M a v e r i c k Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Salut, Merci - am comandat de la autokarma - 60 de lei gen ca am putut online. BMW part number era 130lei. sa fim sanatosi! paul Cu placere, imi pare rau ca am vazut tarziu ; da si tu un ping pe mesagerie cand esti in pane d'astea Mulțumesc frumos Maverick Cu placere, sper sa ajute, nu vorbeste mult nenea ala dar vezi ce face Uite si scris: Brake-bleeding-All-BMW-EVO-systems-04-07.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 (editat) Salut, O intrebare - nush daca am mai scris - cand pornesc mobra face o cehstie ca afiseaza triunghiul de eroare si semnul de baterie pentru o secunda in timp ce electromotorul invarte motorul. Eroarea inregistrata: Fault code: 24052 electrical system under voltage De pornit a pornit de fiecare data la prima apasare si porneste usor. Tensiunea pe baterie este ok - 12.8 - 13.4 (la lithiu ion), incarcarea este ok - 14.1 - 14.2 Face asa de cand am luat-o, la fiecare pornire indiferent de conditii - motor cald sau rece, 0 grade sau 50 grade atmosfera. La fel a facut si baterie veche si cu baterie noua MBTX12U (200cca) la fel face si cu un JMT lithiumion (240cca) si la fel face pornita si cu baterie de masina in serie legata cu cabluri serioase. Conexiunile la baterie si la demaror sunt perfecte. Cablul de masa din spatele alternatorului este ok. Demarorul este curat, are periile in stare buna - cam 1cm lungime. Colectorul este perfect fara zgaraieturi sau alte chestii ciudate. Am crezut ca asa face toate la pornire dar se pare ca nu, Vre-o idee ce as mai putea verifica (am comandat platoul cu carbuni pentru demarorul bosch - SBH0033 pentru cine o dori vreodata). stima, paul Editat Martie 29, 2017 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Eroarea o arata cu rosu sau cu negru? Presupun ca ai GS911 de citesti erorile. Daca e cu negru, nu m-as stresa prea tare. Cand dai la automat, pentru o nanosecunda, tensiunea scade sub pragul la care apare eroarea aia. Da apoi isi revine. Ai baterie de 12Ah parca, nu? La 11xx e de 19Ah Acolo sigur nu ai avea problema asta, nu ca ar fi cu adevarat o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Eroarea o arata cu rosu sau cu negru? Presupun ca ai GS911 de citesti erorile. Daca e cu negru, nu m-as stresa prea tare. Cand dai la automat, pentru o nanosecunda, tensiunea scade sub pragul la care apare eroarea aia. Da apoi isi revine. Ai baterie de 12Ah parca, nu? La 11xx e de 19Ah Acolo sigur nu ai avea problema asta, nu ca ar fi cu adevarat o problema la 1200 e galben sau rosu triunghiul - e rosu cand se aprinde pentru acea secunda. nu am o problema - pot sa iau si baterie mai mare - tensiune sau cca dar presimt ca o sa faca la fel. si intr-adevar - nu este neaparat o problema pentru ca pornirea nu are absolut nici o problema - doar ma enerveaza vizual si ma loveste in spiritul tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Vinde mobra in regim de urgenta si scapi de toate neplacerile din bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 scuze, tu intrebi cum afiseaza gs911 eroarea. nu mai stiu - cred ca cu negru ca zicea ca not present now si parca alea not present sunt cu negru si alea active - cu rosu. » Post actualizat in 29 Mar 2017 06:29Vinde mobra in regim de urgenta si scapi de toate neplacerile din bord )) aia nu. eventual mai inca una. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Exact, de fapt nu ai nici o problema Asa e proiectat sistemul, asa functioneaza, totul e OK. Puteau sa iti puna o baterie mai mare, dar asta inseamna si mai multe grame de carat dupa tine, tot timpul. Cred ca poti sa faci ceva, dar nu stiu sigur daca se aplica la 1200 hexhead. De ex, la 1100-le meu, as putea sa ii pun un regulator de tensiune de K1200. Se potriveste la fix pe alternator, si tensiunea de incarcare e parca cu 0.3V mai mare decat asta de acuma. Asta ar insemna o pornire mai buna, tensiunea la baterie mai mare cand pui contactul, etc. Repet, pot, dar de ce m-as complica daca ceea ce am deja pe motor, merge exact cum trebuie sa mearga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Repet, pot, dar de ce m-as complica daca ceea ce am deja pe motor, merge exact cum trebuie sa mearga... Pai cum ziceam - baterie ok, componente ok - nu mi se pare normal sa comenteze cum ca Fault code: 24052 electrical system under voltage, si sa afiseze triunghiul de