Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

 

Salutare!

New horse in town :)

Ce topcase recomandati, ca cel de Touratech e pentru pitici

:)))

he he - sa fii sanatos in toate!

Eu am Givi TRK52 pe suport givi (care e cam cu 10cm mai jos decat suportul de topcase OEM - asta zic ca e un avantaj).

Foarte rezistent materialul din care ie facut si singura chestie care imi lipseste este capacul acela rosu "de documente".

Ma rog - asta daca nu ai o afinitate pentru un brand dedicat.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

New horse in town

Ce topcase recomandati, ca cel de Touratech e pentru pitici

 

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el!

 

Dupa parerea mea nu ai multe optiuni: daca volumul este primul criteriu, dar sa arate si de bun simt integrat in designul Adv (presupunand ca ai sau vei avea sidecase-urile Adv), cam asta ar fi solutia: http://givishop.at/product_info.php/info/p4389_Alu-Topcase-Trekker-Outback-58-Monokey.html

Si daca nu ma insel, si Touratech aveau un topcase mare in oferta. Evident, pierzi avantajul de a avea doar cheia motocicletei. Pt mine de exemplu asta conteaza mult dar e chestie de gusturi.

Dar pt zi de zi nu stiu daca merita un topcase asa de mare si nici nu stiu daca cumva nu arata disproportionat atunci cand esti fara cutii. Iara daca dai moto pe jos, vei lovi in el, ceea ce la cel original nu cred ca se intampla.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea nu ai multe optiuni: daca volumul este primul criteriu, dar sa arate si de bun simt integrat in designul Adv (presupunand ca ai sau vei avea sidecase-urile Adv), cam asta ar fi solutia: http://givishop.at/product_info.php/info/p4389_Alu-Topcase-Trekker-Outback-58-Monokey.html

Si daca nu ma insel, si Touratech aveau un topcase mare in oferta. Evident, pierzi avantajul de a avea doar cheia motocicletei. Pt mine de exemplu asta conteaza mult dar e chestie de gusturi.

Dar pt zi de zi nu stiu daca merita un topcase asa de mare si nici nu stiu daca cumva nu arata disproportionat atunci cand esti fara cutii. Iara daca dai moto pe jos, vei lovi in el, ceea ce la cel original nu cred ca se intampla.

Pentru zi de zi nu merita asa mare - sigur. Eu pe acelasi suport folosesc un topcase de o casca (givi e32 parca). Dar pentru concedii mai lungi cu pasager trebuie spatiu, mai ales cand faci concedii munte/mare.

La Givi Outback mie nu mi-a placut ca prinderile pe suport sunt de plastic si din acest motiv am renuntat.

 

Numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare!

New horse in town :)

Ce topcase recomandati, ca cel de Touratech e pentru pitici

Sa stapanesti poneiul fara problemee!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Gospodaru! Felicitari pentru armasar!

 

Eu am pus pe al meu gentile de la Touratech (ZEGA Pro). Exista doua marimi la topcase (25L si 38L - nu pot da link pentru ca nu functioneaza linkurile pe shop-ul touratech), eu o am pe cea mare. Intra o casca si ramane spatiu suficient prin jur. Fiecare sidecase are 3 incuietori - 2 pt capac si una pt prindere de suport. Topcase-ul are si el 2 incuietori una pt capac si cealalta pentru prindere de suport. Partea buna ca aceeasi cheie (mica) se pupa cu toata multimea asta de incuietori. Gentile stau foarte bine, se monteaza/demonteaza usor, sunt solide, nu vibreaza, nu intra apa, sunt durabile, bine facute etc.

 

Revenind la TopCase-ul de la Touratech. O problema (mare) este ca ia din spatiul pasagerului. Sotia (desi mica si usoara) nu mai avea suficient loc si ma deranja si pe mine. A trebuit sa pun la munca niste minti (a mea si a prietenilor ingineri/meseriasi) si am facut un adaptor cu ajutorul caruia am mutat topcase-ul mai in spate cu ceva cm. Atentie la aspectul asta. (la gentile de la BMW - nici la Vario nici la cele de la GSA nu exista problema asta. topcase-ul de la GSA imi pare mai mic decat cel de la T.)

