Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, gabyshor a spus:

Pana la urma ce problema are amortizorul? De ce vrei sa-l inlocuiesti/repari?

e mobra barca in majoritatea pozitiilor in care ma joc cu setarile, mai putin cea in care reglez de la valva de jos spre unul din capetele reglajului, caz in care nu mai sare ca mingea dar nici nu prea mai revine - deci in cateva comprimari succesive, am sanse sa ajung in capat de cursa => suspensia complet comprimata (revine, dar mai incetisor...poate ma mai joc pe la surubel...cu sfertul de tura deja, sau poate chiar mai fin).

 

Deci nu mai sunt alte reglaje la amortizorul standard de pe GS in afara de cele 2 de care am amintit eu? (valva de jos si rozeta din dreapta).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robinetul e preload, surubul e rebound. Posibil ca amortizorul să fie "dus", dacă zici că doar reglat reboundul pe maxim mai diminuează efectul de barcă.

Pentru a fi cu inima împăcată, pune amortizor nou, servisabil, dacă vrei să pastrezi mobra o perioadă mai lungă. Părerea mea.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara, 

Vin si eu cu o problema, daca reusesc sa o rezolv pana maine dimineata am sanse sa-mi continui concediul de 5000 km, daca nu, asta e, ma intorc acasa.

Sunt in Slovacia.

Eveniment:

Intorc mobra in scurt, pe drum, si moare motorul, dau sa repornesc, surpriza, bordul inchis.

Simptome:

Pun contactul si nu se aprinde bordul, sau se aprinde aleatoriu, fara nici o noima.

Daca se aprinde si ii dau la demaror, se aude releul de la demaror si atat.

Demarorul este foarte incins, chiar si dupa ce se racise de acuma toba si cilindrii.

Ce am facut:

Verificat cu voltmetrul bateria, 13,1v

Verificat cablurile de la contact.

Scos cablurile de pe demaror si incercat sa pirnesc impins.

Dat curent de la alta mobra.

Ce am constatat:

Nu porneste :)

cand am am incercat sa o pornesc impinsa, in momentul cand dadeam drumul la ambreiaj mi se inchidea bordul.

cand am.incercat sa o pornesc cu cabluri de curent de la alta mobra, se auzea releul de la demaror continu, adica clik-aia regulat.

daca reusesc sa pun contactul si sa dau la demaror, scade tensiunea pana la 6v, chiar daca nu face nimic, demaror in scurt????

pe net am gasit ceva cu un micro swich de la contact.

...

vine o masina dupa mine acuma, dar poate reusesc sa o rezolv cumva si ma duc la urmatoarea cazare rezervata ...

sau macar imi omor timpul analizand.

ceva pareri? Solutii? Fara impins ca sunt singur :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tensiunea pe baterie scade, sau în instalație? Mă gândesc la o legătură de masă slabă, dar e o presupunere generică, nu cunosc particularitățile instalației de pe moto în cauză.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, andriu a spus:

Buna seara, 

Vin si eu cu o problema, daca reusesc sa o rezolv pana maine dimineata am sanse sa-mi continui concediul de 5000 km, daca nu, asta e, ma intorc acasa.

Sunt in Slovacia.

Eveniment:

Intorc mobra in scurt, pe drum, si moare motorul, dau sa repornesc, surpriza, bordul inchis.

Simptome:

Pun contactul si nu se aprinde bordul, sau se aprinde aleatoriu, fara nici o noima.

Daca se aprinde si ii dau la demaror, se aude releul de la demaror si atat.

Demarorul este foarte incins, chiar si dupa ce se racise de acuma toba si cilindrii.

Ce am facut:

Verificat cu voltmetrul bateria, 13,1v

Verificat cablurile de la contact.

Scos cablurile de pe demaror si incercat sa pirnesc impins.

Dat curent de la alta mobra.

Ce am constatat:

Nu porneste :)

cand am am incercat sa o pornesc impinsa, in momentul cand dadeam drumul la ambreiaj mi se inchidea bordul.

cand am.incercat sa o pornesc cu cabluri de curent de la alta mobra, se auzea releul de la demaror continu, adica clik-aia regulat.

daca reusesc sa pun contactul si sa dau la demaror, scade tensiunea pana la 6v, chiar daca nu face nimic, demaror in scurt????

pe net am gasit ceva cu un micro swich de la contact.

