Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Mergi in Dedeman si cumpara-ti la bucata, Torx-uri de 8, 9 si 10 lungi (5-6 cm) de la Wolfcraft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 15 minute, tzunoi a spus:

🤦‍♂️

Sper sa nu fi busit șurubul.. si sa caut tutorialul  de youtube dupa care m-am luat sa las un comentariu... ca e torx de 9 si nu imbus de 2. Torxul de 10 l-am incercat cand am vazut ca imi aluneca imbusul si nu intra..aveam eu o bănuială. Torx de 9 nu am..Mi se părea ciudat că peste tot au pus torx si la switch imbus...parea dubios.

Mersi mult. Fac rost de tort si incerc

Daca tot iti place sa surubaresti fi si tu baiat salon cu mobra si cumpara-ti un manual de service.

 

Te costa vreo 250 de lei. Ca sa nu mai ajungi in situatii de genul asta.

 

https://haynes.com/en-gb/bmw/r1200gs/2013-2016

 

Exista si unii care ti le aduc in RO.  Cred ca eu am cumparat de la libris.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca am s-o fac. Stiam de el...dar nu mi-a trecut prin cap. Si pentru chestii mărunte, unde pierd mai mult timp prins service, merita manualul.

@Silver Arrow...sa zicem ca m-am uitat prin manualul hayes "online". Dar nici acolo nu am gasit sa specifice de ce torx e nevoie. In varianta ta scrie? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactul de la ambreiaj. Și la mine nu pornește dacă e in viteza numai dacă trag maneta de ambreiaj la maxim cu toate degetele, dacă trag de ea cu doua degete nu cuplează contactul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Cumpăra-ți o trusă de torx-uri și le ai acolo, îți folosesc și în viitor, că nu sunt o avere! "

 

Iti dai seama ca am..si nu una. Ca am mai mesterit la una alta. Dar intotdeauna lipseste aia care trebuie. Chiar recent am trebuit sa imi trag cablul de alimetare al gps-ul de la baterie la gps..teoretic simplu. Dai carenele jos si aia tot. Practic..mai trebuie sa dai crash barul jos. Si aia simplu. Doar ca un surub era atat de bine pitit incat a mers numai cu inelara cu clichet. Fixa nu avea prea multa cursa iar inelara normala - dupa vreo 10 minute de "mangaiat" un surub m-am lasat pagubas. Mai erau 2. Evident ca inelara cu clichet nu o aveam "in stoc". Acum o am. 

Si manualul ar ajuta daca ar spune - ai nevoie de aia, aia si aia. Faci inventarul, vezi ce ai si ce nu si iti cumperi. Nu ca mine la crash bar - dupa ce am desurubuta niste prinderi am vazut ca suruburile de sus nu merg cu ce scule am.

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, DiarM a spus:

de ce oare aveam impresia ca erau aceeasi firma la un moment dat? parca intelesesem ca mototehnica a devenit motohub

 

A fost un parteneriat pentru scurt timp dar acum sunt iar service-uri separate.

 

Dintre cele 2, recomand cu incredere pe Tibi (mototehnica). Pentru o problema intermitenta de functionare a ambreiajului de la GS-ul meu (practic aparea foarte rar si nicidecum cand ma duceam in service) mi-a aratat exact pe diagrama ce se intampla si ce trebuie desfacut si eventual schimbat daca ne apucam de operatiune, in timp ce mecanicul de la moto-hub a venit cu romanescul "asa face toate".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, DiarM a spus:

de ce oare aveam impresia ca erau aceeasi firma la un moment dat? parca intelesesem ca mototehnica a devenit motohub

https://www.gsmoto.ro/

Incearca si aici !

Il gasesti pe GONZO si Seba !

Gonzo a lucrat cu Tibi si la Mototehnica si la Moto Hub !

" Omul Sfinteste Locul "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, tzunoi a spus:

Sa stii ca am s-o fac. Stiam de el...dar nu mi-a trecut prin cap. Si pentru chestii mărunte, unde pierd mai mult timp prins service, merita manualul.

@Silver Arrow...sa zicem ca m-am uitat prin manualul hayes "online". Dar nici acolo nu am gasit sa specifice de ce torx e nevoie. In varianta ta scrie? 

Manualul meu de BMW l-am dat cadou cu mobra cu tot. O sa ma uit in manualul de Goldwing cum e treaba.

Din ce imi aduc aminte iti da un simbol de torx - un cerculet cu o stea neagra la interior - si dimensiunea sculei. De asemenea iti da si cuplul de strangere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 3 ore, tzunoi a spus:

 

Dacă ești din București dă-mi un semn pe PM și vino până în Crângași să ne uitam împreună la motor și scule ai nevoie. Am cam tot ce trebuie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, tzunoi a spus:

Sa stii ca am s-o fac. Stiam de el...dar nu mi-a trecut prin cap. Si pentru chestii mărunte, unde pierd mai mult timp prins service, merita manualul.