 

post-73939-0-49687400-1464248294_thumb.jpg post-73939-0-28340100-1464248557_thumb.jpg (selfie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am tot modelul asta. Trecerea de la cele originale la astea a fost o binecuvantare. Atat pe asfalt cat si off. O singura precizare: daca am incaltaminte cu talpa cu un profil mai agresiv

(ghete de munte) e posibil sa mi se agate in treacat talpa in "tepii" aia, insa nimic grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa-mi iau cea mai comoda sa de touring, Eu am una de la Touratech se numeste Kahedo dar s-a crapat, intra apa de la ploaie si uda buretele si sunt tot timpul ud la popou (cand ploo). Ref la comoditate dupa 2 ore ma doare curu si dupa alte 2 ma ustura. Dupa inca 2 nu-mi mai pasa...

 

Ma gandesc ca decat sa o retapitez (oricum buretele s-a cam dus si el) sa iau alta.

 

Ce recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa-mi iau cea mai comoda sa de touring, Eu am una de la Touratech se numeste Kahedo dar s-a crapat, intra apa de la ploaie si uda buretele si sunt tot timpul ud la popou (cand ploo). Ref la comoditate dupa 2 ore ma doare curu si dupa alte 2 ma ustura. Dupa inca 2 nu-mi mai pasa...

 

Ma gandesc ca decat sa o retapitez (oricum buretele s-a cam dus si el) sa iau alta.

 

Ce recomandati?

Salut,

 

Am o sa cu gel daca te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am primit saua cu gel impreuna cu motorul, dar prefer sa folosesc cea Adventure, pentru ca este mai inalta (asa imi place mie). Saua cu gel am folosit-o foarte putin prin oras, pare comoda, dar nu am folosit-o la drumuri lungi. E mai lata la sezut decat cea Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o sa cu gel daca te intereseaza.

Salut! M'ar interesa pe mine. Imi dai te rog detalii pe PM? Multumesc!

» Post actualizat in 27 May 2016 15:52

 

Pana acum un Corbin si una cu gel, a folosit cineva? As vrea sa-mi impartasiti din experienta voastra cu statul in sa vreme de 6-sau 8 ore.

Pt Corbin ia legatura cu userul marcel-bv. A avut pe RT si acum are si pe GSA LC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizavi de handguarduri, as dori sa schimb cele stock cu cele de la Touratech, la prima vedere ofera protectie mai buna la vant.

Mie mi se pare mai ieftin si mai simplu sa pui de la TT numai spoilerele aditionale pe protectiile originale. Si protectia la vant cred ca este cam aceeasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am saua originala de la Adventure, am si una de la GS-ul normal pe care nu am incercat-o niciodata, initial am vrut sa o retapitez pentru drumuri mai lungi dar m-am lasat de proiect, acum zace printr-o cutie in garaj. La drumuri lungi imi pun o pereche de chiloti cu burete (din aia de bicla) si gata problema cu confortul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand sa stapanesti vacuta sanatos si sa te duca jdekilometri fara probleme :)

Handguardurile de la TT nu stiu sa aiba ranforsare, daca la ele te refereai. Ca acoperire, daca le pui si spoilerul da, acopera mai bine ca cele de la bmw. Si si arata mai bine :D

Dar sunt relativ usor de spart/crapat. Poate confirma asta si o oglinda de taximetrist (totusi a fost mai slaba oglinda :laugh: ).

Personal cele mai misto mi se par cele de la Barkbuster http://www.twistedthrottle.com/barkbusters-storm-handguard-bmw-2013-r1200gs-lc Cred ca o sa imi iau si eu curand un set

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Utile informatiile, aceeasi situatie este si la GSA vizavi de topcase ? Vad ca tu ai GS .

 

Da, e aceeasi situatie, prinderile si gentile de la Touratech sunt identice la GS si GSA (LC). Am un prieten cu GSA ca al tau, cu gentile de aluminiu de la BMW (facute de fapt tot de touratech). Top case-ul e ceva mai mic ca al meu dar e mai in spate, nu mananca din spatiu pasagerului ca in cazul meu.