...

vine o masina dupa mine acuma, dar poate reusesc sa o rezolv cumva si ma duc la urmatoarea cazare rezervata ...

sau macar imi omor timpul analizand.

ceva pareri? Solutii? Fara impins ca sunt singur :)

 

Din experienta mea scurta cu BMW: baterie terminata. Asa a facut si la mine.

Cumperi alta si ii dai bice mai departe.

 

Demarorul s-a incalzit de la demaror.

Chiar daca vei porni de la cabluri, daca bateria este deteriorata, iti scade tensiunea suficient ca sa o ia razna electronica.

Demarorul are nevoie de curent mare si ca orice motor electric are curent de pornire si mai mare decat cel nominal. Daca bateria e slaba ti-o ingenunchiaza intr-o clipa.

Sper sa gasesti maine undeva o baterie. Nu au sa slovacii vreun motociclism.ceva acolo?  🤔

Ma uit si eu pe net. Daca gasesc iti dau de veste.

 

Pe unde ai ramas in pana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, andriu said:

 

cand am am incercat sa o pornesc impinsa, in momentul cand dadeam drumul la ambreiaj mi se inchidea bordul.

cand am.incercat sa o pornesc cu cabluri de curent de la alta mobra, se auzea releul de la demaror continu, adica clik-aia regulat.

daca reusesc sa pun contactul si sa dau la demaror, scade tensiunea pana la 6v, chiar daca nu face nimic, demaror in scurt????

 

Schimba bateria, daca tensiunea scade sub 10,5 V cand dai la demaror sunt foarte mici sansele sa porneasca, la 6 V e cam praf bateria, dar posibil sa fie si alternatorul dus. Pune o baterie buna si incearca sa pornesti motorul, daca porneste masoara daca incarca si daca se stinge in bord martorul de baterie in maxim 10 secunde de cand ai pornit motorul (ideal ar fi pana in 5 secunde). Si inainte sa-l pornesti lasa-l sa-si faca self test-ul complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivan pedala mulțumesc frumos, e la Brașov. Am găsit ceva mai potrivit pentru ce vreau eu, dar tot pe comanda. 3 la 45 lei. Prefer însă ceva in București, dacă mă indruma careva.

 

https://www.pieseautoscan.ro/accesorii-auto/adaptor-priza-auto-lampa-din-standard-12-24-v.html

 

Eventual un magazin cu accesorii pentru camioane, văd că e la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!! Va rog sa-mi ajutati un prieten care si-a luat un GS din 2006 si nu ajunge bine la ghidon. Are nevoie de inaltatoare care sa mute ghidonul spre el. 

Era odata un baiat din Timisoara care facea asa ceva, stiti ceva de el?? Sau paote stiti pe altcineva.

Am rugamintea sa ma sunati pt ca intru greu aici. Nr de tel: 0754789987 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.06.2019 la 9:32, andreiandrei53 a spus:

Ideea ar fi ca ce mi-as dori eu, este ca in momentul in care ma duc cu moto la service pt reparatie, sa am deja solutia cea mai buna aleasa si sa stiu clar cat ma va costa, intrucat abia am luat moto si sunt cu bugetul f stramtorat. Acum, inteleg ca intre ce vreau eu si ce se va putea e f posibil sa fie diferente mari.

 

Faptul ca lucreaza acest George acolo....nu imi dau seama ce avantaj aduce, daca vorbim despre a comanda un Wilbers nou. Montajul il face in pricipiu oricine. Daca se pune problema sa il reconditionez....suna interesant, dar depinde si de cost/rezultat.

 

Oricum, foarte interesante informatiile oferite, multumesc.

 

Cand ai buget foarte stramtorat ...nu ti iei bmw ....

solutia cea mai buna aleasa si CLAR cat te costa nu se pupa nici in viata

Acum 20 minute, xt600 a spus:

Poate ar trebui sa schimbe motocicleta. Si-a luat-o prea mare.. ;) 

👍👍👍👍👍👍😜😜😜😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,
nu am mai raspuns pt ca am fost pe drum, am ajuns acsa.
Am sa incerc cu toate sfaturile primite.
Problema cu bateria e ca am luat curent de la alta baterie, cu niste cabluri destul de groase (dar nu  speciale) si nu am vazut nici o diferenta.
Problema este ca nu se aprinde bordul, cu 13.1v in baterie, deci ce sa mai dau la demaror ...
Primul lucru, am sa schimb bateria.
Apoi am sa intru in detalii.
Am gasit un filmulet pe YT, care pare sa fie identic cu ce am patit eu.
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand GS 2017.