@Silver Arrow...sa zicem ca m-am uitat prin manualul hayes "online". Dar nici acolo nu am gasit sa specifice de ce torx e nevoie. In varianta ta scrie? 

Sa stii ca ai dreptate. Si in varianta tiparita nu ti se indica tipul de ''surup'' 🙈

Ti se indica la inceput de capitol  cuplurile de strangere.

In rest beletristica multa.

 

M-am uitat si intr-un manual de service de Honda Shadow si nici acolo nu ti se indica dimensiunii sculei. Uneori apar indicatii gen surub de M6 sau M8 dar nu iti spune sa iei cheia de 10 sau de 13.

 

Asadar cel mai bine lasi Youtube la o parte si te uiti cu atentie ce tipuri de scule se potrivesc. Totusi se poate face deosebirea intre un cap imbus si unul torx.

 

Nu doresc sa consider ca nu te duce capul dar, nah, cu totii imvatam. Nu esti primul care o constatat ca uneori nu ai cursa suficienta cu o fixa. SI atunci unul a facut acuma multi ani o inovatie si cheia daca te uite nu este pusa in lungul manerului ci la un unggi de 30 de grade. Ca sa poti pune cheia si invers schimbad unghiul fata de surub. Invarti cat poti si apoi intorci cheia pe partea cealalta si castigi niste spatiu fix cat sa mai poti intoarce.   Si la inelare la fel, ai unele cu inelul de-a lungul manerului si unele usor  rasucite.

 

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Silver Arrow a spus:

Totusi se poate face deosebirea intre un cap imbus si unul torx.

Ai zice. Da' al naibii e mic, locul cam ingust ca mi-a fost lene sa o mut si nici lumina nu am foarte multa. Am crezut youtube si nu am mai facut cercetarii....Prostia si lenea sa platesc...sper ca nu prea scump totusi, de data asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, tzunoi a spus:

Ai zice. Da' al naibii e mic, locul cam ingust ca mi-a fost lene sa o mut si nici lumina nu am foarte multa. Am crezut youtube si nu am mai facut cercetarii....Prostia si lenea sa platesc...sper ca nu prea scump totusi, de data asta.

Suruburile sunt standard, nimica special. Daca l-ai belit, te uiti pe el sa vezi ce grupa este (probabil 8.8) , masori dimensiunile cu un subler, cumperi altul si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , stiu ca nu e bursa aici dar vin cu o intrebare as avea nevoie de un litrometru model gs-gsa fabricatie pina in 2007  ca cea din prima  poza incercut cu rosu , ofer la schimb cea cu banda cu circuit imprimat  .

s-l1600.jpg

dsc_1846_1.jpg

Acum 14 minute, irol a spus:

Salut , stiu ca nu e bursa aici dar  as avea nevoie de un litrometru model gs-gsa fabricatie pina in 2007  ca cea din prima  poza incercut cu rosu , ofer la schimb cea cu banda cu circuit imprimat  .

s-l1600.jpg

dsc_1846_1.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare la a mea de la ce e zgomotul?

Eu m-a gândeam la cuzineți ca trebuie reglări, dar cum am văzut mai sus ar putea fi și de la ambreiaj ca dacă trag de maneta parca nu mai suna așa de tare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 11 ore, Silver Arrow a spus:

In ce limba te descurci?

salut, 

 

    trimite-mi in engleza, ma ajuta si GOOGLE, important e sa fie detaliat. Multumesc,

Editat de ALPIN
corectare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, kenedmoto a spus:

Oare la a mea de la ce e zgomotul?

Eu m-a gândeam la cuzineți ca trebuie reglări, dar cum am văzut mai sus ar putea fi și de la ambreiaj ca dacă trag de maneta parca nu mai suna așa de tare. 

464C82EA-A04A-4954-8920-1C400559EFA4.MOV

Parerea mea ...zgomotul.este de la axul central din cutia de viteze. As prefera sa ma insel dar pentru asta trb sa dai cutia jos ptr schimb de ambreiaj +tija, care este necesar iar atunci se vede si jocul axului. Daca scapi doar cu, kitul de ambreiaj ai salvat multi bani. Daca ai nevoie de ajutor ma poti contacta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Johnbv. 

Despre tija asta zici ca ar fi problema?

 

 

Am uitat sa specific ca cloncanitul apare după ce se încălzește motorul, când îl pornesc suna ok, după câteva minute începe sa cloncane, alte simptome nu are, nu sare din viteza, ce am mai observat e ca dacă nu o turez tare, merg cu 3000 de ture constant parca întrerupe , simt niște zmacituri destul de fine pana încep sa o turez. 

Bujiile , filtrele și uleiul sunt schimbate. 

AC080148-C720-49B2-8EC2-8592D241B641.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...