Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Eu si multi amici am facut off-road rezonabil cu Scorpion, am ajuns bine in locuri in care nu ma asteptam. Sau cel putin am ajuns cam peste tot unde ne-am propus. Evident, pe uscat, nu pe namoale.

Insa avand in vedere ca minim 95% din km/timp rulam pe strada, unde ne dam tare, si vrem sa ne dam rezonabil si pe ud, mai mergem si cu viteza mare pe autostrada... eu unul as avea mari retineri cu unele mai off gen Karoo Street, iar pe ploaie sigur as avea un mare morcov. Daca o scapi in off nu e mare bai dar sa iei o cazatura cand ti-e lumea mai draga la viteza mai mare...

De faza cu zgomotul, eventual si de franare, nu mai zic. Zgomotul, mai ales in intervalul mentionat mai sus care este si cam cel mai uzual, sigur m-ar deranja.

As lua ceva gen Karoo Street doar daca as sti sigur ca merg cu adevarat des pe off si acolo am asteptari ridicate; sau ca plec undeva gen Siberia sau o destinatie unde clar off-ul va fi esential/necesar. Dar pentru mers normal zi de zi, nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 23 minute, JCDenton a spus:

Își trimite cineva motoreta pe transfagarasan?

 

Numai fitzobaicarii.

 

Abia astept sa apara roboti care reguleaza femei, sa va vad atunci cat de open minded sunteti...

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, KHK a spus:

eu unul as avea mari retineri cu unele mai off gen Karoo Street, iar pe ploaie sigur as avea un mare morcov. Daca o scapi in off nu e mare bai dar sa iei o cazatura cand ti-e lumea mai draga la viteza mai mare...

 

 Cred ca exagerezi putin ... nu vad  de ce ai avea vreun morcov cu Karoo, review-urile sunt fff bune. Si eu iti pot spune ca motoru se simte bine cu ele. In teste il duceau baietii pana la capat. De cazut cazi cu orice daca ai prins ceva nisip ... 

 

Pe franare nu am simtit nicio diferenta, franeaza la fel de bine.

 

Dar da, daca 90% din timp bagi asfalt .. pui Scorpions. Eu insa vreau ca anul asta sa fac mai mult de 10% off-road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu de spus cat offroad si strada vei face, dar fiind ceva apetit in sensul asta, o anvelopa usor cramponata este necesara pentru a te distra si in off, oricat de putin ar fi.

Eu personal m am dus la maxim cu karoo3 fara nici o problema pe asfalt uscat. Pe ud nu risc indiferent de anvelope. Cea mai mare problema in cazul karoo street vs Scorpion, in cazul meu, este zgomotul si uzura.

Cu siguranta karoo3 nu se comporta pe asfalt ca niste cramponate, controlul si aderenta sunt f bune, similare cu anvelope exclusiv stradale din zona cu pretentii, dar fiind suprafata mai mica de contact este evident ca se topesc mai repede si probabil la mers foarte sportiv un rider experimentat ar putea sa simta mici diferente.

Editat de sivi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, john17 a spus:

Detalii, ce să facă ei recall, merge și fără spițe, furci și alte alea! Mai costă și cât o garsonieră...👿

 

Cel mai bine te duci cu ele la Gara de Nord si rogi un nene d-ala de controleaza rotile la tren sa ciocaneasca spitele, imediat iti spune cate spite slabe ai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca urmatoarea intrebare este generala, dar avand in vedere ca analizez mai multe anunturi de R1200 GS/A...

Exista o legatura intre aspectul evacuarilor si modul de utilizare/forjare a motorului ?

 

In unele anunturi observ traseul evacuarii  curat, cu nuante de albastru/violet/mov ...in unele spre negru/ars...iar unele au un maro ce pare a rugina?

Sau mai degraba are legatura cu nr de kilometri si conditile de pastrare/garare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, o_kellu said:

Exista o legatura intre aspectul evacuarilor si modul de utilizare/forjare a motorului ?

 

In unele anunturi observ traseul evacuarii  curat, cu nuante de albastru/violet/mov ...in unele spre negru/ars...iar unele au un maro ce pare a rugina?

Sau mai degraba are legatura cu nr de kilometri si conditile de pastrare/garare?

