Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

(si asta de la vibratii, nu de la actionare)

 

Pai cred, ca io nu-l foloseam niciodata, ca n-aveam de ce sa le sting; motiv pt care chiar m-am mirat ca s-a dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici eu nu le prea stingeam la a mea, dar un comutator nu e problema. Astea-s chestii marunte, le ignoram.

Ignoram si senzoru de benzina, am auzit ca face probleme f des si probabil o sa folosesc trip-ul. La gsa, o sa fie benzina suficienta sa nu raman in pana prostului.

Intrebam mai mult despre probleme mai grave, daca-s ani de care sa ma feresc, stiu ca la modelele anterioare 1100/1150 aveau ceva hibe in anumiti ani, dar aici n-am auzit sa fie cazu.

Inca studiez, analizez, nu-s hotarat 100% in ce directie s-o iau. Inima vrea lc, capu imi spune sa stau linistit si sa iau dohc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nca studiez, analizez, nu-s hotarat 100% in ce directie s-o iau. Inima vrea lc, capu imi spune sa stau linistit si sa iau dohc...

Decat un LC din primii 2 ani de productie, mai bine un DOHC 2011/2012 cu putini km (parerea mea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat un LC din primii 2 ani de productie, mai bine un DOHC 2011/2012 cu putini km (parerea mea).

 

Asa am gandit si eu, dar un dohc din 2012 (de ex) cu putini km se apropie, daca nu sare de 13k eu. Cam mult pentru un dohc. Se cam merita diferenta pana la lc...

» Post actualizat in 02 Aug 2017 17:09

LC este viitorul, da peste 10 ani, ca atunci il termina.

 

Super Tenere de la Yamaha se mai fabrica? :D

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am gandit si eu, dar un dohc din 2012 (de ex) cu putini km se apropie, daca nu sare de 13k eu. Cam mult pentru un dohc. Se cam merita diferenta pana la lc...

 

Am fost fix in aceeasi situatie ca si tine. Am zis: hai sa iau DOHC ca astea sunt testate, vorba aia. Tot comparand am vazut ca diferenta intre DOHC 2010-2012 si LC-ul 2013 era de 2- 3000 euro. Asta in conditiile in care LC-ul luat de mine a fost FULL, toate pachetele + cam toate optionalele posibile. Luam DOHC dar capu tot la LC imi statea. Nu-mi pare rau, motoreta e fantastica, in rest .. haters gonna hate .. always :)

 

Mai povestea cineva pe topicu de GS ca a luat modelu din 2004 parca dupa ce a testat o gramada de ani. Ca nu vrea electronica. OK, pot sa inteleg, no problem. Eu am vrut cruise control, ESA, etc .. si fac banii, dpmdv. Altii pot sa stea linistiti cu Africana din `90, unii isi iau ce vor, altii doar ce pot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor, am o sa low si m-ar tenta sa o schimb cu una normala, e cineva interesat sa mai coboare cativa cm ? Mie imi este ok si asa, mai ales cu pasager, insa la etape de peste 5-600 km/zi incep sa simt pozitia fixa, nu pentru ca nu ar fi moale (burete este destul si nu se simte absolut nimic din suportul seii) ci pentru ca curbura mai mare nu ma lasa sa ma misc decat cativa cm in fata sau in spate, pana alunec din nou pe centrul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi este ok si asa, mai ales cu pasager, insa la etape de peste 5-600 km/zi incep sa simt pozitia fixa,

 

Daca faci drumuri lungi, sa stii ca nici saua normala nu este prea confortabila; iti recomand sa iei una gen Touratech, Wunderlich etc. si este alta viata. Sau macar una de Adv daca gasesti la cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai povestea cineva pe topicu de GS ca a luat modelu din 2004 parca dupa ce a testat o gramada de ani.

Adica je. Colaborez cu o firma de rental moto (parte de intretinere si livrare/preluare de la clienti) asa ca ma dau cam zilnic cu ele, si vrand-nevrand le-am vazut atat partile bune, cat si cele rele.

