Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Xandros, ne zici cum e jaca aia??!!

 

Azi am luat-o la prima tura. Imi place cum se aseaza, cum arata. Protectia la vant + frig buna. La 8 grade de dimineata mi-a fost foarte bine. La 22 la pranz, deja putin cam cald. La maneci e nitel de lucru cand pui manusa pe sub, ca reglaju e cu fermoar si uneori nu-l nimeresc.

» Post actualizat in 01 Apr 2017 17:13

 

Aparuse de mult :D : http://www.wunderlich.de/en/worldofexperience/concept-bikes/r/wunderlich-r-1200-gs-lc-hybrid/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa! De ce nu pun un motor mai tare pe "porcul" asta?! Din moment ce (cam)toate mobrele din categoria asta au peste 150hp.

 

Nu cred ca asta este problema GS-ului. Conteaza foarte mult cand si cum dezvolta acea putere dar si cuplul.

Cand m-am dat cu S1000XR de 165 cp m-a dezamagit motorul. Obisnuit cu GS-ul sa fuga bine in orice regim de turatie, am intrat in depasire intr-a sasea la viteza mai mica (ceva gen 80km/h) si a trebuit sa renunt pentru ca... nu a putut.

Asadar, de puterea aia te bucuri doar daca urci la greu in ture, ceea ce nu mi se pare prea compatibil cu stilul GS.

Mai este probebil si aspectul ca boxerul nu este un motor de la care sa ceri putere prea mare, are niste limite.

 

Si, ca fapt divers, un filmulet pe care l-am mai pus p-aici si cu alte ocazii, cu 1200GS vs. 200cp ai lui S1000RR / HP4:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic (sau nu) .. de la 120 km/h mi se pare ca incepe sa vibreze .. nu tare, dar se simte .. asa e si la voi ?

 

Cauciucurile sunt Scorpion Trail 2 de care pana acum sunt foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva sa reseteze senzorul de carburant? La mine nu mai indica corect și am văzut pe YouTube că ar merge resetat cu partea piezo a unei brichete.

Salut,

Eu am incercat dar cred ca a tinut fix jumatate de rezervor. Dupa alte incercari - nu mai trecea de calibrare. Am renuntat sa tot desfac pompa si mi.am luat altul nou care a tinut de atunci (si sper sa mai tina...)

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye si sambata am facut o tura de peste 400 km, de acomodare... atat cu noua moto cat si dupa pauza de iarna.

Motocicleta nu este inca completa, la service-ul de 1000 km urmand sa-mi monteze si crashbar-ul, toba Akrapovic, proiectoarele si scaritele HP. Din pacate nici anvelopele ST2 nu au fost disponibile, cica ar fi cererea mare pentru ele si nu prea mai fac fata cu livrarile, si ca sa nu mai pierd un weekend, am ales Tourance Next.

 

post-9546-0-19558300-1491228855_thumb.jpgpost-9546-0-80326800-1491228853_thumb.jpg

 

Pe langa cele trei pachete si alarma, am mai pus ceva accesorii (originale BMW): cele trei case-uri, scutul enduro, protectiile de cilindri, cele mai sus mentionate, aparatorile de apa/noroi pt. roata spate pe cadru (astea ar fi new entry si nu sunt scumpe). Si bineinteles noul Navigator 6.

Pentru ca-mi place sa merg in picioare mi-am pus inaltatoare de ghidon de la Wunderlich (cele care si aduc ghidonul putin mai in spate) dar si cate ceva de la Rizoma: talpa de cric (arata mult mai bine decat cea de la TT), capacele de lichid de la manete si busonul de ulei (astea mi-ai placut ca sunt cu albastru si se asorteaza bine cu restul motocicletei :D )

 

Suspensia sport cu care se lauda Rallye nu m-a interesat fiind si mai rigida si mai inalta. Si mai exista pachetul pasager care contine setul de sei normale (in loc de saua Rallye), cricul central si parbrizul normal...

 

Primele impresii dupa cca. 450 km... in primul rand, imi place tare mult cum arata :) Apoi cutia de viteze este clar imbunatatita, nu am ce-i reprosa, si quick shifter-ul schimba mai bine. M-a impresionat placut saua... este clar mai comoda la mers in picioare, imi place si cum se sta pe ea ca nu ma mai opresc in saua pasagerului si imi pot schimba pozitia in mers dar ma asteptam sa fie mai incomoda insa nu a fost cazul. Imi place si faptul ca ESA se regleaza automat (cu/fara pasager/bagaj).

