Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye...

 

Superba! Sa te bucuri de ea sanatos! Culoarea si cauciucurile potrivite. :D

 

Spune-mi te rog de aparatorile alea suplimentare de pe cadru - sunt de la BMW? Eu am pus MudSling pt roata spate dar stiu ca pe piciorul stang tot ma mai stropesc un pic cand ploua si exact pe acolo arunca apa.

inaltatoare ghidon de 25 mm si talpa cric am pus si eu. Kit-ul de pasager nu l-ai luat? S-ar putea sa-ti lipseasca cricul central...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Cand accelerez mai tare de la cca. 3000 rpm in treptele 3/4 aud un zgomot asemanator celui facut de niste clopotei.

Am inteles ca cel mai probabil este de la ping sensors (sunt 2).

Intrebare: cum pun un diagnostic corect astfel incat sa nu schimb senzorii degeaba?

Alta intrebare: pot sa stabilesc care este stricat si sa schimb numai unul?

Alta intrebare: de ce se strica astia??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva dracoveniile astea ?

 

http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-motorcycles-two-one-glove-bmw-motorcycles-gift-ideas-76218547-657-663-p-270?osCsid=nfg543cbb57poi3o45ivkofsn0

 

Vlad, daca nu ai ales suspensia de Rallye .. atunci sa inteleg ca ai luat pentru culoare ? :D sincer, daca nu ar fi prea mare balamucu as vopsi si eu asa utilaju :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye si sambata am facut o tura de peste 400 km, de acomodare... atat cu noua moto cat si dupa pauza de iarna.

[...] Imi place si faptul ca ESA se regleaza automat (cu/fara pasager/bagaj).

Sa o stapanesti sanatos si fara nicio problemuta :) Arata misto si din ce spui e (si mai) faina la pilotat.

 

PS - merge si manual totusi setat ESA ? Eu de ex cand merg singur merg setat pe pilot+bagaj daca vreau sa merg mai tarisor si doar pilot in rest (am si nitele kg peste riderul mediu pe care il socoteste bmw :) ).

 

Spune-mi te rog de aparatorile alea suplimentare de pe cadru - sunt de la BMW? Eu am pus MudSling pt roata spate dar stiu ca pe piciorul stang tot ma mai stropesc un pic cand ploua si exact pe acolo arunca apa.

Si eu sunt interesat de aparatorile alea. Par a fi bmw. Sunt curios daca merg si pe generatia anterioara '13-16

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe AUTO, daca esti mai greu se ridica singura. Acum se echilibreaza automat fata-spate; pe manual, daca ai 70 kg ca mine si selectezi pilot+bagaj se poate sa se ridice mai mult decat trebuie; daca o lasi doar pe pilot s-ar putea sa fie prea lasata de spate (vorbesc de cazul in care chiar ai cutiile puse).

Mai poti selecta MAX si atunci se ridica la maxim.

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este vreun furnizor de piese in tara in afara de Bavaria?

Scuze dacă întreb banalități, acum descopăr și eu motocicletele astea.

Salut,

Dacă îmi trimiți email cu codurile care te intereseaza, iti pot aduce eu piese originale si/sau OEM, AM. Din pacate nu am timp de identificare. Eu comercializez piese pentru utilaje de constructii, dar am acces si la cele pentru auto, moto.

 

0731630621

dorin.rus@casetm.ro

 

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat si suspensia fata cu wilbers - vis de vis!

... si o "modificare" pe care vreau sa o fac de mai bine de un an ...intotdeauna m-au enervat carcalacii gasiti pe filtrul de aer ...

 

post-18136-0-09407100-1491511020_thumb.jpg

 

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru gandurile bune! O sa tin cont si o sa ma bucur de ea ;)

 

Ce iti fac la 1000 km? Schimba uleiul sau mai strang si din prezoane la cilindri?

 

Am cautat factura din 2014 de la fosta si am gasit... control general si schimbat ulei motor (+ filtru) si cutie.

 

cum e cu parbrizu ala mini ? arunca in freza aerul sau in piept ?

 

In ziua in care am facut cei +400 km era atentionare de vant puternic p-aici asa ca mi-e greu sa spun daca ceea ce am simtit era strict de la parbriz. Oricum cred ca mi-l pun pe cel de la fosta, unul de la Wunderlich ceva mai scund decat serie dar minim la fel de lat.


