Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Model 2004. Suporturile pentru proiectoare au fost sudate pe crash-bar. Nu am poze mai relevante acum, că Germanicus iernează la vreo 5 kilometri de mine, dar pot să fac mâine.

proiectoare.thumb.png.1a43e27b846c4377c981eabb3d847658.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca avea crash-bar crezi ca nu gasea o solutie de fixare?. Omul cauta un simplu suport care din nefericire cei de la BMW nu l-au confectionat pentru modelul pe care-l detine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎10‎.‎02‎.‎2020 la 0:35, Turist a spus:

Am 1200GS / 2006

Am 1200GS / 2006

O sa le montez pe crashbar, dar pozitia lor va fi rasturnat. Sper sa nu orbeasca pe cei care vin din sens opus.

 

Acum 6 ore, johnbv a spus:

Daca avea crash-bar crezi ca nu gasea o solutie de fixare?. Omul cauta un simplu suport care din nefericire cei de la BMW nu l-au confectionat pentru modelul pe care-l detine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

     As monta si un crash-bar superior, dar prin asta se va ridica centrul de greutate al motocicletei.

    Asa ca, voi ramane cu proiectoarele montate pe crashbar-ul inferior, si vad cum lumineaza.

       Pana acum nu am avut timp sa ies la o tura noaptea, sa testez proiectoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, Turist said:

     As monta si un crash-bar superior, dar prin asta se va ridica centrul de greutate al motocicletei.

   

🤣🤣🤣

Crash bar-ul ala are maxim 1,5 kg cu tot cu suruburi si proiectoare pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Turist a spus:

     As monta si un crash-bar superior, dar prin asta se va ridica centrul de greutate al motocicletei.

   

ASA E !!!   Se ridica cu 0.0000001 mm !  🤣  Tu ce inaltime si greutate ai ? ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.02.2020 la 17:07, johnbv a spus:

Pai omul a scris clar GS 1200 primul model. La primul model nu sunt montate proiectoare.

 

Inseamna ca depinde ce intelege fiecare prin "model", eu am inteles ca prima generatie (racit pe aer), tu ca inainte de facelift :D

La 16.02.2020 la 22:18, DKW a spus:

Crash bar-ul ala are maxim 1,5 kg cu tot cu suruburi si proiectoare pe el.

 

Nu cred ca are doar atat, m-am uitat de curiozitate, Wunderlich nu da greutatea iar la TT ziceau ca greutatea ca pachet (referitor la livrare ma gandesc) are 4,98 kg.

Doar 1,5 kg as zice ca sigur nu are cum, nu mai zic cu proiectoare care nu sunt tocmai usoare (cel putin cele originale).

 

Oricat ar avea, este cert insa ca adauga greutate si costuri, ambele inutile dupa parerea mea. Sansele cand o dai jos sunt destul de mici sa o lovesti in zona aia. In realitate este mai mult look-ul de "adventure" care-i incanta pe pasionatii de protectii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la asta ma refeream, d.p.m.d.v. crashbar-ul superior, ii da un aspect mai agresiv motocicletei , iar in cazul unei trante pe asfalt, va amplifica cu greutatea sa forta trantei pe crashbar-ul inferior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar-ul superior, combinat cu proiectoare, te face mai VIZIBIL în trafic, dând motocicletei un aspect de locomotivă și atrăgând atenția șoferilor. Spun asta din experiență. Când mă dau cu CBR-ul sunt aproape invizibil, iar când sunt cu GS-ul, majoritatea șoferilor îmi fac loc.

Chiar recomand cu putere să-și monteze cât mai mulți motocicliști proiectoare plasate cât mai vizibil, chiar ajută.

 

Iar în cazul unei trânte pe asfalt, crashbar-ul inferior ar fi ultima problemă. Recomand din nou, cu putere, să eviți trântele pe asfalt. 

 

Am un set complet de crashbar-uri pentru GS și cântăresc maxim 3 kile. Practic sunt niște țevi goale îndoite și prinse între ele.

