Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Nici eu n-as fi luat neagra, e prea simpla dar asta e, voiam direct laminated gore-tex si asta a fost cea mai ieftina.

 

Ca sa schimbam subiectul, foloseste cineva Cardo Scala Q1 ?

Am eu q1 si crdd ca si q3, sunt multumit de ele, am mai folosit si interphone f4 care si ala a fost super ok, trimite-mi pm cu ce te pot ajuta cu ceva ca nu vezi ca bmwestii e rai ca le poluam topicul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am parcurs si primii km... putini de altfel. Motorul merge frumos, mai rafinat (datorita acelei contra greutati probabil, pe 2013 nu era), sunetul tobei parca este si mai placut (Euro 4?? ).

M-am jucat un pic cu preload-ul suspensiei - acum poti selecta Min, Auto sau Max. Pe Min de ex. se lasa complet jos, f util pentru cei mai mici de statura cand ies in off road.

Am incercat si quick shifter-ul dar nu prea ne-am inteles la viteze de oras (nu am avut pe modelul anterior)- trebuie sa fii in sarcina sa schimbi in sus si cu gazul inchis pt jos.

Suieratul cauciucurilor Anakee III este si el prezent (am avut aceasi problema si la modelul 2013 doar ca atunci credeam ca se aude admisia de aer :)) ). Nu stiu cum naiba am avut iar noroc sa le nimeresc, unele modele vin cu Tourance Next...

 

Inca nu am accesoriile montate - crash bar, proiectoare, toba sport, si niste maruntisuri.

 

Ce mai voiam sa va spun dar mi-e un pic jena acum ca am ales deja - Rallye-ul arata bestial in realitate! :D E superb!

 

post-37979-0-75653300-1490128566_thumb.jpg. post-37979-0-65361000-1490128573_thumb.jpg. post-37979-0-81698300-1490128579_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Pe Min de ex. se lasa complet jos, f util pentru cei mai mici de statura cand ies in off road.

Am incercat si quick shifter-ul dar nu prea ne-am inteles la viteze de oras (nu am avut pe modelul anterior)- trebuie sa fii in sarcina sa schimbi in sus si cu gazul inchis pt jos.

Suieratul cauciucurilor Anakee III este si el prezent (am avut aceasi problema si la modelul 2013 doar ca atunci credeam ca se aude admisia de aer :)) ). Nu stiu cum naiba am avut iar noroc sa le nimeresc, unele modele vin cu Tourance Next...

 

Inca nu am accesoriile montate - crash bar, proiectoare, toba sport, si niste maruntisuri.

 

In primul rand, sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el!

 

In off-road de multe ori este mai benefic sa-l ai mai inalt, ca sa nu atingi diverse... daca stii ca ai nevoie sa-l lasi din motive de inaltime, iti recomand sa pui scutulul enduro.

Quicksfifter-ul lucreaza cel mai bine asa cum ai spus: in sarcina (in sus) sau fara gaz (in jos). Asadar nu in oras este cel mai indicat.

La Anakee nu suieratul este mare problema ci aderenta, mai ales pe ud din cate am inteles de la cei care le-au avut. Aici astia de la BMW au fost cam bulangii sa-ti dea super motocicleta cu anvelope naspa din fabrica, banuiesc ca s-au inteles cu Michelin la pret foarte bun pentru ca in mod normal nu le cumpara nimeni de buna voie.

 

Nu am inteles: comandasei deja accesoriile si ti-au dat-o fara sau te-ai decis tarziu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

 

In off road e asa cum spui tu, eu ma gandeam mai mult la drumuri in afara asfaltului cand terenul este mai denivelat si ai nevoie sa ajungi mai bine cu picioarele la sol.

 

Accesoriile le-am comandat odata cu motocicleta doar ca motocicleta era deja pe drum spre dealer si a ajuns mai devreme decat ma asteptam.

 

Inca ceva - nu se mai aude zgomotul ala urat de la transmisie cand schimbi vitezele, amortizorul ala nou chiar functioneaza. :D

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru pasionatii de off - Pirelli a scos un nou model de anvelope enduro: Scorpion Rally STR.