» Post actualizat in 07 Apr 2017 13:47

Daca nu e confidential, cat a costat cu toate accesoriile, a sarit de 20-22k?Mersi.Navi VI arata extraordinar fata de V.

 

Nu este vorba de confidential (ca nu am ce ascunde) ci de relevanta, pentru ca aici avem o taxa maricica, Nova se numeste, pe "lux" si mediu, care la moto de peste 800 cc este de 20% din pretul fara TVA. Astfel, pretul de lista cu tot ce am pus pe ea (inclusiv accesoriile Rizoma si Wunderlich, luate tot de la BMW), Navi, Akrapovic etc a sarit de 28k din care in final am avut 10% reducere cat am de obicei. Dar repet, nu este direct cumparabil cu pretul din Ro.

 

Spune-mi te rog de aparatorile alea suplimentare de pe cadru - sunt de la BMW? Eu am pus MudSling pt roata spate dar stiu ca pe piciorul stang tot ma mai stropesc un pic cand ploua si exact pe acolo arunca apa.

inaltatoare ghidon de 25 mm si talpa cric am pus si eu. Kit-ul de pasager nu l-ai luat? S-ar putea sa-ti lipseasca cricul central...

 

Da, asa cum le-am enumerat mai sus, sunt de la BMW. Ala de roata are avantajul ca nu mai arunca prea mult in general in timp ce astea ale mele imi feresc doar picioarele mele, dar pe mine asta ma interesa. Este vorba de acele triunghiuri de plastic, cate unul pe fiecare parte, parca 60€ au fost.

Inaltatoarele mele conform descrierii urca cu 38 mm dar si vin spre tine.

Pt mine cricul central tindea spre zero ca utilitate, il foloseam eventual doar ca sa stea moto dreapta cand mai pun puradelu' pe ea daca vrea :D dar atarna la greutate si mai loveam cu el la denivelari in viteza. Parbrizul serie nu ma interesa insa pierdeam saua Rallye pe care deja mi-o doream de la fosta moto. In caz ca vreau cric central, ma costa vreo 300€ (cu montaj).

 

Vlad, daca nu ai ales suspensia de Rallye .. atunci sa inteleg ca ai luat pentru culoare ?

 

Pai alternativele erau alb sau negru si niciuna nu ma tenteaza. Culoarea asta imi placea deja tare mult de mult, o are nasi-miu pe dohc-ul din 2012... si, chiar daca nu ma dau in vand dupa motor si roti vopsite in negru, mi-a placut tare mult cum arata per total cu cadrul albastru si cu saua aia. Ma gandesc poate chiar sa-i scot si portbagajul ca arata mai frumos.

 

Apropos, pe langa manualul de utilizare normal, la Rallye mai primesti un mic manual de utilizare in care se explica cum scoti/pui scaritele de pasager, portbagajul, parbrizul, cum demontezi protectiile de radiatoare si cadru, saua...

 

PS - merge si manual totusi setat ESA ? Eu de ex cand merg singur merg setat pe pilot+bagaj daca vreau sa merg mai tarisor si doar pilot in rest (am si nitele kg peste riderul mediu pe care il socoteste bmw ).

 

Si eu sunt interesat de aparatorile alea. Par a fi bmw. Sunt curios daca merg si pe generatia anterioara '13-16

 

Am uitat sa mentionez la minusuri: ESA nu mai are modul "soft". Are doar "road" (in loc de normal) si "dynamic". Nu stiu daca este valabil doar la Rallye.

Iar ca reglaj al arcului, ai "minim" (ca sa o lasi in jos), "auto" sau "maxim" ca sa o ridici. In mod normal o lasi pe auto si nu mai ai grija cu/fara pasager/bagaj, ceea ce nu-i rau. Si eu, fiind greu, mergeam mereu pe pilot+bagaj la fosta.

 

Tind sa cred ca merg si la 13-16 dar nu am intrebat.

 

Pe AUTO, daca esti mai greu se ridica singura. Acum se echilibreaza automat fata-spate; pe manual, daca ai 70 kg ca mine si selectezi pilot+bagaj se poate sa se ridice mai mult decat trebuie; daca o lasi doar pe pilot s-ar putea sa fie prea lasata de spate (vorbesc de cazul in care chiar ai cutiile puse).

