Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat mai costa o baterie OEM? A mea are 5 ani jumate, vreo 60K km si merge impecabil...

OEM - 61218394179

767 lei in Timisoara.

In plus - eu zic ca orice baterie cat de cat buna daca e bine intretinuta - nu te lasa 5 ani.

Daca o lasi in garaj peste iarna fara incarcator ... sanse sa se duca repede.

 

Numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

E normal - nu mai blink-uie dupa ce unitatea ABS detecteaza cei 2 senzori si impulsurile generate de aici.

Verifica senzorii - sa nu aibe plasticul ros in capat spre inel, sa intre apa in senzor si sa influenteze functionalitatea pe moment.

As mai verifica distanta dintre inel abs si sensor: 0.2mm -1.7mm.

 

Numai bine,

Paul

 

 

Super! Mersi de info!

Voi verifica astazi.

 

Iara mi s-a intamplat sa nu prinda ABSul, dar am verificat printre altele si pedala de frana (pe care nu o prea folosesc) si dupa ce am curatat pe acolo si-a revenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca daca microcontactul de la pedala nu functioneaza sau merge cu intermitente it da aceasta eroare la ABS/ASC. Citeste si manualul, ai unele explicatii privind influenta pedalei de frana asupra setarii ABS (se dezactiveaza fata si numai daca apesi pedala se dezactiveaza si spatele - deci sunt legate cumva in soft). In plus, am patit asta la masina, contactul de la pedala mort si eroare ABS si ESP in bord - doar ce am schimbat contactul si si-au revenit imediat.

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va asteptati sa va tina mai mult de 1 sezon, daca mergeti cat de cat... alea cu specificatie moto tin ceva mai mult. Se rupe filamentul de la vibratii

DEFINESTE un sezon.........

in luni

in km

in trasee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Am detaliat într-un post pe 3 iulie. Pe Dakar 10K/sezon. 2 becuri non moto schimbate 2 sezoane la rând. Cu Philips moto am vândut scula deci nu stiu... Pe actualul 10-12K pe sezon. Am ars deja un Philips moto in anul 2. Nu mai dau banii, am un Bosch ceva normal, de auto... sa vedem cat ține

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelele de masina le schimbam destul de des (3500-7000 km), montate cu grija, fara sa ating sticla. Am trecut la varianta moto de la Philiips, care au filamentul mai gros, tocmai pentru a rezista la vibratii si am schimbat ultimul bec ca mi se parea ca se ingalbenise lumina.

http://www.aspad-shop.ro/becuri-motocicleta?categorie_ece=277

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Am detaliat într-un post pe 3 iulie. Pe Dakar 10K/sezon. 2 becuri non moto schimbate 2 sezoane la rând. Cu Philips moto am vândut scula deci nu stiu... Pe actualul 10-12K pe sezon. Am ars deja un Philips moto in anul 2. Nu mai dau banii, am un Bosch ceva normal, de auto... sa vedem cat ține

am montat un XENON de la LUV si s a ars dupa 121.000 km

2011-2017

atentie !! nu merg DELOC offroad

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va asteptati sa va tina mai mult de 1 sezon, daca mergeti cat de cat... alea cu specificatie moto tin ceva mai mult. Se rupe filamentul de la vibratii

 

Data viitoare o sa ma uit de cele specifice moto.

 

fix astea le-am luat si eu ieri in speranta ca le schimb azi .... mai vedem daca azi =)

 

Ieri le-am montat. Se vede diferenta comparativ cu cele standard! Acum sa si tina un sezon...

 

Modelele de masina le schimbam destul de des (3500-7000 km), montate cu grija, fara sa ating sticla. Am trecut la varianta moto de la Philiips, care au filamentul mai gros, tocmai pentru a rezista la vibratii si am schimbat ultimul bec ca mi se parea ca se ingalbenise lumina.

http://www.aspad-shop.ro/becuri-motocicleta?categorie_ece=277

 

Next time Philips X-treme vision :), totusi sper sa ma tina astea pana la sfarsitul sezonului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu am citit prea des despre asta pe aici daar daca aveti ocazia sa faceti update-uri software la mobra - va recomand cu incredere.

Se poate face simplu cu ISTA-P si o interfata ICOM dar cred ca merge si cu un cablu dcan - reprezentanta sau bajetii cu bmw.

Eu mi-am facut zilele trecute update de la K024-08-01-500 la K024-18-03-500 (cu ICOM).

Merge muult mai linistita mobra la relanti acum - vibratii mult mai putine (in conditiile in care supepele si admisia sunt echilibrate "la zi") si nu, nu este placebo.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta intrebare am...

 

M-am jucat putin offroad azi, si cand am incercat sa urc o panta mai nisipoasa, in 1-a cum ma jucam eu cu urcatul deodata a scos fum alb de la ghidon pentru o secunda.

Am oprit motorul, m-am uitat si nu am vazut nimic suspect, l-am pornit si nu a mai facut.

 

Ceva idei? Nu am reusit sa reproduc, nici sa gasesc ceva parlit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai zis de electrica.

 

Am priza de 12v si de GPS, cu priza de 12v se comporta normal, adica daca scot cheia din contact dupa alea 30 sec intrerupe curentul, dar la GPS, daca e GPSul conectat ramane on...

