Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Parca te si vad la finalul zilei intrebandu-te de cate ori s-o fi dat peste cap tripu' :))

nu. n-ai inteles.

imi e greu sa adun 1000 + 1,2, x sute.

 

 

la 2010 este la fel. trip 1 sau 2 tot la 999 se opresc

 

multumesc.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu in locul tau as face altfel: as nota numarul total de kilometri la plecare si cand m-as intoarce acasa dupa tura as face o scadere. Iar trip-ul poti sa-l folosesti pentru kilometrii zilnici sau sa tii socoteala la gaz. Eu personal folosesc Garminul pentru asta, stie sa faca totalul, stie sa calculeze gazul, face tot felul de medii: viteza, timp de mers efectiv, timp stationare, etc. Nici nu stiu daca am contor de "trip" la a mea, lol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in locul tau as face altfel: as nota numarul total de kilometri la plecare si cand m-as intoarce acasa dupa tura as face o scadere.

:) pentru deplasari scurte nu folosesc garminul. Evident solutii exista si viata merge mai departe.

Doar nu intelegeam de ce se reseteaza ambele tripmetre la 999km la o super motocicleta de touring. O fi fost criza de digiti cand au proiectat-o si au pus doar 3 in loc de 4.

Logica de trip 1 reset la plin si trip 2 reset la schimb ulei imi era ca o manusa.

Se pare ca trebuie sa schimb manusa!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in locul tau as face altfel: as nota numarul total de kilometri la plecare si cand m-as intoarce acasa dupa tura as face o scadere.

 

Sau cel mai simplu: poza la plecare, poza la venire.

» Post actualizat in 26 Jul 2016 10:55

la modele 2010/2012 face la fel?

 

Eu, fara insa sa fiu sigur, nu-mi aduc aminte ca se reseta la al meu (2011). Foloseam mereu trip2 pt plin si trip1 pt ce vroiam, tura sau zi... si chiar daca se reseta... nu-mi era greu sa tin minte ca au fost una sau doua mii pt o tura mai lunga. Dar, normal, e aiurea ca se reseteaza sub 1000, te inteleg. Insa la aia cu uleiul nu te inteleg... e asa greu o poza sau o notare undeva daca nu tii minte? Ca totusi e la cca. 10.000 km, nu in fiecare saptamana. Iar daca depasesti 1000 nu are absolut nimic, atata timp cat ai grija la nivel.

 

Daca era ceva ce ma deranja la computerul GS-ului vechi era ca nu avea in acelasi timp cele doua info esentiale: ceasul si temperatura exterioara. Dar asta s-a rezolvat de la sine odata cu montarea navigatorului.

 

La LC sigur asta nu mai e o problema, merge cu 4 digit. Si cel mai interesant este ca la computerul Pro (pe care in final il au cam toti), pe langa multe alte info, are si Trip A (automatic) care se reseteaza la ora 0:00 deci ai automat si kilometrajul zilnic, fara sa faci nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cenu prea imi place e sunetul motorului la ralanti dar o sa il rezolv cu varu acrapovic (voi ati incercat si alt ulei care sa mai atenueze zgomotele ?)cu furca fata trebuie sa ma invat un pic ca nu am avut niciodata si mai am frina fata care are o cursa destul de lunga ( cam jumate) in care nu se intimpla nimic si apoi frineaza tare ( o fi de la furca ? O avea nevoie de aerisire ? Asa face toate?) Mobra are 2000km.

 

Sa te bucuri de el!

Zgomotul cum se aude acolo in fata nici mie nu-mi place, pare mai "de japoneza" :D era mai misto la alea racite cu aer. Dar in rest, suna clar a boxer.

Sa stii ca pe varu' Akrapovic, din pacate, tu il auzi mai putin. Cel mai bine il savureaza cei din spatele tau. Sau tu in tuneluri :)

 

Legat de farna, ai apropiat la maxim maneta din reglaj?

» Post actualizat in 26 Jul 2016 11:06

Tu pe gs ai alta suspensie fata adica aia buna ,clasica bmw

 

Vezi, tocmai pentru ca sunt diferente, se pot incurca borcanele cu topicurile. Nu e vorba de suparare...

 

Ar trebui trezit putin topicul cu R1200 de la moto de strada. Unde nu stiu daca merita deschis si separat de LC...

» Post actualizat in 26 Jul 2016 11:09

Intrebare (for all): motoreta se poate lasa mai jos ? (altfel decat din ESA, reglajul seii sau alta sha mai joasa). Acum ajung cu toata talpa dar am piciorul intins, as prefera sa fie putin flexat.

 

Nu prea cred... poate doar sa intrebi la service BMW ce ar insemna sa ti-o faca ca si varianta joasa din fabrica. Sau... o vinzi si iti iei din start una joasa.

Cea mai simla varianta momentan este saua ultra-low de la Touratech.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, fara insa sa fiu sigur, nu-mi aduc aminte ca se reseta la al meu (2011). Foloseam mereu trip2 pt plin si trip1 pt ce vroiam, tura sau zi... si chiar daca se reseta... nu-mi era greu sa tin minte ca au fost una sau doua mii pt o tura mai lunga. Dar, normal, e aiurea ca se reseteaza sub 1000, te inteleg. Insa la aia cu uleiul nu te inteleg... e asa greu o poza sau o notare undeva daca nu tii minte? Ca totusi e la cca. 10.000 km, nu in fiecare saptamana. Iar daca depasesti 1000 nu are absolut nimic, atata timp cat ai grija la nivel.

