Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Singurele chestii pe care le vad posibile in problema ta:

- rotita defecta (chiar daca poate nu apare ca fiind cand se face diagnoza).

- fa update la navi (tin minte ca am citit mai demult pe adv rider de o situatie asemanatoare care dupa update a fost ok).

- cradle-ul a fost montat dupa ce a fost achizitionata mobra si nu a fost activat din soft (Sau poate merge un yupdate de soft al mobrei...).

 

Chiar daca nu mori de ea, e super utila si comoda. E pacat sa nu o folosesti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun venit, batranete!

dupa ani de motociclete de viteza si naked ma alatur voua impresionat de ce ofera stilul asta.

Scuterul de oras, R1 cred ca devine amintie iar gsa ul intra in paine de maine.

 

post-34920-0-51323800-1527014541_thumb.jpg

post-34920-0-98860500-1527014611_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit, batranete!

dupa ani de motociclete de viteza si naked ma alatur voua impresionat de ce ofera stilul asta.

Scuterul de oras, R1 cred ca devine amintie iar gsa ul intra in paine de maine.

 

o data cu batranetea ti a venit si mintea la cap....

eu m am prins de asta din 2007

sa l plimbi sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit, batranete!

dupa ani de motociclete de viteza si naked ma alatur voua impresionat de ce ofera stilul asta.

Scuterul de oras, R1 cred ca devine amintie iar gsa ul intra in paine de maine.

Bun venit !!! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oate are careva vreo idee. De cand am cumparat mobra (SH), multi controller-ul (rotita stg pe ghidon) nu vrea sa actioneze GPS-ul. Mentionez ca multi controller-ul este OK, suportul GPS, Navi 5 si cablurile sunt OK, totul diagnosticat si verificat inclusiv prin computer.

Sfaturi ??? Nu "mor" eu de chestia asta dar ma enerveaza ca nimeni nu-i da de capat :(

 

Salut. Daca vrei pot sa ti-l aduc pe al meu sa incerci si cu el. (doar ca dupa 3 iun. cand ma intorc in oras)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, am usor crapat burduful de protectie din cauciuc la pivotul de pe telelever. BMW il vinde doar ca piesa completa (31427652644). La cum e presat burduful cred ca e frecventa craparea lui dupa 50-70K km.

Vad ca Ariette il produce cu codul 13911: Ball Joint Boot Telelever BMW Boxer ®. Nu gasesc pe online magazine in Ro care sa il aduca iar daca il comand de afara e vreo 15 euro burduful si tot atat trimiterea cu posta.

 

A mai schimbat cineva burduful asta, comandat local, detalii ?

merci

 


» Post actualizat in 07 Jun 2018 12:32

LE: am mai sapat putin, vad ca fratii nostrii bulgari fac chestii interesante, 11-12 euro cu tot cu trimiterea prin posta. https://polyboots.com/bmw-telelever-ball-joint-dust-boot-27x34x21-mm-black

post-79158-0-08205400-1528373640_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu, daca te grabesti si nu vrei sa mai astepti. Am schimbat vreo 15 pana acuma, ii putin mai greu la primul, dar acum le schimb mai iute decat deschid un fermoar :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu, daca te grabesti si nu vrei sa mai astepti. Am schimbat vreo 15 pana acuma, ii putin mai greu la primul, dar acum le schimb mai iute decat deschid un fermoar :D

Vinzi si doar piesa? daca da, la ce pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Rog putin ajutor, Am vazut un anunt cu un R1200 GS din 2004 cu 5300 Eur, echipat cu roti spitate si abs printre altele.

Ma gandesc serios sa il achizitionez.

 

Imi puteti da ceva idei despre ce are in special acest model GS (nu GSA) din 2004? ce ar trebui sa verific cand il vad? Este "un an bun"?

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata destul de bine in poze

 

Intrebam daca ar trebui sa ma uit la ceva anume din punct de vedere mecanic.

Momentan am un cruiser, XVS1100, care este pe carburatie, si nu prea am idee ce ar trebui sa vad pe un motor Boxer.

 

Am auzit lucruri deloc bune drspre moto din Pl. Toate aici pe forum.

 

Locuiesc in Polonia...

Si, peste tot sunt uscaturi... De asta scriu aici, sa vad la ce ar trebui sa fiu atent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti da ceva idei despre ce are in special acest model GS (nu GSA) din 2004? ce ar trebui sa verific cand il vad? Este "un an bun"?

 

GSA 1200 a aparut oricum abia in 2006 :)

Este cu siguranta cel mai nerecomandat an 2004, fiind primul... la motocicleta total noua.

 

Sa-ti iei din Germania, fiind aproape, nu este o solutie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mai imi incerc norocul inca odata...

Ma intereseaza sa cumpar un set de cutii laterale Vario, utilizate si functionale (nu la pret de nou cum am gasit la un coleg). Nu conteaza daca sunt julite, doar sa fie intregi. Am deja sistemul de prindere, numai cutiile sunt de interes.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat in final motorul, dar dupa 500km am doua probleme.

 

Se aude un tacanit pe partea dreapta, si un "burduf" la cardan (cel aproape de roata spate) este putin crapat. Atasez video si poza.

 

Prima chestie, cu racordul ala de cauciuc se poate circula asa?

Si legat de tacanit, cat de usor este de remediat? Care este cauza?

 

post-70239-0-02699600-1529769722_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. racordul ala ar fi bine sa-l schimbi si cu ocazia asta sa ungi si canelurile la cardan. Daca intra apa acolo, nu e ok, spala vaselina si rugineste cardanul.

2, cred ca se aud supapele, la 1200 (non LC) trebuie reglate supapele mai des, nu e chestie foarte complicata, dar e o chestie de mentenanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat in final motorul, dar dupa 500km am doua probleme.

 

L-ai alergat?

» Post actualizat in 23 Jun 2018 17:28

 

 

2, cred ca se aud supapele, la 1200 (non LC) trebuie reglate supapele mai des, nu e chestie foarte complicata, dar e o chestie de mentenanta.

 

Nu prea se pupa, culbutorii nu se deregleaza asa de tare in 500 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. racordul ala ar fi bine sa-l schimbi si cu ocazia asta sa ungi si canelurile la cardan. Daca intra apa acolo, nu e ok, spala vaselina si rugineste cardanul.

 

2, cred ca se aud supapele, la 1200 (non LC) trebuie reglate supapele mai des, nu e chestie foarte complicata, dar e o chestie de mentenanta.

 

Ma gandeam ca ar fi ceva cu supapele, mersi, cred ca voi dormi mai linistit la noapte. Luni il voi duce la mecanic, sper sa aiba timp sa arunce un ochi...

 

L-ai alergat?

» Post actualizat in 23 Jun 2018 17:28

 

Nu prea se pupa, culbutorii nu se deregleaza asa de tare in 500 de km.

 

Hmm 120 pe autostrada, nush daca se pune :s. La asta te-ai referit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...