Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu simt ca ar atinge ceva. Motorul merge super bine. Am fost pe autostrada, defileul jiului, transalpina wk asta.  Le tin la presiunile normale de 2.5 si 2.9. Nimic nou. Benzina doar omv. O sa mai urmaresc situatia si ii mai dau un reset de consum din bord ca sa observ mai bine poate doar mi se pare :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate doar ai avut un traseu cu ceva mai multe urcari, mai multe accelerari decat mers constant etc. Gumele (din aceeasi categorie cel putin) pot influenta consumul dar cu siguranta nu cu 2L :)

Ori asta ori ceva nu e bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.08.2020 la 9:32, shpixy a spus:

 

la toata lumea!!

Acum 22 ore, omu79 a spus:

Toata lumea stie ca tu mergi cu scuterul de obicei. Deci ai dat kilometrajul inainte doar ca sa te lauzi. :))

 ma i prins golane .... tot suparat ca nu ti am zis de grecia😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 1300 km revin cu problema de consum. Nu imi dau seama daca e stricat senzorul ala de consum instant sau chiar a crescut consumul real de benzina, asa ca luni fac o vizita la mototehnica.

Daca plec de pe loc imi sare la 20, apoi scade 14, si inapoi la normal. La fel daca opresc la semafor, pare ca consumul instant ramane blocat pe fix cat era inainte, am patit sa imi arate 9. Acum cand il opresc in garaj ramane blocat pe 4.1 :)) I-am dat un reset la consum mixt si am 6.1 in crestere. Din ce am observat, este un delay la consum instant si cred ca de acolo se blocheaza. Habar nu am, nu ma pricep, vad luni.

Editat de DiarM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.08.2020 la 23:45, albanezu a spus:

Salut. 

Am un far dat jos de pe un 1200GSA din 2012. Sta în cutie de vreo 7 ani asa ca m-am hotarat sa nu-l mai pastrez. 

Daca sunt doritori discutam in privat. 

  Sa aveti un sezon linistit si făra evenimente! 🍻

Damn! Taman in perioada aia cautam far. La o luna distanta am luat unul nou. N-a costat decat un rinichi :)

Nu stiu daca va interesa pe cineva vreodata dar las si eu asta aici.

 

Problema - computerul de bord nu mai arata nivelul de benzina, raporteaza rezervorul gol. Situatia s-a mai repetat de doua ori cu aprox un an in urma insa si-a revenit dupa o reponire.

De curand senzorul de nivel a inceput sa nu mai simta nimic. Am gasit solutia in clipul de mai jos.

 

Pentru ca e un subiect destul de delicat fac urmatoarele precizari:

1. A functionat

2. Nu e woodoo. Se pare ca in timp apar fisuri in banda rezistiva a senzorului pe care tensiunea mare indusa de piezo le sudeaza.

3. Nu e o reparatie perena. Insa intarzie o investitie de vreo 200 de euro cu ceva ani. Aprox 150 senzorul plus manopera. Tre' o scula speciala pentru demontarea ansamblului pompa de benzina / senzor. Bine, asta se poate improviza. Insa e necesara o vizita la service pentru ca e necesara recalibrarea calculatorului cu noul senzor. Si, din cate inteleg, acesta trebuie sa fie uscat.

4. Cel putin din experienta personala pot spune ca e safe! La prima vedere poate parea putin hazardat sa te apuci sa faci scantei in rezervor insa nu e chiar asa. Pentru combustie/ardere/oxidare e nevoie de doua elemente: combustibil si oxigen(aer). Rezervorul e plin de combustibil. si cu ceva gaz - care in general e vapori de combustibil. Deci nu prea e oxigen. Problem solved.

