ivanp Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 A facut cineva revizie furca fata ? Thanks, Ionut Merci de detalii. Furca fata am schimbat eu uleiul - e super simplu - probabil operatia cea mai complicata o sa fie realinierea jambelor in jugul inferior. Si cel putin la mine a mai fost o surpriza cand odata slabite tijele - coboara libere . Desfacaut si verificat - uleiul era in foarte buna stare - probabil pentru ca are doar rol de ungere (nu cred ca l-a schimbat cineva de cand a iesit din fabrica). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 (editat) Ok. Mersi de info. O sa-i fac si eu o servisare. Editat Iunie 19, 2017 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 . zgomot in cutie (de la un rulment) sau disc pe ax dar inca nu am ajuns sa desfacem. Se diminueaza schimband tija impingatoare de la ambreiaj. Treaba de o ora cu cafeaua aferenta. Stanga 0 km, dreapta 130000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Se diminueaza schimband tija impingatoare de la ambreiaj. Treaba de o ora cu cafeaua aferenta. pushrods.jpg Stanga 0 km, dreapta 130000 km. Salut, Merci - a fost inlocuita ...nici o modificare de zgomot. Eu mi.am explicat ca uzura tijei este compensata din cursa pistonului din slave. Probabil o sa stim sursa sigura atunci cand se va da cutia jos. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 DKW, good point. Dar nu ajuta, nu era de la tija zgomotul. Zgomotul provine de la furci, dar din cauza inputshaft-ului. Thanks, Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Daca problema este de la imput shaft, se rezolva doar prin inlocuire. Zgomotul facut il auzi foarte clar in partea din spate a cutiei de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Tot vad in ultima vreme din ce in ce mai multe cazuri cu probleme la furca, la noul Gs. N-ar strica sa fiti atenti la chestia asta, urmarile sunt cam nasoale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Personal cred ca chestiile astea, ca si cardanele rupte and stuff, vin de la o exploatare necorespunzatoare a mobrei. Ea saraca iti inspira incredere si se tine f bine si in conditii naspa de mers. Dar cand ai impresia ca ai sub tine un 530 exc sau ceva de genul asta dar de fapt e un GS... cam asta se intampla... O tine la cateva ture mai dure, niste sarituri etc, dar cand faci obicei din asta cu ditamai vaca... o cam frangi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Problema e cum tragi linie? Cand stii ca e prea mult? » Post actualizat in 22 Jun 2017 21:34N-am auzit de problema asta la 1150... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Cu cat sunt mai noi cu atat apar mai multe belele. Ce chestie ca la japoneze nu am auzit povesti de genul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 S-a rezolvat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 S-a rezolvat... IMG_0459.JPG ) in interior sunt si mai faine. dar cum drac ai 3 cutii? (2 in poza + cea de pe motor) stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Cele din poza, stanga cea veche, dreapta cea noua. stiu cum sunt si inauntru, pe una am desfacut-o complet, dat rulemtii jos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Cele din poza, stanga cea veche, dreapta cea noua. stiu cum sunt si inauntru, pe una am desfacut-o complet, dat rulemtii jos.. Bravo! Nu ai ceva poze reprezentative cu defectul de rulment? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Mai e pana ajunge la noi. https://www.press.bmwgroup.com/south-africa/article/detail/T0272042EN/bmw-motorrad-south-africa-carries-out-a-service-campaign-on-the-bmw-r-1200-gs-and-r-1200-gs-adventure-models-produced-between-november-2013-and-june-2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Ma uit la noul Gsa de ceva vreme, da sincer nu-mi mai trebuie, m-am lecuit... L-au stricat si e pacat. Sa vedem cum o s-o dreaga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Baga un ochi si citeste. https://m.facebook.com/groups/1606776689535855?view=permalink&id=1936570663223121 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Mda, cam nasol. O sa verific si eu azi, sa vad daca e ceva vizibil deranjat pe sub garnitura aia. Observ ca mai toate accidentele au avut loc in offroad. Damn marketing .. O lista de linkuri (cumva derivate din FB-ul ala): https://www.facebook.com/GS1200ForkIssue https://xladv.com/topic/1060-gsgsa-fork-stanchion-problems/ http://tonaestrada.com.br/atencao-risco-para-os-proprietarios-de-bmw-gs-1200-e-gs-1200-adventure/ https://www.facebook.com/hashtag/bmwfatalflaw?source=feed_text&story_id=10158922677750603 http://www.motorcycle-usa.com/2013/04/article/bmw-recalls-r1200gs-for-fork-issue/ Am sunat ieri la Bavaria Otopeni dar .. nu se stia nimic. Sa vad daca ma contacteaza cineva inapoi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Personal cred ca chestiile astea, ca si cardanele rupte and stuff, vin de la o exploatare necorespunzatoare a mobrei. Ea saraca iti inspira incredere si se tine f bine si in conditii naspa de mers. Dar cand ai impresia ca ai sub tine un 530 exc sau ceva de genul asta dar de fapt e un GS... cam asta se intampla... O tine la cateva ture mai dure, niste sarituri etc, dar cand faci obicei din asta cu ditamai vaca... o cam frangi. Salut, Eu zic ca e mai simplu de atat. Foarte fain gandit telelever-ul dar au mai economisit un pic de material/cost la jambe pentru modelul nou. Dupa cum arata deformarile - nu este din cauza proastei capsari ci pur si simplu material prost in jamba. Axul "dopului" din capatul de sus (care teoretic are un mic joc elastic fata spate in bucsile din jugul superior) la un moment dat nu mai preia bucsa jocul ... se deformeaza jamba si se ovalizeaza - jocul se muta acolo. Bratara de la Dan ajuta sa nu se mai deformeze tija in zona superioara ... Problemele grave nu apar brusc ... ci in timp. Incet incet se ovalizeaza jamba si la un moment data se smulge. Da, folosit in teren denivelat - ajunsul in capat de cursa la telescopul fata cauzeaza stresul cel mai mare. http://www.gs-enduro.de/pics/pics_ani/ani_telelever.gif numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Din păcate nu am avut la îndemâna un aparat foto/telefon.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 https://www.press.bmwgroup.com/south-africa/article/detail/T0272042EN/bmw-motorrad-south-africa-carries-out-a-service-campaign-on-the-bmw-r-1200-gs-and-r-1200-gs-adventure-models-produced-between-november-2013-and-june-2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Fix asta am postat pe pagina de dinainte https://www.press.bmwgroup.com/south-africa/article/detail/T0272042EN/bmw-motorrad-south-africa-carries-out-a-service-campaign-on-the-bmw-r-1200-gs-and-r-1200-gs-adventure-models-produced-between-november-2013-and-june-2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Am vazut si eu la cineva piesele in cauza, dupa un accident minor. Ambusitarile alea sunt o gluma. Credeam ca e clasic, cu filet, der am avut o surpriza. Nu am inteles logica, dar probabil ca cineva ate o explicatie logica. Pacat pt imaginea brandului. Citeam pe niste grupuri pe FB ca unuii vroiau sa achizitioneze noul LC si brusc se gandesc de 2 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Fix asta am postat pe pagina de dinainte Scuze, nu am observat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.