 

Un pic rulata, numai pe drumuri drepte, cu 80 la ora

a1e34ff1-ebac-489f-b05e-3ea02b96b136.thumb.jpg.5a98bd62e78c7b2c4c3b0f52567137c8.jpg

 

Folosita doar pentru a merge duminica la biserica:

IMG_20190616_085757.thumb.jpg.08446ffdd1346682ef560e21f7f787f7.jpg

 

Intotdeauna tipla, tinuta in garaj, sub o umbrela:

IMG_20190616_091828.thumb.jpg.5a549bdaf83b3322215c4587ac4d9fd3.jpg

 

... Am primit un semn de sus (de tot) si m-am razgandit

IMG_20190616_194259.thumb.jpg.38e3594e4b05636443827f6f8e2ed2f2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, robert_bobariu a spus:

Vand GS 2017.

 

Un pic rulata, numai pe drumuri drepte, cu 80 la ora

a1e34ff1-ebac-489f-b05e-3ea02b96b136.thumb.jpg.5a98bd62e78c7b2c4c3b0f52567137c8.jpg

 

Folosita doar pentru a merge duminica la biserica:

IMG_20190616_085757.thumb.jpg.08446ffdd1346682ef560e21f7f787f7.jpg

 

Intotdeauna tipla, tinuta in garaj, sub o umbrela:

IMG_20190616_091828.thumb.jpg.5a549bdaf83b3322215c4587ac4d9fd3.jpg

 

... Am primit un semn de sus (de tot) si m-am razgandit

IMG_20190616_194259.thumb.jpg.38e3594e4b05636443827f6f8e2ed2f2.jpg

 avand in vedere ca suntem intre ... bmwisti... fa un mic istoric la ce ai schimbat in km astia rulati

nu ma ref la ulei,  placute frana sau filtre

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Poate stiti pe cineva care dezmembreaza BMW - ma intereseaza ZFE-ul:

61358394896
61358526099 (08/01/2016 — 06/07/2018), Exchangeable retrospectively
61358555340 (03/01/2015 — 04/28/2017), Exchangeable retrospectively

 

Se incearca un retrofit la telescop ESA WP pe un model 2008 cu Showa si se pare ca trebuie inlocuit ZFE-ul.

 

Merci,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din amintiri - ca sa fiu precis, mi-ar lua mai mult timp decat am:

- cutie de viteze (inutila schimbarea - inainte de a iesi din garantie, ma tot rugam de AB sa gaseasca motivul schimbarii de capul ei intre trepte; in final, s-a dovedit a avea legatura cu reglajele legaturii intre cutie si schimbator);

- amortizoare, schimbate (upgradate dupa comportament) cu Wilbers, tot cu ESA (WESA); fata a plans la vreo 145k, spatele dupa inca un an;

- rulmenti grup (x4);

- grup - schimbat in Austria cu unul refurbished pe loc (in 2 ore am plecat sa prind grupul din tura), pentru original mai stateam pe tusa o zi;

- aripi noroi spate (sunt la a 3-a; prima pierduta prin Cheile Dobrogei, urmatoarea anunta problema grupului si nu m-am prins);

- demaror; probabil am schimbat o baterie Odyssey inutil;

- baterii - a 4-a;

- discuri de ambreiaj - sunt la al 4-a lea, de fiecare data schimbate mult inainte de uzura, cu ocazia accesului in zona (schimbare cutie, schimbat simeringuri cutie), ultima data, iarna trecuta, pur preventiv, sa nu ma surprinda in plin sezon ca vrea pauza;

- frana spate - placutele la fiecare revizie, uneori nu ma tineau nici 10k, ca abuzez de ea; probabil vreo 25 seturi de placute si al 3-lea disc;

- frana fata - la unul din seturile de roti schimbate discurile si placutele (cred ca 1 singura data);

- anvelope, cred ca 15-17 perechi, pe doua seturi de roti, cele "frumoase" cu anvelope de strada (ultimele 4-5 Pirelli Scorpion 2), cele "urate", cu anvelope de scandal (ultimele 3 TKC80);

