Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Am facut iar drivetest cu GS 1200 fabricatie 2016. Am mers 300 km pe traseul: buc-sinaia-transbucegi (cabana piatra arsa +lacul bolboci) si inapoi bucuresti.

Si revin cu o dilema:

- motocicleta avea 3700km si cutia de viteze troncanea intr-un mare fel....mai ales intre 2 si 3. La modul in care de multe ori daca trebuia sa trec in 3 din 2....si stiam ca va urma iar 2 (pe viraje)...evitam schimbul in 3 din cauza acestui zgomot.

Cand am ajuns la BMW...mi s-a spus ca e normal...ca toate sunt asa...etc.

Altfel...motocicleta este de nota 10! (poate ii lipsesc vreo 20-30 cp...dar macar are cuplu din plin)

 

Si la voi e asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu e din 2013 si am ceva probleme sa gasesc neutralul .. poate e treaba de obisnuinta dar am facut deja vreo 2000 km si tot la fel ma simt. Ba intra in 1 ba in 2, la stop nu ma plictisesc, pana o bag in N se face verde :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am facut iar drivetest cu GS 1200 fabricatie 2016. Am mers 300 km pe traseul: buc-sinaia-transbucegi (cabana piatra arsa +lacul bolboci) si inapoi bucuresti.

Si revin cu o dilema:

- motocicleta avea 3700km si cutia de viteze troncanea intr-un mare fel....mai ales intre 2 si 3. La modul in care de multe ori daca trebuia sa trec in 3 din 2....si stiam ca va urma iar 2 (pe viraje)...evitam schimbul in 3 din cauza acestui zgomot.

Cand am ajuns la BMW...mi s-a spus ca e normal...ca toate sunt asa...etc.

Altfel...motocicleta este de nota 10! (poate ii lipsesc vreo 20-30 cp...dar macar are cuplu din plin)

 

Si la voi e asa?

 

si ktmu cloncane. la fel si la 1150 gsa. nu vad unde-i problema. sa nu mai schimbi vitezele din cauza asta? asa tare te deranjeaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am facut iar drivetest cu GS 1200 fabricatie 2016. Am mers 300 km pe traseul: buc-sinaia-transbucegi (cabana piatra arsa +lacul bolboci) si inapoi bucuresti.

Si revin cu o dilema:

- motocicleta avea 3700km si cutia de viteze troncanea intr-un mare fel....mai ales intre 2 si 3. La modul in care de multe ori daca trebuia sa trec in 3 din 2....si stiam ca va urma iar 2 (pe viraje)...evitam schimbul in 3 din cauza acestui zgomot.

Cand am ajuns la BMW...mi s-a spus ca e normal...ca toate sunt asa...etc.

Altfel...motocicleta este de nota 10! (poate ii lipsesc vreo 20-30 cp...dar macar are cuplu din plin)

 

Si la voi e asa?

 

 

Toate fac la fel. Dupa cativa kilometri pe un 2014 (vreo 6 mii) si pe un 2016 (vreo 3 mii) am ajuns la concluzia ca trebuie sa fii foarte exact la schimbarea treptelor de viteza ca sa intre fin, fara zgomote si fara sa agate, asta in comparatie cu motocicletele japoneze pe care am mai mers.

a retrogradare nu mi se pare la fel de zgomotoasa cutia daca ii dai un mic spritz (imi scapa termenul in engleza) inainte de a apasa pe schimbator. O alta observatie e ca daca e cald afara (30+) cutia e mai zgomotoasa si pare ca agata; la 20-25 de grade mi se pare ca merge mult mai bine (adica fara zgomote si fara sa agate).

Treaba cu scosul din viteza iarasi mi se pare ca are legatura cu temperatura si e mai greu de gasit cand motorul e foarte incins.

Editat de S3RJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ktmu cloncane. la fel si la 1150 gsa. nu vad unde-i problema. sa nu mai schimbi vitezele din cauza asta? asa tare te deranjeaza?

nefiind in tema...chiar am crezut ca e o problema....

» Post actualizat in 26 Aug 2016 11:08

de ieri un film scurt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- motocicleta avea 3700km si cutia de viteze troncanea intr-un mare fel....mai ales intre 2 si 3. La modul in care de multe ori daca trebuia sa trec in 3 din 2....si stiam ca va urma iar 2 (pe viraje)...evitam schimbul in 3 din cauza acestui zgomot.

Cand am ajuns la BMW...mi s-a spus ca e normal...ca toate sunt asa...etc.

Asa face ele :) Nu'i problem, e feature :D Cum zicea si S3rj mai sus, la un moment dat iti intra in reflex cum sa schimbi ca sa nu mai cloncane.

