general.

or fi facut nemtii cardanul garantat lifetime dar ori utilizatorul traieste putin ori s-au referit la viata cardanului.

As fi oarecum "ingrijorat" si mai atent la vibratiile mobrei spre 80k km. Pana atunci insa mai este.

vad ca dimensiunile la crucile cardanice GS1150/GS1200 sunt 19x48 - americanii folosesc Elbe 106 cu gresor central - 0.106.010.001 care se gaseste si la noi pe piata.

Am cerut oferta de pret la rulmenti curele.ro - preturile vad ca incep pe la 50 de lei. O sa aflu si cat este manopera la inlocuit/echilibrat dar nu poate sa fie o avere ca cu un pic de scule inlocuirea se poate face si in garaj insa cu echilibrarea e mai greu.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paul, multe framantari mai ai :)) sa vina caldura si zic eu ca o sa te mai linistesti.

daca imi faceam problemele astea ..... o dadeam dracu de MOTOCICLEALA.....

 

100000 cu primul gsa

87000 cu actualul

 

am mers la reprezentante su service MOTOTEHNICA pentru REVIZII si in cadrul lor am facut diverse necesare varstei si kilometrajului

am schimbat anvelope, placute de frana si GATAAAA

BENZINA SI DRUMURI FRATE CA VIATA E SCURTA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca imi faceam problemele astea ..... o dadeam dracu de MOTOCICLEALA.....

 

100000 cu primul gsa

87000 cu actualul

 

am mers la reprezentante su service MOTOTEHNICA pentru REVIZII si in cadrul lor am facut diverse necesare varstei si kilometrajului

am schimbat anvelope, placute de frana si GATAAAA

BENZINA SI DRUMURI FRATE CA VIATA E SCURTA!!!

BRAVO! esti dintre cei norocosi!

Un prieten cu muuult mai putini km (4000km/2007) dar cu aceleasi vizite programate la reprezentante trebuie sa isi schimba axul cardanic. Totul a inceput cu vibratii in scarite dure intre 3000-4000rpm, a fost deschis cardanul si inspectat - au joc ambele cruci. Un cardan nou - doar 3100 de lei. Sper sa il rezolvam cu mult mai putin prin inlocuirea celor 2 cruci defecte cu unele cu nipluri de gresare. Daca ar merge in continuare asa (pe principiul ca asa vibreaza toate) probabil ar ajunge in zona de upload poze pe diverse site-uri de specialitate cu furci cardanice rupte.

Si nu, nu vrea sa renunte nici la motociclit si nici la BMW GS ...

:)

 

numai bine si multi km in continuare!

paul

» Post actualizat in 11 Apr 2016 13:48

PS - ca am uitat sa intreb - are cineva un cardan de 1200 prin debara?

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 11 Apr 2016 13:50

... nu mai pot sa editez - mai sus am vrut sa scriu 40.000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BRAVO! esti dintre cei norocosi!

Un prieten cu muuult mai putini km (4000km/2007) dar cu aceleasi vizite programate la reprezentante trebuie sa isi schimba axul cardanic. Totul a inceput cu vibratii in scarite dure intre 3000-4000rpm, a fost deschis cardanul si inspectat - au joc ambele cruci. Un cardan nou - doar 3100 de lei. Sper sa il rezolvam cu mult mai putin prin inlocuirea celor 2 cruci defecte cu unele cu nipluri de gresare. Daca ar merge in continuare asa (pe principiul ca asa vibreaza toate) probabil ar ajunge in zona de upload poze pe diverse site-uri de specialitate cu furci cardanice rupte.

Si nu, nu vrea sa renunte nici la motociclit si nici la BMW GS ...

:)

 

numai bine si multi km in continuare!

paul

» Post actualizat in 11 Apr 2016 13:48

PS - ca am uitat sa intreb - are cineva un cardan de 1200 prin debara?

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 11 Apr 2016 13:50

... nu mai pot sa editez - mai sus am vrut sa scriu 40.000km.

Paul

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GS-ul meu LC din 2014 am avut deja o gramada de probleme pana acum, cele mai grave ar fi ca am pierdut din mers un surub de la parbriz si flutura si vibra destul de rau apoi parbrizul mai ales la viteze peste 200km/h problema care nu au vrut sa mi-o rezolve pe garantie si a trebuit sa caut un surub sa pun in loc, am inca probleme cu comutatoarele din blocul de lumini, uneori ramane blocat pe faza lunga sau ramane blocata semnalizarea sau nu poti semnaliza deloc si mai nou la 40 de mii de km a inceput sa curga si un telescop...si de la ultimul update mi se pare ca mi se opreste motorul cam des in ture mici cand tin ambreiajul apasat mai mult timp la semafor si nu o scot pe liber spre exemplu sau alte cazuri de acest gen cand trebuie sa schimb o treapta inferioara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii si da intradevar este o mobra faina o am de 5 zile si am facut cam 1300 km cu ea si se prezinta super ok,ma uimeste desi e masiv este super manevrabil,acuma voi vedea in timp cum sta cu fiabilitatea sper sa fie ok,ori cum este motorul pe care l.am dorit si cum va fi vom merge inainte😊

post-93465-0-90604600-1460489521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu mi-o iei in nume de rau, e luni, ploua :))

 

acu, dupa ce ai bmw, poti schimba si semnatura

 

Beautiful Masterpieces on Wheels

» Post actualizat in 11 Apr 2016 08:38

sau

 

Brought Me Worries

sau

 

Bob Marley and the Wailers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...