eroare chiar si pentru o secunda. parerea mea - recunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Si cand am luat masina, la reprezentanta, or sugerat sa ii schimb bateria, ca ar fi slaba. Doi ani si doua ierni mai tarziu, ii foarte buna, merge la fel de bine, la fel de usor porneste, etc. Doar pt ca apare un warn, nu inseamna ca e neaparat si o problema. Adica nu e de ignorat, clar, dar nici nu mi-as strica somnul noaptea din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 (editat) Salut, O intrebare - nush daca am mai scris - cand pornesc mobra face o cehstie ca afiseaza triunghiul de eroare si semnul de baterie pentru o secunda in timp ce electromotorul invarte motorul. Eroarea inregistrata: Fault code: 24052 electrical system under voltage De pornit a pornit de fiecare data la prima apasare si porneste usor. Tensiunea pe baterie este ok - 12.8 - 13.4 (la lithiu ion), incarcarea este ok - 14.1 - 14.2 Face asa de cand am luat-o, la fiecare pornire indiferent de conditii - motor cald sau rece, 0 grade sau 50 grade atmosfera. La fel a facut si baterie veche si cu baterie noua MBTX12U (200cca) la fel face si cu un JMT lithiumion (240cca) si la fel face pornita si cu baterie de masina in serie legata cu cabluri serioase. Conexiunile la baterie si la demaror sunt perfecte. Cablul de masa din spatele alternatorului este ok. Demarorul este curat, are periile in stare buna - cam 1cm lungime. Colectorul este perfect fara zgaraieturi sau alte chestii ciudate. Am crezut ca asa face toate la pornire dar se pare ca nu, Vre-o idee ce as mai putea verifica (am comandat platoul cu carbuni pentru demarorul bosch - SBH0033 pentru cine o dori vreodata). stima, paul Asa mult te stresezi si in viata tot timpu, sau numai motoru asta te streseaza asa? Inventezi probleme unde nu exista. Relax man, da-i cheie si admira peisaju. Daca motoru merge, da-i pace... Editat Martie 29, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Asa mult te stresezi si in viata tot timpu, sau numai motoru asta te streseaza asa? Inventezi probleme unde nu exista. Relax man, da-i cheie si admira peisaju. Daca motoru merge, da-i pace... )) nu ma ajutati! inventez? interesant. admir peisajul linistit - nu are legatura peisajul cu eroarea si nici stresul din viata mea cu motociclism.ro. sau nu reusim sa separam diverse chestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 (editat) Citeam pe topicul de vanzari la un bmw r1200gs lc din 2013, cu motor schimbat, ca vanzatorul spunea ca s-a facut recall la toate mobrele gs lc fabricate intre 2013-2016, chestie care mi se pare putin probabila spre imposibila. Sau nu am inteles eu bine ce spunea el? Uite ce spune omul: "S-a facut recall la toate modelele R1200 LC pana in 2016, pe motiv ca ar putea exista o problema la sistemul de racire." Povesti, acum am sunat la BMW Oradea si mi-au spus ca nu exista nicio campanie de rechemare, cel putin la mobra mea din 2014. Editat Martie 29, 2017 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Era prea frumos sa fie adevarat Si mie mi s-a parut dubios, am vazut anuntul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Citeam pe topicul de vanzari la un bmw r1200gs lc din 2013, cu motor schimbat, ca vanzatorul spunea ca s-a facut recall la toate mobrele gs lc fabricate intre 2013-2016, chestie care mi se pare putin probabila spre imposibila. Sau nu am inteles eu bine ce spunea el? Uite ce spune omul: "S-a facut recall la toate modelele R1200 LC pana in 2016, pe motiv ca ar putea exista o problema la sistemul de racire." Povesti, acum am sunat la BMW Oradea si mi-au spus ca nu exista nicio campanie de rechemare, cel putin la mobra mea din 2014. Au existat in toata lumea undeva sub 10 mobre afectate de acest recall. una dintre ele fiind a colegului care a pus-o la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 )) nu ma ajutati! inventez? interesant. admir peisajul linistit - nu are legatura peisajul cu eroarea si nici stresul din viata mea cu motociclism.ro. sau nu reusim sa separam diverse chestii? Ai compresia prea mare, daca scoti bujiile sa vezi ca nu-ti mai da eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Ghinionul lui, dar totusi acum are motor nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 schimbat cureaua azi. cea veche - contitech 4pk582 era inca in stare buna insa dura. oricum pentru 40 de lei si 15 minute de bricolat