Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Acum 11 minute, john17 a spus:

Detalii, ce să facă ei recall, merge și fără spițe, furci și alte alea! Mai costă și cât o garsonieră...👿

 

Cel mai bine te duci cu ele la Gara de Nord si rogi un nene d-ala de controleaza rotile la tren sa ciocaneasca spitele, imediat iti spune cate spite slabe ai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate ca urmatoarea intrebare este generala, dar avand in vedere ca analizez mai multe anunturi de R1200 GS/A...

Exista o legatura intre aspectul evacuarilor si modul de utilizare/forjare a motorului ?

 

In unele anunturi observ traseul evacuarii  curat, cu nuante de albastru/violet/mov ...in unele spre negru/ars...iar unele au un maro ce pare a rugina?

Sau mai degraba are legatura cu nr de kilometri si conditile de pastrare/garare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, o_kellu said:

Exista o legatura intre aspectul evacuarilor si modul de utilizare/forjare a motorului ?

 

In unele anunturi observ traseul evacuarii  curat, cu nuante de albastru/violet/mov ...in unele spre negru/ars...iar unele au un maro ce pare a rugina?

Sau mai degraba are legatura cu nr de kilometri si conditile de pastrare/garare?

Negru, maro, cox si garare sub cerul liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent de modul utilizarii galeria de evacuare pierde aspectul -CROMAT- .Pentru primii 20/30000 km aspectul va fii cel de care vorbeai albastru/violet. Dupa asta incepe sa devina maroniu.Fara nici un fel de igrijire si datorita factorilor externi galeria oxideaza mai mult dand senzatia de rugina. Daca bagi motocicleta la intuneric si pornesti motorul in 10 sec ai galeria rosu incandescent....fara-cox-. O minima intretinere(pasta lustruit si lana de otel) o mai ajuta la aspect altfel devine...neagra. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sunt proaspăt posesor de r1200gs din 2008, adus din Italia și are 104000 km. Toate bune și frumoase, moto are istoric bogat la bmw, se vede ca a fost întreținut. Singurul inconvenient este ca are uneori un clampanit destul de enervant (ducatti style) la ambreiaj (sau cel puțin acolo îl aud), ce dispare când calc ambreiajul și uneori când las maneta ușor nu se mai aude. Știu ca sunt zgomotoase, dar asta e cam tare. Ca funcționare nu am ce sa ii reproșez. Sunt sigur ca s-a mai discutat aici dar în cele 100 de pagini citite încă nu am gasit. La ce sa ma aștept? E disc sau rulment! Mulțumesc de sfaturi și accept! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca are si rulment de presiune :) E pe pompa de jos de la cilindru, in capatul tijei.

Nu iti fa griji prea multe, e normal sa sune asa la relanti si sa dispara sunetul cand tragi maneta.

 

Cand o sa ii vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, andynuta a spus:

Salutare! Sunt proaspăt posesor de r1200gs din 2008, adus din Italia și are 104000 km. Toate bune și frumoase, moto are istoric bogat la bmw, se vede ca a fost întreținut. Singurul inconvenient este ca are uneori un clampanit destul de enervant (ducatti style) la ambreiaj (sau cel puțin acolo îl aud), ce dispare când calc ambreiajul și uneori când las maneta ușor nu se mai aude. Știu ca sunt zgomotoase, dar asta e cam tare. Ca funcționare nu am ce sa ii reproșez. Sunt sigur ca s-a mai discutat aici dar în cele 100 de pagini citite încă nu am gasit. La ce sa ma aștept? E disc sau rulment! Mulțumesc de sfaturi și accept! 

 

Pregateste-te de reparat sau schimbat cutia de viteze, nu e de la ambreiaj. Cand apesi ambreiajul decuplezi cutia de viteze fata de motor si din acest motiv dispare zgomotul. Felul in care este construit ambreiajul nu generaza zgomote Ducatti style.

 

Probabil acesta este si motivul pt care italianul a bagat-o la vanzare, reparatia costa mai mult decat cazanul cu sigla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta.

Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Dan Cata a spus:

Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta.

Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra...

 

Fa aici o prezentare a ambreiajului de la cazanul mentionat si arata de unde anume zornaie. Felul in care descrie simptomul arata ca problema e la cutie.

Acum 48 minute, Dan Cata a spus:

Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta.

Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra...

 

Ai dreptate, am cautat imagini cu ambreiajul, in realoem prezentarea nu e clara pt ca nu prezinta constructia placii de presiune. Cand apasa ambreiajul partea de frictiune a placii de presiune se elibereaza si este ancorata in niste lindice de tabla otelita care nu-i asigura stabilitatea necesara si incepe sa zornaie.

Imaginea din realoem:

 

diag_7d1u.thumb.jpg.1c33ad904afcb3fb726e185afeb37e7b.jpg

 

Imaginea reala, am incercuit zona care da zgomot:

 

dsc_8444_13.thumb.jpg.477c614ce0abd3c5b8210db6651e325c.jpg

 

 

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCHIMBARE AMBREIAJ IN 4 MINUTE ... 😀

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Dan Cata a spus:

Vezi ca are si rulment de presiune :) E pe pompa de jos de la cilindru, in capatul tijei.