 

Salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topcase-ul de la GSA imi pare mai mic decat cel de la T.)

 

Cel original de Adv are 32 L.

» Post actualizat in 30 May 2016 09:28

Nici parbrizul stock nu mi se pare grozav, pe parcurs voi vedea daca il voi schimba.

 

L.E. Acum am vazut postul privind testul la anvelope. Din pacate, al meu a venit echipat cu Anakee III

 

Pt mine parbrizul de Adv nu a fost deloc o solutie, a ajuns la Gicu si sper ca el este multumit. :)

Depinde ce astepti de la un parbriz... eu astept sa nu am turbulente iar pe caldura sa nu-mi opreasca aerul, sa nu mor de cald. Asa ca am luat unul low de la Wunderlich. Iar pe autostrada la viteza mare, ridicat la maxim, isi face treaba foarte bine.

 

Din pacate acum toate GS(A) vin din fabrica cu Anakee. Nu prea le mai cumpara nimeni de bune ce sunt si s-or fi inteles cu cei de la BMW sa le dea la un pret foarte bun.

Si a mea venise (in 2014) tot cu A3 dar nu am luat-o pana nu mi-au pus altceva. Am platit (doar) manopera dar a meritat.

In testul recent, pe dimensiunile de LC, culmea ca nici macar durata de viata nu mai este un atu pentru ele.

Daca nu te dai prea tare pe asfalt si mai ales pe ud, io zic sa te dai cu ele o perioada mai ales daca bagi si ceva forestiere... si apoi le schimbi cu ceva mai bun.

 

 

Ca sfat, mai ales daca mai iesi pe ceva off, eu zic ca mai merita investit in scutul enduro (il recomand pe cel original). Si talpa de cric lateral (TT).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel original de Adv are 32 L.

» Post actualizat in 30 May 2016 09:28

 

 

In testul recent, pe dimensiunile de LC, culmea ca nici macar durata de viata nu mai este un atu pentru ele.

 

Pot confirma... La sf lui aprilie mi-am luat si eu vacuta GSA, venita cu A3 din fabrica si am reusit sa-l termin pe cel de pe spate dupa 8.000 km. Desi lumea se lauda ca Anakee-urile tin si 15-20k.

 

Iar despre topcase, il am pe cel original. Am reusit sa plec 4 zile in tura, doar cu topcase-ul si tankbag, fara sa renunt la nimic din ce aveam nevoie. Prin oras imi incape casca si costumul de ploaie impachetat bine-bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt mine parbrizul de Adv nu a fost deloc o solutie, a ajuns la Gicu si sper ca el este multumit. :)

 

Da, ma impac bine cu el pe GS, nu mai am nevoie de nimic. Cu cel original de GS aveam presiune pe antebrate :)

Editat de gserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa-mi iau cea mai comoda sa de touring, Eu am una de la Touratech se numeste Kahedo dar s-a crapat, intra apa de la ploaie si uda buretele si sunt tot timpul ud la popou (cand ploo). Ref la comoditate dupa 2 ore ma doare curu si dupa alte 2 ma ustura. Dupa inca 2 nu-mi mai pasa...

 

Ma gandesc ca decat sa o retapitez (oricum buretele s-a cam dus si el) sa iau alta.

 

Ce recomandati?

 

 

Adi, "dai un ban, da' stai in fata": http://www.day-long.com/gallery/bmw/

 

"dai un ban da' stai in fata"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu incercati o retapitare custom, la Dan, in Timisoara, de exemplu.

La Dakar mi-a reconstruit saua, de la cea standar, latind-o, schimband buretele cu altul, mai elastic si tapitand-o in alta forma?

» Post actualizat in 04 Jun 2016 07:16

A lasat-o mai ingusta in partea dinspre "rezervor" si a latit-o in spate, creand doua zone, una de stat in scarite, alta de touring.

Am stat pe ea si 10 ore intr-o zi, fara senzatii naspa.

Saua de la 800 gsa e mai incomoda decat cea refacuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...