cred ca merita schimbata. Am rascolit garajul sa gasesc o tubulara de 34 - atat ii piulitza de la fulie - nici 32 si nici 36 de care ma impiedic zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Si pe mine ma batea gandul sa o schimb...Bine ca am aflat ce cheie e nevoie sa nu cred ca am tubulara de 34 . Insa la ADV sigur nu dureaza 15 minute, trebuie sa dau barele de protectie jos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Am vazut mai multi ca folosesc curent de la bateria masinii sa porneasca mobra . Mie nu prea mi se pare treaba buna . Tin minte ca am facut si eu odata asa si electromotorul parca a fost pe modul race dupa care la scurt timp a trebuit sa il repar. Care se pricep la electrica ce parere aveti? » Post actualizat in 29 Mar 2017 19:43 Eu oricum nu dau sau iau curent prin cabluri decit in situatii exceptionale. Mai ales la vehicule mai noi nu e cel mai recomandat lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Am vazut mai multi ca folosesc curent de la bateria masinii sa porneasca mobra . Mie nu prea mi se pare treaba buna . Tin minte ca am facut si eu odata asa si electromotorul parca a fost pe modul race dupa care la scurt timp a trebuit sa il repar. Care se pricep la electrica ce parere aveti? » Post actualizat in 29 Mar 2017 19:43 Eu oricum nu dau sau iau curent prin cabluri decit in situatii exceptionale. Mai ales la vehicule mai noi nu e cel mai recomandat lucru nu are treaba - cat timp tensiunea este ok - consumatorul isi ia cat curent ii trebuie. Si pe mine ma batea gandul sa o schimb...Bine ca am aflat ce cheie e nevoie sa nu cred ca am tubulara de 34 . Insa la ADV sigur nu dureaza 15 minute, trebuie sa dau barele de protectie jos.... eu a trebuit doar sa slabesc crashbarul sw-motech si data jos bara centrala ce uneste cele 2 jumatati insa a mers repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Poate gandesc io altfel, dar prefer motorul pus de fabrica cu 20-30mii pe ceas decat unul nou repus pe mobra in service Fiecare cu pasarelele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 schimbat cureaua azi. cea veche - contitech 4pk582 era inca in stare buna insa dura. oricum pentru 40 de lei si 15 minute de bricolat cred ca merita schimbata. Am rascolit garajul sa gasesc o tubulara de 34 - atat ii piulitza de la fulie - nici 32 si nici 36 de care ma impiedic zilnic. Nu stiu la ce iti trebuie cheie asa mare, pe langa ca ii scumpa ca naiba, nu prea ai nevoie. Eu scot doua bujii, alea de sus, si cineva imi invarte roata spate, in timp ce mobra e in a 5-a/6-a Am auzit ca ar fi unii si mai mesteri, care numa dau la automat si monteaza singuri cureaua, dar mie mi-s dragi degetele si chiar m-am atasat de ele Am vazut mai multi ca folosesc curent de la bateria masinii sa porneasca mobra . Mie nu prea mi se pare treaba buna . Tin minte ca am facut si eu odata asa si electromotorul parca a fost pe modul race dupa care la scurt timp a trebuit sa il repar. Care se pricep la electrica ce parere aveti? » Post actualizat in 29 Mar 2017 19:43 Eu oricum nu dau sau iau curent prin cabluri decit in situatii exceptionale. Mai ales la vehicule mai noi nu e cel mai recomandat lucru Poti sa dai curent de la tank, daca e pe 12V instalatia. Poate ai pus bateriile in serie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Amperii nu conteaza? Deloc? Nu stiu . Doar intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Consumatorul isi ia cat are nevoie. Ca o comparatie data de cineva aici pe forum, oarecum trasa de par, cand meri la bar, bei cat iti trebuie, nu cat are pe raft marfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Nu stiu la ce iti trebuie cheie asa mare, pe langa ca ii scumpa ca naiba, nu prea ai nevoie. Eu scot doua bujii, alea de sus, si cineva imi invarte roata spate, in timp ce mobra e in a 5-a/6-a Am auzit ca ar fi unii si mai mesteri, care numa dau la automat si monteaza singuri cureaua, dar mie mi-s dragi degetele si chiar m-am atasat de ele Salut, Pentru ca nu aveam chef sa scot inca doua bujii si nu aveam pe "cineva" care sa imi invarta de roata. Solutia logica mi se pare sa rotesti de fulie cu cheie (folosind sau nu dispozitivul special de montat curea - care poate fi inlocuit cu un plastic subtire si dur). Tot norocul ca se poate roti si cu tubulara de 36 fara prea mare efort care sa beleasca piulitza. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.