Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salutare tuturor!

Am o intrebare, probabil s-a mai discutat subiectul aici. 
Ce cauciucuri folositi pe R1200GS si recomandati, pentru drumuri 80% asfalt si restul macadam.
“Vaca” mi-e cam mare, si nu m-am bagat inca, cu buna stiinta, pe off. 
Treaba e ca sunt atatea trasee superbe combinate, cu off usor, si e pacat sa nu ma bucur de ele. 
Revenind la gume, ideea este clara, comportament sigur pe drum ud si sa te sjute pe off (sa nu fi ca pe patinuar la prima balta).

Studiind un pic problema, ma oprisem la Anakee Adventure, dar tocmai mi-a taiat cineva elanul, povestind pe alt topic ca sunt foarte zgomotoase la peste 80/h, si ca nu-s chiar ok pe off. 
Ce parere aveti despre ele si ce recomandati pe baza propriei experiente. 
Multam’

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am gasit si aceste informatii:

https://www.bmwriders.ro/forum/threads/anvelope-pentru-motocicleta-mea-r1200gs-adventure-lc.21/
 

Eu am montate acum, Pirelli Scorpion Trail. Le-am luat fiindca mi-au fost recomandate ca ff bune pe ud. Am prins insa intr-o zona in apropierea Bucurestiului, un drum ce pe harta figureaza ca asfaltat. Ce sa vezi, nu macadam ci doar piatra din aceea sparta, rar dadeai si de pamant. A fost urat tare, mai rau ca pe patinuar. Mare pretentie la gume n-am avut, dar norocul a fost cu mine si am ramas la verticala. Cred totusi ca gumele astea nu prea te ajuta pe off. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu esti Chris Birch , cam greu cu vaci de peste 220 kg pe off. Eu cu o vitea de 160 kg, si cu cauciucuri 50/50( Mitas e07), am strans din buci putin ieri pe urcarea de la Cabana Cozia,  pe ploaie. A fugit de cateva ori atat spatele cat si fata. Bine eu sunt si sub nivelul marii pe off, si nu ma prea ajuta nici fizicul. Pentru un off cinstit cu noroi cat cuprinde, pante adevarate,  sleauri, copaci cazuti ,etc,  cred ca e nevoie de o caprita pe la maxim 120 kg si cauciucuri cu crampoane adevarate, nu imitatii. Asta pentru muritorii de rand, ca meseriasii se dau cu orice.

Editat de Nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu a intrat in discutie un off pe bune (noroaie, pante serioase, etc) cu o vaca asa grasa. Am si mentionat, off usurel, pamant uscat  in mare parte, altfel n-ai cum. Adica ai, dar cu training, conditie fizica si cu gume dedicate pt off.


Stiu ca ati fost, v-am si felicitat pentru tura. 
Din pacate evit cat pot turele cu componente off, chiar usor, atunci cand e posibil sa ploua. 
Cu asa o grasa, e ca pe patinuar 🤷‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, apreciez. Totusi unde e problema sa ne spui cat esti de multumit pe asfalt si off, mai ales ca sunt 50/50? Fa treaaba pana la capat daca tot ai inceput👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e prea tarziu si nu ma exprim eu prea coerent. 

Nu am aceste cauciucuri. Altfel v-as spune cu drag. Doar ma intereseaza subiectul si s-a nimerit să urmăresc si celălat topic unde erau laudate. Am zis sa fac o faptă bună - mai multe informatii poti obtine de pe acel topic.

Eu am montate pe vaca tourance next..pe care le stie toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, tzunoi a spus:

Cred ca e prea tarziu si nu ma exprim eu prea coerent. 

Nu am aceste cauciucuri. Altfel v-as spune cu drag. Doar ma intereseaza subiectul si s-a nimerit să urmăresc si celălat topic unde erau laudate. Am zis sa fac o faptă bună - mai multe informatii poti obtine de pe acel topic.

Eu am montate pe vaca tourance next..pe care le stie toata lumea

Da, la mine era problema de fapt. Am ramas in cap cu afirmatia “cred ca sunt primul din tara care le are” si involuntar ti-am atribuit-o. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop Trailmax Mission https://www.dunlopmotorcycletires.com/tire-line/mission/
 

Totusi e cineva care le-a testat? Am citit despre ele, pare sa fie marfa de calitate, totusi 50/50 daca nu mergi asa mult in off, oare merita? In sensul ca e ce trebuie pentru asfalt 70% ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, yrkalex a spus:

Te salut, ai mai multe detalii ?

Este de pe o motocicleta 1200 GS din 2010.A fost inlocuit cu unul de ADV.Aspect ok,Pret 50 euro vizibil in BRASOV. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. 

Am un far dat jos de pe un 1200GSA din 2012. Sta în cutie de vreo 7 ani asa ca m-am hotarat sa nu-l mai pastrez. 

Daca sunt doritori discutam in privat. 

