Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vlad - de gustibus. Eu moto in general nu o asociez prea bine cu ideea de autostrada. E drept insa ca ajungi si mult mai rapid. Dar moto = curbe.

 

Eu nu incercam sa-ti schimb gusturile tale, ci sa-ti zic ca se poate fara probleme.

Exact, curbele, pasurile, offroad-ul sunt placerea... dar cateodata, ca sa ai timp cat mai mult timp de curbe &co, trebuie sa ajungi repede pe autostrada, nu?

» Post actualizat in 28 Sep 2018 14:41

Cu cutiile laterale nu prea cred ca poti merge cu 200, chiar si pe la 180 cam incepe sa faca figuri.

 

Eu merg cu ele neextinse dar niciodata nu am avut problemele de care zici. Sau, cum adica nu crezi, zici ca exagerez / mint?

Am zis ca am mers si putin peste 200... adica cat puteam si nu am simtit nimic, prin Germania. Poate sa ai mici senzatii din cauza anvelopelor, a presiunii in ele, a tronsonului de drum...

Tu ai 2013 sau mai noua? Intreb referitor la amortizorul de ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fi batut vantul prin Macedonia cand am mers eu cu 180, dar aveam si cutiile extinse. Nu e vorba ca nu te cred, dar eu nu m-am simtit safe la viteza aia cu toate cutiile, doar cu top-case-ul e alta poveste.Am 2014.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fi batut vantul prin Macedonia cand am mers eu cu 180, dar aveam si cutiile extinse. Nu e vorba ca nu te cred, dar eu nu m-am simtit safe la viteza aia cu toate cutiile, doar cu top-case-ul e alta poveste.Am 2014.

 

Da, am uitat sa enumar si vantul intre factorii de mai sus. Clar poate influenta senzatia... Dar in Macedonia mie mai rau mi-a fost cu gropile... era in 2014, abia imi luasem LC-ul precedent, veneam din Grecia si aveam chef de alergat ca era autostrada goala. Insa te trezeai cu gropi, ocazional, pe mijlocul benzii... si nu tocmai mici.

 

La mersul cu cutiile, mie din contra, mi se pare ca topcase-ul imi poateda o mica instabilitate. In schimb, cu cutiile laterale si fara topcase mi se pare ca sta perfect pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Proaspat posesor de GSA 2017 triple-black, am intrat in sfarsit in hora producatorului bavarez si astept cu nerabdare ...costurile urmatoarei revizii. :crack:

Bun venit ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat aseara pana tarziu sa ma documentez pe forumurile de afara care-i diferenta dintre 2017 si 2017.5 si fiabilitatea bordului TFT la noile modele. Deosebiri, asemanari, comparatii.

A mea e fabricatie 08.03.2017 si intreband la Bavaria inainte intru in posesia ei daca se incadreaza in programul de recall, mi s-a spus dupa ce s-a dat la o parte garnitura de la una din jambe in partea de sus ca dupa cum sunt capsate cica nu s-ar incadra in acel program de rechemare pentru revizuirea prinderilor. Voi ce stiti ?

O verifica ei dupa seria de sasiu si asa imi vor spune daca se incadreaza sau nu in programul de recall ? Stiam ca perioada era pentru toate modelele fabricate intre noiembrie 2013- iunie 2017. Acum e numai dupa seria de sasiu daca e cu probleme sau nu ?

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma alaturi posesorilor BMW cu un GS 1200 Adv 2017 triple-black, luat de la Bavaria Otopeni. Genti si topcase metalice, keyless, abs pro, esa dinamic, navi 6, 9733 km, achizitionata de noua de cineva din Slatina anul trecut, tot de la ei de la Bavaria Otopeni.

Desi e fabricatie 08.03.2017, mi s-a spus ca nu e nevoie de recall pe jambe cu acele prinderi suplimentare, desi cunosteam ca programul de rechemare in service se adreseaza modelelor fabricate din noiembrie 2013 pana in iunie 2017. Mai fac sapaturi totusi.

post-13229-0-82527200-1538720510_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pune niste poze sa o vedem si noi !

Am pus pe topicul de LC ca daca a zis cineva sa postez in partea cealalta, aia am facut. Desi acolo am vazut doar GS 1200 LC fara Adv. Aici pe topicul asta am vazut ca mai scrie si Adv, de asta postasem initial aici.