 

Este vre-un ghid despre cum as putea verifica cablul ala? din cate am vazut se duce sub rezervor.


» Post actualizat in 21 Jul 2018 14:53

Am umblat pe la cabluri dar nu am gasit nimic.

Si intre timp sia revenit si partea de electrica...

 

Ciudat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu am citit prea des despre asta pe aici daar daca aveti ocazia sa faceti update-uri software la mobra - va recomand cu incredere.

Se poate face simplu cu ISTA-P si o interfata ICOM dar cred ca merge si cu un cablu dcan - reprezentanta sau bajetii cu bmw.

Eu mi-am facut zilele trecute update de la K024-08-01-500 la K024-18-03-500 (cu ICOM).

Merge muult mai linistita mobra la relanti acum - vibratii mult mai putine (in conditiile in care supepele si admisia sunt echilibrate "la zi") si nu, nu este placebo.

 

stima,

paul

Salut.

Ai reusit sa iti instalezi ISTA-P pe laptop sau ai apelat la "bajeti" ?

Am incercat si eu faza cu ISTA+ pe laptop dar nu imi vede modulul de ABS. Deocamdata mi s-a luat de cate ori am incercat sa ii dau de cap si nu mi-a mers. Probabil voi incerca dupa o perioada din nou.

Vreau sa vad daca se poate face aerisirea sistemului de franare cu ABS cu ajutorul ISTA.

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ai reusit sa iti instalezi ISTA-P pe laptop sau ai apelat la "bajeti" ?

Am incercat si eu faza cu ISTA+ pe laptop dar nu imi vede modulul de ABS. Deocamdata mi s-a luat de cate ori am incercat sa ii dau de cap si nu mi-a mers. Probabil voi incerca dupa o perioada din nou.

Vreau sa vad daca se poate face aerisirea sistemului de franare cu ABS cu ajutorul ISTA.

Stima.

Salut,

 

Mi-am instalat pe laptop IstaD (si IstaP, Inpa si NCS ...ce-i fain e ca NCS merge si la mobra ...) si cu cably DCAN si cu ICOM.

Asta seara m-am chinuit sa fac update-uri la masina dar ceva nu puscha acolo ca nu imi arata ilevel nici factory si nici actual ... (folosesc IstaP+ICOM+sursa de curent ca mi-a fost teama sa nu pun masina pe butuci).

Pentru mobra - functia de activare valve ABS o gasesti in IstaD la Service Functions/Chassis and suspension/ABS/ABL - Bleed pressure modulator.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce reusesti sa faci in plus cu functia aia cand aerisesti, si nu poti rezolva daca nu o activezi? Ai un link catre ceva documentatie, ca citesc eu.

Cand cauti dupa istaD, gasesc multe despe pungi de plastic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce reusesti sa faci in plus cu functia aia cand aerisesti, si nu poti rezolva daca nu o activezi? Ai un link catre ceva documentatie, ca citesc eu.

Cand cauti dupa istaD, gasesc multe despe pungi de plastic :)

Salut Dan,

Functia face ce face si cea de la GS911 - activeaza valvele de la unitatea ABS ... practic plimba lichidul prin valvele ABS si odata cu el si posibilele bule de aer daca sunt in modulul de ABS.

Daca sunt bule acolo - ajuta, daca nu sunt - frectie la picior de lemn.

Documentatie specifica nu prea exista in afara de help-ul din ISTA cu care eu "ma alimentez" de aici: http://www.bmwclub.ro/forums/forum/32-audiovideonavigatieelectronica-auto/ .

 

Numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in mod normal nu sunt bule, daca ar fi, ar ajunge sus in pahar.

Cand aerisesti, oricum nu bagi aer in instalatie, ca doar esti atent la ce lucrezi.

 

Deci daca ma intrebi pe mine, e frectie la picior de lemn oricum :D

Utila e la modelele cu servofrana, unde fac test de aerisire dupa ce aerisesc. Acolo, da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta intrebare am...

 

M-am jucat putin offroad azi, si cand am incercat sa urc o panta mai nisipoasa, in 1-a cum ma jucam eu cu urcatul deodata a scos fum alb de la ghidon pentru o secunda.

Am oprit motorul, m-am uitat si nu am vazut nimic suspect, l-am pornit si nu a mai facut.

 

Ceva idei? Nu am reusit sa reproduc, nici sa gasesc ceva parlit.

 

Revin cu asta...

Iara s-a intamplat. Am inceract sa intorc moto pe un drum aiurea, rpm mare ca era in panta etc...

 

Se pare ca pica un lichid ce nu este ulei nici benzina si este "afumat" de catre esapament.

Pe poza furtunasul ala se termina exact acolo si picura ocazional ceva din el, si se scurge pe protectia aia de plastic dupa care pica pe evacurare.

 

Aveti idee ce curge de acolo? sper sa nu fie lichid de frana...

post-70239-0-73456300-1532359482_thumb.jpg

post-70239-0-67597100-1532359546_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pozitionat prea sus furtunul acela, cred ca este vorba ori despre furtunul de ventilare al rezervorului sau cel de la busonul de alimentare. Deci ori condens (benzina?) din rezervor, ori apa sau benzina daca a plouat sau ai pus benzina pe lângă buson. In orice caz trebuie rutat mai jos si mai in spate , sub nivelul galeriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...