 

Daca era ceva ce ma deranja la computerul GS-ului vechi era ca nu avea in acelasi timp cele doua info esentiale: ceasul si temperatura exterioara. Dar asta s-a rezolvat de la sine odata cu montarea navigatorului.

 

La LC sigur asta nu mai e o problema, merge cu 4 digit. Si cel mai interesant este ca la computerul Pro (pe care in final il au cam toti), pe langa multe alte info, are si Trip A (automatic) care se reseteaza la ora 0:00 deci ai automat si kilometrajul zilnic, fara sa faci nimic.

he he - foarte fain ca la LC au pus 4 digiti si in plus inca un automatic trip.

Legat de trip 2 pentru ulei - anul acesta am schimbat de 4 ori uleiul (il schimb la 6000), nu imi place sa fac notite - intotdeauna se ratacesc, de poze intotdeauna uit.

Nu imi este asa greu de tinut minte cand trebuie schimbat pentru ca pot sa imi setez cu diagnoza fix cand vreau sa fiu atentionat pe ultimii 1000km ca urmeaza service.

dar probabil o alta obisnuinta de care o sa ma dezvat.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta mi-a placut la Cesar GRG, la Dakarul vechi îmi lipea o eticheta sub șa pe care nota km, tipul de ulei, filtre și data. Mi se pare cea mai buna metoda, din cand in cand cred ca mai ridicam si noi seile, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eticheta sub sa nu am, dar am carte de service. Scriu in ea tot ce fac, ce am schimbat, nr de kilometri etc. Trip n-am deloc, mie OBD-ul imi spune doar ca uleiul e OK, temperatura exterioara, consumul si cam cat cred el ca mai pot merge cu benzina din rezervor. Pana acum nici nu mi-am dat seama ca-mi lipseste...


» Post actualizat in 27 Jul 2016 08:30

Servus,

Are cineva experiente cu parbrizul touring al celor de la Wunderlicht?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel maibun lucru la el e ca daca mi se strica butonul de la semnalizare pot sa il iau de pe o viraga 535 fara probleme.ps nu l-am folosit niciodata si nici nu am de gind asa ca va fi cea mai fiabila piesa .cit despre varu cred ca va veni in curind si va ramine la mine ca ne-am inteles bine si inainte .cit de furca imi e dor de cea veche dar m-am imprietenit si cu asta. Eu ma pis pe mine cit de elastic e motorul dar in acelas timp trage ca porcu.hai ca va mai povestesc pe parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cel touring nu, am cochetat si eu cu ideea dar intre timp am zis sa incerc si alte variante: mi-am luat aripioara X-Creen tour (cea mare) de la MRA si este aproape bine acum, cu parbrizul standard de GS. Am 185, am scapat de orice fel de curent (flip-up ridicat si la 120-140km/h), ma deranjeaza in continuare zgomotul cauzat de turbulentele laterale - parbrizul standard are marginile superioare destul de curbate spre interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut ordine prin magazie si am gasit urmatoarele repere de la fostul meu GS dohc pe care le vand:

 

- extindere talpa de cric lateral si extindere pedala frana, ambele de la Touratech (folosite dar absolut ok ca stare) - 100 RON impreuna

- scutul motor original, nou-nout (inclusiv tampoane/suruburi etc) - 90 RON

- scaritele originale aproape noi (folosite cca. 2000km) - 90 RON

- spoilerele superioare de la protectiile de maini (noi) - 20 RON

Detalii discutam pe PM, le pot aduce saptamana viitoare la Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare spoilerele alea pt protectiile de maini se potrivesc la un 12gsa@2006?

Cred ca doar incepand cu 2008. Oricum, sunt alea standard, nu cele inalte.

» Post actualizat in 31 Jul 2016 13:15

Si eu la extensia de pedala frana!

Ok, le aduc pentru voi doi. Vorbim vineri seara cand ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

bula la extinderea de talpa ma bag eu daca este ok pt a mea

 

Si eu la extensia de pedala frana!

Mah, da' multe extensii mai sunt pt BMW astea! De par si gene exista? Desi parca ar fi mai interesanta una de penis. Sau un substitut wunderbar, nu lich!:D Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ee, cum nu mi-am luat moto BMW nu eram vizat, poate doar extensia de par sa ma coafeze. Oricum la varsta mea matusalemica nu se mai pune. Dar cica asa ar cauta unii sa compenseze, daca sunt mai pispirii isi iau un caine mare, iar daca au cate ceva mic isi iau macar un suv :D

La mobra mea nu simt nevoia de a extinde nimic, frana e cat trebuie, iar ca sa nu se afunde cricul in nisipuri miscatoare am luat cu cativa lei o tavita rosie de la Louis, care e deja la a 2-a mobra si am folosit-o de maxim 3 ori. Sau la voi ramane cricul scurt si il lungiti in jos? :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, da' multe extensii mai sunt pt BMW astea! De par si gene exista? Desi parca ar fi mai interesanta una de penis. Sau un substitut wunderbar, nu lich! :D

 

Mah, da' multe extensii mai sunt pt BMW astea! De par si gene exista? Desi parca ar fi mai interesanta una de penis. Sau un substitut wunderbar, nu lich! :D

Esti sub nivelul unui dialog decent ! Abtine-te sa mai postezi aici ca nu faci decat sa ne provoci.... scarba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...