Nu iti fa griji prea multe, e normal sa sune asa la relanti si sa dispara sunetul cand tragi maneta.

 

Cand o sa ii vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotul ala.

 Multumesc Dan de sfat. Am auzit câteva GS-URI la diverși km si la al meu se aude similar dar mai tare. Între timp am mai căutat si am găsit asta clipul de mai jos. Este exact zgomotul meu!!!. Am comandat deja disc si sper sa nu fie afectată si priza de la cutie. 

Acum 10 ore, petre81. a spus:

 

Pregateste-te de reparat sau schimbat cutia de viteze, nu e de la ambreiaj. Cand apesi ambreiajul decuplezi cutia de viteze fata de motor si din acest motiv dispare zgomotul. Felul in care este construit ambreiajul nu generaza zgomote Ducatti style.

 

Probabil acesta este si motivul pt care italianul a bagat-o la vanzare, reparatia costa mai mult decat cazanul cu sigla.

Petre81punct nu am auzit pana acum de probleme majore la CV la 1200gs. Sa nu uitam ca sunt produse de Getrag si ăștia cam se știu cu cutiile de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.01.2019 la 14:07, adnohepentrupoponari a spus:

 

cu 7000 iti cumperi motocicleta, nu un cotet de bmw...

Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto

De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe:

ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele:

 - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150

-din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) 

- optionale : ABS - obligatoriu, topcase  - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior 

 - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali

 - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km)

 -  buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, o_kellu a spus:

Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto

De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe:

ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele:

 - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150

-din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) 

- optionale : ABS - obligatoriu, topcase  - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior 

 - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali

 - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km)

 -  buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000

 

 

ktm 990 adventure bifeaza toate conditiile de mai sus. Pierzi la consum de benzina comparativ cu un 1200gs insa ca si fun factor ktm-ul este net superior :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
1 oră în urmă, o_kellu a spus:

Eu nu sunt atat de vehement/pornit nici impotriva, nici sa apar aceasta marca de moto

De aceea, pentru ca eu consider ca motivul existentei unui forum este sa invatam, iar eu chiar am neoie de asta, te rog sa ma ajuti cu un sfat sau mai multe:

ce motocicleta as putea sa.mi cumpar si sa intrunesca conditiile mele:

 - vreau sa merg la drumuri lungi si atunci sa.mi ofere un confort foarte bun, atat ca pozitie cat si ca protectie de vant; si toate astea sa fie valabile si pentru o viteza de croaziera de 140-150

-din cand in cand vreau sa merg pe zone de soft enduro, gen pe malul Argesului pana la Dunare(77km de nisip, drum batatorit de pietre, pamant si alte mici obstacole) 

- optionale : ABS - obligatoriu, topcase  - obligatoriu, restul gen: manere incalzite, side case, proiectoare si alte nimicuri pot fi adaugate ulterior 

 - undeva in jur de 50.000-60.000 km reali

 - evidenta clara a servisarii(asta ca sa ma feresc pe cat posibil de tepe gen motor din 1998 cu 21.000 de km)

 -  buget , cred ca deja l.ai inteles: 7000

 

 

Este foarte generica si f vasta  informatia pusa la dispozitie, dpmdv si feelingul meu este ca o sa primesti zeci de raspunsuri, toate corecte, dar la fel de vagi ca si cererea ta. 

Si probabil toate off-topic.

Ca sa iti dau un exemplu de motociclete care bifeaza raspunsul tau, dar care sunt idei total diferite dpmdv - Varadero injectie, Versys 1000, 1150, 1200, 990, 1090 (poate 1190). 

Mie unul imi place asta din tot ce am analizat recent pe olx, chiar daca este peste bugetul tau.

 

Ce am invatat eu recent (si nu mi-a placut deloc, recunosc) - Nu ma doare deloc spatele dupa sute de km pe sport turisme fiindca stau usor aplecat. Bonus - motocicletele de gen abia  incep sa traga de la 140 in sus; la 180 multe inca torc.

Dar, un sport turism nu va avea niciodata manevrabilitatea unui enduro-turism, cu ghidon inalt si lat + pozitia dreapta/de forta in sa. Partea proasta este ca enduro-tursime incep sa ma fosnesc in sa dupa maxim 200 de km. Si asta din cauza spatelui. Daca trebuie sa fac minim 4-500 de km, nu mai este nici un farmec pt mine. 

Da, stiu, sunt niste amanunte f importante care se bat rau de tot cap in cap. 

 

Si ca sa fiu si on topic - Boxerele Bmw au fost cele mai manevrabile motociclete conduse de mine vreodata, raportate la greutatea lor. 

 

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎29‎.‎01‎.‎2019 la 14:07, adnohepentrupoponari a spus:

 

cu 7000 iti cumperi motocicleta, nu un cotet de bmw...

Sa numesti etalonul din categoria enduro touring cotet? Un adevarat speialist. Ce ziaristi de la reviste moto internationale, omul nostru stie adevarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...