 

Mai exista asta cu pilot si bagaj? Nu mai stiu... am mers doar o zi pe ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez la minusuri: ESA nu mai are modul "soft". Are doar "road" (in loc de normal) si "dynamic". Nu stiu daca este valabil doar la Rallye.

Iar ca reglaj al arcului, ai "minim" (ca sa o lasi in jos), "auto" sau "maxim" ca sa o ridici. In mod normal o lasi pe auto si nu mai ai grija cu/fara pasager/bagaj, ceea ce nu-i rau. Si eu, fiind greu, mergeam mereu pe pilot+bagaj la fosta.

 

Tind sa cred ca merg si la 13-16 dar nu am intrebat.

 

 

Mai exista asta cu pilot si bagaj? Nu mai stiu... am mers doar o zi pe ea...

 

 

Pilot si bagaj - vorbeam de versiunea dinainte de 2017.

 

Cam asa functioneaza Riding Modes acum:

 

post-37979-0-26866200-1491576872_thumb.png

 

Si astea sunt variantele 2017 de GS:

 

post-37979-0-64253700-1491576931_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu Ivane, las-o mai potrivit , prietene !

mai invarte si roata. s-a plictisit lumea de tine, nu mai poate intra de raul tau...

 

 

numai bine,

Bill

pai?

deranjez pe cineva? - nu ma prind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cu scuzele de rigoare pentru postarea off:

 

Pana si eu iti citesc cu placere interventiile, desi nu am nici cea mai mica treaba cu subiectul.

Cred ca imi plac oamenii pasionati (si politicosi) in general.

:what:

 

In cel mai rau caz, fa-ti un topic strict pentru discutii tehnice cu privire la generatia de GS pe care o ai.

Just sayin...

 

 

P.S. - Nu, nu ne cunoastem. Nu avem (mai) nici o treaba unul cu celalalt, in ciuda faptului ca locuim in acelasi oras.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dellnegro, Raul (a doua oara imi trece prin cap ca imi pare rau ca nu ne cunoastem!) - multumesc cumva de suport - incerc doar sa inteleg cu ce deranjez pe acest topic.

 

 

Sa fim sanatosi,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Acum ani buni, cand am pornit topicul de XT, am marsat f mult pe latura tehnica. Benzina si timp oricine putea gasi la nevoie. Ma interesa sa gasim si sa sharuim cunostinte tehnice atunci. Idealizam un topic in care sa apara useri care sa duca dincolo de litera C discutiile si solutiile. Pe la C eram eu.

 

Nu a fost sa fie. Cu timpul au aparut motociclete evident mai bune, nici eu nu am mai avut entuziasmul, motivatia, varsta, timpul, etc, etc.

Suntem consumeri, majoritatea, acesta este adevarul. Nivelul meu de consumerism moto este pe la x euro, al altor persoane mai sus sau mai jos (nu o zic in sensul de judecata, discriminare, etc). Si eu am ajuns unul, recunosc. Si suntem majoritari. Motiv pentru care probabil lumea ia anumite chestii cu tenta de adevar general si nu da pe spate la optiuni diferite (iarasi, fara tenta de discriminare, judecata)

 

Si acum am salvate prin comp postarile lui Mr. White referitoare la upragadarea suspensiei de la 690, de pe vremea cand pregatea portocala pentru Transcarpatic. Mi-au parut proiector de antiaeriana la ce ceata anemica era pe topicul acela pana sa apara.

 

Optiuni si optiuni, De gustibus.

Desi ma repet - in functie de optiunea si feelingul tau, cred ca poti face un topic strict tehnic pentru generatia ta/voastra de GS. Probabil o sa postati majoritar tu si DanCata, dar sunt siguri ca veti avea destui cititori si save-uri prin bookmark-uri.

 

Just sayin.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Sau fa-ti un blog/canal YT pe stilul lui Harris, pentru publicitatea ta, fiindca cei care vor "fura" meserie de acolo vs. potentialii clientii vor fi in contrabalans total.

Si fa-ti un service part time, aici vreau sa ajung.