  Sa aveti un sezon linistit si făra evenimente! 🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Doar o nota vreau sa las pentru cine doreste sa citeasca - BMW  nu a inclus ca operatie de mentenanta operatia de uns caneluri cardan nici la modelele LC.

Din pacate pe unele exemplare  - la iesirea din fabrica lipseste sau este putina unsoarea cu MoS2 pe caneluri.

In plus buduful din spate a fost gandit sa fie etans - intra mai greu apa dar si iese mai greu si prin incazire se produce condens si in timp apare rugina in zona din spate a cardanului + caneluri spate/ax pinion.

Corelate - lipsa de unsoare si rugina - cursa axului pinion grup in caneluri uscate si ruginite duce la distrugerea canelurilor in cardan.

GSA-urile sunt mai predispuse la aceasta problema pentru ca au cursa suspensiei mai lunga si prin urmare si cursa ax pinion in cardan mai lunga.

Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km. La fel as verifica si jocul la crucea cardanica spate/daca cursa este lina. Ansamblul fata - cardan/ax cutie este mai putin expus si ar trebui verificat doar daca partea din spate are multa rugina.

Evident trebuie uns cu unsoare cu procentaj mare de disulfura de molibden (Loctite 8012 are 60%, Molykote M77 are 77% dar nu am gasit o sursa in Romania, la cea recomandata de BMW Optimoly TA nu am reusit sa gasesc procentajul de MoS2).

Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km, motocicleta exploatata in regim de touring fara offroad, este prea tarziu acum de uns si trebuie inlocuit cardanul curand.

 

1853220092_caneluriuzate.thumb.jpeg.9938c99a127a2bd9288cb7a50e9dd91d.jpeg

 

 

Numai bine,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi na, dacă n-ai un kit de lanț de 100€ de înlocuit, tre să schimbi ceva, că doar n-o să scapi de cheltuială! 😈

Probabil friții de pe bandă folosesc vaselina cu MoS2 în vestiar. Sau bmw se trage pe coor. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.08.2020 la 1:17, ivanp a spus:

Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km.

 

Doar de curiozitate, cum ai ajuns tocmai la numarul asta (12K)? Adica de ce nu 10k de exemplu, care este intervalul clasic de service la BMW?

La 16.08.2020 la 1:17, ivanp a spus:

Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km,

 

Si pentru prietenul meu de plimbari (GSA 2015) tot pe la 40k s-a terminat smcheria 😒 Doar ca lui i-au dat culanta cam 50% aici la service.

 

Ce nu inteleg, daca este o problema atat de evidenta, si sunt convins ca nu tu ai descoperit America, de ce naiba nu ar rectifica problema din start? Adica, de ce le-ar conveni sa dea bani la culante si garantii, ca n-or fi toti niste prosti si ignoranti la BMW. Ca acum deja au trecut la 3 ani garantie plus ca in general extra garantia pana la 5 ani are un pret modic as zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, KHK a spus:

 

Doar de curiozitate, cum ai ajuns tocmai la numarul asta (12K)? Adica de ce nu 10k de exemplu, care este intervalul clasic de service la BMW?

 

aveam in cap 10000 - intervalul standard de service bmw. de ce a iesit 12000 - nu are rost sa detaliez.

 

Acum 16 ore, KHK a spus:

Si pentru prietenul meu de plimbari (GSA 2015) tot pe la 40k s-a terminat smcheria 😒 Doar ca lui i-au dat culanta cam 50% aici la service.

 

Ce nu inteleg, daca este o problema atat de evidenta, si sunt convins ca nu tu ai descoperit America, de ce naiba nu ar rectifica problema din start? Adica, de ce le-ar conveni sa dea bani la culante si garantii, ca n-or fi toti niste prosti si ignoranti la BMW. Ca acum deja au trecut la 3 ani garantie plus ca in general extra garantia pana la 5 ani are un pret modic as zice.

din pacate nu cred ca eu pot sa iti raspund la intrebarea de ce nu isi rectifica problema.

nu am idee ce garantie a avut motocicleta in cauza, ce e clar ca nu mai are garantie si nou cardanul costa 5700 de lei din ce vad - 33738531102.

si eu sunt convins ca nu eu am descoperit America.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, KHK a spus:

de ce naiba nu ar rectifica problema din start?

De obicei! Sunt o mulțime de probleme tratate la fel de bavarezi. Și probabil ies mai ieftin cu kulanz-uri. Senzația mea personală e că nu îi interesează decât clienții care cumpără nou, și ălora le rezolvă în garanție, kulanz etc. dacă își fac toată întreținerea la ei, pe lucrările alea câștigând cât să acopere toate kulanzurile și să le mai și rămână. Pe urmă, după garanție sau când cumperi sh ești la mila domnului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi am schimbat gumele. Am trecut de la metzeler tourance next la scorpion trail 2 si am observat ca mi a crescut consumul cu aproape 1.5-2l la acelasi stil de mers/bagaje/ pasagera. Momentan am 800km si imi plac cum stau lipite pe asfalt dar sunt curios de ce naiba a sarit consumul atata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...