» Post actualizat in 05 Oct 2018 08:04

Acum se vor face topicuri separate pentru fiecare model diferit in functie de ani ? Acolo scrie 2013, nu 2013 + sau ceva de genu. Si nici aici nu e mentionat in titlu daca e model 1200 dohc sau simplu sau lc. E interpretabila treaba deci.

» Post actualizat in 05 Oct 2018 08:06

salut, sa o plimbi sanatos si fara evenimente.

Cred ca mai multe informatii despre modelul tau gasesti pe celalalt topic, cel cu 1200 LC 2013 in sus.

Crezi sau esti sigur de ceea ce scrii ? Eu am vazut ca scrie 2013 si atat la titlu. Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pot sa-ti spun ca nu ma dereanjeaza deloc sa fie un singur topic cu 1200 .. orice informatie e binevenita.
Eu nu te fugarisem de aici, doar iti spuneam ca mai este un topic cu 1200 mai apropiate de anul tau ...
feel free sa scrii unde vrei din partea mea
:alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul 1200 gs&adv s-a creat perntru modelul care a inlocuit 1150, pentru ca evident, vorbeam de alt model. Topicul noul BMW R1200 GS - 2013

e pentru motoarele racite cu apa. Intre 1200`le pre 2013 si lc sunt diferente foarte mari si nu are sens sa fie amestecate.

Probabil ar fi de ajutor sa modifice un admin titlul topicului de lc sa nu mai fie confuzii.

 

@LUV, probabil ca noul BMW R1200 GS - 2013 ar terbui redenumit in BMW R1200 GS&Adv LC 2013-

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pot sa-ti spun ca nu ma dereanjeaza deloc sa fie un singur topic cu 1200 .. orice informatie e binevenita.

Eu nu te fugarisem de aici, doar iti spuneam ca mai este un topic cu 1200 mai apropiate de anul tau ...

feel free sa scrii unde vrei din partea mea :alcy:

Nici pe mine nu m-ar deranja. Mi s-ar parea mai simplu asa dar ma rog, fiecare cu treaba lui pe aici. Intre timp jucam la doua capete :))

» Post actualizat in 05 Oct 2018 08:49

Topicul 1200 gs&adv s-a creat perntru modelul care a inlocuit 1150, pentru ca evident, vorbeam de alt model. Topicul noul BMW R1200 GS - 2013

e pentru motoarele racite cu apa. Intre 1200`le pre 2013 si lc sunt diferente foarte mari si nu are sens sa fie amestecate.

Probabil ar fi de ajutor sa modifice un admin titlul topicului de lc sa nu mai fie confuzii.

 

@LUV, probabil ca noul BMW R1200 GS - 2013 ar terbui redenumit in BMW R1200 GS&Adv LC 2013-

Adevarat ce spui si sunt de acord cu tine.

Sa fie chiar mentionat in titlu ceva de genu :

Bmw GS 1200/Adv LC 2013+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal asta este topicul de 1200GS+GSA, ala principal cum ar veni. Ala cu BMW GS LC 2013 a inceput ca un topic de prezentare a noului model la momentul respectiv si pe parcurs s-a transformat neoficial in discutii intre posesori. Intocmai cum o sa intample si cu topicul despre ultimul model de BMW 1250 GS dupa ce vor aparea suficienti posesori de asa ceva. E loc pentru toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii pui robinet sa opresti apa si nu mai e LC. Si gata, bum, nu mai face baietii mijto de fostul african lover :)))

 

Cu jambele - nu au fost afectate toate mobrele produse in perioada aia. A fost dupa noroc, doar unele au avut probleme :) Se masoara, se verifica si, daca esti norocosul castigator nu ai nevoie de modificari.

 

PS - de ce draq ai luat vaca din asta grasa si nu balerina (adica neADV).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii pui robinet sa opresti apa si nu mai e LC. Si gata, bum, nu mai face baietii mijto de fostul african lover :)))

 

Cu jambele - nu au fost afectate toate mobrele produse in perioada aia. A fost dupa noroc, doar unele au avut probleme :) Se masoara, se verifica si, daca esti norocosul castigator nu ai nevoie de modificari.

 

PS - de ce draq ai luat vaca din asta grasa si nu balerina (adica neADV).

Mie imi plac astea mai mari de fel. Sa simti ca ai ceva intre picioare, nu ca esti calare pe matura :))

» Post actualizat in 05 Oct 2018 09:26

Am dorit-o pentru autonomie mai mare si pentru ca in ultimul test de pe Adancata, mi s-a parut ca sta mai bine pe viraje decat lc-ul simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...