5. In mod cert metoda functioneaza la toate celelalte modele (R, K, etc.) care beneficiaza de aceeasi metoda de masurarea nivelului de benzina din rezervor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, fa asta cu rezervorul plin si, nu tot timpul tine cativa ani, cateodata tine cateva saptamani, cateodata cateva zile, cateodata nu il poti repara 😐

 

Dar de incercat merita incercat, clar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.09.2020 la 20:38, io, bogo a spus:

 

 

O mizerie pentru care bmw a facut recall vreo 7 ani. Dupa care a zis, gata, no more. Mai bine sa vanda fuel strips.  O piesa proiectata si executata prost, ce nu a fost remediata pana in prezent. Ma intreb cate zeci de mii de fuel strips au vandut oare..... Din aceeasi categorie ca si switchurile v1 cu rotita, si alea s-au stricat in draci.

Reparatia/inlocuirea pentru fuel strip costa 850 lei la bavaria si vine cu garantie 1 an. Eu il aveam schimbat de la cine am luat moto, si l-am mai facut si eu o data in anul de garantie. Cum spun colegii, se strica din senin. Zapping merge pana nu mai merge. cel nou tine 1 zi, 1 luna, 1 an, sau deloc. SI oricum imprecis, ca afisaj. nu i de bazat pe el.

 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. Nu stiu daca am nimerit bine pe acest topic, dar altceva mai aproape nu am gasit. Astfel, daca am gresit locatia postarii, rog colegii sa nu se supere.

  Povestea e cam asa: am achizitionat din Marea Britanie o motocicleta Bmw 1200 GSA din 2011 la o licitatie pe Ebay. Toate bune si frumoase, dar trebuie sa ajung la RAR sa-i fac identificarea si cartea de identitate. 

 Din povesti stiu ca cei de la RAR stramba din nas la motoarele care vin din UK ca nu ar avea luminile corecte.

 Din experienta voastra, cum ati rezolvat o astfel de situatie?

 Am auzit tot felul de variante. De la Facturi eliberate de magazine de specialitate cu un far trecut sa vada aia ca "s-a schimbat". Am auzit si de celebra "invoiala" intre parti care consta in contravaloarea a 2-3 sticle de wisky bune.

 Intrebarea mea este daca intradevar la drum lung pe noapte deranjeaza farul original fac ut pentru Anglia si daca din experienta voastra chiar ar trebui schimbat si care ar fi solutia mai la indemana pentru a trece de RAR.

 Mentionez ca nu am fost cu motorul pe drumuri noaptea sa vad ce si cum se vede pentru ca deocamdata nu are numere si nu ma risc sa ies cu ea neinmatriculata, iar pe o straduta laturalnica care e si iluminata nu iti poti da seama de capacitatea de iluminare a drumului.

 Daca aveti idei si pareri va rog simtiti-va liberi in exprimare.

  Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@turbistef pentru circulatia europeana majoritara (Left Hand Drive) ai nevoie de far cu pattern corect, doar daca ramane este si ramane inmatriculata in UK poate rula pe drumurile europene cu far pattern Right Hand Drive. Cei de la RAR te vor trimite la plimbare daca motocicleta are far pentru RHD. Daca incerci varianta cu spaga si iti iese, sa te gandesti ca toti de pe contrasens iti vor umple frigiderul de carne, indiferent de ora la care vei circula.

Eu merg mult noaptea si pot sa spun ca este foarte deranjant cand de pe contrasens vine unul cu faruri de UK, eventual reglate si prost.

dot-ece-cutoff.jpg

Cam asa arata Dedulesti-ul la 12 noaptea.

20180922_233829.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare - vreau un tank bag - am pus ochii pe bagster adventure cu prindere pe busonul de rezervor. Partea proasta ca..ei nu au potcoave care se potrives la ce am eu BMW R1200GS 2006. Ei au de la 2013 in sus. Si acu intrebarea - e diferenta la suruburile de rezervor intre al meu si 2013+ ?

 

http://www.bagster.com/media/pdf/CATA-BAGSTER-2020.pdf (pagina 52-53)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...