Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel.

 

Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta...

 

La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme...

 

Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum.

 

Ce te lasa in drum insa e asta:

 

i-Mj2MHMF-M.jpg

 

p-20091125-1457-1327.jpg

 

2cfoy6x.jpg

 

12517ko.jpg

 

Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav.

 

BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier:

 

IMG_1338_zpsf5d055ae.jpg

 

In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine...

 

Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi!

 

E foarte important asta!

BAI DANE

ESTI CULMEA

 

SA NU MA DAU SI EU LINISTIT PE CURBE si SA MI BAGI TU SULA SA VERIFIC UNA ALTA......

 

RUSINICA....

 

PS .... MULTUMIM DE SFAT O SA BAG UN OCHI, NOROC CA NU O FACUT BAI PE UNDE AM DUS .O

ASTA IMI MAI TRENUIA DUPA CE AM DAT 220 euro pe un cauciuc spate cu echilibrare

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E interesanta observatia asta. Ce ma frapeaza este de ce aici in Elvetia nu pica cardane, nu pica rulmenti, nu pica senzori de nivel benzina si alte nimicuri.

 

Parerea mea este ca fie modul de utilizare (hard enduro vs soft/strada) fie astia in service la reviziile anuale / km schimba diverse fara sa faca tam tam, in cazul in care nu au "picat" piesele respective dar conform varstei/rulajului banuiesc ei ca se poate intampla si sunt proactivi.

 

Sau proprietarii sunt indoctrinati si isi adora mobrele in asa hal incat tin ascuse diversele neajunsuri..... :scratch:

Mai exista o posibila explicatie:

nu s-a respectat cuplul de strangere

daca e aluminiu e foarte important

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) hehe Luigi, eu chiar ma framant, in sensul ca singur imi intretin motoreta si nu-mi place sa arunc cu mastercardul in stanga si dreapta.

O posibila cauza este sarcina utila relativ mica a GS-ului (max. 184 kg la GSA), adica de ex. eu si cu nevasta (impreuna ca. 170 kg) am putea lua cu noi doar 14 kg bagaje.

 

Daca 2 matahale de americani se urca pe ea dupa ce au plecat de la Mc Donalds, apar fisuri :)

Nu incap doua matahale de care vorbesti tu....de la Gold Wing in sus poate si si asa greu....am doi amici care sunt la limita in XC90 pbbil ca in ritmu asta or sa aiba nevoie de Peterbilt....

 

Off topic si un pic rautacios: In general posesorii de touring uri mari + HD , ce vad aici pe pasuri, lumea nu prea e sportiva ...de la bere si schnitzel :P (aviz amatorilor)

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin off topic la cele scrise mai sus doresc sa cer ajutorul de la voi intr-o privinta,adica:stiti cumva vreo piesa de legatura(sau daca exista asa ceva) intre power socket si un incarcator de telefon mobil?Priza speciala pt telefon mobil nu am instalat pe motor.

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

http://www.louis.de/_10830a101e6cc69fab9f2d15b9180aeb02/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003690

il am de un an si merge f bine

 

singura problema la ea este cablul relativ scurt....cred ca are max 10 cm....eu la 1100 am priza deasupra schimbatorului si l-am legat cu o chinga de plastic de conductul de la carb la airbox

 

in cel mai rau caz...tai firul si lungesti cablul pana unde vrei

Editat de Endlessdays
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel.

 

Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta...

 

La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme...

 

Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum.

 

Ce te lasa in drum insa e asta:

i-Mj2MHMF-M.jpg

 

Multumim Dan!

E bine de spus ca este o problema aparuta la modelele 2004 si posibil 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te culca pe o ureche. Mobra pe care am vazut eu problema e din 2007. Deci se poate sa apara la toate de pana ce nu au schimbat flansa, adeca 2008 parca, inclusiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Nu e nicio tragedie faptul ca apar astfel de probleme.

Pana la urma e doar fier, asta e si motivul pentru care s-a inventat "inspectia tehnica periodica" :D

 

Oricum cu ocazia asta m-ai facut curios s-o verific si eu ... cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar prezorzoanele au fost stranse la cuplul prescris de producator? Sau le a strans "Dorel" la cuplu dupa ce a tras de fiare la sala ? Politistii cu BMW nu stiu sa fi avut asemenea probleme si daca nici aia nu le dau in gura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice "atentionare" este bine venita indiferent de anul de fabricatie

 

asa ca ochiinpatru'

 

vorba lui bogdan..... niste porcarii BMW astea monser'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alimentezi mai des? :laugh:

 

E cam greu sa nu simti diferenta de pret(mai ales la rezervorul GSA-ului). Cand m-am apucat eu de motociclism(iulie 2007) benzina era putin sub 3 lei si s-a dublat in august 2012, dar in 5 ani nu cred ca prea multe salarii s-au dublat.

eu cand "m-am apucat" era 17000 lei litrul :)). eram student si puneam cate 2-3 litri la IJ . IJul consuma vreo 5% asa ca GSA-ul e chiar bine cu 5-6% :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand "m-am apucat" era 17000 lei litrul :)). eram student si puneam cate 2-3 litri la IJ . IJul consuma vreo 5% asa ca GSA-ul e chiar bine cu 5-6% :)

sa vezi cum bagi de 60 euro benzina la un plin in GSA....... ITI VINE SA PLANGI.....DAR MERITA

 

 

 

balenuta a ajuns acasa

a fost cumintica si a alergat pe drumuri de vis

la 50000 km a primit ...CADO" o revizie ca la carte in rostock....multumesc khk inca o data

 

ulei 10-50 castrol

filtru ulei

filtru aer

ulei cutie

ulei cardan

sincronizare si reglaje

 

300 euro

 

din pacate........din pacate..." pozitiv.......a mai facut inca 3000

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inspectat si eu flansa. Model 2006. Au aparut fisuri vizibile la 2 din cele 6(parca) prezoane (alea exterioare, ca la alea de la interior nu am avut vizibilitate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi noapte inainte sa adorm, mi-o venit o idee. Cum ar fi daca hiba asta s-ar intampla doar la mobre cu servofrana, unde e mult mai brutala frana fata de cele fara... Dar postul de mai sus infirma ipoteza mea.

 

Deci nu e regula, nenorocirea se poate intampla la orice hexhead. Si nu vine tocmai ieftina, ci in jur de 1300 ron.



Ca sa vezi daca ii crapata sau nu, trebuie data roata spate jos. Numai asa poti sa vezi clar ce si cum, ca acolo mai e si jeg de pe jos, etc. Si crapaturile alea nu is mari de sa bagi degetul, is relativ fine. Dar is...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La frane si unde se prinde roata nu m-as juca. Ca nu e ca si cand pui o pereche suplimentara de proiectoare, e vorba de frana totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...