Negru, maro, cox si garare sub cerul liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent de modul utilizarii galeria de evacuare pierde aspectul -CROMAT- .Pentru primii 20/30000 km aspectul va fii cel de care vorbeai albastru/violet. Dupa asta incepe sa devina maroniu.Fara nici un fel de igrijire si datorita factorilor externi galeria oxideaza mai mult dand senzatia de rugina. Daca bagi motocicleta la intuneric si pornesti motorul in 10 sec ai galeria rosu incandescent....fara-cox-. O minima intretinere(pasta lustruit si lana de otel) o mai ajuta la aspect altfel devine...neagra. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sunt proaspăt posesor de r1200gs din 2008, adus din Italia și are 104000 km. Toate bune și frumoase, moto are istoric bogat la bmw, se vede ca a fost întreținut. Singurul inconvenient este ca are uneori un clampanit destul de enervant (ducatti style) la ambreiaj (sau cel puțin acolo îl aud), ce dispare când calc ambreiajul și uneori când las maneta ușor nu se mai aude. Știu ca sunt zgomotoase, dar asta e cam tare. Ca funcționare nu am ce sa ii reproșez. Sunt sigur ca s-a mai discutat aici dar în cele 100 de pagini citite încă nu am gasit. La ce sa ma aștept? E disc sau rulment! Mulțumesc de sfaturi și accept! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca are si rulment de presiune :) E pe pompa de jos de la cilindru, in capatul tijei.

Nu iti fa griji prea multe, e normal sa sune asa la relanti si sa dispara sunetul cand tragi maneta.

 

Cand o sa ii vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, andynuta a spus:

Salutare! Sunt proaspăt posesor de r1200gs din 2008, adus din Italia și are 104000 km. Toate bune și frumoase, moto are istoric bogat la bmw, se vede ca a fost întreținut. Singurul inconvenient este ca are uneori un clampanit destul de enervant (ducatti style) la ambreiaj (sau cel puțin acolo îl aud), ce dispare când calc ambreiajul și uneori când las maneta ușor nu se mai aude. Știu ca sunt zgomotoase, dar asta e cam tare. Ca funcționare nu am ce sa ii reproșez. Sunt sigur ca s-a mai discutat aici dar în cele 100 de pagini citite încă nu am gasit. La ce sa ma aștept? E disc sau rulment! Mulțumesc de sfaturi și accept! 

 

Pregateste-te de reparat sau schimbat cutia de viteze, nu e de la ambreiaj. Cand apesi ambreiajul decuplezi cutia de viteze fata de motor si din acest motiv dispare zgomotul. Felul in care este construit ambreiajul nu generaza zgomote Ducatti style.

 

Probabil acesta este si motivul pt care italianul a bagat-o la vanzare, reparatia costa mai mult decat cazanul cu sigla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta.

Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Dan Cata a spus:

Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta.

Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra...

 

Fa aici o prezentare a ambreiajului de la cazanul mentionat si arata de unde anume zornaie. Felul in care descrie simptomul arata ca problema e la cutie.

Acum 48 minute, Dan Cata a spus:

Petre, cred vorbesti din filme, fara sa ai habar. La mai mult de jumate din mobre apare treaba asta.

Nu inseamna ca nu ar putea avea alte hibe, dar cel mai probabil nu are nimic mobra...

 

Ai dreptate, am cautat imagini cu ambreiajul, in realoem prezentarea nu e clara pt ca nu prezinta constructia placii de presiune. Cand apasa ambreiajul partea de frictiune a placii de presiune se elibereaza si este ancorata in niste lindice de tabla otelita care nu-i asigura stabilitatea necesara si incepe sa zornaie.

Imaginea din realoem:

 

diag_7d1u.thumb.jpg.1c33ad904afcb3fb726e185afeb37e7b.jpg

 

Imaginea reala, am incercuit zona care da zgomot:

 

dsc_8444_13.thumb.jpg.477c614ce0abd3c5b8210db6651e325c.jpg

 

 

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCHIMBARE AMBREIAJ IN 4 MINUTE ... 😀

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Dan Cata a spus:

Vezi ca are si rulment de presiune :) E pe pompa de jos de la cilindru, in capatul tijei.

Nu iti fa griji prea multe, e normal sa sune asa la relanti si sa dispara sunetul cand tragi maneta.

 

Cand o sa ii vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotul ala.

 Multumesc Dan de sfat. Am auzit câteva GS-URI la diverși km si la al meu se aude similar dar mai tare. Între timp am mai căutat si am găsit asta clipul de mai jos. Este exact zgomotul meu!!!. Am comandat deja disc si sper sa nu fie afectată si priza de la cutie. 

Acum 10 ore, petre81. a spus:

 

Pregateste-te de reparat sau schimbat cutia de viteze, nu e de la ambreiaj. Cand apesi ambreiajul decuplezi cutia de viteze fata de motor si din acest motiv dispare zgomotul. Felul in care este construit ambreiajul nu generaza zgomote Ducatti style.

 

Probabil acesta este si motivul pt care italianul a bagat-o la vanzare, reparatia costa mai mult decat cazanul cu sigla.

Petre81punct nu am auzit pana acum de probleme majore la CV la 1200gs. Sa nu uitam ca sunt produse de Getrag si ăștia cam se știu cu cutiile de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...