Ce nu-mi place: sistemul keyless (incepand cu telecomanda care are butonul de scos cheia pus total aiurea), cu cheia ma miscam mai rapid, asta trebuie scoasa din butucul case-ului ca sa poti umbla la bagaje. Ma rog,chestie de obisnuinta poate. Pe de alta parte este mai comod s-o ai doar in buzunar, la banzinarie etc. Si faptul ca au renuntat la un bec martor de semnalizare, adica la bord acum este un singur bec de semnalizare in loc de doua.

Restul, mai vad pe parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Daca nu e confidential, cat a costat cu toate accesoriile, a sarit de 20-22k?Mersi.Navi VI arata extraordinar fata de V.Bafta multa.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maverick, încă o dată mulțumesc. Azi am înlocuit lichidul la servo.... Mă rog, lichid am pus eu, că în ea era un fel de untdelemn de la​ Bunica :). Acum până și scheunatul specific a schimbat tonul.

 

Mulțumesc ivanp, voi lua în considerare înlocuirea.

 

Mai este vreun furnizor de piese in tara in afara de Bavaria?

Scuze dacă întreb banalități, acum descopăr și eu motocicletele astea.

Editat de Baxxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye...

 

Superba! Sa te bucuri de ea sanatos! Culoarea si cauciucurile potrivite. :D

 

Spune-mi te rog de aparatorile alea suplimentare de pe cadru - sunt de la BMW? Eu am pus MudSling pt roata spate dar stiu ca pe piciorul stang tot ma mai stropesc un pic cand ploua si exact pe acolo arunca apa.

inaltatoare ghidon de 25 mm si talpa cric am pus si eu. Kit-ul de pasager nu l-ai luat? S-ar putea sa-ti lipseasca cricul central...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Cand accelerez mai tare de la cca. 3000 rpm in treptele 3/4 aud un zgomot asemanator celui facut de niste clopotei.

Am inteles ca cel mai probabil este de la ping sensors (sunt 2).

Intrebare: cum pun un diagnostic corect astfel incat sa nu schimb senzorii degeaba?

Alta intrebare: pot sa stabilesc care este stricat si sa schimb numai unul?

Alta intrebare: de ce se strica astia??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva dracoveniile astea ?

 

http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-motorcycles-two-one-glove-bmw-motorcycles-gift-ideas-76218547-657-663-p-270?osCsid=nfg543cbb57poi3o45ivkofsn0

 

Vlad, daca nu ai ales suspensia de Rallye .. atunci sa inteleg ca ai luat pentru culoare ? :D sincer, daca nu ar fi prea mare balamucu as vopsi si eu asa utilaju :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye si sambata am facut o tura de peste 400 km, de acomodare... atat cu noua moto cat si dupa pauza de iarna.

[...] Imi place si faptul ca ESA se regleaza automat (cu/fara pasager/bagaj).

Sa o stapanesti sanatos si fara nicio problemuta :) Arata misto si din ce spui e (si mai) faina la pilotat.

 

PS - merge si manual totusi setat ESA ? Eu de ex cand merg singur merg setat pe pilot+bagaj daca vreau sa merg mai tarisor si doar pilot in rest (am si nitele kg peste riderul mediu pe care il socoteste bmw :) ).

 

Spune-mi te rog de aparatorile alea suplimentare de pe cadru - sunt de la BMW? Eu am pus MudSling pt roata spate dar stiu ca pe piciorul stang tot ma mai stropesc un pic cand ploua si exact pe acolo arunca apa.

Si eu sunt interesat de aparatorile alea. Par a fi bmw. Sunt curios daca merg si pe generatia anterioara '13-16

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe AUTO, daca esti mai greu se ridica singura. Acum se echilibreaza automat fata-spate; pe manual, daca ai 70 kg ca mine si selectezi pilot+bagaj se poate sa se ridice mai mult decat trebuie; daca o lasi doar pe pilot s-ar putea sa fie prea lasata de spate (vorbesc de cazul in care chiar ai cutiile puse).

Mai poti selecta MAX si atunci se ridica la maxim.

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este vreun furnizor de piese in tara in afara de Bavaria?

Scuze dacă întreb banalități, acum descopăr și eu motocicletele astea.

Salut,

Dacă îmi trimiți email cu codurile care te intereseaza, iti pot aduce eu piese originale si/sau OEM, AM. Din pacate nu am timp de identificare. Eu comercializez piese pentru utilaje de constructii, dar am acces si la cele pentru auto, moto.

 

0731630621

dorin.rus@casetm.ro

 

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...