 

Al meu e din 2013 si am ceva probleme sa gasesc neutralul .. poate e treaba de obisnuinta dar am facut deja vreo 2000 km si tot la fel ma simt. Ba intra in 1 ba in 2, la stop nu ma plictisesc, pana o bag in N se face verde :))))

Are facut recall-ul ala de schimbat nu stiu ce tija de actionare a ambriajului ?

Nu am probleme cu gasirea neutralului (sau nu mai des decat ai la oricare alta motocicleta, ca toate au chestia asta din cand in cand in anumite situatii/conditii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu e din 2013 si am ceva probleme sa gasesc neutralul .. poate e treaba de obisnuinta dar am facut deja vreo 2000 km si tot la fel ma simt. Ba intra in 1 ba in 2, la stop nu ma plictisesc, pana o bag in N se face verde

 

 

Asa face ele :) Nu'i problem, e feature :D Cum zicea si S3rj mai sus, la un moment dat iti intra in reflex cum sa schimbi ca sa nu mai cloncane.

 

Are facut recall-ul ala de schimbat nu stiu ce tija de actionare a ambriajului ?

Nu am probleme cu gasirea neutralului (sau nu mai des decat ai la oricare alta motocicleta, ca toate au chestia asta din cand in cand in anumite situatii/conditii).

 

Voi cum băgați în N? Eu bag din mers, fix înainte să opresc motocicleta de tot. Nu am niciodată probleme în a găsi neutrul în acest fel :)

 

Legat de cutia de viteze, confirm și eu că BMW-urile mari în general (nu doar boxere-ele) împart această componentă cu utilajele agricole. Dar te obișnuiești.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are facut recall-ul ala de schimbat nu stiu ce tija de actionare a ambriajului ?

Nu am probleme cu gasirea neutralului (sau nu mai des decat ai la oricare alta motocicleta, ca toate au chestia asta din cand in cand in anumite situatii/conditii).

 

Habar n-am, o sa verific hartiile cu care a venit, poate bunghesc ceva pe acolo. Good to know, though .. thx !

» Post actualizat in 26 Aug 2016 12:41

Voi cum băgați în N? Eu bag din mers, fix înainte să opresc motocicleta de tot. Nu am niciodată probleme în a găsi neutrul în acest fel :)

 

Legat de cutia de viteze, confirm și eu că BMW-urile mari în general (nu doar boxere-ele) împart această componentă cu utilajele agricole. Dar te obișnuiești.

 

Si eu incerc sa scot la N din mers de cate ori pot. Asa merge OK dar daca n-am apucat si opresc in viteza ..uneori mi-e imposibil sa mai schimb ceva. Nu-i dezastru ca pleaca fara nazuri si intr-a doua :))

» Post actualizat in 28 Aug 2016 19:35

Ieri am facut o tura de vreo 470 km (Bucuresti - Nehoiu cu intoarcere prin Slanic - Campina). Pics so it did happen :D

 

post-94777-0-54535900-1472412669_thumb.jpg

post-94777-0-97321600-1472412677_thumb.jpg

post-94777-0-16882700-1472412690_thumb.jpg

 

Am observat ieri ca tobele au culori diferite (dreapta e mai albastra), aveti idee care poate fi cauza ?

 

post-94777-0-72655900-1472412769_thumb.jpg

 

Ah, si inca ceva .. pe frana de motor am niste rateuri (parca asa se numesc bubuielile alea) super simpatice. E normal ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pam Pam ... ma asteapta si pe mine o inlocuire de rulmenti la grup... interesant ca am joc cam 0.5mm la janta dar doar la 6/12 nu si la 9/3.

Deocamdata nu imi explic cum de am joc doar pe o axa dar probabil dupa ce desfac o sa ma prind.

2008, 40k km din care 17k eu, fara offroad - Ave Gunther!

 

stima,

paul


» Post actualizat in 26 Aug 2016 19:11

Necesar piese:

simering ax - 33117722890
rulment ax role - 33117674121
assembly ring - 33117674872
o-ring mare - 33117695218
simering ax rulment bile - 33117679864
rulment mare ax bile - 33117720235
o-ring flansa - 07119907129
Total fara manopera - 850 lei - sa traiasca!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie primit!

:)

Pai cred ca e destul de simplu: ori rulmentul ori axul.

(Din pacate) am mai multa incredere in rulment decat in axul tratat de BMW... ma intriga insa jocul DOAR pe axa verticala ... sa fi cedat camasa de la rulmentul cu bile (cel care preia forta cea mai mare) DOAR in partea superioara?

Procedura de inlocuire este simpla, intuitiva si apare cu detalii atat in manualul de service cat si pe web - trebuie doar neshte scule un pic mai ciudate dar cred ca se pot improviza.

Vedem - miercuri plec in conced si nu imi ajunge rulmentul pana atunci deci ramane pentru dupa :D ... sper sa ma intorc barbat (calare) ...

