Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DE VANZARE SCARITE BMW R1200GS ADV 06-08

 

Esti sigur ca nu ADV 06-13 chiar? Eu nu stiu sa fi fost vreo diferenta.

In cazul asta si mai interesant ar fi pt. GS 04-12, ca cei cu ADV le au deja ;)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca nu ADV 06-13 chiar? Eu nu stiu sa fi fost vreo diferenta.

In cazul asta si mai interesant ar fi pt. GS 04-12, ca cei cu ADV le au deja ;)

Habar n=am !! asastiam si eu dat au axul mai gros... ! ... stiu ca ADV le au deja !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual.

Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte?

Cum procedam?

Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce rost are sa mergi la service autorizat cu un motor din 2005 pe care vrei sa-l tii pentru tine?

Oricum, la anul ala in cazul unei revanzari iei aceiasi bani pe el, indiferent ca ai carte/stampile si ce mai vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Salutare.

Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual.

Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte?

Cum procedam?

Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv.

 

Sa faci service-ul la dealer nu e snobism ci responsabilitatea unui lucru bine facut.

Eu cunosc doar doua astfel de serviceuri.

Unul in Otopeni (Bavaria) si altu in Brasov (Contempo).

In afara de schimbatul uleiului si a filtrului de aer pe care mi le fac eu (mai ales cand ma grabesc) restul il fac la service.

Nu e un capat de tara cei 100-200 de lei cat ii dai in plus pentru service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual.

Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte?

Cum procedam?

Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv.

Este un nonsens sa te duci la BMW la service cu o motocicleta iesita din garantie. Daca nu ai timp si aia e da, te duci la ei, dar daca ai de unde alege, de diferenta aia de 100-200ron te plimbi prin tara la Dan Cata sau la altcineva.

Nu sunt foarte buni mecanicii de la BMW Bucuresti ( service moto )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Cat de curand am achizitionat un model din 2005.Ultima schimbare de ulei a fost facuta la 20000km la service.Din cartea de lui, dupa cum arata ,se pare ca motoru este intretinut doar la service si nu in alta parte(sunt mentionate in carte toate schimburile facute dela inceput si pana la cei 20000km).Acum motorul are 32200km si vreau sa schimb uleiul motor,cutie,cardan,frana,ambreiaj si verificarile aferente cerute de manual.

Sincer nu am de gand sa vand motorul ci sa-l tin pt mine pana la adanci batraneti.Framantarea ce o am acum este alegerea(poate impins de snobism)de a face service-ul la dealer si sa ma aleg cu stampile in cartea motorului sau sa dau o fuga pana la dl Dan Cata la Cluj si sa il rog pe dansul sa faca aceleasi operatii dar fara stampila in carte?

Cum procedam?

Apreciez orice sfat indiferent daca este subiectiv sau obiectiv.

DANEEE,..hai mai omule sa-ti fac o stampila.

Degeaba te pricepi si ai tot ce-ti trebuie,..mai bine ca la reprezentanta,.....dar stampila ai ?

 

acuma , fara gluma, sunt in situatie similara, cu motorul iesit din garantie,..so ?

prefer sa ma plimb pana la Dan,..cu siguranta nu uita sa-mi stranga busonul de golire de la grup,..si apoi sa-i chem acasa pe meseriasi.

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ,. bmw-urile n au garantie pe viata ?



pe de alta parte,peste o anumita varsta stampilele sunt fix 0, pretul nu mai creste.

si eu fost prost si am facut dosar cu facturi. acum imi prinde bine ca e scumpa hartia i(n)ginerica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de cumparator.

Eu as cumpara cu mai mare incredere un motor, al carui proprietar imi demonstreaza ca l-a intretinut cum trebuie.

Nu neaparat stampile de la dealer, merg si facturile aka foxbat.



Daca nu vrei sa faci sute de km pt o banala revizie, fa rost de un mecanic care lucreaza atent (nu conteaza pe ce a lucrat pana acum, daca a vazut Nipru sau Ural, la fel sunt si GS-urile pana in 2010)

si ia de aici informatii despre consumabile, cantitati si cupluri de strangere

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=836736



In afara de sincronizare admisie, nu ai nevoie de aparatura sau scule speciale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In situatia ta am fost si eu.

Eu am ales sa merg la Dan.

Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc :) )

 

Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine

 

Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela.

 

Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea.

 

Merci,

Sam

Editat de Mr.Sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag ca musca in lapte.

Xtrblack, am devenit proprietarul fostului tau V Strom.

Daca vrei si ai posibilitatea, contacteaza-ma.

Sibiu, yamoco pe motociclism.ro si vstromoco pe vstromania.ro.

L-am dotat cu SW Motech: cric central,scarite rider,prelungitoare oglinzi,talpa cric lateral,inaltatoare ghidon,GIVI:hand guarduri,rack GIVI + esidecaseuri GIVI E41,rack metalic pe top case GIVI V46, indicator treapta viteze GIPRO, GPS TOM TOM,ungator lant TUTURO,etc. Deci am grija de V Stroama.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In situatia ta am fost si eu.

Eu am ales sa merg la Dan.

Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc :) )

 

Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine

 

Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela.

 

Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea.

 

Merci,

Sam

Eu unul n-am fost asa de norocos.

La ultima revizie, pe mine nu m-a lasat Dan sa vad ce-mi lucreaza la motor. Nici atunci cand l-am intrebat ce i-a facut mobrei de merge mai bine, n-am primit raspuns. Cu toate astea confirm si eu ca lucreaza ok si ca stie ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In situatia ta am fost si eu.

Eu am ales sa merg la Dan.

Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc :) )

 

Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine

 

Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela.

 

Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea.

 

Merci,

Mda!!!BMW e mama tuturor simeringurilor.

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri dimineata am fost si eu la AB si am dat o tura cu 1200gs asta nou pe un traseu cudetoate. Nu mai imi venea sa ma opresc din luat viraje :) insa pe pamant mi s-a parut cam dura.

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva sursa de inspiratie pentru cine are chef sa faca "adventure" in Alpi (zona de granita Italia/Franta):

 

thx mate, grozav

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Din cunostintele voastre, cat de greu e sa schimbi toba?

Ma asteapta in curand o operatiune de genul asta si as vrea sa o fac personal.

E ceva ce trebuie sa stiu in mod special. Practic e schimb de tobe de pe o motocicleta pe alta. A mea e model 2006 si are toba stock si cealalta e din 2004 si are un Laser Duotech (ASTA).

 

Merci.

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...