De exemplu, LC-ul avand cilindrii mai mari, mai sus si mai in spate, pana m-am obisnuit cu pozitia mi-am umplut tibia dreapta de vanatai cand puneam piciorul jos. Saua standard nu mi s-a parut prea comoda la fataiala prin oras, in schimb Confort merita toti banii. Pe de alta parte saua standard de air cooled mi se pare mult mai ok. Suspensia de pe LC mi se pare prea rigida pentru un enduro touring, nu stiu de ce dracu au facut pe amortizorul fata 3 pozitii de reglaj, standard venind pe cea mai ''moale''. De butoane nu mai pomenesc, nimic servisabil decat daca esti pasionat de electronica, ceea ce la un air cooled cu putina rabdare se rezolva. Dpdv personal, este misto LC-ul, dar nu cat sa ma dea pe spate, iar pe parte de servisare in regim propriu air cooled-ul este parfum, in comparatie directa.

post-72311-0-44889800-1501767726_thumb.jpg

Cam atat trebuie demontat pentru inlocuit amortizorul fata (in regim propriu si fara scule de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpdv personal, este misto LC-ul, dar nu cat sa ma dea pe spate, iar pe parte de servisare in regim propriu air cooled-ul este parfum, in comparatie directa.

 

Inteleg ca ideea postului este comparatia LC vs. racit pe aer (AC).

Daca pentru tine criteriul principal in alegerea unei motociclete este cat de usor si ieftin se repara in regie proprie, pot sa inteleg, fiecare are criteriile lui. Dar pentru un om "normal" care-si duce motocicleta la service, asa cum sunt probabil minim 95% dintre utilizatori, lucrurile stau cu totul altfel.

Dupa parerea mea (am avut dohc trei sezoane si acum sunt la al doilea LC) nu prea exista capitol la care LC sa nu fie clar superior. Am mai scris undeva, poate la frane sunt la fel. In rest diferenta este evidenta, incepand de la atingerea acceleratiei urmand apoi multe alte aspecte. De dotari care iar fac o dferenta destul de mare gen tempomat, integrarea navigatiei, farul cu LED etc, nu mai are rost sa zic.

Pana si saua de care ai mentionat... la dohc am schimbat-o imediat cu una de la TT, mi s-a parut neconfortabila chiar si la drumuri de 2-300 km. Pe aia de LC nici pe departe n-am simtit la fel, am facut si 1400 km intr-o zi si nu m-a deranjat saua.

 

Legat de poza ta... pe mine ma sperie putin ideea ca as veni la o firma de inchirieri unde platesc pentru o motocicleta de top, care insa este facuta bucati "la un nene in curte", nu m-as fi asteptat la asa ceva. Evident, tu nu trebuie s-o iei deloc personal ca nu asta imi era ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, lasa ca la reprezentanta doar ambalajul e top, doreii - priceless! :rusinica: Avantajul la rent - unul serios cel putin - e ca, daca fata cotetzul in drum, suni la ei si iti trimit alta sau in cel mai rau caz o lasi acolo, te doare la patina de logistica pt recuperare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca ideea postului este comparatia LC vs. racit pe aer (AC).

Daca pentru tine criteriul principal in alegerea unei motociclete este cat de usor si ieftin se repara in regie proprie, pot sa inteleg, fiecare are criteriile lui. Dar pentru un om "normal" care-si duce motocicleta la service, asa cum sunt probabil minim 95% dintre utilizatori, lucrurile stau cu totul altfel.

Dupa parerea mea (am avut dohc trei sezoane si acum sunt la al doilea LC) nu prea exista capitol la care LC sa nu fie clar superior. Am mai scris undeva, poate la frane sunt la fel. In rest diferenta este evidenta, incepand de la atingerea acceleratiei urmand apoi multe alte aspecte. De dotari care iar fac o dferenta destul de mare gen tempomat, integrarea navigatiei, farul cu LED etc, nu mai are rost sa zic.

Pana si saua de care ai mentionat... la dohc am schimbat-o imediat cu una de la TT, mi s-a parut neconfortabila chiar si la drumuri de 2-300 km. Pe aia de LC nici pe departe n-am simtit la fel, am facut si 1400 km intr-o zi si nu m-a deranjat saua.

 

Legat de poza ta... pe mine ma sperie putin ideea ca as veni la o firma de inchirieri unde platesc pentru o motocicleta de top, care insa este facuta bucati "la un nene in curte", nu m-as fi asteptat la asa ceva. Evident, tu nu trebuie s-o iei deloc personal ca nu asta imi era ideea.