 

https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorsport/motorcycle/scorpion-rally-str

 

Ma gandesc ca daca cu Scorpion Trail II sunt chiar top, s-ar putea ca si astea sa fie destul de bune in segmentul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Stie cineva care e codul de la continental pentru cureaua de alternator?

real oem # - 11318528385

Conti # - 4PK592 (582) Elast

Vad ca Conti 4PK592 Elast (582) a fost inlocuita de alt cod: Conti PK 611 Elast.

As evita sa o dau jos sa vad ce cod are si apoi sa o comand.

 

Merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala e codul. 4pk582 (4pk592) elas. Neaparat elastica, ca nu e reglabil alternatorul la 1200 hexhead

4 is numarul de caneluri

pk profilul - codul

592 - 2piR daca ai taia-o :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala e codul. 4pk582 (4pk592) elas. Neaparat elastica, ca nu e reglabil alternatorul la 1200 hexhead

4 is numarul de caneluri

pk profilul - codul

592 - 2piR daca ai taia-o :)

Salut Cata,

Asta ziceam - codul acela nu se mai gaseste. Doar Conti PK 611 Elast

A comandat cineva curea de curand pentru 1200?

Merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cata,

Asta ziceam - codul acela nu se mai gaseste. Doar Conti PK 611 Elast

A comandat cineva curea de curand pentru 1200?

Merci,

paul

 

Continental / Contitech Part #: 4PK611ELAST

Length: 592 mm

Application: BMW R Oilhead 4-valve, Hexhead

Make/Model: BMW : R850, R1100, R1150, R1200

Model Years: 1996-2010

Manufacturer #: 12 31 7 681 841

EME Part# Belt-4PK592841

 

Continental / Contitech Part #: 4PK592ELAST

Length: 582mm

Application: BMW R Series Hexhead

Make/Model: BMW : R900, R1200

Model Years: 2005-2011

Manufacturer #: 12 31 7 690 571 Superseded by (12 31 8 528 385)

EME Part# Belt-4PK582571

 

Poti pune linistit 611...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am pățit-o in weekend ca de 3 ori în decurs de 150 km sa îmi moara motorul: în plaja de 50-90 km/H, ori în depășire lejera, ori pur și simplu rulând liniștit. Se oprește bordul complet, motorul... liniște. În doua cazuri pana s-a oprit complet din rulat a revenit și a pornit imediat din demaror, în a treia situație am învârtit de câteva ori cheia pana s-a aprins bordul, pe loc desigur. Am mai pățit de 1-2 ori și anul trecut, am fost pe la AB pentru revizie și mi-au spus ca e posibil de la bornele slabite. Nimic ca eroare pe tester. Am crezut ca s-a rezolvat... acum iar. Bornele sunt strânse, mișc de ghidon ca sa sesizez vreo întrerupere în cablaje dar nimic. Am cca 3K de la ultima servisare ca la carte la Bavaria.

Ceva idei sau programare service scrie pe mine?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, din cate am mai citit am gandit ca poate sa fie si asta... dar chiar asa sa inchida tot?? Computer si motor? Sa îl desfac și sa verific contactele sau... verificare pe tester si eventual comanda de unul nou?

mulțumesc

 

Bateria are câțiva ani dar sta bine, pe charger arata full aproape imediat și nu face absolut nicio figura la start

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa iti apara pe diagnoza nimic, ma tem...

Trebuie sa iei alt controller si imperecheat cu cheia ta, daca se poate la reprezentanta; daca nu, controller si cheie, impreuna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009. desfac deja controllerul...

» Post actualizat in 27 Mar 2017 13:41

Bordul se aprinde imediat și cu mufa scoasa din controller însă nu mai pornește, logic cred... imi arata și EWS care știu ca este atenționarea pentru lipsa lui...

Mai cercetez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit, mulțumesc. Totuși, EWS-ul nu omoară și bordul, doar nu mai pornește motorul. Mie mi-a căzut tot în mers... si motor și bord, iar bordul si-a revenit după 2-3 secunde și am putut reporni imediat sau în un singur caz după cca 10 secunde, când am fost deja oprit și am învârtit și cheia în contact din nou.

Sa vad și firele de la contact cum stau... poate aici e vreo problema și se taie curentul în mers.

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...