:D

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La asta m-am gandit si eu dar ce husa e atat de mare ca sa incapa un 12GSA+cutii de aluminiu!?

Au cei de la Louis huse in care incape GSA-ul cu topcase si cutii laterale. Eu am una gri la care am facut un snur mai lung pe care il trec pe sub motocicleta astfel incat sa pot lega si husa sa nu o ia vantul. In curand trebuie sa imi iau alta pentru ca dupa aproape 2 ani s-a copt materialul si a inceput sa cedeze.

Editat de blue_bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulment mare ax bile - 33117720235

Sa-i frec! - de fapt reperul cel mai costisitor - 33117720235 - 400lei la distribuitorii de BMW este de fapt un clasic 6013-2RS-C3 care in functie de producator costa la distribuitorii de rulmenti 100-150 de lei ...

Ce e si mai ciudat e ca acelasi rulment (alte repere din motive de producatori diferiti - 07119904694 si 33117704850) este folosit din 2002 pana in 2012 fara nici un gand de modificari pentru fiabilitate.

O sa sun azi specialistul in rulmenti - oare nu poate fi folosit un rulment cu role in locul celui cu bile?

 

numai bine,

paul

 

Stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i frec! - de fapt reperul cel mai costisitor - 33117720235 - 400lei la distribuitorii de BMW este de fapt un clasic 6013-2RS-C3 care in functie de producator costa la distribuitorii de rulmenti 100-150 de lei ...

Ce e si mai ciudat e ca acelasi rulment (alte repere din motive de producatori diferiti - 07119904694 si 33117704850) este folosit din 2002 pana in 2012 fara nici un gand de modificari pentru fiabilitate.

O sa sun azi specialistul in rulmenti - oare nu poate fi folosit un rulment cu role in locul celui cu bile?

 

numai bine,

paul

 

Stima,

paul

In multe cazuri poti pune rulmenti cu role in locul celor cu bile. Aici insa, eu zic ca trebuie sa ramana aia cu bile :)

Un grup refacut corect te tine LEJER 100k km, adica nu ai neplacerea de a se strica mai repede decat se uzeaza firesc rulmentul.

 

Acuma ramane numai de cantarit daca la mobra de 6k+ eur, merita sa faci economie de 200 de lei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i frec! - de fapt reperul cel mai costisitor - 33117720235 - 400lei la distribuitorii de BMW este de fapt un clasic 6013-2RS-C3 care in functie de producator costa la distribuitorii de rulmenti 100-150 de lei ...

Ce e si mai ciudat e ca acelasi rulment (alte repere din motive de producatori diferiti - 07119904694 si 33117704850) este folosit din 2002 pana in 2012 fara nici un gand de modificari pentru fiabilitate.

O sa sun azi specialistul in rulmenti - oare nu poate fi folosit un rulment cu role in locul celui cu bile?

 

numai bine,

paul

 

Stima,

paul

Salutare,

Pe original rulmentul 33117720235 la mine ar fi fost 350 lei TV inclus, livrare în 3-5 zile lucrătoare. Iar pe OEM îți pot spune luni.

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In multe cazuri poti pune rulmenti cu role in locul celor cu bile. Aici insa, eu zic ca trebuie sa ramana aia cu bile :)

Un grup refacut corect te tine LEJER 100k km, adica nu ai neplacerea de a se strica mai repede decat se uzeaza firesc rulmentul.

 

Acuma ramane numai de cantarit daca la mobra de 6k+ eur, merita sa faci economie de 200 de lei :D

Nu cred ca e problema de distantieri - dar o sa verific calcatura la angrenaj.

Sa fac economie 200 de lei la ce? Rulmentul luat de la BMW (OEM) este INA 6013 2RS C3 (450lei), ACELASI rulment 60132RS luat de la distribuitorii de rulmenti (SKF, KOYO, INA) costa 100 de lei.

Aici nu cred ca se pune problema de economie.

PS - mobra a costat 10k+

 

 

Salutare,

Pe original rulmentul 33117720235 la mine ar fi fost 350 lei TV inclus, livrare în 3-5 zile lucrătoare. Iar pe OEM îți pot spune luni.

Toate bune!

Pai codul ala e cel OEM (INA 6013 2RS C3). ACELASI rulment luat de la distribuitorii de rulmenti costa cu 300-350 de lei mai putin.

Dar tu de ce stii pretul la rulmenti grup?

:D

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca un coleg cu BMW 1200 GS si atractii spre enduro extrem, doreste si un set de roti pentru strada. Am disponibil un set comlect,cu discuri frana, distantier fata si prezoane spate.Prezoanele de la jantele de aliaj sunt mai scurte.Urme normale de uzura,nu bat nu sunt lovite.Rulmentii roata fata sunt OK!.

post-79322-0-13395800-1472364664_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...