 

Si franele sunt mai bune, LC are ABS Pro. Din ce am vazut pe net e mare chestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KHK, nu s-a pus niciodata problema de ieftin, ci doar cat mai facil. Nu contest calitatile LC-ului, doar ca nu este chiar ce mi-as dori de la o motocicleta, prefer basic, de gustibus...

De bani nu se pune problema, la cati am ingropat in cateva proiecte ce zac in garaj.

Ca sa pun in balanta si partile bune ale LC-ului, farul pe led face toti banii, ASC-ul este interesant, si mai nou ABS Pro. Acceleratia drive by wire e misto, super responsiva, combinata cu niste gadget-uri de pe la cutia de viteze, merita si ea niste bani, dar...

 

Iar in legatura cu poza, a fost o urgenta, ivita in we, cand nu putea fi rezolvata la Mototehnica sau Bavaria, shit happens.

 

In incheiere, fiecare e liber sa-si ia fix ce-si doreste, si sa se bucure cat mai mult de alegerea facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si franele sunt mai bune, LC are ABS Pro. Din ce am vazut pe net e mare chestie.

 

Vezi ca: ABS Pro, which allows ABS-assisted braking during cornering and when the bike is leant over, will be available on select BMW models from 2016 alongside their dynamic brake light system.

» Post actualizat in 03 Aug 2017 20:43

In incheiere, fiecare e liber sa-si ia fix ce-si doreste, si sa se bucure cat mai mult de alegerea facuta.

 

Corect ! Si uite, spuneai de surubarit .. asta pentru mine nu e un argument. Nu sunt nici tehnic si sincer am luat motorul sa ma plimb, nu sa-i schimb eu furca, nu am astfel de pasiuni.

Dar pot intelege ca altii le au :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pregatiti-va pentru niste offtopic. Desi e mai on-topic aici ca in alta parte.

 

Altii pot sa stea linistiti cu Africana din `90, unii isi iau ce vor, altii doar ce pot :)

 

De multe ori am citit chestii de-astea pe forum, dar astazi s-a intamplat sa citesc 2 astfel de cugetari, la scurt timp una fata de alta. Cealalta fiind pe-aici pe undeva:

/index.php?/topic/748058-vand-bmw-1200-gs-lc-2013-cu-10500-euro/

 

De flame BMW vs restul m-am plictisit, asa ca am sa aleg alta abordare ca sa ilustrez ce am de spus. Unii oameni au ramas blocati in era pre-2007, ca sa nu zic pre-1989, in ceea ce priveste viziunea asupra lumii.

 

In ziua de azi, Romania anului 2017, multa lume are multi bani. Un salahor care lucreaza in strainatate pe santier cativa ani de zile, se intoarce in tara si isi face casa cu banii stransi. Un sofer care lucreaza in strainatate pe tir 1 - 2 ani, isi ia limuzina Mercedes cu banii jos cand se intoarce. Un student mai rasarit care prinde un internship la Google poate sa-si ia 1200GS nou si full options, cum va place voua.

Si pe plan local sunt destui oameni cu bani, din afaceri, din ilegalitati, din mosteniri, sau din joburi foarte bine platite, care-s mai multe decat ar parea. Nu mai suntem asa saraci, ca tara, incat o mobra BMW de 20.000 de euro sa "te faca om".

 

Si tot in Romania ultimilor ani, a inceput sa prinda contur o generatie care nu a prins foamea, neputiinta si frustrarile comunismului. Oameni care nu simt nevoia sa faca credit pentru autovehicule sau sa isi cumpere ceva masina sau mobra pe care o considera nejustificat de scumpa. O generatie care stie cum sta treaba costului de oportunitate sau a utilitatii marginale.

 

O generatie care, desi isi permite Range Rover ultima generatie, alege sa mearga cu Pajero din '90.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine ti-ai luat off-topicu si ti-as spune eu ce sa faci cu el... E topicul posesorilor de 1200gs/a si in loc sa citesc despre motocicleta asta, intrati cateunu si bateti campii.

Sunt 380 de pagini de rahaturi si frustrari si te apuca toti dracii daca vrei sa citesti ceva si despre motocicleta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi explica cineva cum functioneaza semnalizatorul la GSA?

Ca io nici acum dupa 2 ani nu m-am prins...

Mersi

te concentrezi si cu puterea mintii bagi curent in led in functie de ce directie vrei sa o apuci.....

si asta doar ca ai avut tupeul sa ti iei BMW!!!!

pe unde dracu'n carti mai umblii????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...