Sunt eficiente când scapi fieru' pe-o parte, nu când te verși pe asfalt la 80 de kilometri pe oră.

 

Dacă te dai pe dealuri și prin noroaie, proiectoarele montate prea jos n-au nici un farmec, trebuie să le tot ștergi din zece în zece minute.

Așa că tot mai bine ar fi dacă le-ai monta pe crash-ul superior.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6kg are pachetul de la Wunderlich care contine barele superioare pentru R1200GS k25. Barele sunt Hepco & Becker.

 

Cam 4-5 kg estimez fara ambalaj. Nu cred ca are sens sa ne facem griji referitor la centrul de greutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, pasquinel a spus:

 

Chiar recomand cu putere să-și monteze cât mai mulți motocicliști proiectoare plasate cât mai vizibil, chiar ajută.

 

 

O sa-mi pun si eu proiectoare pe nas, sa ma vezi cand te salut 😁 (vara trecuta la " Acasa in Bucovina")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, KHK said:

Nu cred ca are doar atat, m-am uitat de curiozitate, Wunderlich nu da greutatea iar la TT ziceau ca greutatea ca pachet (referitor la livrare ma gandesc) are 4,98 kg.

Doar 1,5 kg as zice ca sigur nu are cum, nu mai zic cu proiectoare care nu sunt tocmai usoare (cel putin cele originale).

Crash bar-ul superior de pe pseudo GSA-ul meu are cam un kg, original BMW, e o teava goala care se prinde cu cu 2 bride sub cadrul de bord.

 

gsa1.jpg

14 hours ago, Turist said:

Da, la asta ma refeream, d.p.m.d.v. crashbar-ul superior, ii da un aspect mai agresiv motocicletei , iar in cazul unei trante pe asfalt, va amplifica cu greutatea sa forta trantei pe crashbar-ul inferior.

Daca se amplifica atat de la un crash bar, cam cat se amplifica de la cutii laterale, sa nu mai zic de topcase sau un tank bag mare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare . Pe timpul iernii , cât mobra a stat la iernat , am făcut un retrofit . Am montat un quick shifter . Cred ca e cea mai buna investiție pe care am facut-o .  Daca ar fi fost ceva la LC  care nu îmi plăcea e felul in care schimba vitezele . Nu numai ca schimba bine dar schimba mai bine ca orice motocicleta cu care am mers pana acum . Ca și cost e undeva pe la 2000 lei . Sunet motorului ar fi ceva care as încerca sa îl schimb dar nu se poate . Noul 1250 are alt lanț și suna mai bine dar la 1200 a apărut alt ulei de la bmw : advantec parca . Ei zic ca ar schimba și sunetul motorului un pic dar eu sincer sa fiu încă nu îmi dau seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare - ieri m-a prins un trafic de ala infiorator, aveam o cutie extinsa, nu ma puteam strecura si am cam stat in coloana. Temperatura..s-a dus in balarii - in sensul ca urcat pana la ultima liniuta de sub semn. Asa "face toate"?  Si vara?

Uleiurile sunt schimbate de ~2luni. Tractorul e R1200GS 2006.

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul e motul 15W50. Schimbat la inceputul lui ianuarie. Si - cum am iesit din algomeratie, vorba bine iesit - am schimbat a 2a si am mers 20 de secunde cu a ea - temperatura a scazut o liniuta. Cum pot decela intre senzor busit sau temperatura mare?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, tzunoi a spus:

Intrebare - ieri m-a prins un trafic de ala infiorator, aveam o cutie extinsa, nu ma puteam strecura si am cam stat in coloana. Temperatura..s-a dus in balarii - in sensul ca urcat pana la ultima liniuta de sub semn. Asa "face toate"?  Si vara?

Uleiurile sunt schimbate de ~2luni. Tractorul e R1200GS 2006.

Ma' friend, eu am făcut Grecia în August și am stat în Varna și în Salonic la semafoare de mi-a venit rău, dar temperatura a urcat doar cu o liniuță față de normal. Ceva nu e bun la tine, meri la un mechanic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...