Pari un tip hyper atent la detalii, bani sa dotezi un garaj nu ar trebui infinit de multi dpmdv, imbini utilul cu placutul, concurenta cu DC nu prea vad cum v-ati face, lumea ar fi bucuroasa sa aiba un mecanic dedicat BMW pe zona de vest a tarii si cred ca ti-ai gasi musterii si pe la sarbi sau unguri.

Asta cu conditia sa vrei / sa te vezi facand asta. Ca spiritul, chemarea "politehnica" cum ii zic eu, vad ca il ai.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau fa-ti un blog/canal YT pe stilul lui Harris, pentru publicitatea ta, fiindca cei care vor "fura" meserie de acolo vs. potentialii clientii vor fi in contrabalans total.

Si fa-ti un service part time, aici vreau sa ajung.

Pari un tip hyper atent la detalii, bani sa dotezi un garaj nu ar trebui infinit de multi dpmdv, imbini utilul cu placutul, concurenta cu DC nu prea vad cum v-ati face, lumea ar fi bucuroasa sa aiba un mecanic dedicat BMW pe zona de vest a tarii si cred ca ti-ai gasi musterii si pe la sarbi sau unguri.

Asta cu conditia sa vrei / sa te vezi facand asta. Ca spiritul, chemarea "politehnica" cum ii zic eu, vad ca il ai.

:)

Multumesc de ganduri - inca o data!

Din pacate din ce in ce mai putin timp pentru surubarit - in general intre 22:00-02:00 ...si in ultima perioada ma rupe si jobul la timp liber (dar o sa treaca).

Legat de service - nu mi se pare ca am ce sa aduc nou - totul este super simplu de facut cu un pic de atentie/timp si mi-ar fi jena sa cer la oameni bani pentru asta.

Altfel ajut cu placere atunci cand sunt chemat/sunat (mai suna lumea chiar daca nu ne stim direct sa intrebe diverse) si este ok.

:)

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:what:

 

In cel mai rau caz, fa-ti un topic strict pentru discutii tehnice cu privire la generatia de GS pe care o ai.

Just sayin...

Pai asta-i topicu potrivit pentru ce face el, sa fim seriosi.

Cred doar ca Bill glumea, sau cel putin sper...

 

Ivane, eu n-am 1200, ma dau cu sora mai mica, 1150 gsa, dar nu cred ca poate sa deranjeze pe cineva ce postezi tu. E forum in definitiv... Poate mai sunt unii interesati de ce modifici tu acolo.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Părere de pasionat convertit: ca sa servisezi îți trebuie simt tehnic, pasiune sa inveti/cercetezi/descoperi soluții, sa bagi ceva bani în scule, sa ai un spațiu decent (căldură, curent, apa), șamd. Chestii normale pt un pasionat și mai mult. Pune la pachet ca imensa majoritate a celor care își permit motocicleta aceasta nu sunt oameni care sa mai aibă cheful sau timpul de șurubarit. Sa nu mai vb de creat condițiile pentru șurubarit în prima faza.

 

În linkul din semnătura mea (dan smc) este un capitol despre ce înseamnă meseria de mecanic și alegerea ei pe viata. Este un log f fain de citit. Lam citit acum f mulți ani, erau alte vremuri și aici pe forum (se discuta la un nivel ff tehnic dpmdv) și am înțeles ca nu este pentru mine nici calea, nici chemarea asta.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dellnegro, Raul (a doua oara imi trece prin cap ca imi pare rau ca nu ne cunoastem!) - multumesc cumva de suport - incerc doar sa inteleg cu ce deranjez pe acest topic.

 

 

Sa fim sanatosi,

paul

Nu deranjezi cu nimic, stai relax. Personal am fost placut surprins de cate chestii ai invatat/citit legat de model de cand ti'ai luat utilajul, tinand cont ca vii de pe o cu totul alta marca. Ca n'ai doua maini de stanga si gasesti si timp sa impartasesti diverse chestii pe aici - iar e de apreciat. Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! Baga mare in continuare. Iubim motoarele si ii apreciem pe cei care scriu lucruri interesante despre ele😀

» Post actualizat in 08 Apr 2017 20:52

O rezolvam si cu intalnirea. Eu sunt din Bucuresti (mai exact Ilfov). Tu de unde esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...