- buton proiectoare - unul SH, care a tinut foarte putin si unul nou; intre timp, m-am prins cum se strica si cum se pot repara;

 

Pentru cine e curios (dar chiar nu merita timpul pierdut), imi tin cheltuielile in sprit monitor (desi, in ultima vreme mi s-a cam luat de detalii la zi). De acolo, se pot trage totusi niste idei interesante. Ca, de exemplu, in ansamblul cheltuielilor, combustibilul este la un sfet din cheltuieli (asa ca mare scofala dintr-o economie de 10% din 25% nu scoti, cand alegi un model sau altul). Cu cat faci mai multi km, cu atat "investitia" initiala (ca sa nu-i spun pe sleau cheltuiala) este mai bine amortizata. Ca asigurarile sunt o mina de aur pentru... asiguratori (evident! Cand am ajuns la CASCO de 1800 de euro pe an, pentru o valoare asigurata de sub 7000, mi-am bagat picioarele - pardon, mi-a asumat riscul). Ca, in final, motociclismul este o pasiune destul de costisitoare. Din costul total , doar o treime este cel de achizitie si motocicleta nu a fost chiar ieftina. Evident, cu alta motocicleta, alt setup (km, echipamente, intretinere), poti ajunge la alte ponderi. Dar tot e mai ieftin decat cu taxiul (si mai sigur) - costul per km este 1.2 lei.

 

Cu toate astea, am o singura concluzie - daca iti poti permite, merita cu prisosinta. Am un job solicitant si, fara supapa asta de refulare, probabil ca as fi fost de mult pe campii. "Investitia" e intr-un plan mai larg, din perspectiva mea...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou!

 

Pe un GS 2013+, se poate monta o cutie topcase Vario de pe un GS 2008?

Exista o placa adaptoare intre acestea care sa permita aceasta combinatie?

 

L.E.:

 

Deasemenea, eu pe GS 2008, de ce am nevoie ca sa montez un Givi TRK 52?

 

E suficienta o placa universala GIVI cu monokey precum:  https://www.amazon.co.uk/Givi-E251-Universal-Monokey-Plate/dp/B00FYOQB5A ?

Placa mea actuala + rack-ul, arata asa: https://www.bobsbmw.com/store/product/bmw-vario-top-case-mounting-plate-kit-r1200gs-thru-2012

 

 

Editat de andreiandrei53
am adaugat o a doua intrebare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, andreiandrei53 said:

 

 

Pe un GS 2013+, se poate monta o cutie topcase Vario de pe un GS 2008?

Exista o placa adaptoare intre acestea care sa permita aceasta combinatie?

 

L.E.:

Deasemenea, eu pe GS 2008, de ce am nevoie ca sa montez un Givi TRK 52?

E suficienta o placa universala GIVI cu monokey precum:  https://www.amazon.co.uk/Givi-E251-Universal-Monokey-Plate/dp/B00FYOQB5A ?

Placa mea actuala + rack-ul, arata asa: https://www.bobsbmw.com/store/product/bmw-vario-top-case-mounting-plate-kit-r1200gs-thru-2012

Vario 2008 pe 2013+ doar daca folosesti placa de prindere de la Vario 2008.

Pentru Givi TRK poti sa folosesti placa universala prinsa pe suportul de placa de pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am centrat si restaurat rotile la Mile Djunta, din Belgrad. Jos palaria, un profesionist pasionat!

Spatele era destul de ok, insa pe fata nu mai era nici macar o singura spita in tensiune (centrata inainte la Sirius; in prostia mea, nu am verificat din cand in cand sunetul spitelor si nu m-am prins ca suruburile de blocare nu erau stranse). Si ma intrebam de ce vibreaza si vobleaza!

 

Inainte:

ab1240bc-5508-4971-9364-a4427257c6ec.thumb.jpg.6220cd727eb9b9ce2a31e6e605f89bc6.jpg 

 

 

si dupa (inlocuit niplurile si suruburile de blocare, spalat, curatat - cum mie nu mi-a iesit cu periuta electrica, polishat):

69e23074-2d1a-4f8f-929f-47bcc2386ca3.thumb.jpg.000b2ab243933596512abefa1bf39dc7.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...