andreiandrei53 Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Nu ma plictisesc cu banii in portofel, asta e clar. De aia intreb de ceva in format electronic. Sigur are cineva, nu știu insa cine e dispus sa dea cu share. Pe hârtie il am deja, a fost inclus in pretul motoretei, din pacate nu cunosc germană. Mai am si CD-ul, ala e in engleza, dar nu cred ca il pot pune pe telefon sau tipari....nici nu m-am uitat sincer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 29 minutes ago, andreiandrei53 said: Salut, Un manual pt GS 2008, in engleza, are cineva in format electronic? Eu am doar varianta tiparita in limba germana. Multumesc. manuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 (editat) No. Are Andriu Editat Iulie 24, 2019 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiandrei53 Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Mulțumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Am nevoie de un GPS care sa se potriveasca pe LC, nu e musai sa fie VI-le. Pe olx sunt doua optiuni, 4 la 300 eur si 5 la 470 eur. Nu is sigur pe care sa il iau... sau poate vrea careva sa isi faca upgrade la al lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Salutare, Revin dupa cateva mii de km cu o nou problema. Ca de obicei daca incerci sa cauti simptomele unei raceli pe net, de fapt aflii ca ai cancer... Vreau sa ma lamuresc... asadar trec la subiect. Este posibil sa fie nevoie de o noua cutie de viteze la al meu gs1200 din 2005? Ce am experimentat pana acum: - La relanti cu abreajul tras motorul toarce, daca dau drumu, deseori scoate sunete ciudate, gen clac clac clac. mai tare sau mai incet. - De cateva ori mi s-a intamplat sa sara din a 3-a in a 2-a si din a 5-a in a 4-a, asta la acceleratii mai agresive. - Tot de cateva ori, nu pot schimba din a 3-a in a doua (apas pedala si e blocata) daca tin motorul la 2800-3000 ture in a 3-a. La intoarcere, in 2 servisuri, din care unul care se ocupa numai de BMW, mi s-a recomandat sa schimb cutia de viteze, cu una de pe modelul 2006-2009, impreuna cu cardanul, ca deh, are alta marime. Voi ce parere aveti despre asta? On 27.05.2019 at 14:45, RedRat said: O scurta intrebare... Imi curge putin ulei: Are rost sa scot protectia de plastic si sa incerc sa repar? Sau este prea mult pentru un amator? Mersi. On 27.05.2019 at 15:36, Dan Cata said: Numa dintr-un loc, e un capac de plastic acolo dedesubt de la care poate sa curgrga. Ala e tinut de 4 suruburi. Saaaau de la senzorul de sus de pe bloc, da ambele au cate un o-ring care poate sa cedeze On 27.05.2019 at 19:52, DKW said: Mai este si un simering p-acolo. Problema asta s-a cam rezolvat de la sine... Am dat capacul jos, am curatat cu o carpa, si de atunci nimic... Ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Am avut si eu aceeasi problema cu un gs din 2007 am rezolvat-o la Tibi la mototehnica. Cred ca nu a costat mult pentru ca nu imi mai amintesc Tibi are un furnizor de piese sh. Cutia noua costa o avere, nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 (editat) 3 minutes ago, dellnegro said: Am avut si eu aceeasi problema cu un gs din 2007 am rezolvat-o la Tibi la mototehnica. Cred ca nu a costat mult pentru ca nu imi mai amintesc Tibi are un furnizor de piese sh. Cutia noua costa o avere, nu merita. Mai exact ce a fost problema? Cuita trebuia schimbata? Editat Iulie 29, 2019 de RedRat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Sarea din viteza si avea un zgomot ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Zgomotele alea is de la tija de ambreiaj, is normale si nu te afecteaza cu nimic decat strict auditiv; cand o sa vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotele. Nu stiu daca are sens sa schimbi cutia doar pentru ca de cateva ori nu ti-a intrat bine in viteza... Acolo poate nu ai fost suficient de ferm cand ai apasat pe schimbator, harta nu a mutat furcile pana in capat, cine stie. Daca nu sare frecvent, nu scoate zgomote ciudate/specifice, daca nu ai scos uleiul negru din cutie... nu vad de ce! Cardanul cu atata mai mult Daca nu e ruginit, crucile se simt OK cand il sucesti cu mana... de ce?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 (editat) 6 minutes ago, Dan Cata said: Zgomotele alea is de la tija de ambreiaj, is normale si nu te afecteaza cu nimic decat strict auditiv; cand o sa vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotele. Nu stiu daca are sens sa schimbi cutia doar pentru ca de cateva ori nu ti-a intrat bine in viteza... Acolo poate nu ai fost suficient de ferm cand ai apasat pe schimbator, harta nu a mutat furcile pana in capat, cine stie. Daca nu sare frecvent, nu scoate zgomote ciudate/specifice, daca nu ai scos uleiul negru din cutie... nu vad de ce! Cardanul cu atata mai mult Daca nu e ruginit, crucile se simt OK cand il sucesti cu mana... de ce?! Tocmai de asta trebam Ma cam deranjeaza clacanitul... De cardan am amintit pentru ca cel care a recomandat cutia noua zicea ca la modelul mai "nou" trebuie alt brat, avand alt numar de dinti. Editat Iulie 29, 2019 de RedRat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Dupa ce am schimbat-o nu am mai avut zgomote si nici nu mai sarea. Aia cu saritul din viteza era aiurea rau. Nu imi mai amintesc multe detalii, asta a fost acum 4-5 ani, de atunci am schimbat mobra de doua ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiandrei53 Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat. Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 29, 2019 Admin Share Postat Iulie 29, 2019 O senzație de proastă acționare a schimbătorului este dată și de nucile de la tije. Desfaceți tijele din nuci, curățați-le, ungeți bine cu vaselină și va întra și ieși din viteză cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiandrei53 Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Mersi de sfat, dar trancanitul clar nu e de la nuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 5 hours ago, andreiandrei53 said: Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat. Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba. Cam asa ceva. Uzura in placa de presiune, tija noua facuta praf in 3500 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Mda, se confirmă că inițialele vin de la Bust My Wallet! Bine că n-a fost Marcel disponibil, am fost la un colț să-mi adaug un bmw pe 2 roți la cel pe 4 acu' 2 săptămâni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 (editat) Acum 6 ore, andreiandrei53 a spus: Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat. Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba. nu este zgomot " de rahat ... de stricat" ... este un zgomot care ofera personalitate ... solutia tehnica nu e chiar proasta ... este doar incompleta, subdimensionata - rulmentul logic de care povestesti (rulmentul de presiune) este in partea cealalta a axului ... in corpul cilindrului receptor de la ambreiajul hidraulic si ar trebui sa preia miscarea de rotatie a axului - este o solutie "inovativa"! (cateva poze in postul acesta - https://motociclism.ro/topic/201200-bmw-r1200-gsadv/page/280/?tab=comments#comment-4198726) Editat Iulie 29, 2019 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 La 19.11.2018 la 16:55, Byzu a spus: Salutare, Eu mi-am luat pentru al meu "SET SADDLEMEN GENTI INTERIOARE CUTII LATERALE BMW 1200" - 243 Lei un set ( adica stanga/dreapta). Da o cautare pe goagle ca le gasesti pe un magazin moto online de la noi. Dau si eu un update pentru cine vrea sa ia gentile astea in considerare. Sunt FOARTE mici, cea mica e aprox. 1/3 din cutia de pe partea cu toba iar cealalta se apropie de jumatate volum. Vorbesc despre cutiile BMW Vario. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 1 oră în urmă, vladf a spus: Dau si eu un update pentru cine vrea sa ia gentile astea in considerare. Sunt FOARTE mici, cea mica e aprox. 1/3 din cutia de pe partea cu toba iar cealalta se apropie de jumatate volum. Vorbesc despre cutiile BMW Vario. gasiti pe ebay, genti textile, facute pentru model specific. No name , made in uk, cca 60 lire. Eu am luat pentru Rt, extinse la maxim, sunt fix cat sideurile. Au meritat banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Mersi de sugestie, Adrian, am vazut acum si eu ca sunt kit-uri faine pentru toate trei cutiile la preturi bune. Intre timp, se pare ca am supraestimat capacitatea cutiilor, umplute bine gentile, incap ok, sunt sensibil mai mici dar acceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Salut! Am pus la rubrica Bazar niste protectii cilindri... Poate intereseaza pe cineva. Sunt noi, nefolosite, nici macar montate. Thx! Si mai am amortizor fata cu ESA, sh. Pentru modelele de la 2008 la 2011. El este de Adv, dar se poate pune si pe gs. Asta se da la 250 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 3, 2019 Share Postat Septembrie 3, 2019 Salut, dupa vanzarea R 1200 GSA LC - ului mi-au ramas cateva chestii. Daca cineva este interesat … 0744365425 : 1.Suspensie spate TRACTIVE ESA : https://www.esarepair.com/ rulat 3000 km (ca noua) = 250 € - Pret platit de mine (am factura) = 1092 € - Complet servizabila in caz de nevoie 2. Kit arc progresiv Hyperpro furca fata, nou nout in tipla = 80 € https://www.wrs.it/en/shock-springs/122383-262941-progressive-front-shock-spring-hyperpro-bmw-r-1200-gs-lc-adventure-esa-14-17.html - Pret platit de mine (am factura) = 146 € 3. Redresor/incarcator/intretinere acumulator BMW (OEM), direct la priza motocicletei, protectie Canbus = 80 € https://www.bmw-motorrad-bohling.com/bmw-battery-charger-for-motorcycles-even-with-can-bus-electronic.html - Pret platit de mine = 112 € + TRANSPORT 4. Anvelope Bridgestone Battlax Adventure A41 : toate impreuna 80 € 4.1. Anvelopa fata nou nouta in tipla 4.2. Anvelopa spate profil OK 80% - 90% 4.3. Anvelopa fata profil OK 50% (in caz de nevoie …) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 8, 2019 Share Postat Septembrie 8, 2019 Mai sunt valabile 1 si 2 ...... Traiti careva pe picior mare ? BMW/PUMA, noi nouti, 44-45, 299 RON (transport inclus). 0744365425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 14, 2019 Share Postat Septembrie 14, 2019 Pantofii sunt vanduti .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.